Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ystävä käyttäytyi omituisesti minua kohtaan.

Vierailija
18.10.2022 |

Olimme illanistujaisissa viikonloppuna mieheni sekä yhteisten ystäviemme kanssa. Jatkoimme kuppilaan iltaa puolen yön aikoihin, mieheni jäi kotiin nukkumaan ja muutama muukin jatkoi kotiinsa. Minä, miehen paras kaveri ja muutama ystävämme siis jatkoimme baariin.
Baarissa miehen paras kaveri tarjosi minulle muutaman juoman, kehui minua kauniiksi ja halasi monta kertaa.
Mitään muuta ei tapahtunut. Nyt tämä miehen paras kaveri on sanonut miehelleni, että hänen täytyy vähän katsoa mun perään ja mitä puuhaan baarissa..
En ymmärrä. Mikäköhän homma?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää mustamaalata sinua selvästi.

Vierailija
2/23 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesäähän tuo haluaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainittakoon vielä, tämä kaveri on parisuhteessa..

-Ap

Vierailija
4/23 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustamaalaa sua, jotta eroasitte ja ystävä pääsisi haaskalle.

Vierailija
5/23 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on suhde miehesi kanssa ja tuntee huonoa omatuntoa

Vierailija
6/23 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän tykkää halata nättiä kivaa naista, tuntuu kivalta hänen mielestä. Vai ihastunut, tunne, vaiko suojeleva, ellei miehen vahtikaveri tai sitten voisi seurustella. Jotkut etsivät petiseuraa.

Vierailija
7/23 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kierolta ystävältä.

Vierailija
8/23 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertohan se jo paljon sinusta, kun mies jää kotiin. Sinä lähdet ja pitää viellä juoda kun ilmaisiksi tarjotaan.

Vierailija
9/23 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kierolta ystävältä.

Riippuu motiivista. Naisen kannalta olisi hyvä, jos kaveri suosisi naista. Miehen kannalta ehkä vähän hankalampi juttu.

Vierailija
10/23 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan puhut asian totuudenmukaisesti puolisosi kanssa niin ei mitään hätää, yhdessä voitte naureskella kaverille. Kunhan luotto on suhteessa ja kommunikointi sujuu niin kaikki ok.

Vierailija
11/23 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että haluaisi teidän eroavan. Syytä voi vain arvailla. Joko olisi halunnut sun kanssa lähteä iltaa jatkamaan tai jotain muuta.

Vierailija
12/23 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli ansa. Hän tarjoili juomia, kehui ja halaili ja halusi nähdä, miten siihen reagoit. Jos reagoit ystävällisesti ja asiallisesti, etkä käskenyt häntä painumaan hiiteen halailuineen, hän veti sellaiset johtopäätökset, että sinua on ok toisen miehen lähestyä baarissa. Sitten hän kertoi ystävälleen ja väitti, että olet petollinen.

Tai sitten on mustasukkainen kaveristaan. Haluaa rikkoa teidän suhteenne, jotta miehesi viettäisi enemmän aikaa hänen kanssaan ja hän olisi se tärkein ystävä.

Voi olla myös itse ihastunut parisuhteestaan huolimatta ja haluaa pukille, kun on ensi saanut erotettua teidät.

Vierailija
13/23 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mainittakoon vielä, tämä kaveri on parisuhteessa..

-Ap

haluaisi että teille tulisi ero jos sitten saisi sinut itselleen

Vierailija
14/23 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on tuollaista hiukan sovinista huumoria. Sivuuttaisin kokonaan.

Vierailija
15/23 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan puhut asian totuudenmukaisesti puolisosi kanssa niin ei mitään hätää, yhdessä voitte naureskella kaverille. Kunhan luotto on suhteessa ja kommunikointi sujuu niin kaikki ok.

Ei tietenkään. Miehen vaihto siihen kaveriin tai salasuhde. No ei kai. Ihan turha luoda draamaa parista halauksesta.

Vierailija
16/23 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota opiksesi. Tarkoitan, että itse et anna aihetta "juoruille", pidä väliä miehen kaveriin, tarkoitan sekä fyysistä että henkistä väliä. Suhtautuisin itse hyvin nuivasti vieraan miehen, vaikkakin tutun, halauksiin, oltaispa alkoholia nautittu tai ei. Hyväksyisin nopean halauksen jos ei oltais nähty aikoihin tai jos olis kyseessä jokin onnittelu.

Vierailija
17/23 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään. Miehen vaihto siihen kaveriin tai salasuhde. No ei kai. Ihan turha luoda draamaa parista halauksesta.

Jep. Aika pöllö kaveri, kun rupesi joistain halauksista kehittämään draamaa. Jos se halaaminen nyt niin kauheeta on, niin hän itsekin osallistui siihen ja vissiin oli aloitteellinen, eikö sillon sitä kaveria pitäisi vahtia eikä ap:tä.

Eri

Vierailija
18/23 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota opiksesi. Tarkoitan, että itse et anna aihetta "juoruille", pidä väliä miehen kaveriin, tarkoitan sekä fyysistä että henkistä väliä. Suhtautuisin itse hyvin nuivasti vieraan miehen, vaikkakin tutun, halauksiin, oltaispa alkoholia nautittu tai ei. Hyväksyisin nopean halauksen jos ei oltais nähty aikoihin tai jos olis kyseessä jokin onnittelu.

Harva pystyy elämään niin että ei koskaan antaisi juoruille mitään aihetta ja miksi edes pitäisi.

Vierailija
19/23 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi miten kieroa! Onneksi mies kertoi sinulle asiasta. Itse sanoisin että en tuota "ystävää" enää tahdo nähdä silmissäni ja toivon, että mieskin poistaa hänet lähipiiristään.

Kerrassaan akkamaista käytöstä. Itselleni on nainen tehnyt samoin eli "ystävä" lähenteli poikaystävääni ja kertoi sitten jutun aivan toisin minulle. Meni vähän pieleen, koska olimme juuri eronneet minun aloittestani.

Kateellinen, ilkeä ei ole ystävä koskaan ollutkaan. Pois tuollaiset käärmeet vain läheltä.

Vierailija
20/23 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harva pystyy elämään niin että ei koskaan antaisi juoruille mitään aihetta ja miksi edes pitäisi.

Aivan. Juoruilijat ovat myös kovia valehtelemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi