Persulogiikkaa: "Suomen demarit saa vaalivoiton kun kaikki ulkomaalaiset äänestää niitä"
Demarit saa 700000 ääntä enemmän kuin perussuomalaiset koska ulkomaalaiset, pähkäilee älymystöpersut
Kommentit (73)
En mäkään viitsi äänestää persuja ja kokoomusta, jotka vittuilee minulle. Jännä juttu. T. Työtön
Sama logiikka kuin:
Jaff lähti itse - me ajettiin se pois!
Bensan hinta on yli 2.5€ - ei noussut niin paljon kuin olisi voinut nousta
Perus meno
Vierailija kirjoitti:
Eikös niitä juuri sen takia ole suomeen tuotettu, äänestämään puoluetta joka lupaa sosiaalisia tulonsiirtoja enemmän?
Miten niitä on tuotettu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös niitä juuri sen takia ole suomeen tuotettu, äänestämään puoluetta joka lupaa sosiaalisia tulonsiirtoja enemmän?
Miten niitä on tuotettu?
2015 ehkäpä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niitä on tuotettu?
2015 ehkäpä?
Siis demarit toi niitä jotenkin ollessaan oppositiossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niitä on tuotettu?
350 tuhatta ja huutava työvoimapula, vaikuttaako hieman tuontitavaralta :-)
Vierailija kirjoitti:
En mäkään viitsi äänestää persuja ja kokoomusta, jotka vittuilee minulle. Jännä juttu. T. Työtön
Kumpi vittuilee enemmän, sellainen joka sanoo, että "mene töihin" vai sellainen joka sanoo, että "älä mene töihin, pidämme sinut juuri ja juuri hengissä, että voit äänestää meitä".
Vierailija kirjoitti:
Sama logiikka kuin:
Perus meno
Tässähän se olis persulointi tiivistettynä
Vierailija kirjoitti:
Kaltaisesi työtön luuseri ei onneksi muutenkaan äänestä.
Mikä ihmeen aika nyt on, kun vassarit ulisee joka paikassa peppukipuaan? Oletteko joutumassa töihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi vittuilee enemmän, sellainen joka sanoo, että "mene töihin" vai sellainen joka sanoo, että "älä mene töihin, pidämme sinut juuri ja juuri hengissä, että voit äänestää meitä".
Sellainen vituttelee että vastustetaan tulijoita ja otetaan niitä itse kuitenkin eniten 😂
Vierailija kirjoitti:
Sama logiikka kuin:
Perus meno
Olisihan se paljon ihanampaa jos SDP olisi voittanut vaalita ja bensan hinta olisi 3,5€/l :D :D Demukan unelmat :D
Vierailija kirjoitti:
Eipä sillä ole juuri merkitystä.
Siinä vaiheessa kun vassarit keksii uusia tapoja viedä muiden rahoja lorvailijoille, ei rahaa enää ole :D
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen aika nyt on, kun vassarit ulisee joka paikassa peppukipuaan? Oletteko joutumassa töihin?
Tuleva vaalitappio ja jatkokausi oppositiossa pelottaa demukoita :)
Vierailija kirjoitti:
Puolet vieraskielisistä kannattaa demaritorakoita.
Koska persut on rasisteja
Kyllä niitä muutkin loiset äänestää, vanhukset, sairaat, yksinhuoltajat ja työttömät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama logiikka kuin:
Perus meno
Olisihan se paljon ihanampaa jos SDP olisi voittanut vaalita ja bensan hinta olisi 3,5€/l :D :D Demukan unelmat :D
Eli bensan hinnan alennus oli sittenkin ei ehkä nouse niin paljon kuin olisi voinut nousta 😂👌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaltaisesi työtön luuseri ei onneksi muutenkaan äänestä.
Kaikissa vaaleissa. Ja ääneni on yhtä painava kuin sinunkin 🙂.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama logiikka kuin:
Perus meno
Eli bensan hinnan alennus oli sittenkin ei ehkä nouse niin paljon kuin olisi voinut nousta 😂👌
Niin, voit katsella hallituskauden alusta minkälaista älämölöä vasemmistossa aiheutti jakeluvelvoitteen sekä polttoaineveron lasku :D Tottakai pitää verrata tilanteeseen jossa hupakot olisivat jatkaneet...