Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinussa parisuhdetta ajatellen joku iso turn off-omanaisuus, joka ei näy päällepäin?

Vierailija
18.10.2022 |

Missä vaiheessa deittailua kerrot? Esim luottotiedot puuttuu, vakava trauma menneisyydessa ja aiheuttaa mt-ongelmia, tms

Kommentit (1132)

Vierailija
361/1132 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivan nenää ja syön räkää.

Vierailija
362/1132 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alle kolmekymppinen ja laihduttanut noin 35 kiloa. Lihomisesta tuli aikoinaan venymisarpia jokaiseen ruumiinkohtaan - edes pohkeet tai yläselkä eivät säästyneet. Vaatteet päällä näytän tavalliselta, mutta alasti rinnat ovat pienet ja roikkuvat, vatsassa rintoihin asti venymisarpia ja löysää, selkä täysin arvilla lantiosta ylöspäin. Mitäänhän näille en mahda, mutta kumppaneiden ilmeitä on ollut mielenkiintoista seurata. Suurin osa ei ole kysynyt tai kommentoinut mitään, vaikka näen, että mieli tekisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/1132 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodinhoitajan ominaisuus huono. Lystun kyllä tsempatessa parempaan. Joudenkin miesten luo tie kulkee kodinhoidon kautta.

Vierailija
364/1132 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, millaista on hyvä seksi. Haluan saada orgasmeja ja nauttia seksistä itsekin. Heikkoitsetuntoisille miehille, jotka haluavat alistaa naista tai eivät osaa tyydyttää naista, tämä voi olla ongelma. Onneksi ei enää tarvitse pyöriä sinkkumarkkinoilla.

Vierailija
365/1132 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herpestartunta. Ei oireile usein ja stigma on tautia pahempi mutta on kuitenkin lisännyt estoja hakea uutta suhdetta. Ja joo, tartunnan voi saada jo ekaltakin kumppanilta ja vaikka oltaisiin vastuullisia.

Tämä, sukuelinherpeksestä vitsaillaan ja pidetään jonain kuolemantautina, vaikka useimmiten se on oireeton tai korkeintaan epämukava oireillessaan. Ei taida monikaan tietää kuinka yleinen se on.

No miten sen nyt ottaa. Itselle oma terveys on kuitenkin niin tärkeää, etten ainakaan tietoisesti halua vaarantaa sitä, joten arvostan kaikkien "herpesläisten" avoimuutta asiassa. Kyllä tämmöisistä pitäisi aina kertoa, vaikka moni (mies) varmaankin jättää kertomatta. :/ Ja tämä jos mikä on peestä, koska miehistä naisiin tauti tarttuu paljon herkemmin, kuin toisinpäin.

Herpes on vauvalle vaarallinen ja jos se on aktiivi vaiheessa, kun on synnytyksen aika niin tehdään keisarileikkaus. Neuvolassa kysytään onko naisella genitaaliherpes, koska se on vauvalle vaarallinen.

Herpes tarttuu myös oireettomana, vaikka käyttäisi kondomia ja suuseksissä se tarttuu myös suuhun.

Herpestä kammotaan, silti unohdetaan lähes kaikille jossainkohtaa tuleva hpv, joka aiheuttaa pahimmillaan syöpää noihin mainittuihin paikkoihin. Monelle miehelle kondomin käyttö tuntuu olevan silti ylivoimaista.

Vierailija
366/1132 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroonistunut masennus ja erittäin huono itsetunto. Olen hyvin synkkä ja pessimistinen ihminen. En edes yritä deittailla, koska ei minulla ole kenellekään mitään annettavaa.

Vierailija
367/1132 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä junttieinaria paikkakunnalla pitää? Vanha äitimuori?

Vierailija
368/1132 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on "lievähkö" sukupuoli-identtiteettiongelma. Lievä siksi, kun en ole tehnyt asialle mitään, enkä esiinny julkisesti. Ulkoisesti on vähän naisellinen habitus, mutta se naiseus räjähtää moninkertaiseksi, kun pääsee elämään estotta saman katon alle. Exälle ei ollut ongelma, mutta varmasti monelle on ja vähintään jonkin sortin järkytys nähdä mun meikki ja kenkä arsenalit.

Vierailija
369/1132 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herpestartunta. Ei oireile usein ja stigma on tautia pahempi mutta on kuitenkin lisännyt estoja hakea uutta suhdetta. Ja joo, tartunnan voi saada jo ekaltakin kumppanilta ja vaikka oltaisiin vastuullisia.

Tämä, sukuelinherpeksestä vitsaillaan ja pidetään jonain kuolemantautina, vaikka useimmiten se on oireeton tai korkeintaan epämukava oireillessaan. Ei taida monikaan tietää kuinka yleinen se on.

No miten sen nyt ottaa. Itselle oma terveys on kuitenkin niin tärkeää, etten ainakaan tietoisesti halua vaarantaa sitä, joten arvostan kaikkien "herpesläisten" avoimuutta asiassa. Kyllä tämmöisistä pitäisi aina kertoa, vaikka moni (mies) varmaankin jättää kertomatta. :/ Ja tämä jos mikä on peestä, koska miehistä naisiin tauti tarttuu paljon herkemmin, kuin toisinpäin.

Herpes on vauvalle vaarallinen ja jos se on aktiivi vaiheessa, kun on synnytyksen aika niin tehdään keisarileikkaus. Neuvolassa kysytään onko naisella genitaaliherpes, koska se on vauvalle vaarallinen.

Herpes tarttuu myös oireettomana, vaikka käyttäisi kondomia ja suuseksissä se tarttuu myös suuhun.

Herpestä kammotaan, silti unohdetaan lähes kaikille jossainkohtaa tuleva hpv, joka aiheuttaa pahimmillaan syöpää noihin mainittuihin paikkoihin. Monelle miehelle kondomin käyttö tuntuu olevan silti ylivoimaista.

Kortsu ei hpv.lta suojaa. Paras suoja hpv.ta vastaan on, että ei iltalehden Saran tapaan kerää sitä 114 seksiparttneria.

Vierailija
370/1132 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni on romani. En itse näytä romanilta vaan kantasuomalaiselta ja on myös luultu itäeurooppalaiseksi. Kaupan päälle tulevat romanisukulaiset ja etenkin miespuoliset sukulaiset ovat saattaneet tietysti hieman jännittää entisiä deittejä.

Nykyinen mies otti asian onneksi hyvin – halusi karata hevosella kanssani. 

Vierailija
371/1132 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon läheisriippuvainen ja mustasukkanen. Siinähän niitä jo on. Mut eipä nykyään miehiä parisuhde kiinnosta niin eipä ongelmaa.

Niitä miehiä, jotka kiinnostavat sinua, ei kiinnosta parisuhde. Jos katsot ympäröivää maailmaa, niin aika monia miehiä näyttää kiinnostavan ihan parisuhde.

Vierailija
372/1132 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Haluttomuus parisuhteeseen. Sananakin jo kamala. En pidä huonoista liitoista, joissa roikutaan kun pelätään yksinoloa.

Vierailija
373/1132 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eriparitissit.

Vierailija
374/1132 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kortsu ei hpv.lta suojaa. Paras suoja hpv.ta vastaan on, että ei iltalehden Saran tapaan kerää sitä 114 seksiparttneria.

Ei kai se määrä mitään merkkaa. Minullakin oli vasta toinen seksipartneri elämässäni ja kas kummaa kun hänellä oli riskitason HPV. Nyt hänellä on syöpä ja mietin saanko itsekin syövän.

Vierailija
375/1132 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä junttieinaria paikkakunnalla pitää? Vanha äitimuori?

Lieneekö kysymys esitetty minulle (38) ?

Junttieinaria ei pidä paikkakunnalla vanha äitimuori. Sekä äitimuori että isäukko ovat jo siellä minne päädyn joskus minäkin, kotipitäjän hautausmassa isojen mäntyjen ja kuusien katveessa.

Junttieinaria pitää paikkakunnalla kiintymys kotiseutuun ja kotitaloon. En ole koskaan haikaillut elämään muualle. Olen aina tuntenut kuuluvani tänne.

Olen ajatellut että siellä Helsingissä/ Turussa/ Tampereella on tyhmiä junantuomia ihan riittävästi ilman minuakin. Omavaraisuus kyseistenlaisten suhteen on ihan riittävä ilman minua. Näin ajattelin nuorempana, ja näin ajattelen nyt. Kommenttisi paljasti että olin ja olen oikeassa sen asian suhteen.

Vierailija
376/1132 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole feministi. 

Vierailija
377/1132 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienet rinnat. Käytän nykyään aina push up-liivejä tätä peittääkseni, mutta ex-mieheni aikoinaan jopa kieltäytyi seksistä, koska rintani häiritsivät häntä niin paljon. Jospa sitä joskus kertyisi tarpeeksi rahaa tilille, että saisi viehättävän ja jollekin kelpaavan kropan 😍

Älä ota mitään silikoneja. Pienet rinnat on just hyvät. Olet tavannut jonkun ääliömiehen. Suurin osa miehistä ei välitä rintojen koosta tuon taivaallista.

"Eivät välitä rintojen koosta". Sinähän vitsin murjaisit! 😁 Toki pieni on suhteellinen käsite, itse pidän vain a-kuppia pienenä, monet tuntemani miehet puolestaan a-/b-/c-kuppeja. Mutta en lähde tästä tämän enempää jankkaamaan netissä, saan tehdä sitä ihan tarpeeksi treffaillessa 🙂 Ihanaa viikonloppua kaikille!

-tuo kenelle vastasit

Mulla a/b- kuppi, olen ollut sinkkuna puoli vuotta aikuisiästäni, ja silloinkin oli säpinää. Kukaan ei ole haukkunut, päinvastoin. Ja nykyisen mieheni mukaan olen maailman ihanin nainen.

Olet löytänyt urpon ja mikä pahempaa, antanut sen vaikuttaa minäkuvaasi (joka tosin on varmaan ollut alunperinkin huono kun tuohon suostuit). Makuja on monia, ei ehkä kannata olla just niiden kanssa jotka haluavat isoja.

Vierailija
378/1132 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eeei kai, jos olis ni ei kai kuulu kellekään. Ei tiedetä kummankaan menneisyyden detaljeja.

Vierailija
379/1132 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, olen nainen. Jos stressiä, kiirettä, väsymystä, elämässä keskittyy selviämiseen. Lomalla voimat palautuvat ja aurinko tekee ihmeitä.

Vierailija
380/1132 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen täysin urpo. Vain kahta miestä se on haitannut. Entistä ja nykyistä.