Onko sinussa parisuhdetta ajatellen joku iso turn off-omanaisuus, joka ei näy päällepäin?
Missä vaiheessa deittailua kerrot? Esim luottotiedot puuttuu, vakava trauma menneisyydessa ja aiheuttaa mt-ongelmia, tms
Kommentit (1144)
Olen äkkipikainen ja usein ärtynyt. Vain lähimmät ystäväni, eli ne joiden kanssa olen eniten tekemisissä, tietävät sen. Tuntemattomien kanssa olen erilainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vähän ihmetellyt kun moni nainen täällä listaa itsenäisyytensä ja oman tilan tarpeen seikoiksi jotka karkottavat miehiä. Toki karkottavat tietynlaisia miehiä, mutta eivät niitä jotka itsekin kaipaavat tilaa.
Tällaiset miehet Tampereen lähistöltä voisivat ilmoittautua :D Jotka siis haluaisivat muutakin yhteistä kuin seksiä.
N40
Samoin pk-seudulta. Poislukien ne, jotka eivät koskaan ehdi tavata.
N35
Joudun sairauteni takia käyttämään erektiolääkkeitä. Ilman lääkettä ei onnistu kuin runkkaus, sekin vähän huonosti.
Minun kanssani seksi on siis aina suunnitelmallista. Lääke alkaa toimia n. 35-40 minuutin jälkeen sen ottamisesta. Jos on juuri syönyt, saattaa mennä pidempäänkin.
Kun vielä harrastin vakipanoja, tämä ei tietenkään ollut ongelma, kun aina sovittiin, että mihin aikaa tavataan. Tiesin aina, koska otan lääkkeen.
Ja ei, tähän ei auta mikään elämäntaparemontti: laihduttaminen, tms.
Vierailija kirjoitti:
Joudun sairauteni takia käyttämään erektiolääkkeitä. Ilman lääkettä ei onnistu kuin runkkaus, sekin vähän huonosti.
Minun kanssani seksi on siis aina suunnitelmallista. Lääke alkaa toimia n. 35-40 minuutin jälkeen sen ottamisesta. Jos on juuri syönyt, saattaa mennä pidempäänkin.
Kun vielä harrastin vakipanoja, tämä ei tietenkään ollut ongelma, kun aina sovittiin, että mihin aikaa tavataan. Tiesin aina, koska otan lääkkeen.
Ja ei, tähän ei auta mikään elämäntaparemontti: laihduttaminen, tms.
No eihän se tuossakaan nyt kovin suunnitelmallista tarvitse olla jos noin nopeaa kuitenkin toimii. Eri asia jos pitäisi suunnitella että "ens viikon maanantaina sitten klo 18." Tuossa voi ottaa lääkkeen ja hipsutella, suukotella ja herätellä kivasti fiiliksiä siinä odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielipiteet. Kerron ne heti kun niitä kysytään.
Sama täällä. Olen hankala ämmä koska minä en jaksa mielistellä miehiä enkä pidä edes lievästä naisvihasta vitsailun muodossa. Puutun jokaiseen asiaan missä se tulee ilmi ja sitä ei jaksa yksikään mies, eikä moni nainenkaan. Ei saisi olla hankala, pitäisi vaan sietää.
Jos kerran olet noin itsenäinen, tai ainakin luulet, niin miksi viitsit puuttua näihin vitseihin? Miksi sinun täytyy olla haukkana tällaisessa asiassa? Jos et todellakaan välittäisi, niin sitten et viitsisi edes alkaa jänkäämään teeman sattuessa kohdalle. Joku ongelma sinulla on muiden ihmisten vakuuttelun tarpeen suhteen. Se on ok, mutta kannattaisi myöntää myös itselle.
Missä väitin etten välittäisi? Olen hirveä feministi ja todellakin välitän noista asioista. Sekö on itsenäistä ettei puutu naisvihaan? Vai se ettei mielistele miehiä? Eihän ne ole sama asia... Vai onko sinusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielipiteet. Kerron ne heti kun niitä kysytään.
Sama täällä. Olen hankala ämmä koska minä en jaksa mielistellä miehiä enkä pidä edes lievästä naisvihasta vitsailun muodossa. Puutun jokaiseen asiaan missä se tulee ilmi ja sitä ei jaksa yksikään mies, eikä moni nainenkaan. Ei saisi olla hankala, pitäisi vaan sietää.
Jos kerran olet noin itsenäinen, tai ainakin luulet, niin miksi viitsit puuttua näihin vitseihin? Miksi sinun täytyy olla haukkana tällaisessa asiassa? Jos et todellakaan välittäisi, niin sitten et viitsisi edes alkaa jänkäämään teeman sattuessa kohdalle. Joku ongelma sinulla on muiden ihmisten vakuuttelun tarpeen suhteen. Se on ok, mutta kannattaisi myöntää myös itselle.
Onpa omituinen kommentti. Itsenäisyys ja välittäminen eivät sulje toisiaan pois. Minäkin olen itsenäinen mutta välitän hyvinkin paljon tietyistä asioista, etenkin jos näen ne yhteiskunnallisina ongelmina joiden poistaminen parantaisi kaikkien elämää. Ja näistä syistä myös minä olen hankala ämmä. Mua ei kiinnosta mitä mieltä MUUT ovat, mutta mua kiinnostaa mitä mieltä MINÄ olen, ja jos koen olevani oikeassa, kuten koen esimerkiksi kaikenlaisen vihan kitkemisessä, niin silloin kitken sitä milloin ja missä pystyn. Välittämättä siitä että se tekee muiden silmissä minusta hankalan. Pitääkö tämäkin nyt oikeasti selittää auki?
Juuri näin! Selkeästi piti selittää auki.
En kestä sänkyhommissa kauaa ja seisokki on välillä vähän heikko. Kaiken lisäksi toisesta kierroksesta voin vaan haaveilla, tarvitsen ainakin tunnin ennenkuin edes teoriassa onnistuu taas.
En ole edes erityisen huonokuntoinen (puolimaraton vähän reilu 2h) tai lihava (BMI 25). Nallekarkit ei vaan aina mene tasan...
Olen nainen ja olen pitkään suihkussa ja ostan liikaa vaatteita. Tuon takia asuisin eri asunnossa, jos alkaisin parisuhteeseen.
Ei kiinnosta seksi tipan tippaa vaikka olisi millainen hunksi. Kerron aina heti suoraan ja aika hyvin kaikkoaa miehet siinä kohtaa :D Minua ei edes haittaisi jos mies kävisi tyydyttämässä tarpeensa jonkun muun kanssa. Sinänsä harmi, sillä näytän aika kivalta alasti. Viihdyn kyllä ihan hyvin yksikseenkin.
On. Jättimäinen mulkku. Ei meinaa oikein mahtua mihinkään reikään läheskään kokonaan. Ei oo muuten kiva.
M40+ kirjoitti:
En kestä sänkyhommissa kauaa ja seisokki on välillä vähän heikko. Kaiken lisäksi toisesta kierroksesta voin vaan haaveilla, tarvitsen ainakin tunnin ennenkuin edes teoriassa onnistuu taas.
En ole edes erityisen huonokuntoinen (puolimaraton vähän reilu 2h) tai lihava (BMI 25). Nallekarkit ei vaan aina mene tasan...
Treenaat liikaa. Pidäpä joskus kuukauden tauko kaikesta liikunnasta, niin jopa alkaa tulemaan vällykäärmeeseen vipinää. Siis ei mitään muuta liikuntaa, kuin korkeintaan kävelyä max. tunti päivässä, että saa raitista ilmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen liika viisas. Oikeasti erittäin älykäs, ja voin kertoa, että se on kyllä sellainen turn-off monelle (sekä miehille että naisille), että sen yli ei pääse, kun se selviää.
Osaan aika hyvin peitellä sitä, mutta välillä lipsahtaa, ja siitähän saa sitten kuulla.
Sun todellinen turn off taitaa olla narsismi ja tyhmyys. Tuo sun kommentti itsessään poissulkee kaiken älykkyyden. Oikeasti älykkäät eivät mainosta asiaa millään tavalla, koskaan
Oletin, että täällä voisi kertoa, tällaisessa ketjussa. Ei sitten. Mutta tämähän vain todistaa alkuperäisen väitteeni. Äly herättää käsittämättömästä syystä hillitöntä aggressiota.
Lipsahduksilla tarkoitin esimerkiksi sitä, että joku on nähnyt ylioppilastodistukseni. Tai saanut selville, että luen poikkeuksellisen nopeasti (tämähän ei edes kerro älykkyydestä). Tms. Vaikea kertoa esimerkkejä, koska ne ovat niin identifioivia.
Olisi kyllä kiinnostavaa tavata joku todella älykäs mies! Huomaisikohan sitä?
Eräs ystäväni kertoi joskus olevansa mensan jäsen, en olisi koskaan arvannut. Ehkä sitten tosiaan se älykkyys, mitä tuo mittaa, ei juurikaan normaalissa kanssakäymisessä tule esiin. Hän oli hyvin sekaisin elämässään, huono yleistieto, eikä kiinnostunut oikeastaan mistään "älyllisestä" sen isommin. Taisi jättää koodauskoulutuksenkin kesken elämänhallinnan ongelmien vuoksi. Ajoi trukkia tehtaalla ja sillä eleli.
Teille naisille älykkyys tarkoittaa kykyä heittää pikkunokkelia kommentteja illallispöydässä, ja sitä että miehellä on rahaa ja statusta.
Vierailija kirjoitti:
Vaihda ennen aktia otettava sildenafiili päivittäin otettavaan 5 mg:n tadalafiiliin, niin ei tarvi enää sen jälkeen suunnitella mitään. Eikä vähennä tuntoa kuten siltsu tekee, joten siinäkin mielessä parempi aine. Suosittelen lämpimästi!
Minua ei pieni sotku juuri haittaa, lähinnä hävettää jos joku sen näkisi. Ainoa tapa motivoida siivomaan kunnolla on jos on tulossa vieraita.
Vierailija kirjoitti:
M40+ kirjoitti:
Treenaat liikaa. Pidäpä joskus kuukauden tauko kaikesta liikunnasta, niin jopa alkaa tulemaan vällykäärmeeseen vipinää. Siis ei mitään muuta liikuntaa, kuin korkeintaan kävelyä max. tunti päivässä, että saa raitista ilmaa.
Ja tuo toiseen kertaan syttyminen on kiinni petikumppanistakin. Itse olen pariltakin mieheltä kuullut etteivät aiemmin kenenkään kanssa ole kyenneet niin pian uusintaan kuin minun kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M40+ kirjoitti:
Ja tuo toiseen kertaan syttyminen on kiinni petikumppanistakin. Itse olen pariltakin mieheltä kuullut etteivät aiemmin kenenkään kanssa ole kyenneet niin pian uusintaan kuin minun kanssani.
Riippuu myös iästä. Parikymppisenä voi syttyä nopeammin uusintaan. Nelikymppisenä harvemmin.
Vierailija kirjoitti:
Olen huono nukkumaan, en voi nukkua kenenkään kanssa samassa huoneessa, 5ai jos joku kuorsaa muussa huoneessa, enkä siedä muutenkaan ylimääräisiä ääniä. Haluan olla paljon yksin kotona, en kestä syömisen ääniä eli että samassa huoneessa joku syö. En välitä seksistä. Inhoan sairaita ihmisiä, esim että joku flunssainen ihminen on kotonani. En tykkää kotitöistä, enkä halua tehdä niitä kenenkään puolesta.
T. Ulkoisesti hyvin kiltin ja naisellisen näköinen nainen
Todellakin sinun on paras olla yksin.Outoja juttuja sinulla
Et kestä syömisen ääniä ? !
Olisi kyllä kiinnostavaa tavata joku todella älykäs mies! Huomaisikohan sitä?
Eräs ystäväni kertoi joskus olevansa mensan jäsen, en olisi koskaan arvannut. Ehkä sitten tosiaan se älykkyys, mitä tuo mittaa, ei juurikaan normaalissa kanssakäymisessä tule esiin. Hän oli hyvin sekaisin elämässään, huono yleistieto, eikä kiinnostunut oikeastaan mistään "älyllisestä" sen isommin. Taisi jättää koodauskoulutuksenkin kesken elämänhallinnan ongelmien vuoksi. Ajoi trukkia tehtaalla ja sillä eleli.