Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskovainen äitini väittää että yliluonnollisia kauhuleffoja katsellessa kotiini voi tulla henkiä

Vierailija
22.10.2022 |

Jopa musiikin kautta niitä voi kuulemma tulla. Mihin tämä perustuu? Äitini on helluntailainen

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut helluntailaiset tosiaan näkevät näitä henkivaltojen sisääntuloportteja vähän joka paikassa. En pidä sellaista mitenkään terveenä painopisteenä hengellisessä elämässä, että kovasti näitä miettii ja pelkää. Se on eri asia, tekeekö tuollaisten leffojen katselu ihmiselle mitenkään hyvää, mutta en jaksa mihinkään henkiteoriaan näissä uskoa - kai ne hengetkin ymmärtävät, mitä on fiktio... T. ev.lut. uskova

Vierailija
22/77 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti pelottaa, että tämän ketjun kaltaisia täysin harhaisia tyyppejä liikuskelee vapaana ympäriinsä. 

Enpä ole harhainen, vaan korkeasti koulutettu ja johtavassa asemassa. Elämäni on hyvää ja tasapainoista ja ollut hyvinkin menestyksekästä. Vältän ajattelemasta henkimaailman juttuja, nykyään vain rukoilen Jumalalta suojelusta ja opastusta itselleni ja läheisilleni silloin tällöin. Vain pari ihmistä edes tietää, että minulla on taustassa yliluonnollisia kokemuksia.

T. Se jolla on yliluonnollisia kokemuksia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut helluntailaiset tosiaan näkevät näitä henkivaltojen sisääntuloportteja vähän joka paikassa. En pidä sellaista mitenkään terveenä painopisteenä hengellisessä elämässä, että kovasti näitä miettii ja pelkää. Se on eri asia, tekeekö tuollaisten leffojen katselu ihmiselle mitenkään hyvää, mutta en jaksa mihinkään henkiteoriaan näissä uskoa - kai ne hengetkin ymmärtävät, mitä on fiktio... T. ev.lut. uskova

Osa uskoo että dimensiot ovat lähellä toisiaan ja portaalit. Eivät kaikki niistä ole negatiivisia. Pelkoa ei tarvitse pitää yllä, silti negatiivinen materiaali voi olla huono valinta, se jää joidenkin alitajuntaan hetkellisesti. Eri olentoluokkia jotkut henkiset ihmiset pyrkivät ymmärtämään, niin negatiivisia kuin positiivisia, myös ihmistä. 

Vierailija
24/77 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä perustuu huuhaaseen ja vähä-älyisyyteen

Vierailija
25/77 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti pelottaa, että tämän ketjun kaltaisia täysin harhaisia tyyppejä liikuskelee vapaana ympäriinsä. 

Enpä ole harhainen, vaan korkeasti koulutettu ja johtavassa asemassa. Elämäni on hyvää ja tasapainoista ja ollut hyvinkin menestyksekästä. Vältän ajattelemasta henkimaailman juttuja, nykyään vain rukoilen Jumalalta suojelusta ja opastusta itselleni ja läheisilleni silloin tällöin. Vain pari ihmistä edes tietää, että minulla on taustassa yliluonnollisia kokemuksia.

Koulutuksella ja ammatilla ei ole mitään tekemistä sen kanssa, etteikö olisi harhainen. Kuka tahansa voi olla, oli sitten miten paljon kouluttautunut tai miten korkeassa asemassa tahansa

Vierailija
26/77 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon takia inhoan uskovaisia. Kovia tuomitsemaan ja kaikkiin muka liittyy paholainen ynnä muut demonit

Tuomitseminen ja varoittaminen ei ole sama asia.

Vierailija
27/77 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on myös yliluonnollisia kokemuksia, kulkee suvussa. Silti en ole uskovainen enkä hörhö.

Vierailija
28/77 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskissoopaa

Vierailija
29/77 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin Aquamanin ja paidaton Jason Momoa ilmestyi makkariini.

Vierailija
30/77 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on energiaa, kuten Albert Einstein totesi. Tämän perusteella kannattaa miettiä minkälaisen energian kanssa haluaa olla tekemisissä. Surulliset, pelottavat elokuvat jäävät kuitenkin jollakin tavalla alitajuntaan aina, se voi saada ihmisen masentuneeksi eikä edes tiedä sen johtuvan vain elokuvista ja esim surullisesta musiikista mitä harrastaa kuunnella.

Vierailija
31/77 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkimaailma on jo koko ajan kaikkialla. Henget eivät tunkeudu kotiisi, kun katsot kauhuleffoja tai vastaavaa. Jos uskot Jumalaan ja että Jeesus on pelastaisi, ja kadut syntejäsi, niin pahat henget eivät pääse sinuun käsiksi.

T. Vapaa kristitty

Vierailija
32/77 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että television välityksellä henget voivat tulla kotiisi, mutta pelottavat, väkivaltaiset  ja negatiiviset tv-ohjelmat 'ohjemoivat' aivojasi ja vedät alitajuntaisesti puoleesi enemmän negatiivisia asioita, kun taas positiiviset ohjelmat auttavat sinua pysymään iloisempana. Tosin parasta olisi, että televisiota katsoo mahdollisimman vähän ylipäätään. 

Vierailija
33/77 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin itse uskoon tv7 kautta,tunsin voimavirran joka tuli lävitseni jalasta päähän. Eikö se pahakin energia voi silloin tulla läpi jos hyväkin?

Vierailija
34/77 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä mieltä uskonnolliset siitä, että on olemassa heikkohermoisia jotka sekoaa teidän helvetti-demoni-saatana-mikäliepelotteluun? Sanotteko että hupsista?

Vierailija
35/77 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi on mielisairas. 

Vierailija
36/77 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuuntelee metallimusiikkia, katselee kauhuleffaa, ja syö paljon sipsejä samaan aikaan, koko asunto on kohta täynnä pahanhajuisia henkiä.

Vierailija
37/77 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopa ääni kantaa energiaa. Kannattaa Manaus kohdat ainakin hiljentää leffan aikana

No eikö se manaus juuri karkota demoneita? Täysille vaan

Vierailija
38/77 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielunvihollinen ON olemassa. Se ei ole joku passiivinen hahmo, vaan valitettavasti hyvin aktiivinen.

Ihmisen ei tule lähestyä demonivaltoja (ei kauhuleffojen, idän uskontojen, apiritismin tms.muodossa), vaan turvata Jeesukseen.

Esim.New Agea harrastavien kodeissa on alkanut kummitella. Se ei vaan ole Jumalasta.

Vierailija
39/77 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sielunvihollinen ON olemassa. Se ei ole joku passiivinen hahmo, vaan valitettavasti hyvin aktiivinen.

Ihmisen ei tule lähestyä demonivaltoja (ei kauhuleffojen, idän uskontojen, apiritismin tms.muodossa), vaan turvata Jeesukseen.

Esim.New Agea harrastavien kodeissa on alkanut kummitella. Se ei vaan ole Jumalasta.

Minä harrastan new agea/olen spirituaalinen (meditoin, joogan, tarotkortit, kristallit sun muut). Kodissani on tapahtunut useita yliluonnollisia asioita ja olen useaan otteeseen tuntenut henkien läsnäolon, mutta aina kun olen noita energioita tuntenut niin mulle tullut todella hyvä olo, eli jos joskus vaikka olen ollut tosi surullinen niin olen tuntenut sellaista rakastavaa lämmintä energiaa ympärilläni.

Vierailija
40/77 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä mieltä uskonnolliset siitä, että on olemassa heikkohermoisia jotka sekoaa teidän helvetti-demoni-saatana-mikäliepelotteluun? Sanotteko että hupsista?

Ei ole pakko uskoa siihen. Joillakin se voi olla ääni- tai kuvahallusinaatio, vaikka kuumeesta, alkoholista johtuva tai toksinen aine - ja se menee ohi. Henget saa yleensä siirrettyä myös pois ja energiat puhdistettua, ei se kaikille ole maailmanloppu. Joillekin taas possessio alkoholista/aineesta/muu voi olla ongelmallinen, jos eivät huomaa. Siksi osa harjoittaa hyviä asioita että osaa nämä asiat ja tutkii niitä, mahdollisimman turvallisesti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä