Viiden jälkeen /Lauri Kottonen
Kommentit (21)
Klo viiden jälkeen:
Yhden jakson aikana useita kertoja näkökulma minä, oma perhe, vaimo ja lapset.
Vähemmän minä minä - keskeisyyttä. Please.
Tarpeeksi jouheva, ainakin suu käy. Radiossa tottunut tuottamaan juttua vaikka tyhjästä.
Vierailija kirjoitti:
Puhuu usein vaimostaan, kun haastattelee jotain henkilöä
Ei ihan hirveän usein kuitenkaan. Mutta jostainhan sitä on ilmeisesti nokittava.
Ihan sutjakkaasti tuolla haastelee menemään ja on sanavalmis, radiossa saanut jutella kaikenlaista niin rutiinia varmasti löytyy.
Eiköhän. Kaupallinen puoli ei yleensä pidä muuten vuosikausia mukana remmissä.
En pidä Lauri Kottonen tyylistä puhua. Liikaa kaikenlaista ylimääräistä vertausta ja laulava nuotti puheessa
Minä tykkään. Sujuvasanainen ja sopiva huumori juontajana, enkä ole kiinnittänyt mitenkään negatiivisesti huomiota hänen haastattelijan taitoihinsa.
Ihan kiva tyyppi. Viikset joutaisi pois mutta hänen oma asia toki, jos tykkää.
En jaksa sen typeriä puujalkavitsejä.
Ei kestä katsoa. Kanava vaihtuu heti.
Onko yhtä ärsyttävä nuotti kuin vaimollaan? Elinaa ei pysty yhtä lausetta enempää kuuntelemaan.
Eilen kottonen haastatteli Jarmo Lindbergiä kansanedustaja/ evp puolustusvoimaien komentaja, alottaen kysymyksen useasi SÄ OLIT... ei sinä olit tai olitte vaan sä!
No ei oo hyvä kyl:D
Hieveet viikset, yksi ja sama ilme ja monotoninen ulosanti. Mukamashauska. Hyi he...
Viiden jälkeen haastattelijoissa ärsyttää mm. Ripsakin ja muut, että niillä on valmis kysymyspatteristo jonka esittävät eikä minkäänlaista vuorovaikutusta sen haastateltavan kanssa ole. Haastateltava saattaa kertoa vaikka kuinka traagisen kokemuksen, ja sitten haastattelija iloisesti siihen kommentoi, että no, mennäänpäs sitten seuraavaan kysymykseen! Mitä odotat tulevalta joululta? Ja toinen oli juuri itkua vääntämässä kuinka on menettänyt lapsensa tms.
Vierailija kirjoitti:
Viiden jälkeen haastattelijoissa ärsyttää mm. Ripsakin ja muut, että niillä on valmis kysymyspatteristo jonka esittävät eikä minkäänlaista vuorovaikutusta sen haastateltavan kanssa ole. Haastateltava saattaa kertoa vaikka kuinka traagisen kokemuksen, ja sitten haastattelija iloisesti siihen kommentoi, että no, mennäänpäs sitten seuraavaan kysymykseen! Mitä odotat tulevalta joululta? Ja toinen oli juuri itkua vääntämässä kuinka on menettänyt lapsensa tms.
Hyvä huomio, ei sellaista aitoa myötätuntoa telkkarista kylläkään löydy, uutistoimittajat ja juontajat on kaikki näyttelijöitä. Ne näyttelee tunteita, joita niillä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Onko yhtä ärsyttävä nuotti kuin vaimollaan? Elinaa ei pysty yhtä lausetta enempää kuuntelemaan.
BB-Elina. Sieltä on moni ponnistanut juontajiksi ja toimittajiksi.
Vierailija kirjoitti:
Eilen kottonen haastatteli Jarmo Lindbergiä kansanedustaja/ evp puolustusvoimaien komentaja, alottaen kysymyksen useasi SÄ OLIT... ei sinä olit tai olitte vaan sä!
Suomen kieli on lyhenemässä.
Puhuu usein vaimostaan, kun haastattelee jotain henkilöä