Onko sinussa parisuhdetta ajatellen joku iso turn off-omanaisuus, joka ei näy päällepäin?
Missä vaiheessa deittailua kerrot? Esim luottotiedot puuttuu, vakava trauma menneisyydessa ja aiheuttaa mt-ongelmia, tms
Kommentit (1132)
Pienet rinnat. Käytän nykyään aina push up-liivejä tätä peittääkseni, mutta ex-mieheni aikoinaan jopa kieltäytyi seksistä, koska rintani häiritsivät häntä niin paljon. Jospa sitä joskus kertyisi tarpeeksi rahaa tilille, että saisi viehättävän ja jollekin kelpaavan kropan 😍
Vierailija kirjoitti:
Pienet rinnat. Käytän nykyään aina push up-liivejä tätä peittääkseni, mutta ex-mieheni aikoinaan jopa kieltäytyi seksistä, koska rintani häiritsivät häntä niin paljon. Jospa sitä joskus kertyisi tarpeeksi rahaa tilille, että saisi viehättävän ja jollekin kelpaavan kropan 😍
Älä ota mitään silikoneja. Pienet rinnat on just hyvät. Olet tavannut jonkun ääliömiehen. Suurin osa miehistä ei välitä rintojen koosta tuon taivaallista.
Vierailija kirjoitti:
Minussa on paljonkin tällaisia päälle päin näkymättömiä negatiivisia ominaisuuksia, joita en ole valmis avaamaan vastapuolelle ja sen takia en seuraa enää etsikään koska totesin jo aiemmin että näiden ominaisuuksien piilottelu ja salailu ja asioiden vääristely ja suoranainen valehtelu on liian kuormittavaa itselleni.
Vakavat mielenterveysongelmat ovat suurin este parisuhteen syntymiselle, en koskaan paljastaisi ventovieraalle omia diagnoosejani joita ovat mm. paranoidinen skitsofrenia, vaikea masennus ja sekamuotoinen persoonallisuushäiriö narsistisin ja vaativin piirtein.
Lisäksi en pysty elättämään itseäni ja elän muiden rahoilla, en ole ollenkaan työkykyinen eikä minua olla työkykyiseksi edes kuntouttamassa, minulla ei ole omistusasuntoa, olen katkaissut yhteyteni narsistiseen ja alkoholisoituneeseen sukuuni, olen ollut pois työelämästä kohta kymmenen vuotta, minulla on vakava syömishäiriö, takana todella traumaattinen lapsuus seksuaalisine hyväksikäyttöineen ja koulukiusaamisineen jne. Kaikki sellaisia asioita, jotka eivät varsinaisesti paranna ihmisen asemaa parisuhdemarkkinoilla. Kyselijöille yleensä valehtelen jotain, riippuen tapauksesta ja kontekstista saatan olla esimerkiksi kesälomalla tai vaikkapa freelancerhommissa, etätöissä jne. Teen tämän ihan oman itseni takia ja omaksi parhaakseni, jotta muodostan vastapuolelle itsestäni käsityksen normaalista nettoveronmaksajasta. Onneksi ulkoinen habitukseni ja olemukseni tukevat tätä tarinaani, kiitos tästä kuuluu mesenaatilleni, korkealle koulutustasolleni ja hyvälle yleissivistykselleni.
Vastapuolelta en missään nimessä suvaitsisi samoja ongelmia kuin mitä itselläni on, eli minulla ei ole aikomustakaan laskea vaatimustasoani vaan olen sitten mieluummin yksin kuin epätyydyttavässä suhteessa. Enkä ole valmis menemään uppoavaan laivaan vaan yritän itse päästä ylös tästä suosta. Lisäksi tiedän kyllä varsin hyvin, että en itsekään ole se paras diili mitä tulee elämän ulkoisiin puitteisiin, joten ymmärrän nykyään olla tuhlaamatta kummankaan osapuolen aikaa ja olla etsimättä itselleni parisuhdetta.
Rakkautta ja kaikkea hyvää elämääsi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ota mitään silikoneja. Pienet rinnat on just hyvät. Olet tavannut jonkun ääliömiehen. Suurin osa miehistä ei välitä rintojen koosta tuon taivaallista.
"Eivät välitä rintojen koosta". Sinähän vitsin murjaisit! 😁 Toki pieni on suhteellinen käsite, itse pidän vain a-kuppia pienenä, monet tuntemani miehet puolestaan a-/b-/c-kuppeja. Mutta en lähde tästä tämän enempää jankkaamaan netissä, saan tehdä sitä ihan tarpeeksi treffaillessa 🙂 Ihanaa viikonloppua kaikille!
-tuo kenelle vastasit
Pieni kikkeli, ei paljoa näy päällepäin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonne XD
Päällepäin olen hyvännäköinen ja ensivaikutelma herttaisen naisellinen, mutta olen hyvin jyrkkä ja joustamaton luonne ja minulla on selkeät mielipiteet asioista.Lisäksi pidän suurinta osaa kaikista ihmisistä typerinä ja miehistä vässyköinä enkä oikeastaan tykkää kuin ihan muutamasta ihmisestä. Sitten vielä olen hyvin tarkka rajoistani enkä siedä paskanjauhantaa.
Muuten olen ihan ok.
😂
Tuleva aviopuolisoni, ihana kun sinut näin löysin
Herään into pinkeänä klo 0300
Siis ei seksuaalisessa merkityksessä, vaan suorittamaan ja opiskelemaan.
ÄO top 0,2%
Vierailija kirjoitti:
Mielipiteet. Kerron ne heti kun niitä kysytään.
Sama täällä. Olen hankala ämmä koska minä en jaksa mielistellä miehiä enkä pidä edes lievästä naisvihasta vitsailun muodossa. Puutun jokaiseen asiaan missä se tulee ilmi ja sitä ei jaksa yksikään mies, eikä moni nainenkaan. Ei saisi olla hankala, pitäisi vaan sietää.
Olen mies ja en omista ajokorttia
Tykkään rutiininomaisesta ja tylsästä arjesta ja olen aika tylsä muutenkin. Itseäni mikään noista ei kuitenkaan haittaa, sillä tykkään elämästäni.
Vaikka ja mitä. Ihmisillä on niin paljon ennakkoluuloja, saat stigmaa ja raivoa, tuomitsemista, että nykyään katson hyvin tarkkaan kenelle kerron enää mitään. Ajan kanssa, jos suhde muuttuu vakavaksi, saatan vähitellen avautua. Menneisyydessä olen joutunut monesti hyväksikäytetyksi ja väkivallan uhriksi.
Sairauksia, ADD, high functioning Asperger (suorapuheisuus ja pakonomainen rehellisyys, vaikea huomata huijareita), en pidä mistään naisten stereotyyppisistä jutuista vaikka olen nainen. Aistiyliherkkyys, kuormitun herkästi, tiettyjä asioita en voi sietää. Ihmiset eivät usein ymmärrä minua tai kohtelevat kaltoin kun en sovellukaan perusmuottiin. Olen erittäin älykäs, mikä on myös ollut ongelma joillekin miehille.
Ihmisiä en aina tajua, toki Siperia on opettanut. Olen oppinut myös maskaamaan. Omat "ekk:ot".
Traumoja, myös vakavia. En kerro ettei tuomita ja olisi todella tuskallista saada vielä syytöksiä siitä. Häpeä on myös kovaa, vaikenen pahimmista kokemuksista. Jumittaminen ahdistaviin asioihin.
Hirveä lapsuus, menetin luottotiedot ja hankin ne takaisin. En saa apua vaikka järjestely ja siivous vaikeaa. Ihmiset eivät tajua millaista on elää kun olet erilainen, kovia kokenut ja pahasti sairas. Salaa häpeän kaikkea. Sain diagnoosin vasta keski-iässä kun kaikki oli jo pilalla ja terveyskin mennyt kauhean elämän vuoksi.
En ole mikään massan perässä menevä pinnallinen kuori vaan hyvinkin oma itseni.
Vaikea tutustua ihmisin, enkä heti kykene läheisyyteen tai seksuaalisuuteen. Ihmiset eivät jaksa odottaa että avaudun ja siksi jotkut eivät näe todellista minääni koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielipiteet. Kerron ne heti kun niitä kysytään.
Sama täällä. Olen hankala ämmä koska minä en jaksa mielistellä miehiä enkä pidä edes lievästä naisvihasta vitsailun muodossa. Puutun jokaiseen asiaan missä se tulee ilmi ja sitä ei jaksa yksikään mies, eikä moni nainenkaan. Ei saisi olla hankala, pitäisi vaan sietää.
Jos kerran olet noin itsenäinen, tai ainakin luulet, niin miksi viitsit puuttua näihin vitseihin? Miksi sinun täytyy olla haukkana tällaisessa asiassa? Jos et todellakaan välittäisi, niin sitten et viitsisi edes alkaa jänkäämään teeman sattuessa kohdalle. Joku ongelma sinulla on muiden ihmisten vakuuttelun tarpeen suhteen. Se on ok, mutta kannattaisi myöntää myös itselle.
Vierailija kirjoitti:
Todella heikko/olematon erektio. En pysty harrastamaan seksiä tuon häpeän vuoksi. Elämäntavat on terveelliset ja urheilen paljon. Testosteronia ei ole mitattu.
M29v
Mene lääkäriin.
Inhoan kokkaamista, leipomista, ylipäätään keittiöhommia ja toisen aikuisen ihmisen sotkujen siivoamista ilmaiseksi. Käytän aikani mielummin joko toimeentulon hankkimiseen tai lepäämiseen. Lisäksi mielipiteitä löytyy enkä niitä piilottele kysyttäessä ja keskustellessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Eivät välitä rintojen koosta". Sinähän vitsin murjaisit! 😁 Toki pieni on suhteellinen käsite, itse pidän vain a-kuppia pienenä, monet tuntemani miehet puolestaan a-/b-/c-kuppeja. Mutta en lähde tästä tämän enempää jankkaamaan netissä, saan tehdä sitä ihan tarpeeksi treffaillessa 🙂 Ihanaa viikonloppua kaikille!
Jotkut naiset systemaattisesti jatkavat samantyyppisten miesten tapailua eivätkä tajua, että ongelma on omissa miesvalinnoissa eikä rinnoissa. Tässäkin selvästi pinnalliset k-päät vetävät puoleensa. Rintaleikkauksen sijaan kannattaisi miettiä olisiko oman itsetunnon rakentaminen tärkeämpää kuin pinnallisen ihmisen miellyttäminen. Ellei ole sitten itsekin pinnallinen, jolloin saa sitä mitä tilaa.
-tuo kenelle vastasit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On haluan itsekin valita parini eikä aina niin että suuhun tuppaudutaan ja tunkeillaan. Ja haluan normaalisti pukeutuvan miehen en jumalauta kumikenkiin.
Onko kumpparit noin paha juttu?
Nirppanokille on. Kuljin treffeillä paikatuissa kumiteräsaappaissa, farkut ja nuhjuinen flanelipaita.
Nainen yllättyi positiivisesti kun eka kertaa mentiin kotiini. En ollutkaan persaukinen sotkuissa asuva ukonrähjä.
Yhdessä oltu reilu 11 vuotta. Nyt jo uudet saappaatkin ostettu.
Nuhjuisissa ja paikatuissa vaatteissa ilmestyminen treffeille on tosi epäkunnioittavaa treffikumppania kohtaan. Jos se olisi edes pakon sanelema asia, sen voisi ymmärtää,mutta tuossa on sellainen haistattelu-asenne.
Traumat jotka aiheuttaa mt-ongelmia. ADHD.
Fyysisiä sairauksia jotka ei näy päälle päin.
Vierailija kirjoitti:
Olen köyhä. Siksi en edes enää pyri parisuhteeseen.
En ole susiruma ja pystyn kommunikoimaan sekä kirjoittamalla että puhumalla luontevasti. Osaan myös kuunnella. Ikääntymisen myötä olen niin ikään oppinut antamaan muille tilaa. Minulta on kadonnut tarve päättää keskustelu johonkin johtopäätökseen, mikä näkyy ulospäin avoimuutena ja suvaitsevaisuutena.
Mutta köyhä olen. Sitä naiset eivät hyväksy. Tutustuminen lähtee hyvin käyntiin, ja pääsen helposti useammille treffeille, mutta kun taloudellinen tilanteeni ja kyvyttömyyteni nousta pois ahdingosta paljastuu, naiset lipeävät somasti vaieten taka-alalle eivätkä enää palaa.
Minä olen kohtuullisen hyvin toimeentuleva nainen. Jos saan tietää, että tapailemani mies on taloudellisessa ahdingossa, niin se on todellakin turn off. Tiedätkö miksi? Koska kun miehelle selviää, että olen varoissani, alkaa melko nopeasti tulla esiin lokkeilijan elkeet. Yritetään maksattaa kaikki ja luullaan, että olen niin rakastunut, että suostun elättämään miestä ja maksamaan hänen kulujaan eikä miehen tarvitse tehdä mitään. Nähty ja koettu useasti.
Ei kaikki naiset etsi tänä päivänä rikasta elättäjää. Yllättävän paljon on kuitenkin miehiä, jotka tilaisuuden tullen sitä yrittävät.
Oon läheisriippuvainen ja mustasukkanen. Siinähän niitä jo on. Mut eipä nykyään miehiä parisuhde kiinnosta niin eipä ongelmaa.