Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hautajaispukeutumisesta:

Vierailija
03.04.2012 |

Onko hautajaisiin asiallista mennä vaalealla kevättakilla? Kyse siis vain siunaustilaisuudesta (ei varsinaisesta hautaan laskemisesta) ja muistotilaisuudesta, joten takki olisi päällä kirkossa, ei tietenkään muistotilaisuudessa. Muuten vaatetus on musta. Toinen vaihtoehto olisi pitkä musta talvitakki, mutta se lienee kamalan kuuma.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun mielestäni.Eikös se ole niin että mitä läheisempi ihminen niin sitä tiukempi vaatetuskoodi? Voiko muuten käyttää vähän räikeän väristä paitaa takin alla? Jos se ei näy sieltä välttämättä?

Vierailija
2/8 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaalea on ihan asiallinen väri. Kirkkaitakin olen nähnyt, punaistakin jopa, joten vaalea nyt on vielä ihan jees. Muistotilaisuudessa ollaan joka tapauksessa ilman päällysvaatteita. Enpä viitsisi ostaa uutta vain tuohon tilanteeseen.

Räikeänväristä en pukisi, ellen olisi satavarma ettei tarvitse riisua takkia tai paita ei näy sen alta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti. eikä takki päällä esiinnytä edes talvella siunaustilaisuudessa kirkossa, mieti ny millenäyttäis laskee kukat TAKKI PÄÄLLÄ ...

Vierailija
4/8 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni edellisissä hautajaisissa, joissa olin, oli lähiomaisillakin sekalaisen värisiä takkeja, mutta hillittyjä. Esim. harmaa, beige, tummansininen jne.

Takkini on beige eli mielestäni hillitty ja siisti. Muuten asu kokomusta. Täytyy vielä miettiä...

ap

Räikeän värinen paita ei sen sijaan kuulu hautajaisiin, mielestäni.

Vierailija
5/8 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen torstaina menossa hautajaisiin. Tietenkin laitan tummanharmaan talvivillakangastakkini. Nyt on vielä kylmä ja hautajaisissa on aina kylmä. Yöllä lupasi -10.

Kirkossa kukat lasketaan ilman takkia.

Vierailija
6/8 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti. eikä takki päällä esiinnytä edes talvella siunaustilaisuudessa kirkossa, mieti ny millenäyttäis laskee kukat TAKKI PÄÄLLÄ ...

Ei tietenkään kukkia lasketa takki päällä, hyvä huomio. Tokihan sen takin voi muuten kirkon penkissä päällä pitää.

Vierailija
7/8 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako 2 v tytöllä olla musta-puna ruudullinen mekko? Ja vaalean harmaa villakangastakki?

Vierailija
8/8 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako 2 v tytöllä olla musta-puna ruudullinen mekko? Ja vaalean harmaa villakangastakki?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi