Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perisuhdehaaveet ja vuosikausien odottaminen

Vierailija
27.09.2025 |

Minulle olisi ollut yksi mies. Joka ennustajankin mukaan olisi ollut sopiva. Koskaan ei sopivaa aikaa tullut. Aina olin liian läski, liian hullu, liian aina kaikkea. Tai miehellä oli kiireitä tai omia ongelmia.

Nyt olisi ollut sopiva aika. Syksy, lehtiä vielä puissa jne. Mutta nyt olin epäonnistuneessa leikkauksessa ja vammauduin niin, että asiaa ei voi korjata. En voi olla ajattelematta, että jos olisimme olleet yhdessä, niin tämä ei olisi mennyt näin. Olisin etsinyt paremman kirurgin. 

Koskaan ei tullut oikeaa hetkeä. 

Hänellä on myös toinen nainen, jolla on samat nimikirjaimet kuin minulla. Se on sitten parempi. Lopetan miettimisen, odottamisen ja valmistelun. Ja etsin onnen, mistä se sitten tuleekin. 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehkä noin 10 vuotta elänyt tässä kuvitelmien kuplassa. Ihan turhaan. Tämä syksy on takaraja. 

Vierailija
2/15 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jatkuvasti odottaa, saa odottaa koko loppuikänsä. Onni tulee tehden, ei etsien. Tartuta reippaasti toimeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkaan en ole ulkoisesti tuon miehen mieleen. Luonteeni ehkä joo. Mutta kiva siis tietää, että olen tyyliin riittävän kaunis. Riittävän kaunis mihin? Minä ansaitsen parempaa.

Vierailija
4/15 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tiedän nimikirjaimesi

Vierailija
5/15 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olit miehen mielestä läski ja hullu, ei ehkä kantsi laittaa rahaa likoon tämän "rakkkauden" puolesta.

Vierailija
6/15 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jatkuvasti odottaa, saa odottaa koko loppuikänsä. Onni tulee tehden, ei etsien. Tartuta reippaasti toimeen.

Tässä on siis monta ennustusta. En ole ollut valmis ja perhetilanne on ollut raskas. Aina on tullut jotain. Minun kohdallani reippaasti toimeen tarttuminen tarkoittaa luovuttamista. Hyväksyn asiat sellaisena kuin ne ovat. Itse asiassa tämän miehen jatkuva arvostelu on saanut minut pitämään itseäni ei niin kauniina. Vaikka olen oikeasti ihan kaunis.

Vaikka hän sanoo, että muka tukee kaikkia, eikä estä ihmisten menestymistä. Minulla on päinvastainen tuntemus. Jostain syystä elämäni on ollut tosi hidasta, kun olen netissä ollut hänen kanssaan tekemisisssä.

Vierailija
7/15 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin tiedän nimikirjaimesi

Meitä on useita samoilla nimikirjaimilla. Ilmeisesti tämä mies on nähnyt nimikirjaimet unessa. 

Vierailija
8/15 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIes on siis myös estänyt minua tapaamasta ketään järkevää. Tinderiini on toistamiseen hakkeroitu. Hän ei ole halunnut, että minulla olisi ketään muitakaan. Olen siis ollut jotenkin varalla. Mutta tämä syksy on raja.

Vierailija
9/15 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka moni asia on nyt syksyllä paremmin, silti on huonostikin.

Suoraan sanottuna mies on ei ole koskaan ollut ulkonäöllisesti minulle mikään haaveiden mies. Ei edes luonteeltaan. Positiivista on varallisuus ja hänen verkostonsa. Ilman näitä en olisi kiinnostunut.

Hän on taas kiinnostunut luonteestani ja elämäntavastani. Ja rauhallisuudestani. Ei ehkä myöskään pidä minua kovin viehättävänä ulkoisesti.

Vierailija
10/15 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varallisuus joo. Mutta voisin saada vieläkin varakkaamman ja komeamman. Ja sellaisen, joka oikeasti arvostaisi minua. Tämä mies siis on oikeasti nauranut tekemiselleni ja vähätellyt. Vuosikausia. Ja sitten hänen kaverinsa ovat sanoneet, että teen hienoja juttuja. Siis kavereiden kautta hän on ottanut mielipiteesä. Tämä kertoo siitä, ettei osaa tai uskalla ajatella itse. Huono piirre.

Vierailija
11/15 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut miehiä, jotka ovat täynnä rakkautta minua kohtaan. En ole osannut ottaa vastaan. Minua on kiusattu nuorena, siksi olen ollut kiinnostunut tästä kiusaamiskuviosta. 

Voisin siis löytää ihan oikeaa rakkautta ja arvostusta tuon sijaan.

Vierailija
12/15 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies itse kirjoitti joskus, että hän on omasta mielestään tehnyt paljon minun hyväksi. Ettei voi antaa kenenkään toisen olla minun kanssani. Tehnyt mitä? Elänyt elämäänsä, ja tarkkaillut minua etäältä. Osa hänen tekemisestään on hyvää, osa huonoa. Että tavallaan + - 0.

Mitä toisen auttamista se on stalkkeroida ja kytätä etäältä?

Vierailija
13/15 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä auttamisellaan hän on pitänyt minua varalla itselleen. Etsinyt jotain parempaa.

Vierailija
14/15 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on siis oikeasti painanut minua kokojan alas, Tekemistäni. On tavallaan saanut uskomaan, että olen mitätön. Jauhaa tasoista. On järjesänyt deittejä minulle joidenkin juoppojen ja lähes retardien miesten kanssa. Ilmeisesti ne ovat hänen mielestään tasoani. 

Vierailija
15/15 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten muutkin naiset, raha ja verkostot olisi syy tavata häntä. Ei ulkonäkö, eikä todellakaan luonne. Tämän kirjoitan sinulle nyt. Ettäs tiedät. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme