Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset miten halusisitte että mies lähestyy teitä esim baarissa

Vierailija
20.10.2022 |

Tai muuallakin, harrastuksissa tai vastaavissa paikoissa? Onko huumori hyvä lähestymistapa? Vai katseiden vaihto?

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua että yksikään äijä lähestyy mua, parempi pysyä vaan kaukana.

Vierailija
62/69 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydät vain mukaan tanssimaan jotakin menevää ja hauskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luontevasti. Normaalisti. Kuten ihmisiä ylipäänsä lähestytään.

Tottakai ensin katsotaan, eihän ketään pidä lähestyä ellei ensin ole saanut häneen katsekontaktia ja vieläpä sellaista katsekontaktia, joka antaa positiivisen signaalin (toinen katsoo avoimesti silmiin, näyttää ystävälliseltä, ei väistä välittömästi katsetta, ei teeskentele ettei huomannutkaan).

Jos huumoria pitää miettiä etukäteen, se on luultavasti huonoa. Tilannekomiikka on hyvä, mutta silloin pitää olla supliikki ja nokkela. Jos ei ole, on parempi aloittaa ihan perinteisesti tervehtimällä ja kysymällä jotain tai toteamalla jotain tilanteeseen liittyvää. Ja seurata koko ajan sekä toisen sanallista että sanatonta viestintää. Jos vastaukseksi tulee ynähdys, ei kannata tupata seuraansa sen enempää.

Vierailija
64/69 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaisi kuvitella että yksikään mies lähestyisi mua kun ei ole koskaan näin käynyt. N33

Eipä maksa vaivaa ketään lähestyä, ihan turhaa touhua. Aiheuttaa vain noloja tilanteita.

Mikä siitä tekee nolon tilanteen?

Sekö, että etukäteisoletus on täyskaato ja sitten se ei toteudukaan?

Juuri se on ahdistavaa, kun joku tulee tekemään tuttavuutta valmiin käsikirjoituksen kanssa. Minulla on omat suunnitelmani ja jos meidän suunnitelmat sopii yhteen, niin jatketaan yhdessä.

Suomalaisilla on sanonta, että kokeilee kepillä jäätä. Se ei tarkoita sitä keppiä, mitä ehkä ajattelet ensimmäisenä. Mutta ensin kokeillaan ja jos jää kantaa eli pääsee etenemään, niin sitten edetään. Jos taas ei pääse eteenpäin, mennään etsimään reitti missä pääsee.

Vierailija
65/69 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karjahdellen ja piereskellen sladdi kädessä.

N33

Haluavatko "naiset" siis hyvän syyn antaa tylytkin pakit? 😁👍

Vierailija
66/69 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minulle ei elekieli toimi, koska olen likinäköinen

paras tapa lähestyä naista on lähestyä neutraalisti. Siis ilman odotuksia tai iskuyrityksiä, ilman mitään etukäteisanalyysiä tyyliin: tuo näyttää hyvältä/tuota haluaisin p4nn4.

Miksi mies lähestyisi naista joka ei näytä hyvältä/jota ei haluaisi panna? Oikeasti?

Vierailija
67/69 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota katsekontakti. Osoita sillä, että olet kiinnostunut. Varmista, että katseisiisi vastataan. Hakeudu keskustelemaan. Kykene keskustelemaan. Opettele tunnistamaan, haluaako nainen keskustella Kardashianeista vai Kafkasta.

Vierailija
68/69 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalisti ja liikoja yrittämättä, aivan kun menisit juttelemaan naapurin mummolle.

Vierailija
69/69 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten kannattaisi opetella twerkkaamaan. Sitten vaan rohkeasti menet sinkkunaisen eteen twerkkailemaan ja kiihkeitä katseita olan yli. Ei tarvitse edes puhua mitään.

Jos ei ole musaa, voit laulaa twerkkauksen tahtiin. Hyviä twerkkauslauluja ovat muun muassa Vanhoja poikia viiksekkäitä sekä Nicki Minajn Anaconda.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan