Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittaa ihmisten tyhmyys korkosuojauskysymyksessä. Jos itse ovat selvittäneet korkokaton hintaa vuosia sitten, eivät tajua, että niiden hinnat elävät!

Vierailija
22.10.2022 |

Ja sen takia kevään 2021 jälkeen ei ole kannattanut omata isoa määrää lainaa ilman korkosuojaa!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteä tasaerä on paras vaihtoehto. Kaksi vuotta sitten sai ainakin helposti. Turha mitään kattoja ostaa ja maksella.

Vierailija
2/7 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinteä tasaerä on paras vaihtoehto. Kaksi vuotta sitten sai ainakin helposti. Turha mitään kattoja ostaa ja maksella.

Ei ole paras. Mun korkokattoni on 14 vuotinen, ja se pitää viitekoron max. 0,8%:ssa. Laina on paljon helpompi maksaa pois, kuin olla niin tyhmä, että pidentää velkavankeuttaan.

Nyt siis vertaillaan, miten lainaa saa halvimmalla!!!!!!!!!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu, korko-luulija! Haluatko kuulla uutisen?

Korkokattojen hinnat _elävät_, mieti! :D

Vierailija
4/7 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole paras. Mun korkokattoni on 14 vuotinen, ja se pitää viitekoron max. 0,8%:ssa. Laina on paljon helpompi maksaa pois, kuin olla niin tyhmä, että pidentää velkavankeuttaan.

Ap

Ai jaa. Lainaa oli alunperin kymppitonni ja marginaali on 0.6. Näin nelikymppisenä asuntolaina alkaa olla maksettu jo. Mikä kellekin sitten vankeutta.

Vierailija
5/7 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ai jaa. Lainaa oli alunperin kymppitonni ja marginaali on 0.6. Näin nelikymppisenä asuntolaina alkaa olla maksettu jo. Mikä kellekin sitten vankeutta.

No, se, että viitekorko on ihmisillä nyt 2,7% ja mulla 0,8%. Ja on seuraavat 13 vuotta, vaikka korot nousis kymppiin.

Ap

Vierailija
6/7 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko tämä jatkuu?

Vierailija
7/7 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taasko tämä jatkuu?

No kun vielä on ihmisiä, joille ei ole mennyt ymmärrykseen, että myös korkosuojaus on instrumentti, jonka hinta muuttuu ihan koko ajan! Miksi sönköttää valetta, että se olisi ollut kesällä 2021 kallis? Kuka hyvänsä tajusi, että matalien korkojen ympäristö EI TULE JATKUMAAN ikuisesti, eikä silloin enää näyttänyt, että millään tasolla kauaa muutenkaan.

Ottamalla silloin korkosuojan varmisti oman halvan koron toimintaympäristön 14 vuodeksi eteenpäin.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme