Onko sinussa parisuhdetta ajatellen joku iso turn off-omanaisuus, joka ei näy päällepäin?
Missä vaiheessa deittailua kerrot? Esim luottotiedot puuttuu, vakava trauma menneisyydessa ja aiheuttaa mt-ongelmia, tms
Kommentit (1100)
Olen huono nukkumaan, en voi nukkua kenenkään kanssa samassa huoneessa, 5ai jos joku kuorsaa muussa huoneessa, enkä siedä muutenkaan ylimääräisiä ääniä. Haluan olla paljon yksin kotona, en kestä syömisen ääniä eli että samassa huoneessa joku syö. En välitä seksistä. Inhoan sairaita ihmisiä, esim että joku flunssainen ihminen on kotonani. En tykkää kotitöistä, enkä halua tehdä niitä kenenkään puolesta.
T. Ulkoisesti hyvin kiltin ja naisellisen näköinen nainen
Mielipiteet. Kerron ne heti kun niitä kysytään.
On. En pidä ihmisistä. Sen takia en deittaile.
Olen alkuun tosi estynyt harrastamaan seksiä. Sitten kun luotto pelaa ja kumppani on oikea, olen tosi avoin ja villi, mutta sitä ennen hyvin hankalasti valloitettavissa. En ole koskaan harrastanut yhden illan juttuja vaikka vientiä olisi.
Pari deittikaveria on menettänyt kiinnostuksen tämän vuoksi.
Traumat, autismi. Ne nyt ensiksi.
En erityisemmin pidä seksistä, voisin hyvin olla täysin ilman sitä. Parisuhde olisi kiva, mutta en tahdo kiusata ketään haluttomuudellani enkä toisaalta velvollisuudesta harjoittaa seksia, kuten entisessä avioliitossani tein. Tästä syystä päätin, etten edes etsi parisuhtetta enää, se ei taida olla minua varten.
Olen seksihalujen osalta todella tuulella käypä.
Etenkin näin syksyllä, alkutalvesta, en halua sitä oikeastaan ollenkaan, etenkään, jos töissä tai kotona on stressiä. Saattaa mennä pari-kolme kuukautta ilman, että kiinnostaisi oikeastaan ollenkaan. Eli esimerkiksi aloitteiden teko on syyskuun lopulta jouluun minun puoleltani käytännössä nolla.
Sen sijaan pidemmillä lomilla ja etenkin keväisin olen jatkuvasti puutteessa, ja voisin harrastaa sitä pari kertaa päivässä.
Ja tämän tekee tietenkin erityisen haasteelliseksi se, että olen mies.
Vierailija kirjoitti:
En erityisemmin pidä seksistä, voisin hyvin olla täysin ilman sitä. Parisuhde olisi kiva, mutta en tahdo kiusata ketään haluttomuudellani enkä toisaalta velvollisuudesta harjoittaa seksia, kuten entisessä avioliitossani tein. Tästä syystä päätin, etten edes etsi parisuhtetta enää, se ei taida olla minua varten.
Olisitko valmis avoimeen suhteeseen? Ihan oikeasti avoimeen, eli sellaiseen, jossa olisit suhteessa vaikkapa mieheen, joka on jo suhteessa?
Vierailija kirjoitti:
On haluan itsekin valita parini eikä aina niin että suuhun tuppaudutaan ja tunkeillaan. Ja haluan normaalisti pukeutuvan miehen en jumalauta kumikenkiin.
Onko kumpparit noin paha juttu?
Ehdottomasti on. Olen todella varautunut uusien ihmisten kanssa ja vie aikaa, ennen kuin pystyn luottamaan. Tästä syystä moni varmasti pitää vaikeana ihmisenä. Päällepäin tämä ei näy, mutta tulee kyllä ilmi tutustumisen mittaan.
En ole sinkku, mutta jos olisin, kyllä se varmaankin hulluus olisi, joka suhteen estäisi.
Vierailija kirjoitti:
Olen huono nukkumaan, en voi nukkua kenenkään kanssa samassa huoneessa, 5ai jos joku kuorsaa muussa huoneessa, enkä siedä muutenkaan ylimääräisiä ääniä. Haluan olla paljon yksin kotona, en kestä syömisen ääniä eli että samassa huoneessa joku syö. En välitä seksistä. Inhoan sairaita ihmisiä, esim että joku flunssainen ihminen on kotonani. En tykkää kotitöistä, enkä halua tehdä niitä kenenkään puolesta.
T. Ulkoisesti hyvin kiltin ja naisellisen näköinen nainen
Parasta vaimomatskuu.
Minulla se on nimenomaan pieni turn-off -ominaisuus eikä tosiaan näy päälle päin.
Olen pieruhuumorin ystävä. Pitää jaksaa lapsellisia ja mauttomia juttuja kuunnella.
Kaksi rumentavaa ihosairautta, jotka eivät meikattuna näy mutta joiden ulkonäköä moni kauhistuu. Toinen on rosacea eli ruusufinni, johon mulla liittyy punaisen nenän ja poskien lisäksi silmäoireet eli aina ärtyneen tai tulehtuneen näköiset ja tuntuiset silmät. Toinen on vitiligo eli muuten suomalaiseksi tummahkon beigellä ihollani on sinertävänkalpeita länttejä.
Iso trauma jonka takia iso kasa mt-ongelmia, kerron heti ekoilla treffeillä.