Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinussa parisuhdetta ajatellen joku iso turn off-omanaisuus, joka ei näy päällepäin?

Vierailija
18.10.2022 |

Missä vaiheessa deittailua kerrot? Esim luottotiedot puuttuu, vakava trauma menneisyydessa ja aiheuttaa mt-ongelmia, tms

Kommentit (1194)

Vierailija
1181/1194 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on OCD. Ei monikaan ole kuullut siitä mitään, eikä ymmärrä ko. sairautta.

Vierailija
1182/1194 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta seksi.

Tällä piirteellä hyvin välttää kaiken deittailun heti kättelyssä. Olen hyvin yksinäinen koska romanttinen kiinnostus ja kaipuu on silti olemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1183/1194 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole pätkääkään kunnianhimoa, minkä takia myöskään raha tai omaisuus ei vaan kiinnosta. Työskentelen siivojana vain kolmena päivänä viikossa koska en yksinkertaisesti tarvitse enempää rahaa mihinkään ja mielummin käytän aikani harrastuksiini ja läheisten kanssa. Nykymaailmassa tämä tuntuu olevan monille vaikea ymmärtää.

Jos oot hetero nainen niin en usko tuon olevan ongelma, jos taas hetero mies niin sitten kyllä valitettavasti on.

Vierailija
1184/1194 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luota kehenkään. Sen päälle on huono rakentaa mitään panosuhdetta vakavampaa.

Vierailija
1185/1194 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mt ongelmat, suuret taloudelliset ongelmat, epärehellisyys

Vierailija
1186/1194 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen semi häiriintynyt. Okei, sen huomaa parissa tunnissa.joten se siitä yriyksestä😁 mutta ihan sata älykäs!!

Vierailija
1187/1194 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua asua kenenkään kanssa yhdessä. En mistään hinnasta. Läheiset pitävät varmaan hulluna kun edellinen miesystävä halusi (vaati) että muuttaisin hänen luokse suht isoon omakotitaloon, mutta pidin pääni ja pysyin omassa kaksiossani. Tiedän vain ettei siitä tulisi mitään, kun haluan 90% ajasta olla omassa rauhassani tai tulen muuten todella pahalle tuulelle.

Vierailija
1188/1194 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aseksuaalisuus

Vierailija
1189/1194 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan se etten tykkää matkustella. ainakin tuntuu olevan iso miinus nykyään monelle. nuorempana tykkäsin mutta kun on tarpeeksi paikoissa käynyt niin ei vaan kiinnosta ainakaan meikäläistä enää.

Vierailija
1190/1194 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomattavasti keskimääräistä korkeampi äo, josta ei ole tavallisessa elämässä kuin haittaa.

Koska kumppaninkin pitää olla tarpeeksi älykäs, on sitten joko keskenään, jossain vähemmän merkityksellisissä tapailusuhteissa tai ajautunut kaikenlaisten käytöshäiriöisten mulkkujen syliin, kun siitä älykkyydestä on muotoutunut liian tärkeä piirre. Hyviäkin partnereita on ollut toki, mutta on hirveän kuluttavaa molemmille, jos toiselle tulee joku itsetuntokriisi asiasta ja suhde ajautuu epäbalanssiin. Ei sitä nyt viiti rueta näyttelemäänkään tai pienentämään jotenkin itseään, se ois valehtelua.

Vierailija
1191/1194 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ihastun/ rakastun jatkuvasti. Minulla on hyvä aviomies, mutta jatkuvasti 2-3 ihastusta samaan aikaan.

Vierailija
1192/1194 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huono nukkumaan, en voi nukkua kenenkään kanssa samassa huoneessa, 5ai jos joku kuorsaa muussa huoneessa, enkä siedä muutenkaan ylimääräisiä ääniä. Haluan olla paljon yksin kotona, en kestä syömisen ääniä eli että samassa huoneessa joku syö. En välitä seksistä. Inhoan sairaita ihmisiä, esim että joku flunssainen ihminen on kotonani. En tykkää kotitöistä, enkä halua tehdä niitä kenenkään puolesta.

T. Ulkoisesti hyvin kiltin ja naisellisen näköinen nainen

Kyllä diagnoosisi näkyvät muillekin. Täytyykin tehdä kaikkia näitä tahallaan joskus niin häiriöinen paljastaa itsensä kun hermot repee. 

Vierailija
1193/1194 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

varmaan se etten tykkää matkustella. ainakin tuntuu olevan iso miinus nykyään monelle. nuorempana tykkäsin mutta kun on tarpeeksi paikoissa käynyt niin ei vaan kiinnosta ainakaan meikäläistä enää.

Täällä toinen samanlainen. Kesäisin Suomen sisällä on ihan kiva tehdä pieniä reissuja mutta ulkomaille en jaksa lähteä. Jostain syystä se on minulle lähinnä vain stressaavaa.

Vierailija
1194/1194 |
10.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärimmäinen vttumaisuus, jos toinen pettää (luottamuksen). Siihen loppuu ihana ja sympaattinen. Juttu on käytännössä kerrasta poikki.