Naiset miten halusisitte että mies lähestyy teitä esim baarissa
Tai muuallakin, harrastuksissa tai vastaavissa paikoissa? Onko huumori hyvä lähestymistapa? Vai katseiden vaihto?
Kommentit (69)
Tota, en halua, että yksikään vieras mies lähestyy minua missään. Kaikista vähiten baarissa humalassa.
Tusina-ap:n ikuisuusongelma on harhakuvittelu, että kaikki miehet ja naiset ovat samanlaista tusinamassaa.
Hik... Mhä ohlen Jore. Haluaishkos nheiti lhähteä nhjailemaan lathialle?
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin hirveä nippu seteleitä kädessään.
Tämä toimii (jos toimii) vain sellaiseen ainekseen, jonka ainoa kiinnostus on raha ja rikkaampia saalistavat.
Vierailija kirjoitti:
Tarjoaa juoman.
Nykyään kukaan nainen ei ota vastaan juomaa tuntemattomalta mieheltä. Tarjota voi vasta sitten, kun jo jutellaan ja mennään yhdessä tiskille, jolloin nainen näkee, ettei juomaan mene mitään ylimääräistä.
Sanoisin, että ujuttautuu vaan naisen lähelle ja tikusta asiaa, eli jotenkin juttelemaan. Ei liian silmiinpistävästi tai vaivaannuttavasti, vaan silleen muka vahingossa. Esim. törmää tanssilattialla vähäsen ja pahoittelee tai kysyy onko nainen sattumalta nähnyt sun kaveria (kuvaile), jonka olet kadottanut, jotain vaan sanottavaa.
Epäilen heti jos minua joku yrittää baarissa lähestyä.
Ole ystävällinen ja jätä lähestymättä. Teen itse aloitteen jos olen kiinnostunut.
Haluaisin että lähestytään selvin päin ja kuin ihmistä. Ystävällisesti, avoimesti, hyväntuulisena, kenties hymyillen. Sanoo vaikka että moi ja sitten sen mitä asiaa on. Yksi kivoimmista oli viereen tullut ja tervehtimisen jälkeen iltapäivälehteen tarttunut mies joka aidosti ja samaistuttavasti osoitti järkytystään ja säikähdystään miten kuumalta sääkartta näytti Espanjan kohdalla :D Okei ehkä negaation kautta ei nyt yleensä kannata aloittaa mitään mutta jäi nyt mieleen vaan tuo sen aitouden vuoksi. Että kunhan tuli siihen lähistölle ja eli elämäänsä johon minä saatoin reaktionsa ansiosta osallistua.
TL;DR - Eka lause on tärkein.
Naiset eivät halua juuri keidenkään miesten lähestyvän mitenkään ikinä ja miehet taas mieluiten haluaisivat saada itse lähestyä kaikkia lihatiskikatalogista (ulkoisesti) valitsemiaan tai heidän lähestyvän ja heti antautuvan.
Olen tosin mies mutta arvelisin, että baarissa tuollainen jalkaisin kävelemällä tapahtuva lähestyminen olisi paikallaan.
Moderni, vapaa, tasa-arvoinen nainen haluaisi vain passiivisena rivissä orrella kököttäen odotella miestä? Lol!
Ihan vaan perussosiaalisesti jutellen. Hyväntuulinen, itsevarma. Ei prässää mitään iskujuttuja, vaan jubailee mukavia, ja tunnustelee sitä kautta, että lähtiskö juttu luistamaan. Heti jos tilanteesta tekee liian iskupainotteisen, tulee turhat paineet molemmille. Musta paras iskuyritys on sellainen, joka mahdollistaa molemmille sen, että voi kohteliaasi perääntyä tilanteesta, eikä kukaan ole menettänyt kasvojaan.
Vierailija kirjoitti:
Vinkki ap:lle: jos täytyy asiaa (kuin asiaa) kysellä täällä palstalla/missään niin silloin se on sulle saavuttamaton.
Onpa takakireää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vinkki ap:lle: jos täytyy asiaa (kuin asiaa) kysellä täällä palstalla/missään niin silloin se on sulle saavuttamaton.
Onpa takakireää.
Ehkäpä, mutta elämän karut realiteetit voi joko kohdata ja hyväksyä tai vähätellä ja lakaista uliulimaton alle.
En osaisi kuvitella että yksikään mies lähestyisi mua kun ei ole koskaan näin käynyt. N33
Vierailija kirjoitti:
Epäilen heti jos minua joku yrittää baarissa lähestyä.
Että tuo joku haluaa tutustua?
Luultavasti haluaakin, mikä siinä on epäilyttävää?
No oma mies katseli ensin vähän ujosti minun suuntaani hetken aikaa baarissa. Sitten kysyi että lähdenkö tanssimaan. Seuraavaksi sitten jo suudeltiinkin.
Tärkeää ei ole se, miten lähestyt (kunhan olet asiallinen). Tärkeää on se, että tilanteesta kanssasi pääsee tarpeen tullen poistumaan ja, että et jää stalkkaamaan saati vainoamaan, jos naista ei kiinnostakaan.
Vierailija kirjoitti:
No oma mies katseli ensin vähän ujosti minun suuntaani hetken aikaa baarissa. Sitten kysyi että lähdenkö tanssimaan. Seuraavaksi sitten jo suudeltiinkin.
Niin no, tapahtuiko 80 tai 90 luvulla?
Nykyään ei tapahdu..
käykö neiti täällä usein?