Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinussa parisuhdetta ajatellen joku iso turn off-omanaisuus, joka ei näy päällepäin?

Vierailija
18.10.2022 |

Missä vaiheessa deittailua kerrot? Esim luottotiedot puuttuu, vakava trauma menneisyydessa ja aiheuttaa mt-ongelmia, tms

Kommentit (1132)

Vierailija
301/1132 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On haluan itsekin valita parini eikä aina niin että suuhun tuppaudutaan ja tunkeillaan. Ja haluan normaalisti pukeutuvan miehen en jumalauta kumikenkiin.

Onko kumpparit noin paha juttu?

Nirppanokille on. Kuljin treffeillä paikatuissa kumiteräsaappaissa, farkut ja nuhjuinen flanelipaita.

Nainen yllättyi positiivisesti kun eka kertaa mentiin kotiini. En ollutkaan persaukinen sotkuissa asuva ukonrähjä.

Yhdessä oltu reilu 11 vuotta. Nyt jo uudet saappaatkin ostettu.

Vierailija
302/1132 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikeat pms-oireet. Viikon verran joka kuukausi olen sekopäinen ja vainoharhainen hullu, joka vihaa kaikkea ja kaikkia, eniten itseään. Silloin en myöskään jaksa tehdä muuta kuin nukkua, syödä ja itkeä.

Sopisit mun miehelle, nimittäin mulla toi sama ongelma eikä miestä häiritse. Kunhan saa seksiä melkein päivittäin niin pms-oireet ei estä parisuhdetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/1132 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on aika iso. Ehkä ei ongelmaksi asti mutta lähellä on.

Vierailija
304/1132 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies.

Aspergerin piirteitä on mikä tekee sen, että minä tiedän miten asiat ovat ja miten niiden pitäisi olla. Aika vaikea ominaisuus nykyajan tasa-arvoisessa kulttuurissa.

Toisaalta puolustan perhettäni vaikka kuolemaan asti.

Vierailija
305/1132 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vähän ihmetellyt kun moni nainen täällä listaa itsenäisyytensä ja oman tilan tarpeen seikoiksi jotka karkottavat miehiä. Toki karkottavat tietynlaisia miehiä, mutta eivät niitä jotka itsekin kaipaavat tilaa.

Tällaiset miehet Tampereen lähistöltä voisivat ilmoittautua :D Jotka siis haluaisivat muutakin yhteistä kuin seksiä.

N40

Vierailija
306/1132 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikeat pms-oireet. Viikon verran joka kuukausi olen sekopäinen ja vainoharhainen hullu, joka vihaa kaikkea ja kaikkia, eniten itseään. Silloin en myöskään jaksa tehdä muuta kuin nukkua, syödä ja itkeä.

Luulin aikanani, että kaikki naiset ovat tällaisia, kun olin tapaillut kahta sellaista. Onneksi ei sentään. En itse kiukuttele koskaan, vaikka olisin valvonut kaksi vuorokautta syömättä, enkä siedä sellaista käytöstä muiltakaan.

Vierailija
307/1132 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ei oo täydellinen, luottotiedot ja finanssiasiat kunnossA, ei mitään sellaista menneisyydessä jota ei voi kertoa mutta silti en koskaan kerro kaikkea

Vierailija
308/1132 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turn-ufo ominaisuus, olen oikeasti avaruusolio.

Vierailija
309/1132 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti aika voimakas luonne, joka tulee kai esiin vasta myöhemmin. Omasta mielestäni olen vain määrätietoinen ja tiedän, mitä haluan, jonkun mielestä tuo ominaisuus ilmenee komentelevuutena. Ehkä tuo pitäisi osata peittää paremmin esim. suloisella puhetavalla. Osaan kyllä joustaakin. 

Vierailija
310/1132 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minussa on paljonkin tällaisia päälle päin näkymättömiä negatiivisia ominaisuuksia, joita en ole valmis avaamaan vastapuolelle ja sen takia en seuraa enää etsikään koska totesin jo aiemmin että näiden ominaisuuksien piilottelu ja salailu ja asioiden vääristely ja suoranainen valehtelu on liian kuormittavaa itselleni.

Vakavat mielenterveysongelmat ovat suurin este parisuhteen syntymiselle, en koskaan paljastaisi ventovieraalle omia diagnoosejani joita ovat mm. paranoidinen skitsofrenia, vaikea masennus ja sekamuotoinen persoonallisuushäiriö narsistisin ja vaativin piirtein.

Lisäksi en pysty elättämään itseäni ja elän muiden rahoilla, en ole ollenkaan työkykyinen eikä minua olla työkykyiseksi edes kuntouttamassa, minulla ei ole omistusasuntoa, olen katkaissut yhteyteni narsistiseen ja alkoholisoituneeseen sukuuni, olen ollut pois työelämästä kohta kymmenen vuotta, minulla on vakava syömishäiriö, takana todella traumaattinen lapsuus seksuaalisine hyväksikäyttöineen ja koulukiusaamisineen jne. Kaikki sellaisia asioita, jotka eivät varsinaisesti paranna ihmisen asemaa parisuhdemarkkinoilla. Kyselijöille yleensä valehtelen jotain, riippuen tapauksesta ja kontekstista saatan olla esimerkiksi kesälomalla tai vaikkapa freelancerhommissa, etätöissä jne. Teen tämän ihan oman itseni takia ja omaksi parhaakseni, jotta muodostan vastapuolelle itsestäni käsityksen normaalista nettoveronmaksajasta. Onneksi ulkoinen habitukseni ja olemukseni tukevat tätä tarinaani, kiitos tästä kuuluu mesenaatilleni, korkealle koulutustasolleni ja hyvälle yleissivistykselleni.

Vastapuolelta en missään nimessä suvaitsisi samoja ongelmia kuin mitä itselläni on, eli minulla ei ole aikomustakaan laskea vaatimustasoani vaan olen sitten mieluummin yksin kuin epätyydyttavässä suhteessa. Enkä ole valmis menemään uppoavaan laivaan vaan yritän itse päästä ylös tästä suosta. Lisäksi tiedän kyllä varsin hyvin, että en itsekään ole se paras diili mitä tulee elämän ulkoisiin puitteisiin, joten ymmärrän nykyään olla tuhlaamatta kummankaan osapuolen aikaa ja olla etsimättä itselleni parisuhdetta.

Vierailija
311/1132 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turn-ufo ominaisuus, olen oikeasti avaruusolio.

Mäkin oon, mutta tuskin samalta planeetalta.

Vierailija
312/1132 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksu suonikas elin.

Vierailija
313/1132 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on genitaaliherpes. Kerroin miehelle kolmansilla treffeillä eikä haitannut

Vierailija
314/1132 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pms oireet joka kuukausi jotka kestää n.3-7päivää. Hermostun pikkuasioista raivoan yms. sekä väsynyt ja syön paljon. Toinen asia on sikailu kotona.

Piereskelen estottomasti ihan missä tilanteessa vain, puhun ruoka suussa ym. ällöttävää. Tätä toista en toteuta miehen nähden. Yksin ja lasten kanssa kyllä. Olen ollut jo pitkään ilman miestä enkä ketään tähän haluaisikaan niin saan sikailla lasteni kanssa rauhassa. Sikailua kukaan ei uskoisi ulkonäön perusteella eikä luonteenkaan.

Vierailija
315/1132 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoottinen masennusdiagnoosi historiassa. Kukaan ei varmasti haluaisi minua hullua traumoineni. No omalle kumppanille kelpaan tällasena. Tutustuttiin ennen kuin sekosin.

Vierailija
316/1132 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Päällepäin olen hyvännäköinen, menestyvä ja normaalin oloinen nuori nainen, oikeasti minulla on vakavia mielenterveysongelmia, sairauksia, olen luottotiedoton ja sekakäyttäjä. En kestä itseäni päivääkään, joten en oleta muidenkaan kestävän, siksi en deittaile. Ja vonkaajille kerron heti käyttäväni useita päihteitä, karkottaa useimmat.

Vierailija
317/1132 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

IBS ja paljon ilmavaivoja. Pakko paukutella menemään usein, koska muuten maha niin kipeä ja turvonnut, ettei mistään tule mitään, varsinkaan seksistä. (Seksi on ihanaa oikean ihmisen kanssa tosin!)

Tästä johtuen tai valuvika muuten, mutta ulkoisia vanhoja peräpukamia eli hetuloita näkyvästi, ei leikata.  Ei paljon kakkosta esitellä tai siihen tyrkitä. Ruman näköistä kuin mikä, ei ole kai aiempia kumppaneita haitannut mutta itselleni ihan kauhistus. Lisäksi isot sisemmät häppärit, niistä nyt en itse juuri välitä, tuskin moni mieskään kun paikat toimii muuten.

Silmät karsastaa usein, varsinkin väsyneenä tai yhdenkin lasillisen jälkeen. 

Paljon painonvaihtelua elämässä, nyt taas lihonut lievästi ylipainoiseksi. Iso roikkuva mahareppu aina messissä, joko täytenä pullottaa tai hoikempana aikana löysänä nahkana.

Tylsä luonne. Ei ole suuria ambitioita, tykkään vaan normielämästä, hengailla kotona, istua sohvalla, kokkailla. Peruslaiska. Kaunis koti mutta en kuulemma haasta miestä tarpeeksi ja kanssani tylsistyy, kun en puske itse itseäni eteenpäin, enkä sitä puolisoakaan.

Myös hyvin vahva persoona ja haluan tehdä asiat tavallani, tarvitsen omaa tilaa ja aikaa. Voin tehdä kompromisseja, mutta pääasiassa haluaisin tahtoni monessa asiassa läpi, muuten tulee marttyyriolo, kun toinen jyrää kaikessa. Valitettavasti taipumus myös paradoksaalisesti tulla jyrätyksi ja menettää jotenkin itsensä kokonaan parisuhteessa.

Että semmosta. Tsemppiä mulle.

Vierailija
318/1132 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen autisti.

Vierailija
319/1132 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN DEITTAILE. Mulla joko olisi SUHDE (mikä tahansa) tai ei olisi, mutta en kutsu sitä deittailuksi.... enkä kutsuisi nighttailuksikaan! 😅

Vierailija
320/1132 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonne XD

Päällepäin olen hyvännäköinen ja ensivaikutelma herttaisen naisellinen, mutta olen hyvin jyrkkä ja joustamaton luonne ja minulla on selkeät mielipiteet asioista.

Lisäksi pidän suurinta osaa kaikista ihmisistä typerinä ja miehistä vässyköinä enkä oikeastaan tykkää kuin ihan muutamasta ihmisestä. Sitten vielä olen hyvin tarkka rajoistani enkä siedä paskanjauhantaa.

Muuten olen ihan ok.

😂