Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vartaloni on niin ällöttävä, että en kykene intiimiin kanssakäymiseen uuden miehen kanssa

Vierailija
12.10.2022 |

Monta vuotta ollut yksin ja nyt pitäisi riisua vaatteet toisen edessä. Tuntuu ihan kauhealta ajatukselta vaikka seksiä haluaisinkin. Miten tästä pääsee eteenpäin?

Kommentit (583)

Vierailija
561/583 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...ettei kenenkään tarvitsisi kieltäytyä seksistä pelästään omassa mielessä olevien peikkojen vuoksi, ennen kuin uskaltaa edes yrittää. Aika perustarpeista kyse. Epäreilua, että geeniloton perusteella osa voi ahmia kumppaneita ja kokemuksia yli oman tarpeen kun toisille ei tarjota edes maistiaisia.

Hei, voisitko kertoa että MIKSI minun pitäisi kyetä harrastamaan seksiä? Olen niin yksinkertainen, että en ole ymmärtänyt kärsiä "perustarpeen" toteuttamisen puutteesta vaan päinvastoin voin vallan loistavasti juuri siksi, että pidättäydyn siitä. Ketä se palvelee, että lähden tarpomaan traumaattisessa suossa vain siksi että minusta tulisi "normaali", jos minä itse en kärsi siitä että en harrasta seksiä? En minä halua mitään maistiaisia yhtään sen enempää kuin haluaisin mitään muutakaan vastenmielistä. Se, että sinä nautit seksistä, ei tarkoita että muiden tulisi sitä harrastaa. Ainoa joka minua häiritsee asiassa, on juuri se maailman seksikeskeisyys, mainoksista lähtien ja siihen että tuputetaan sitä kaikkialla. Kaikkia ei kiinnosta syvänmeren sukelluskaan, mut sun ny täytyy käydä terapiassa, että pääset tutkimaan jotain laivanhylkyjä merenpohjassa - riippumatta siitä mitkä ovat omat intressisi. 🙄

Seksi on normaali asia. Itseasiassa se on hengittämisen, syömisen, juomisen ja nukkumisen jälkeen tärkein asia.

Ihminen on olemassa jotta se voi harrastaa seksiä.

Mikä seksikeskeisyys? Länsimaathan ovat niin konservatiivisia että eihän täällä ole alastomuutta tai seksiä juuri missään.

Alastomuus on se luonnollinen tile. Ei se että on vaatteet päällä. Seksin harrastaminen on paljon luonnolisempaa kuin tälle palstalle kirjoittaminen.

Alastomuus toisten seurassa ei ole ollut luonnollinen tila viimeiseen 150 000 vuoteen.

Onhan. Älä keksi omiasi.

Koko tämän itsensä peittelyn on keksinyt uskonnot. Länsimaissa kristinusko. Seksi on syntiä. Alastomuus on syntiä.

Näköjään keksinkin omiani, kun vaatteet onkin keksitty jo 170 000 vuotta sitten. Pahoittelut.

https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/tain-evoluutio-paljastaa-ihminen…

Vaatteiden tarkoitus on suojata ihmistä, ei peittää erogeenisia alueita.

Kyllä kaikki jo tajuaa että olet seksikieltenen ja miesvihaaja. Eiköhän se asia tullut selväksi!

Vierailija
562/583 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...ettei kenenkään tarvitsisi kieltäytyä seksistä pelästään omassa mielessä olevien peikkojen vuoksi, ennen kuin uskaltaa edes yrittää. Aika perustarpeista kyse. Epäreilua, että geeniloton perusteella osa voi ahmia kumppaneita ja kokemuksia yli oman tarpeen kun toisille ei tarjota edes maistiaisia.

Hei, voisitko kertoa että MIKSI minun pitäisi kyetä harrastamaan seksiä? Olen niin yksinkertainen, että en ole ymmärtänyt kärsiä "perustarpeen" toteuttamisen puutteesta vaan päinvastoin voin vallan loistavasti juuri siksi, että pidättäydyn siitä. Ketä se palvelee, että lähden tarpomaan traumaattisessa suossa vain siksi että minusta tulisi "normaali", jos minä itse en kärsi siitä että en harrasta seksiä? En minä halua mitään maistiaisia yhtään sen enempää kuin haluaisin mitään muutakaan vastenmielistä. Se, että sinä nautit seksistä, ei tarkoita että muiden tulisi sitä harrastaa. Ainoa joka minua häiritsee asiassa, on juuri se maailman seksikeskeisyys, mainoksista lähtien ja siihen että tuputetaan sitä kaikkialla. Kaikkia ei kiinnosta syvänmeren sukelluskaan, mut sun ny täytyy käydä terapiassa, että pääset tutkimaan jotain laivanhylkyjä merenpohjassa - riippumatta siitä mitkä ovat omat intressisi. 🙄

Seksi on normaali asia. Itseasiassa se on hengittämisen, syömisen, juomisen ja nukkumisen jälkeen tärkein asia.

Ihminen on olemassa jotta se voi harrastaa seksiä.

Mikä seksikeskeisyys? Länsimaathan ovat niin konservatiivisia että eihän täällä ole alastomuutta tai seksiä juuri missään.

Alastomuus on se luonnollinen tile. Ei se että on vaatteet päällä. Seksin harrastaminen on paljon luonnolisempaa kuin tälle palstalle kirjoittaminen.

Alastomuus toisten seurassa ei ole ollut luonnollinen tila viimeiseen 150 000 vuoteen.

Onhan. Älä keksi omiasi.

Koko tämän itsensä peittelyn on keksinyt uskonnot. Länsimaissa kristinusko. Seksi on syntiä. Alastomuus on syntiä.

Näköjään keksinkin omiani, kun vaatteet onkin keksitty jo 170 000 vuotta sitten. Pahoittelut.

https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/tain-evoluutio-paljastaa-ihminen…

Vaatteiden tarkoitus on suojata ihmistä, ei peittää erogeenisia alueita.

Kyllä kaikki jo tajuaa että olet seksikieltenen ja miesvihaaja. Eiköhän se asia tullut selväksi!

Ihan sama mikä se perimmäinen syy on ollut, mutta alasti ei ole kekkaloitu enää pitkiin aikoihin muiden seurassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/583 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan pitåä ylöä jotain babydoll tyyppistä pitsiyöpukua. Itseasiassa eroottisempaa kuin täysalastomuus

Vierailija
564/583 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Voisi olla kivakin taas vaihteeksi hankkiutua suhteeseen, mutta se karvaralli... kun ne luonnontilassa on kuin pyöräilyhousut, ja sheivauksen jälkeen et ehdi kylppärin kynnyksen yli, kun jo pukkaa sänkeä tai vähintäänkin näppylää. Että jos sitten vaan kuitenkin ois yksin. :(

Minä kokeilin. Mies oli innostunut ja kiinnostunut siihen saakka kunnes vaatteet riisuttiin..

Tätä en usko. Mies osaa kyllä arvioida naisen kropan vaatteidenkin päältä, että miellyttääkö muodot vai ei. Sitten kun ollaan riisuttu on mies yleensä jo tanassa ja valmiina, siinä ei pari vatsamakkaraa meinaa mitään...siis jos kyseessä on normaali terve mies!

No ei todellakaan aina ole näin. Mun kohdalla on käynyt useammin kuin kerran niin, että miehen innostus ja kiinnostus lopahtaa tasan siihen paikkaan kun ovat nähneet minut ilman vaatteita.

Vierailija
565/583 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voithan pitåä ylöä jotain babydoll tyyppistä pitsiyöpukua. Itseasiassa eroottisempaa kuin täysalastomuus

No kun saisikin itse päättää millä tavalla ja missä asussa olisi jotenkuten sinut tilanteen kanssa. Valitettavasti seksi uuden kumppanin kanssa on kuin koe-esiintyminen naiselle. Pitäisi osata ja esittää kaikki temput mistä juuri se mies tykkää, ei saa olla yhtään epävarma vaan vaatteet pitäisi heitellä kattolamppuun hullu himo silmissä jotta mies saisi tuntea olevansa haluttu. Mies sitten arvioi pääseekö nainen jatkoon vai ei, ja vähän ujo tai vaikkapa alastomuutta jännittävä ei pääse.

Vierailija
566/583 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on arka asia varmasti monelle. En itsekään pystyisi, jos sellainen tilanne joskus tulisi eteen, itsetunto on niin nollalukemissa . 

Vierailija
567/583 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita se painon pudotus nyt niin olet juhannukseen mennessä 12 kg kevyempi jos pudotat 2 kg per kuukausi. Aloita myös liikunta, esim. tunti kävelyä 6 päivänä viikossa, niin kroppasi kiinteytyy eikä painonpudotuksesta jää löysää ihoa. Mies varmaan huomaa muutoksen sinussa jo ennen kuin olet saavuttanut tavoitteesi. Huolehdi myös ulkoisesta olemuksestani (hiukset, kulmat, ripset ja iho). Osta jotain hempeitä alusvaatteita ja yöasuja jo nyt. Älä tee muutoksia vain miehen vaan myös oman itsesi takia.

Vierailija
568/583 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n vartalo on taatusti ihan hirveän näköinen.

Vierailija
569/583 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos se mieskin on suonikohjuinen, muhkurainen yms ja pelkää riisua lähelläsi? Mitä ajattelisit hänestä ja ottaisitko hatkat jos ei olisikaan täydellinen mies vaatteiden alla?

Vierailija
570/583 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloita se painon pudotus nyt niin olet juhannukseen mennessä 12 kg kevyempi jos pudotat 2 kg per kuukausi. Aloita myös liikunta, esim. tunti kävelyä 6 päivänä viikossa, niin kroppasi kiinteytyy eikä painonpudotuksesta jää löysää ihoa. Mies varmaan huomaa muutoksen sinussa jo ennen kuin olet saavuttanut tavoitteesi. Huolehdi myös ulkoisesta olemuksestani (hiukset, kulmat, ripset ja iho). Osta jotain hempeitä alusvaatteita ja yöasuja jo nyt. Älä tee muutoksia vain miehen vaan myös oman itsesi takia.

Se vasta olisikin nättiä, jos painaisin 48 kg 175 cm pituisena :D

Vierailija
571/583 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos se mieskin on suonikohjuinen, muhkurainen yms ja pelkää riisua lähelläsi? Mitä ajattelisit hänestä ja ottaisitko hatkat jos ei olisikaan täydellinen mies vaatteiden alla?

Ei haittaisi mitään. Miesten vartaloihin ei kohdistu samanlaisia ulkonäköpaineita kuin naisten. Kukaan ei esim. oleta, että miehen iho on karvaton ja silkinsileä.

Ap

Vierailija
572/583 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata mennä sänkyyn ennen kuin on mukava ja hyväksytty ja turvallinen olo. Osa miehistä on todella pinnallisia kusipäitä, mutta panevat puutteessaan sellaistakin naista, jota eivät halua. Mutta kyllä siitäkin kolauksesta selviää, kun muistaa pitää itselleen selvänä, kuka se viallinen on. Mielummin heikkotasoinen keho kuin sieluttomuus tai kusipäisyys.

Rakastava kumppani sietää huonoa itsetuntoa. Itsekäs musertaa. Pitää katsoa kumpaan kastiin oma muru kuuluu.

Paitsi miehellä. Jos miehellä on huono itsetunto niin eihän naiset sellaista jää katselemaan.

Vierailija
573/583 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaisi mitään. Miesten vartaloihin ei kohdistu samanlaisia ulkonäköpaineita kuin naisten. Kukaan ei esim. oleta, että miehen iho on karvaton ja silkinsileä.

Ap

Ei sitä kukaan oleta myöskään naisilta. Sinä oletat, mutta muut eivät.

Vierailija
574/583 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minä ainakin oletan, että vaimoni pillu on karvainen. Mutta vaimo olettaa, että on normaalimpaa kun naiset ovat karvattomia "koska syyt A-Ö". Tärkein syy ehkä se, että koska on mahdollista muokata luonnosta kehoa niin sitä tarvitsee sitten muokata.

Vierailija
575/583 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minä ainakin oletan, että vaimoni pillu on karvainen. Mutta vaimo olettaa, että on normaalimpaa kun naiset ovat karvattomia "koska syyt A-Ö". Tärkein syy ehkä se, että koska on mahdollista muokata luonnosta kehoa niin sitä tarvitsee sitten muokata.

Mutta oletat, että kaikki muut paikat on karvattomia ja alakerrassakin joku siisti kauniisti rajautuva karvoitus? Itselläni kasvaa alaselässäkin kunnon turkki.

T. Nainen

Vierailija
576/583 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä erosin vuosi sitten. Ex-mies ei viiteen vuoteen antanut. Ja olin hoikka, hän ylipainoinen. Ajattelin että masennusta ja menisi ohi. No ei mennyt. Lihoin kun kilpirauhasessa kasvain joka poistettiin. Nyt toisessa samanmoinen. Eli ylipainoa jonkin verran.

No, tapasin vähän aikaa sitten sinkkupalstoilla facessa miehen joka samalta kylältä lähtöisin. Neljä vuotta vanhempi.

Opettelen tässä kun toinen ei näppejä irti päästäisi ikinä. Pitää minua täydellisenä. Itse yritän ujostella raskausarpineni ja mahoineni. Itsetunto meni edellisessä liitossa.

Ei tämä mieskään täydellinen kropaltaan ole mutta minun mielestäni oikein hyvä.

Isoin ongelma minulle on että mies on menestynyt erittäin hyvin elämässä, minulla amispohja. Mutta älykkänäkin minua pitää. Ilmeisesti jos toisesta tarpeeksi pitää ihastuakseen, se on täydellinen valinta. Ihan prinsessan elämää vietän kun toinen viestittelee ja haluaa nähdä koko ajan. Bonuksena seksi on todella hyvää ja naisen huomioonottavaa. Ei kennellekään voi käydä näin hyvä tuuri. Varsinkaan minulle. 🤩 Eli raskausarpinen pömppis kuumine altoineen vaan ihana toiselle. Jaoin koska näinkin voi käydä.

Vierailija
577/583 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä erosin vuosi sitten. Ex-mies ei viiteen vuoteen antanut. Ja olin hoikka, hän ylipainoinen. Ajattelin että masennusta ja menisi ohi. No ei mennyt. Lihoin kun kilpirauhasessa kasvain joka poistettiin. Nyt toisessa samanmoinen. Eli ylipainoa jonkin verran.

No, tapasin vähän aikaa sitten sinkkupalstoilla facessa miehen joka samalta kylältä lähtöisin. Neljä vuotta vanhempi.

Opettelen tässä kun toinen ei näppejä irti päästäisi ikinä. Pitää minua täydellisenä. Itse yritän ujostella raskausarpineni ja mahoineni. Itsetunto meni edellisessä liitossa.

Ei tämä mieskään täydellinen kropaltaan ole mutta minun mielestäni oikein hyvä.

Isoin ongelma minulle on että mies on menestynyt erittäin hyvin elämässä, minulla amispohja. Mutta älykkänäkin minua pitää. Ilmeisesti jos toisesta tarpeeksi pitää ihastuakseen, se on täydellinen valinta. Ihan prinsessan elämää vietän kun toinen viestittelee ja haluaa nähdä koko ajan. Bonuksena seksi on todella hyvää ja naisen huomioonottavaa. Ei kennellekään voi käydä näin hyvä tuuri. Varsinkaan minulle. 🤩 Eli raskausarpinen pömppis kuumine altoineen vaan ihana toiselle. Jaoin koska näinkin voi käydä.

Onneksi olkoon, olet löytänyt fiksun kypsän miehen. Sellaisiakin onneksi on. Osaavat nähdä naisessa muutakin kuin vain sen täydellisen vartalon ja tajuavat että seksi on paljon muutakin kuin ulkonäkö.

Itselleni on onneksi myös käynyt niin hyvä tuuri että tuollainen mies tarttui matkaan jo 25 vuotta sitten. Ja nyt viisikymppisenä vaihdevuotisena naisena kaikkine makkaroineni ja raskausarpineni hämmestelen kun se mies edelleen innostuu minusta. Mutta en valita, ihmettelen vain.

Vierailija
578/583 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miten tästä pääsee eteenpäin" No varmaan kannattas tehä jotain asialle. Eine kilot ittestää tipu. Aluks menisin lenkille.

Vierailija
579/583 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonointa seksiä ikinä miehen kanssa, joka kuvitteli, että seksi on sitä parempaa mitä seksikkäämmiltä ihmiset näyttävät. Voiko enempää pinnallinen ja esineellistävä olla? Surullista, että häneltä jää hyvä seksi ja aito intohimo kokematta kokonaan.

Tämähän tuntuu olevan yleinen mielipide. Mitä enemmän saa pisteitä ulkonäöstä, sen kiimaisempaa on meno. Vai miten se oikeasti menikään...

Vierailija
580/583 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miten tästä pääsee eteenpäin" No varmaan kannattas tehä jotain asialle. Eine kilot ittestää tipu. Aluks menisin lenkille.

Mitkä kilot?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän