Tapasin unelmieni naisen mutta en vaan voi mitenkään käsittää naisen harrastusta!
Tämä ei ole provo! Se täytyy heti sanoa. Kaikki asiat naisessa ovat sellaisia jotka olen halunnut unelmieni naisella olevan MUTTA naisen harrastusta en voi mitenkään hyväksyä. En sitten millään, sillä nainen kertoi harrastavansa metsästystä. Ymmärrän, että nainen ei huvikseen mene metsään ampumaan eläimiä vaan vähentääkseen kantaa ja syödäkseen lihaa. Minun on vain erittäin vaikea hyväksyä naista pyssy kädessä. :( Naisellinen nainen muuttui yhtäkkiä miehiseksi karjuksi. Estääkään en voi, en kieltääkään, mutta mutta metsälle minua ei saa pyssy kourassa. Mikä saa naiset harrastamaan jotain noin miehistä? Asiallista keskustelua pyydän. M35
Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
Akka tykkää mehtästää.
Sian sijasta joulupöydässä on akan ittensä metsästämää hirveä, jänistä tai peuraa. :D Hyi helvetti. Olen nainen ja samaa mieltä aloittajan kanssa. En ole vegaani mutten syö sikaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen mies ja harrastan ratsastusta. Voin kertoa että on todella monelle naiselle kynnyskysymys. Ap hyväksyt tai et hyväksy. Jos nainen epäröi harrastukseni takia, mä jätän sen heti, koska en halua ahdasmielistä naista.
Tuollainen reaktio naisilta on kyllä sikäli hassu, että historiallisesti ratsastaminen on ollut todella miehistä puuhaa ja on sitä edelleen suuressa osassa maailmaa. :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akka tykkää mehtästää.
Sian sijasta joulupöydässä on akan ittensä metsästämää hirveä, jänistä tai peuraa. :D Hyi helvetti. Olen nainen ja samaa mieltä aloittajan kanssa. En ole vegaani mutten syö sikaa.
Häh, palvattu peuran kinkku pesee jonku limasen syöttöporsaan kinkun mennen tullen niin maussa, koostumuksessa ja eettisyydessäkin.
Vierailija kirjoitti:
Öö, mä olen 34v kasvissyöjänainen pk-seudulta ja edes mulla ei ole noin ahdasmielinen maailmankatsomus.1
Olet ainoa ahdasmielinen kiusaaja. Ongelma ei ole kasvissyönti eikä lihan syönti vaan naisen miehinen harrastus! M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akka tykkää mehtästää.
Häh, palvattu peuran kinkku pesee jonku limasen syöttöporsaan kinkun mennen tullen niin maussa, koostumuksessa ja eettisyydessäkin.
En syö sikaa enkä ole vegaani ja hyi helvetti palvatut lihat saa tunkea takaisin perseeseen.
Mielenkiinnosta kysyn, mitä ap itse harrastaa?
T. Nainen, joka makaa just nyt sohvalla katsomassa Top Gearia ja miettii hakisko jääkaapista kaljan itse vai käskiskö miestä hakemaan.
Metsästävät akat on todella todella äijämäisiä ja jutut on sen mukaisia. Kumma ettei akka ole löytänyt miestä metsästysporukasta? Outoa. Aapeen kannattaa päästää metsästävä äijäakka menemään, kun meitä kauniita ja naisellisiakin naisia on olemassa.
Itse metsästän koska koko perhe ja suku metsästää. Pitäisikö meidän naisten sinun mielestä pysyä siinä lihakeiton teossa eikä osallistua metsästysvaiheeseen lainkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö, mä olen 34v kasvissyöjänainen pk-seudulta ja edes mulla ei ole noin ahdasmielinen maailmankatsomus.1
Olet ainoa ahdasmielinen kiusaaja. Ongelma ei ole kasvissyönti eikä lihan syönti vaan naisen miehinen harrastus! M35
Kohta se nainen kirjoittaa ketjun: "Unelmieni mies paljastuikin ahdasmieliseksi harrastuksestani jankkaajaksi. Vertaiskokemuksia?"
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiinnosta kysyn, mitä ap itse harrastaa?
T. Nainen, joka makaa just nyt sohvalla katsomassa Top Gearia ja miettii hakisko jääkaapista kaljan itse vai käskiskö miestä hakemaan.
Harrastan monenlaista mm. lenkkeilyä, salia, jalkapalloa ja golfia sekä näyttelyjä koirani kanssa ja autoja. M35
Pyssy? Armeija taisi jäädä väliin, kun sanat kivääri ja haulikko ovat tuntemattomia.
Vierailija kirjoitti:
Itse metsästän koska koko perhe ja suku metsästää. Pitäisikö meidän naisten sinun mielestä pysyä siinä lihakeiton teossa eikä osallistua metsästysvaiheeseen lainkaan?
Naisena kommentoin etten metsästä eikä tulisi mieleenikään hankkia aselupaa, vaikka toisen puolen suvussa on metsästäjiä. Metsästävät naiset ovat juurikin äijiä, kun on pakko olla mukana porukassa.
Vierailija kirjoitti:
Pyssy? Armeija taisi jäädä väliin, kun sanat kivääri ja haulikko ovat tuntemattomia.
Olen käynyt kahden vuoden armeijan ulkomailla enkä halua olla missään tekemisissä aseiden kanssa. En halua naisenikaan koskevan aseisiin. M35
Ymmärrän kyllä. Itse en alkaisi olemaan miehen kanssa, joka metsästää.
Sinulla on aika ahdas muotti naiselle. Pitää olla naisellinen. Eli mitä? Avuton hihittäjä. Hoivaava ja essussa hyörivä kodinhengetär. Meikkiä on oltava ja pierut tuoksuu ruusuille.
Unelmien nainen? Eihän hän sitä ole, jos jokin asia häiritsee liian paljon. Tee naisellekin palvelus ja anna olla.
Vetäydy sillä se ämmä ei ole oikea sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt kahden vuoden armeijan ulkomailla enkä halua olla missään tekemisissä aseiden kanssa. En halua naisenikaan koskevan aseisiin. M35
Tuohan on se oikea syy, miksi et pidä metsästysharrastuksesta. Ei se, että se on liian äijämäistä, vaan et halua lähipiirissäsi olevan aseita. Se on ihan fiksua kyllä ja ehkäpä ei kannata aseita omistavan kanssa tosiaan seurustella.
Luulin että ap:n lemmitty harrastaa keppihevostelua. Siinä on oikeasti aikuiselle ihmiselle käsittämätön harrastus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä itse harrastat ? Voisitko ajatella että lähdet naisen mukaan katsomaan sitä metsästystä ? Hyväksyisitkö jos nainen kävisi metsässä vain vaeltamassa ja muuten eräilemässä ? Minä ymmärrän naisena, että nainen voi metsästää, vaikka harvemmin, mutta jääkiekkoa en ymmärrä enkä mäkihyppyä. Niin ja itse olen entiseltä ammatilta levyseppä-hitsaaja, en voi enää sitä ammattia harjoittaa kun terveys meni.
On paljon eettisempää syödä vapaana eläneen eläimen lihaa ja kauniin kallonkin siitä saisi koristeeksi kotiinsa.
Itse harrastan kuolleiden eläimien/kallojen keräilyä ja taxidermiaa eikä kyllä tippaakaan kiinnosta, että olenko joko siitä syystä/muuten jonkun juntin silmissä miehekäs mies. <3