Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset miten halusisitte että mies lähestyy teitä esim baarissa

Vierailija
20.10.2022 |

Tai muuallakin, harrastuksissa tai vastaavissa paikoissa? Onko huumori hyvä lähestymistapa? Vai katseiden vaihto?

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

käykö neiti täällä usein?

Vierailija
22/69 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota, en halua, että yksikään vieras mies lähestyy minua missään. Kaikista vähiten baarissa humalassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tusina-ap:n ikuisuusongelma on harhakuvittelu, että kaikki miehet ja naiset ovat samanlaista tusinamassaa.

Vierailija
24/69 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hik... Mhä ohlen Jore. Haluaishkos nheiti lhähteä nhjailemaan lathialle?

Vierailija
25/69 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin hirveä nippu seteleitä kädessään.

Tämä toimii (jos toimii) vain sellaiseen ainekseen, jonka ainoa kiinnostus on raha ja rikkaampia saalistavat.

Vierailija
26/69 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarjoaa juoman.

Nykyään kukaan nainen ei ota vastaan juomaa tuntemattomalta mieheltä. Tarjota voi vasta sitten, kun jo jutellaan ja mennään yhdessä tiskille, jolloin nainen näkee, ettei juomaan mene mitään ylimääräistä.

Sanoisin, että ujuttautuu vaan naisen lähelle ja tikusta asiaa, eli jotenkin juttelemaan. Ei liian silmiinpistävästi tai vaivaannuttavasti, vaan silleen muka vahingossa. Esim. törmää tanssilattialla vähäsen ja pahoittelee tai kysyy onko nainen sattumalta nähnyt sun kaveria (kuvaile), jonka olet kadottanut, jotain vaan sanottavaa.

Vierailija
27/69 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen heti jos minua joku yrittää baarissa lähestyä.

Vierailija
28/69 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole ystävällinen ja jätä lähestymättä. Teen itse aloitteen jos olen kiinnostunut.

Vierailija
29/69 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin että lähestytään selvin päin ja kuin ihmistä. Ystävällisesti, avoimesti, hyväntuulisena, kenties hymyillen. Sanoo vaikka että moi ja sitten sen mitä asiaa on. Yksi kivoimmista oli viereen tullut ja tervehtimisen jälkeen iltapäivälehteen tarttunut mies joka aidosti ja samaistuttavasti osoitti järkytystään ja säikähdystään miten kuumalta sääkartta näytti Espanjan kohdalla :D Okei ehkä negaation kautta ei nyt yleensä kannata aloittaa mitään mutta jäi nyt mieleen vaan tuo sen aitouden vuoksi. Että kunhan tuli siihen lähistölle ja eli elämäänsä johon minä saatoin reaktionsa ansiosta osallistua.

TL;DR - Eka lause on tärkein.

Vierailija
30/69 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät halua juuri keidenkään miesten lähestyvän mitenkään ikinä ja miehet taas mieluiten haluaisivat saada itse lähestyä kaikkia lihatiskikatalogista (ulkoisesti) valitsemiaan tai heidän lähestyvän ja heti antautuvan.

31/69 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosin mies mutta arvelisin, että baarissa tuollainen jalkaisin kävelemällä tapahtuva lähestyminen olisi paikallaan.

Vierailija
32/69 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moderni, vapaa, tasa-arvoinen nainen haluaisi vain passiivisena rivissä orrella kököttäen odotella miestä? Lol!

Vierailija
33/69 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan perussosiaalisesti jutellen. Hyväntuulinen, itsevarma. Ei prässää mitään iskujuttuja, vaan jubailee mukavia, ja tunnustelee sitä kautta, että lähtiskö juttu luistamaan. Heti jos tilanteesta tekee liian iskupainotteisen, tulee turhat paineet molemmille. Musta paras iskuyritys on sellainen, joka mahdollistaa molemmille sen, että voi kohteliaasi perääntyä tilanteesta, eikä kukaan ole menettänyt kasvojaan.

Vierailija
34/69 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinkki ap:lle: jos täytyy asiaa (kuin asiaa) kysellä täällä palstalla/missään niin silloin se on sulle saavuttamaton.

Onpa takakireää.

Vierailija
35/69 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinkki ap:lle: jos täytyy asiaa (kuin asiaa) kysellä täällä palstalla/missään niin silloin se on sulle saavuttamaton.

Onpa takakireää.

Ehkäpä, mutta elämän karut realiteetit voi joko kohdata ja hyväksyä tai vähätellä ja lakaista uliulimaton alle.

Vierailija
36/69 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaisi kuvitella että yksikään mies lähestyisi mua kun ei ole koskaan näin käynyt. N33

Vierailija
37/69 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilen heti jos minua joku yrittää baarissa lähestyä.

Että tuo joku haluaa tutustua?

Luultavasti haluaakin, mikä siinä on epäilyttävää?

Vierailija
38/69 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oma mies katseli ensin vähän ujosti minun suuntaani hetken aikaa baarissa. Sitten kysyi että lähdenkö tanssimaan. Seuraavaksi sitten jo suudeltiinkin.

Vierailija
39/69 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeää ei ole se, miten lähestyt (kunhan olet asiallinen). Tärkeää on se, että tilanteesta kanssasi pääsee tarpeen tullen poistumaan ja, että et jää stalkkaamaan saati vainoamaan, jos naista ei kiinnostakaan. 

Vierailija
40/69 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No oma mies katseli ensin vähän ujosti minun suuntaani hetken aikaa baarissa. Sitten kysyi että lähdenkö tanssimaan. Seuraavaksi sitten jo suudeltiinkin.

Niin no, tapahtuiko 80 tai 90 luvulla?

Nykyään ei tapahdu..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän