Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinussa parisuhdetta ajatellen joku iso turn off-omanaisuus, joka ei näy päällepäin?

Vierailija
18.10.2022 |

Missä vaiheessa deittailua kerrot? Esim luottotiedot puuttuu, vakava trauma menneisyydessa ja aiheuttaa mt-ongelmia, tms

Kommentit (1132)

Vierailija
341/1132 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. En pidä naisista ollenkaan. T mies

Vierailija
342/1132 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienet rinnat. Käytän nykyään aina push up-liivejä tätä peittääkseni, mutta ex-mieheni aikoinaan jopa kieltäytyi seksistä, koska rintani häiritsivät häntä niin paljon. Jospa sitä joskus kertyisi tarpeeksi rahaa tilille, että saisi viehättävän ja jollekin kelpaavan kropan 😍

Älä ota mitään silikoneja. Pienet rinnat on just hyvät. Olet tavannut jonkun ääliömiehen. Suurin osa miehistä ei välitä rintojen koosta tuon taivaallista.

"Eivät välitä rintojen koosta". Sinähän vitsin murjaisit! 😁 Toki pieni on suhteellinen käsite, itse pidän vain a-kuppia pienenä, monet tuntemani miehet puolestaan a-/b-/c-kuppeja. Mutta en lähde tästä tämän enempää jankkaamaan netissä, saan tehdä sitä ihan tarpeeksi treffaillessa 🙂 Ihanaa viikonloppua kaikille!

-tuo kenelle vastasit

Olen eri ja itsellä ei ole ollut isoa ongelmaa omista rinnoista mutta miehillä sitäkin enemmän. Nuorena olin 70B, nyt aikuisiällä 75E. Koskaan ei ole tullut yhtään positiivista kommenttia, negatiivisia muutamaltakin eli liian pienet olleet heidän makuunsa. Näiden miesten kommenttien jälkeen olen kyllä aika paljon enemmän tietoinen siitä että tämäkin ominaisuus voi olla "vika". Kuulemma En ole oikea E vaan kun mies oli nuori niin D kuppi oli oikeasti iso. Omat liivit ilman että olisivat päällä näyttävät hänestä kyllä valtavilta. Kunhan haluaa lytätä, jos hänestä pääsen niin ei kyllä kannattaisi edes harkita uutta miestä. Harmi vaan että katselen kaikkia ohimeneviä tummia miehiä sängellä sillä silmällä. Jos tästä pääsisi eroon niin voisi olla rauhassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/1132 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen eri tekijän summana mulla on surkea työura, pätkätöitä toisen päälle ja opintoja kesken. Olen kuitenkin tarkka tyylistäni ja kuljen laadukkaissa vaatteissa ja olen hoikka, huoliteltu ja kauniskin. Olen myös sanavalmis ja kiinnostunut monesta asiasta. Monet fiksut ja mielenkiintoiset akateemiset uratykit on ihastuneet muhun, mutta lemppaavat, kun tajuavat tilanteeni.

Vierailija
344/1132 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäluotettavuus ja selkärangan puute. Lipeää kaikesta mitä sovitaan. ei hoida osuuttaan. On tuulella käyvä. Harkitsen avioeroa näiden takia.

Vierailija
345/1132 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herpestartunta. Ei oireile usein ja stigma on tautia pahempi mutta on kuitenkin lisännyt estoja hakea uutta suhdetta. Ja joo, tartunnan voi saada jo ekaltakin kumppanilta ja vaikka oltaisiin vastuullisia.

Tämä, sukuelinherpeksestä vitsaillaan ja pidetään jonain kuolemantautina, vaikka useimmiten se on oireeton tai korkeintaan epämukava oireillessaan. Ei taida monikaan tietää kuinka yleinen se on.

No miten sen nyt ottaa. Itselle oma terveys on kuitenkin niin tärkeää, etten ainakaan tietoisesti halua vaarantaa sitä, joten arvostan kaikkien "herpesläisten" avoimuutta asiassa. Kyllä tämmöisistä pitäisi aina kertoa, vaikka moni (mies) varmaankin jättää kertomatta. :/ Ja tämä jos mikä on peestä, koska miehistä naisiin tauti tarttuu paljon herkemmin, kuin toisinpäin.

Vierailija
346/1132 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maha roikkuu kuin vanhalla mummolla ja nahka ryppyinen. Sain todella suurikokoisen vauvan ja vatsanahka repesi täysin. Muuten hoikka ja urheilullinen. Olen miettinyt leikkausta, mutta ei ole rahaa. Entinen mies sanoi ihan suoraan, etten tule miestä löytämään vatsani takia. Tämän takia en deittaile, enkä käy uimahallissa.

Vierailija
347/1132 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua lapsia, ja olen pitänyt huolen etten niitä enää voi saada. Haluan asua yksin, en halua kokata kenellekään muulle, enkä siivota muiden jälkiä, tai pestä muiden pyykkiä. Parisuhde minun kanssani tulee aina olemaan tapailusuhde. Kaveripiirini on.. persoonallinen, löytyy kaikkea tavallisesta perheenäidistä ituhippien kautta satanisteihin. Koirani menee aina muiden ihmisten edelle, koska koira ei pärjää ilman että joku sen hoitaa. Kyse siis vapaaehtoisesti ottamani vastuun kantamisesta. Ja onhan se koira useimmiten parempaa seuraa kuin ihminen. En halua viettää jatkuvasti aikaa yhdessä, arvostan omaa rauhaa, olen hyvin introvertti.

Varmaan tämän voisi kiteyttää siihen, että minä sallin jonkun tulla osaksi elämääni, näillä reunaehdoilla. Tämä on asia mihin suurin osa ei suostu, vaan parisuhteelta haetaan enemmän jotain symbioosin kaltaista.

Vierailija
348/1132 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö. Laihduttanut paljon ja nahka roikkuu löllönä, rinnat nahka rievut, kaulaheltta vanhentaa entisestään jne. Hiukset harventuneet ja harmaantuvat (sukuvika).

Mielenterveys. En työelämässä tämän takia.

Hiljainen, ujo.

Kyllähän noita turnoffeja riittää.

Vierailija
349/1132 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maha roikkuu kuin vanhalla mummolla ja nahka ryppyinen. Sain todella suurikokoisen vauvan ja vatsanahka repesi täysin. Muuten hoikka ja urheilullinen. Olen miettinyt leikkausta, mutta ei ole rahaa. Entinen mies sanoi ihan suoraan, etten tule miestä löytämään vatsani takia. Tämän takia en deittaile, enkä käy uimahallissa.

Halaus sulle! Minulla sama juttu. Jouduin hätäsektioon ja arpi todella ruma keskellä vatsaa. Sen vieressä molemmin puolin rypistynyttä arpista ihoa. Leikkausta ei saa julkisella, koska vaiva puhtaasti kosmeettinen. Korjaillaanhan palovammojakin, joten en ymmärrä, miksi ei tällaista. Itse olen pikkuhiljaa uskaltautunut lasten kanssa uimahalliin, koska uimapukua voi pitää. Suihkussa saan kyllä tuijotuksia osaksi. Ero todennäköisesti nyt tulossa ja varmaan tulen jäämään yksin sen jälkeen.

Vierailija
350/1132 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielipiteet. Kerron ne heti kun niitä kysytään.

Sama täällä. Olen hankala ämmä koska minä en jaksa mielistellä miehiä enkä pidä edes lievästä naisvihasta vitsailun muodossa. Puutun jokaiseen asiaan missä se tulee ilmi ja sitä ei jaksa yksikään mies, eikä moni nainenkaan. Ei saisi olla hankala, pitäisi vaan sietää.

Jos kerran olet noin itsenäinen, tai ainakin luulet, niin miksi viitsit puuttua näihin vitseihin? Miksi sinun täytyy olla haukkana tällaisessa asiassa? Jos et todellakaan välittäisi, niin sitten et viitsisi edes alkaa jänkäämään teeman sattuessa kohdalle. Joku ongelma sinulla on muiden ihmisten vakuuttelun tarpeen suhteen. Se on ok, mutta kannattaisi myöntää myös itselle.

Onpa omituinen kommentti. Itsenäisyys ja välittäminen eivät sulje toisiaan pois. Minäkin olen itsenäinen mutta välitän hyvinkin paljon tietyistä asioista, etenkin jos näen ne yhteiskunnallisina ongelmina joiden poistaminen parantaisi kaikkien elämää. Ja näistä syistä myös minä olen hankala ämmä. Mua ei kiinnosta mitä mieltä MUUT ovat, mutta mua kiinnostaa mitä mieltä MINÄ olen, ja jos koen olevani oikeassa, kuten koen esimerkiksi kaikenlaisen vihan kitkemisessä, niin silloin kitken sitä milloin ja missä pystyn. Välittämättä siitä että se tekee muiden silmissä minusta hankalan. Pitääkö tämäkin nyt oikeasti selittää auki?

Vierailija
351/1132 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On haluan itsekin valita parini eikä aina niin että suuhun tuppaudutaan ja tunkeillaan. Ja haluan normaalisti pukeutuvan miehen en jumalauta kumikenkiin.

Onko kumpparit noin paha juttu?

Nirppanokille on. Kuljin treffeillä paikatuissa kumiteräsaappaissa, farkut ja nuhjuinen flanelipaita.

Nainen yllättyi positiivisesti kun eka kertaa mentiin kotiini. En ollutkaan persaukinen sotkuissa asuva ukonrähjä.

Yhdessä oltu reilu 11 vuotta. Nyt jo uudet saappaatkin ostettu.

Minä yhdistän kumikengät ennemmin crocseihin kuin kumppareihin. Kumpparit on ihan loistavat kengät, niissä ei ole mitään vikaa sinänsä. En mä ainakaan katsoisi yhtään hassusti jos treffeille tulisi tyyppi kumppareissa, varsinkin jos on sateinen keli tai vaihtoehtoisesti muuten märkää kuten syksyllä yleensä, ja tyyppi asuu jossain hornan kuusessa hiekkateiden ja peltojen keskellä. Crocsit treffeillä taas olisi ehdoton ei. Eikä mulla ole sinänsä mitään crocseja vastaan, itsekin käytän niitä, mutta vain kotona, mökillä, yms.

Vierailija
352/1132 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielipiteet. Kerron ne heti kun niitä kysytään.

Sama täällä. Olen hankala ämmä koska minä en jaksa mielistellä miehiä enkä pidä edes lievästä naisvihasta vitsailun muodossa. Puutun jokaiseen asiaan missä se tulee ilmi ja sitä ei jaksa yksikään mies, eikä moni nainenkaan. Ei saisi olla hankala, pitäisi vaan sietää.

Lottoan, että sinun suustasi kyllä sallit miesvitsit ihan tuosta vaan.

Vierailija
353/1132 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen karkottanut pois miehiä liiallisella libidolla kun luulevat etteivät minulle riitä .

Vierailija
354/1132 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella runsaat ja kivuliaat kuukautiset, sekä trauma, mutta ei mt ongelmaa. Olen ujo vaikka olen sosiaalinen, mutta tykkään hellyydestä ja läheisyydestä. Tykkään erakoitua mutta pidön puhumisesta.. eli kaksinaisuus

Vierailija
355/1132 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halveksin suurta osaa miehistä, koska he ovat yleensä avuttomia, isoegoisia tuhnuja. Onneksi olen naimisissa, koska löysin sen ainoan, joka ei aiheuta liiaksi naamapalmuja.

Vierailija
356/1132 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa rumasti sanottu mieheltä, jonka lapsen olet vatsassasi kantanut. En silti usko, että se olisi syy, ettet löytäisi parempaa miestä. Exäsi halusi vain loukata ja toivoo, ettet löydäkään ketään.

Vierailija
357/1132 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen helvetin mustasukkainen, traumoja joista johtuen tämä ominaisuus minussa on. Trauma istuu syvällä eikä terapia ole auttanut kaikkeen.

Vierailija
358/1132 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herpestartunta. Ei oireile usein ja stigma on tautia pahempi mutta on kuitenkin lisännyt estoja hakea uutta suhdetta. Ja joo, tartunnan voi saada jo ekaltakin kumppanilta ja vaikka oltaisiin vastuullisia.

Tämä, sukuelinherpeksestä vitsaillaan ja pidetään jonain kuolemantautina, vaikka useimmiten se on oireeton tai korkeintaan epämukava oireillessaan. Ei taida monikaan tietää kuinka yleinen se on.

No miten sen nyt ottaa. Itselle oma terveys on kuitenkin niin tärkeää, etten ainakaan tietoisesti halua vaarantaa sitä, joten arvostan kaikkien "herpesläisten" avoimuutta asiassa. Kyllä tämmöisistä pitäisi aina kertoa, vaikka moni (mies) varmaankin jättää kertomatta. :/ Ja tämä jos mikä on peestä, koska miehistä naisiin tauti tarttuu paljon herkemmin, kuin toisinpäin.

Herpes on vauvalle vaarallinen ja jos se on aktiivi vaiheessa, kun on synnytyksen aika niin tehdään keisarileikkaus. Neuvolassa kysytään onko naisella genitaaliherpes, koska se on vauvalle vaarallinen.

Herpes tarttuu myös oireettomana, vaikka käyttäisi kondomia ja suuseksissä se tarttuu myös suuhun.

Vierailija
359/1132 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen savolaismies.

Se on varmasti tosi vaikeaa, koska jo se, että on mies, on iso turn-off -ominaisuus. Tai tarkentaen, se, että on suomalainen mies, ihan tavallinen, työssäkäyvä, kohtelias, kaikinpuolin normaali ja lainedessä hyväksytty kansalainen, on iso turn-off -ominaisuus. Vaan minkäs teet, pakko tyytyä kohtaloon, syntyperää on melkoisen vaikea muuttaa.

Lohduksi voi ehkä sanoa, että yksikään ulkomaalainen ei ole vielä säilynyt hengissä. (vaan eipä ole suomalainenkaan...vain toistaiseksi, tai hetkellisesti, ei pitempään)

Vierailija
360/1132 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herpes on vauvalle vaarallinen ja jos se on aktiivi vaiheessa, kun on synnytyksen aika niin tehdään keisarileikkaus. Neuvolassa kysytään onko naisella genitaaliherpes, koska se on vauvalle vaarallinen.

Herpes tarttuu myös oireettomana, vaikka käyttäisi kondomia ja suuseksissä se tarttuu myös suuhun.

Kumipuvuille hyvät markkinat. Eikös se suomalainen laulajatar jatkuvasti koikistele kumipuvuissa, ehkä toisia suojatakseen, ken tietää, kertokoon.