Suihkussa käynti
Kuinka usein teillä teini käy suihkussa? Mieheni mielestä joka toinen päivä riittää. Itse tykkään, että joka päivä voi käydä. Miten teillä?
Kommentit (13)
Öö, no olen itsekkin käynyt viimeksi lauantaina saunassa. Sunnuntaina olin töissä, ma, ti vapaalla. Huomenna taas töihin ja suihkuun ennen töitä. Miks löträtä turhia, kun voi rauhassa haista kotona. Kyl se mies silti läpsii bakaroille.
Meillä on lyhyttukkaisia teinejä, jotka käyvät max 10 minuutin suihkuissa ja ovat taas menossa. Meillä suihku ei ole kenellekään mikään nautiskelukeidas.
Olin pari vuotta pakotettuna etätöihin ja ainoa hyvä asua, joka siitä seurasi oli suihku välien piteneminen. Ihoni ja hiukseni voi nyt paremmin kuin koskaan ennen.
Suihkussa käynnin voi lopettaa vaikka kokonaan eikä mitään tapahdu. Sileä iho ei tarvi pesua.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on lyhyttukkaisia teinejä, jotka käyvät max 10 minuutin suihkuissa ja ovat taas menossa. Meillä suihku ei ole kenellekään mikään nautiskelukeidas.
10min! Apua,5min on meillä raja.
Poika käy joka toinen päivä, tytär harvemmin. Itse käyn joka toinen päivä, ellen ole hikoillut tai muuten törkyinen.
Aamuin-illoin jos on jotain tehty.
Joka päivä ja hyvä jos teinit huolehtivat hygieniastaan!
Kerran viikossa. Tykkään haista paskalta.
Meillä ei tuhlata vettä joten kaikki virtsataan suihkussa.
Ja aloittaja maksaa sähkön ja veden plus puolet öljystä.