Uskovainen äitini väittää että yliluonnollisia kauhuleffoja katsellessa kotiini voi tulla henkiä
Jopa musiikin kautta niitä voi kuulemma tulla. Mihin tämä perustuu? Äitini on helluntailainen
Kommentit (77)
Tuon takia inhoan uskovaisia. Kovia tuomitsemaan ja kaikkiin muka liittyy paholainen ynnä muut demonit
Samalla logiikalla jos katsoo vaikka jotain painonpudotusohjelmaa niin laihtuu mystisesti 10 kg ohjelman loputtua😂. Olisin kyllä huolissani jos joku läheinen ei erota telkkariohjelmaa todellisuudesta.
Jopa ääni kantaa energiaa. Kannattaa Manaus kohdat ainakin hiljentää leffan aikana
Saattaa tulla jopa yksisarvinen, ihanaa.
Jaa. Reilusti alaikäisestä asti kauhua olen katsonut, ja ainoa henki, mitä tässä huushollissa on ollut, on silloin tällöin itseltä/kissoilta pääsevä suolikaasu. Kansanomaiselta nimeltään pieru.
Vierailija kirjoitti:
Tuon takia inhoan uskovaisia. Kovia tuomitsemaan ja kaikkiin muka liittyy paholainen ynnä muut demonit
Eihän tuo tuossa tuomitse, varoittaa vain...
Pöljyyteen ja yksinkertaisuuteenhan se perustuu.
Henkiä ei tarvitse pelätä - niitä kun ei ole. Olen koko elämäni kuluttanut huoletta kaikkia mahdollisia medioita - kauhu mukaanlukien - ja mitään ihmeellistä ei ole koskaan tapahtunut.
Jos jotain tapahtuu, se johtuu aivoista, joissa kaikki ei ole aivan kohdallaan. Osa ihmisistä kokee psykooseja ja harha-aistimuksia, mutta niillä ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Reilusti alaikäisestä asti kauhua olen katsonut, ja ainoa henki, mitä tässä huushollissa on ollut, on silloin tällöin itseltä/kissoilta pääsevä suolikaasu. Kansanomaiselta nimeltään pieru.
Älä leiki kohtalollasi.
Voi tulla, ihan totta. Enkä ole uskovainen. Lähipiiristä kuullu useammankin kertomuksen.
Aavedatassa näitä asioita esitellään ja dokumentoidaan.
Vierailija kirjoitti:
Jopa ääni kantaa energiaa. Kannattaa Manaus kohdat ainakin hiljentää leffan aikana
Jep. Sen voi todeta jos käyttää paljon kuulokkeita. Kuvat vaikuttavat myös mieleen, alitajuntaan. Matrix, energia, taajuudet.
Kannattaa olla manaajan numero puhelimessa jo valmiina. Kaikkeen kannattaa varautua, viisas varautuu.
Minulla on paljon yliluonnollisia kokemuksia ja niiden myötä olen tullut myös uskovaiseksi. Vältän katsomasta yliluonnollisia kauhuleffoja juuri siksi, että se houkuttelee paikalle pahoja henkiä. Minun tapauksessani siis, ei välttämättä muiden kohdalla. Se mekanismi toimii niin, että tuollainen leffa ohjaa ajatukseni ko aiheeseen, mikä jo itsessään näyttää aiheuttavan yliluonnollisia ilmiöitä ympärilläni. Lisäksi ne leffat aikaansaavat pelkoa, mikä on voimakas energia, jota pahat henget käyttävät hyväkseen pelotellakseen ihmisiä.
Kaikilla näin ei ehkä tapahdu, luulen sen liittyvän pääasiassa sellaisiin ihmisiin, jotka ovat vähän mediumistisia. Termiä on vaikea selittää, mutta joillain ihmisillä on ehkä sellaista energiaa, jota henget voivat hyväksikäyttää ns tekemään juttuja paremmin kuin muiden ihmisten energiaa.
Ehkä ap:n äidillä on vastaava tausta.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on paljon yliluonnollisia kokemuksia ja niiden myötä olen tullut myös uskovaiseksi. Vältän katsomasta yliluonnollisia kauhuleffoja juuri siksi, että se houkuttelee paikalle pahoja henkiä. Minun tapauksessani siis, ei välttämättä muiden kohdalla. Se mekanismi toimii niin, että tuollainen leffa ohjaa ajatukseni ko aiheeseen, mikä jo itsessään näyttää aiheuttavan yliluonnollisia ilmiöitä ympärilläni. Lisäksi ne leffat aikaansaavat pelkoa, mikä on voimakas energia, jota pahat henget käyttävät hyväkseen pelotellakseen ihmisiä.
Kaikilla näin ei ehkä tapahdu, luulen sen liittyvän pääasiassa sellaisiin ihmisiin, jotka ovat vähän mediumistisia. Termiä on vaikea selittää, mutta joillain ihmisillä on ehkä sellaista energiaa, jota henget voivat hyväksikäyttää ns tekemään juttuja paremmin kuin muiden ihmisten energiaa.
No niin, kuka se väitti ettei demoneita ole olemassa?!
Vierailija kirjoitti:
Tietämättömien ihmisten energiaa voivat käyttää tai ohjailla, ohjelmat/elokuvat voi jättää väliin. Jos on harkintakyky, osaa purkaa ohjelmoinnin mielestään ja hyvyyttä, se hankaloituu tai minimoituu. Joissakin sarjoissa on tositapahtumiin perustuvia juttuja, niissäkin voi olla "pimeää energiaa", mutta sitten on keinotekoisesti luodut pelot joissakin sarjoissa/elokuvissa/uutinen. Valon tuominen on siksi tärkeää.
Oikeasti pelottaa, että tämän ketjun kaltaisia täysin harhaisia tyyppejä liikuskelee vapaana ympäriinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ap:n äidillä on vastaava tausta.No niin, kuka se väitti ettei demoneita ole olemassa?!
Tottakai demoneita on olemassa samoin kuin enkeleitäkin. En ole onneksi kuitenkaan tietääkseni, kohdannut demonia, siis niin että tietäisin kohdanneeni. En ikinä haluakaan kohdata. Puhuessani pahoista hengistä tarkoitin alhaisia henkiä, siis ihmisten henkiä, jotka ovat ilkeitä ja haluavat pelotella.
Mieluummin ajattelen hyvää, Jumalaa ja Jeesusta ja enkeleitä ja hyviä ihmishenkiä, sellaisia on siis myös. Kai nyt jokainen on mieluummin hyvän kanssa tekemisissä.
Perustuu siihen että uskovaiset on hörhöjä.