Naiset miten halusisitte että mies lähestyy teitä esim baarissa
Tai muuallakin, harrastuksissa tai vastaavissa paikoissa? Onko huumori hyvä lähestymistapa? Vai katseiden vaihto?
Kommentit (69)
Ensin katsekontakti, vähän ajan päästä juttelemaan. Huumori on kiva jos se sopii tilanteeseen mut etukäteen opeteltu iskurepliikki on usein epäonnistunut. Tilanteen mukaan.
En ole nainen mutta kokenut pelimies ja annan varman vinkin mitä tehdä kun näet jonkun kuuman naisen: elekieli!
Ota katselontakti ja mene naisen lähettyville mieluusti suoraan eteen. Laita kasvojesi korkeudella toisen käden etusormi ja peukalo vastakkain rinkulaksi johon sitten tökit toisen käden etusormella nopeasti. Samalla voit lipoa kieltäsi tai liikutella sitä näyttävästi. Huomio on taattu!
Ohjeet kuulostavat vaikeammalta kuin ovatkaan mutta suosittelen treeniä peilin edessä ennen baariin lähtöä.
jos pyöritän takapuoltani etureittäsi vasten niin lantiolle kädet ja siitä sitten eteenpäin.
Selvin päin, ei flirttaillen, ei vitsaillen.
Tietenkin hirveä nippu seteleitä kädessään.
Mies voi sanoa moi ja hymyillä, jos on nätti hymy, karismaa. On sama onko huumoria vai kyseleekö jotain kivaa. Olisi hyvä nuoren naisen tietää jossain kohtaa, minkälaista seuraa mies hakee, onko hetken huumaa vai onko se vähän kuin tutustumisen tapainen, vaikkei jatkoa tiedäkkään. Osa näet haluaa välttää pelimiehet ja osa kai hakee sellaista. Ei mene kummankaan aika hukkaan illan suhteen.
Katsekontakti ja jos nainen vastaa katseeseen, eikä käänny heti pois, niin sitten juttelemaan. Ei mitään iskurepliikkejä, eikä liikaa harjoteltuja lauseita. Ihan vaan, terve, mä oon Make, kuka sä oot? Auttaa, jos ilmaisee heti, että jos toinen kokee, että tunkeilet, niin et halua häiritä. Mutta älä aloita: "Mä tuun tähän häiritseen", sillä se on huono avaus, miksi ehdoin tahdoin mennä häiritsemään ketään.
Jos olen viettämässä ystävien kanssa iltaa, niin en kaipaa silloin miehiltä iskuyrityksiä. Kaiken lisäksi väitän, että ne yritykset yleensä epäonnistuu, koska lähtökohtaisesti torjun miehen silloin ainakin suoraan. Jos mies toisi vaikka puhelinnumeron ja sanoisi, että olisi kiva käydä yhdessä vaikka kahvilla tjs.niin voisin antaakin mahdollisuuden.
Ei mitenkään paitsi jos on selvinpäin. Monia treffejä ollut ja mies poikkeuksetta haisee vanhalle kaljalle tai on humalassa. Siinäpä sitten ihmettelevät kun naista ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
En ole nainen mutta kokenut pelimies ja annan varman vinkin mitä tehdä kun näet jonkun kuuman naisen: elekieli!
Ota katselontakti ja mene naisen lähettyville mieluusti suoraan eteen. Laita kasvojesi korkeudella toisen käden etusormi ja peukalo vastakkain rinkulaksi johon sitten tökit toisen käden etusormella nopeasti. Samalla voit lipoa kieltäsi tai liikutella sitä näyttävästi. Huomio on taattu!
Ohjeet kuulostavat vaikeammalta kuin ovatkaan mutta suosittelen treeniä peilin edessä ennen baariin lähtöä.
Ei helvata repesin täysin 😂😂😂
Ei mitenkään, koska lähestymme itse niitä harvoja miehiä, jotka läpäisevät tiukan seulamme. Ap:t ei jatkoon.
Laittaisin peliin parhaimmat tanssimuuvit mitä löytyy
Vierailija kirjoitti:
Laittaisin peliin parhaimmat tanssimuuvit mitä löytyy
Niin tekevät kaikki muutkin persoonattomat, sisällöttömät, tylsät ja sieluttomat 130 tusinassa palstapulisijat.
Vinkki ap:lle: jos täytyy asiaa (kuin asiaa) kysellä täällä palstalla/missään niin silloin se on sulle saavuttamaton.
Kaatokännissä, kepapit rinnuksilla, rasvainen tukka silmillä ja sepalus auki. Muuten en anna!
Kannattaa opetella vitsejä sillä naisten naurattaminen vie pitkälle. Muista, että ei ole oleellista mitä sanot vaan se miten sen sanot.
Hanskaat parit Pikku-Kalle vitsit niin tyttö on kuin sulaa vahaa.
On.