Vartaloni on niin ällöttävä, että en kykene intiimiin kanssakäymiseen uuden miehen kanssa
Monta vuotta ollut yksin ja nyt pitäisi riisua vaatteet toisen edessä. Tuntuu ihan kauhealta ajatukselta vaikka seksiä haluaisinkin. Miten tästä pääsee eteenpäin?
Kommentit (583)
Ei se miehilläkään aina niin helppoa ole. Ite pitkä, lihaksikas ja ihan komea mutta pienellä kalulla siunattu. Olen vähän niinku ne antiikin patsaat. Hävettää ottaa housut pois uuden naisen edessä ku lihaksikkaiden reisien välissä prinssinakki 😁 Pari kertaa naiset vittuilleet eli kyllä sitä kommenttia tulee naisiltakin vaikka itse ois korrekti. Ap:lle: rohkeasti vaan. Jos ei tykkää niin sit ei tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Minä en suostuisi seksiin kuin pimeässä. En ikinä kehtaisi näyttäytyä alasti miehen edessä. Kun katson itseäni peilistä ilman vaatteita, en voi kuin nauraa. Iso maha, rinnat kuin likilaskuiset sämpylät, takapuoli littana, joku paisekin siellä. Reidet näppyläiset ja löllöt. Pihtipolvet, kananiho säärissä. Kuiva, hilseilevä iho. Ja jotkut täälläkin sanovat, että kaikki naiset löytävät kumppanin? 🤣🤣
Minä olen ihan vakuuttunut että mieheni järkyttyisi jos näkisi minut alasti kirkkaassa päivänvalossa ja siksi seksiä on meillä vain pimeässä. En ole ylipainoinen mutta selluliittia löytyy, samoin ihottumaa, karvaa ja arpea väärissä paikoissa. Vatsanahka on löysä raskauden jälkeen ja löytyypä peräpukamahelttakin samasta projektista. Nännit on kummalliset vaahtokarkit ja ahteri ei pyöreää nähnytkään. Naamasta en viitsi edes aloittaa. Eipä tuo mieskään mikään adonis ole mutta ei se tosiasia minusta viehättävämpää silti tee. Välillä ihmettelen miten niinkin moni parisuhde ei pääty eroon... Tai vastaavasti edes alkaa.
Aloittajalle ja miksei kaikille muillekin lohduksi sellainen, että kyselyjen mukaan kantasuomalaisista naisista 95% ovat sellaisia, että jos miehelle tulisi mahdollisuus, niin he panisivat mieluummin kyllä jotain parempaa muikkelia.
Mielestäni kehoni on nimenomaan seksikäs jäljistään johtuen, olenhan synnyttänyt lapsen tähän maailmaan sisältäni. Olen voimakas ja hedelmällinen. ;)
Vierailija kirjoitti:
Onpa herttaisia vastauksia.
.
Itse samanlaisin ajatuksin, jopa mietin, haluanko edes yrittää, kun mies juuri haukkui elokuvassa alasti olleen naisen kropan, joka minusta näytti hyvin samanlaiselta kuin omani.Ei kai sun auta kuin yrittää. Joko hän hyväksyy (todennäköisesti näin):`, tai sitten ei.
Voit yrittää ostaa kauniita alusasuja ja yöasuja. Itse tein kerran näin, mutta ongelma oli, että ne käskettiin heti riisua pois, näin siis edellisen miesystävän kanssa. Hän piti ruhoani kylläkin kauniina ja ihanana, häpeä oli vain omassa mielessäni.
Tollo mies? Vai ihan vaan suora,
Toisaalta odottaa elokuvista eli saduista jotain.
Mimmoinen se mies itse on?
Ehkä olisi hyvö sinunkin havahtua arkeen ja elämään. Veikkaan miehen ihailevan sinua tässä elämässä. Tässä.
Toivon, että puhut miehelle, että se mitä hän puhuu muista naisista, kirpaisee sinuun. Kuvittelet, että hän puhuu silloin sinusta. Puhu. Kerro, että sinä tarvitset kannustusta ja positiivisuutta.
Kyllä se muutos lähtee omasta päästä, vain itse voit itseäsi auttaa.
En usko että kauhean romanttista olisi että porukka tulee sua kannustamaan makkariin riisuuntumisessa miehelle.
Tuohon hyvä kikka on mennä saunaan ennen "tositoimia". Siellä mies, ja toki nainenkin näkee miltä se toinen näyttää, ja voi lopettaa suhteen jos on niin kovin järkyttynyt näkemästään.
Siis saunaan muuten vain, ei niin että nyt saunaan ja saunan jälkeen petipuuhiin.
Sinun vaihtoehtosi ovat seuraavat:
1) Ette harrasta seksiä.
Edut: Mies ei näe kroppaasi mikä on sinulle helpotus.
Haitat: Mies häipyy aika nopeasti.
2) Harrastatte vain suuseksiä.
Edut: Sinun ei tarvitse näyttää kroppaasi ja mies on tyytyväinen.
Haitat: Saat ihmissuhteen muttet seksiä.
3) Harrastatte seksiä vain pimeässä peiton alla.
Edut: Voit huijata itsesi uskomaan, ettei mies tajua missä kunnossa kroppasi on. Saat seksiä.
Haitat: Takaraivossa kalvaa ajatus, että mies voi silti lähteä.
4) Hankit koiran.
Edut: Voit relata koska koira ei välitä kropan muodosta.
Haitat: Eläinsuhde ei ole ihan sama kuin ihmissuhde. Et saa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Karvat voi siistiä.. :-)
Huomaan, että sinä et ole karvainen nainen..
Vierailija kirjoitti:
1) Ette harrasta seksiä.
Haitat: Mies häipyy aika nopeasti.2) Harrastatte vain suuseksiä.
Haitat: Saat ihmissuhteen muttet seksiä.3) Harrastatte seksiä vain pimeässä peiton alla.
Edut: Voit huijata itsesi uskomaan, ettei mies tajua missä kunnossa kroppasi on. Saat seksiä.
Haitat: Takaraivossa kalvaa ajatus, että mies voi silti lähteä.4) Hankit koiran.
Haitat: Eläinsuhde ei ole ihan sama kuin ihmissuhde. Et saa seksiä.
5) Lähdet kuntokuurille ja panostat muutenkin itseesi ja hyvinvointiisi, myös ruokavalion muodossa. American Beauty -elokuvan mantran tavoin: I want to look great naked.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1) Ette harrasta seksiä.
Haitat: Mies häipyy aika nopeasti.2) Harrastatte vain suuseksiä.
Haitat: Saat ihmissuhteen muttet seksiä.3) Harrastatte seksiä vain pimeässä peiton alla.
Haitat: Takaraivossa kalvaa ajatus, että mies voi silti lähteä.4) Hankit koiran.
Haitat: Eläinsuhde ei ole ihan sama kuin ihmissuhde. Et saa seksiä.5) Lähdet kuntokuurille ja panostat muutenkin itseesi ja hyvinvointiisi, myös ruokavalion muodossa. American Beauty -elokuvan mantran tavoin: I want to look great naked.
Ihan oikeasti taas..
Ap
Suurin osa miehistä pitää suurinta osaa naisista viehättävinä ja puoleensavetävinä.
Naisten ulkonäköön liittyvät epävarmuudet ovat pääasiassa heidän itsensä luomia, samoin heidän epävarmuutensa äitiyteen liittyvissä asioissa. Ei synttörikakun ulkonäölläkään ole oikeasti mitään väliä. Lapset syövät sen joka tapauksessa, koska siinä on sokeria ja rasvaa.
Relatkaa ja olkaa myös toisille armeliaita. Ja jos olette leffassa miehen kanssa, joka kommentoi naisnäyttelijän kehoa, niin kuulostaa aika epätoivoiseltaa. Sille mu_llekin löytyy nykyään hyviä korvikkeita, kokeile niitä
Kukaan ei ole täydellinen, olipa mies tai nainen. Asenteesta kiinni. Itsevarmuus on seksikästä. Minä olen hoikka ja nuori, mutta löytyy selluliittia ja muutamia syviä raskausarpia, jotka ovat rinnoissa (rinnat kasvoivat nopeasti). Ihollani on nukkamaista karvaa ja ihoni on kuivahko. Aina löytyy joku mustelma ja pakaroista pari finniä. Kantapäät ovat välillä kuivat. Tissien aluset hikoilevat. Kainaloni vasta hikoilevatkin. Hoikkuudesta huolimatta selässä on rintsikoiden kohdalla makkarat. Ja voisin jatkaa, mutta en jaksa :D
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkäsin I feel pretty -elokuvasta. Siinä ruma nainen saa tällin päähänsä ja alkaa nähdä itsensä mallikaunottarena, joka taas tekee hänestä äärimmäisen itsevarman. Pidän elokuvasta, koska siinä ei ole mitään fantasiaelementtejä tai suuria muodonmuutoksia. Kaikki muutokset johtuvat hänen uudesta itsevarmuudestaan ja moni hahmo elokuvassa ihmetteleekin, että miten tuonnäköinen ihminen näkee itsensä niin upeana.
Kyseessä on tietysti elokuva, joten itsevarmuus vie todella pitkälle, mutta mielestäni se on hyvä muistutus myös ihan normaaliin elämään. Jos olet selkeästi itse tyytyväinen itseesi, niin toisilla ei ole sellaista tarttumapintaa, joilla he voisivat loukata sinua. Toisen on turha yrittää haukkua selluliittista ja löysää takapuolta, kun itse tiedät ja hyväksyt takapuolesi ulkonäön. Helpommin tosin sanottu kuin tehty.
Sitten taas realiteetit on todistaneet tämän vääräksi. Itse pidin itseäni kauniina (tai nättinä olisi sopivampi sana), mutta niin se mielikuva vain mureni kun useamman ihmisen toimesta ulkonäköäni haukuttiin vuosikaudet. Jopa kotona minua on arvosteltu, olin sitten ali- tai ylipainoinen. Joten, ei se itseensä tyytyväisyys auttanut kun se oma naama ja kroppa ei olekaan niin hyviä mitä on harhaisesti kuvitellut.
Niin, ja samaistuin aloitukseen täysin - siksi en kykenekään intiimiin kanssakäyntiin kenenkään kanssa vaan olen neitsyt ja tulen olemaan aina.
Vierailija kirjoitti:
Eniten vituttaa naiset jotka häpeilee vartaloaan. Pahin turnoff koskaan
Onneksi kenelläkään ei ole velvollisuutta sytyttää sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esiaviollisesta seksistä on tehty normi, jota toteuttaessaan ihminen muka on nyt sitten "normaali" nykymittapuilla, niin toimiessaan. Sen takia ei tarvitsekaan enää sitoutua yhteen ja mennä naimisiin, koska seksiä saa ilman sitotumistakin. Ja lähes keneltä vain. Ennen tämä oli paljon harvinaisempaa. Piti avioitua, jos mieli harrastaa seksiä. Itse en suostuisi enää nykyajan normeihin. Ikä opettaa, ettei kannata kroppaansa kuluttaa.
Korjataan sen verran että nainen saa lähes keneltä vaan ja todella pieni osa miehistä. Suurelle osalle miehistä parisuhde tai raha on ainoa tapa saada seksiä
Okei, miksi sitten on kerta toisensa jälkeen käynyt niin että kun olen baaripokan kanssa mennyt jomman kumman kotiin harrastamaan seksiä, hän on keskeyttänyt homman välittömästi kun olen riisuutunut? Eikö tosiasiat korreloikaan sun inseltarinan kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esiaviollisesta seksistä on tehty normi, jota toteuttaessaan ihminen muka on nyt sitten "normaali" nykymittapuilla, niin toimiessaan. Sen takia ei tarvitsekaan enää sitoutua yhteen ja mennä naimisiin, koska seksiä saa ilman sitotumistakin. Ja lähes keneltä vain. Ennen tämä oli paljon harvinaisempaa. Piti avioitua, jos mieli harrastaa seksiä. Itse en suostuisi enää nykyajan normeihin. Ikä opettaa, ettei kannata kroppaansa kuluttaa.
Korjataan sen verran että nainen saa lähes keneltä vaan ja todella pieni osa miehistä. Suurelle osalle miehistä parisuhde tai raha on ainoa tapa saada seksiä
Okei, miksi sitten on kerta toisensa jälkeen käynyt niin että kun olen baaripokan kanssa mennyt jomman kumman kotiin harrastamaan seksiä, hän on keskeyttänyt homman välittömästi kun olen riisuutunut? Eikö tosiasiat korreloikaan sun inseltarinan kanssa?
Pakko kysyä: mikä vartalossasi on sellaista mikä on aiheuttanut tuollaisen reaktion niissä miehissä? Meinaan en itsekään ole kedon kaunein kukka, ja vartalonikin on mitä on, mutta ihan noin ei ole kuitenkaan itselle vielä käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otat pelkästään suihin.
Sinä saat puolestasi ihmissuhteen jota kaikki naiset haluaa. Naiset vihaa seksiä.Naiset vihaa huonoa seksiä. Viimeinen eksä sai haluni katoamaan kahdessa kuukaudessa, vaikka aina on ollut korkea libido.
Miehetkin vihaa huonoa seksiä
Aika moni ei. Koska heilke huonokin seksi on pano.
Lisäksi seksissä dynamiikka menee niin, että miehellä on enemmän valtaa siihen, millaiseksi seksi naiselle muodostuu kuin naisella mieheen.
Ei ole. Huono seksi tarkoittaa sitä, että mies ei saa. Kukaan nainen ei jaksa pelkkää jyyståmistä.
Huono seksi on vaikkapa sitä että nainen makaa selällään tekemättä mitään ja minä tulen koska ajattelen panevani jotakuta muuta
Kyllä. Ja mies pystyy tekemään tämän aloitteellisesti. Nainen luulee, että mies haluaa seksiä hänen kanssaan, koska mues kusettaa saadakseen seksiä. Nainen on ensin innokas, mutta mies ei reagoi mitenkään, koska on mielikuviensa vallassa. Lopulta nainen vaan makaa ja yrittää etäännyttää itsensä tapahtumista tai esittää kiihkeää, että mies laukeaisi nopeammin. Siinä vaiheessa on jo luovuttu toivosta oman tyydytyksen suhteen.
Teki niin tai näin, niin kaikki on miehen vika?
Miesten uusimpana murheen kryyninä on vapaaehtoisesti sinkut naiset. Eilen näin vlogi postauksen. Ei mekään näemmä osata tehdä mitään oikein.
Kyllähän se miehisen itsetunnon päälle ottaa, kun on olemassa naisia, jotka eivät halua pyhittää elämäänsä miehen etsimiseen.
On olemassa paljon nuoria miehiä joiden miehisen itsetunnon päälle ottaa kun ei kelpaa kenellekään. Usein he ovat netissä viihtyviä lyhyitä miehiä jotka jatkuvalla syötöllä lukevat vaikkapa tältäkin palstalta minkälainen miehen pitää olla. He eivät ole komeita, pitkiä, tummia eikä tulisia.
Miksi nämä sitten murtavat muiden vastaavien miesten itsetuntoa jankuttamalla ja pakkosyöttämällä ajatusmaailmaa, että vain pitkät mallimiehet kelpaavat, sellaiset jolla on rahaa ja statusta ja kaikkea mitä teillä ei ole. Mikä on syynä siihen että myrkytätte muidenkin mielen, kun kaikennäköiset miehet ovat parisuhteissa? Minä en ole koskaan ollut niin rakastunut kuin olen nyt mieheen, joka on lyhyt ja vaalea ja opintotuilla elävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otat pelkästään suihin.
Sinä saat puolestasi ihmissuhteen jota kaikki naiset haluaa. Naiset vihaa seksiä.Naiset vihaa huonoa seksiä. Viimeinen eksä sai haluni katoamaan kahdessa kuukaudessa, vaikka aina on ollut korkea libido.
Miehetkin vihaa huonoa seksiä
Aika moni ei. Koska heilke huonokin seksi on pano.
Lisäksi seksissä dynamiikka menee niin, että miehellä on enemmän valtaa siihen, millaiseksi seksi naiselle muodostuu kuin naisella mieheen.
Ei ole. Huono seksi tarkoittaa sitä, että mies ei saa. Kukaan nainen ei jaksa pelkkää jyyståmistä.
Huono seksi on vaikkapa sitä että nainen makaa selällään tekemättä mitään ja minä tulen koska ajattelen panevani jotakuta muuta
Kyllä. Ja mies pystyy tekemään tämän aloitteellisesti. Nainen luulee, että mies haluaa seksiä hänen kanssaan, koska mues kusettaa saadakseen seksiä. Nainen on ensin innokas, mutta mies ei reagoi mitenkään, koska on mielikuviensa vallassa. Lopulta nainen vaan makaa ja yrittää etäännyttää itsensä tapahtumista tai esittää kiihkeää, että mies laukeaisi nopeammin. Siinä vaiheessa on jo luovuttu toivosta oman tyydytyksen suhteen.
Teki niin tai näin, niin kaikki on miehen vika?
Miesten uusimpana murheen kryyninä on vapaaehtoisesti sinkut naiset. Eilen näin vlogi postauksen. Ei mekään näemmä osata tehdä mitään oikein.
Kyllähän se miehisen itsetunnon päälle ottaa, kun on olemassa naisia, jotka eivät halua pyhittää elämäänsä miehen etsimiseen.
On olemassa paljon nuoria miehiä joiden miehisen itsetunnon päälle ottaa kun ei kelpaa kenellekään. Usein he ovat netissä viihtyviä lyhyitä miehiä jotka jatkuvalla syötöllä lukevat vaikkapa tältäkin palstalta minkälainen miehen pitää olla. He eivät ole komeita, pitkiä, tummia eikä tulisia.
Nainen ei tahdo saapua kenenkään elämään terapioimaan, siivoamaan, kokkamaan ja antamaan reikää. Miesten vinkuminen johtuu naisten itsekunnioituksen nousemisesta. Ei pituudesta eikä rahan määrästä.
Niin, tämä ei mitenkään poista tätä miesjoukkoa joka ei ulkoisten avujensa johdosta kelpaa kenellekään.
Jos olet pitkä, narsisti ja omaat paljon rahaa saat naista kohtuu helposti
Sinulle on tärkeintä siis nais(t)en saaminen, ei toimiva parisuhde. Kertoo jotain sinusta.
Oletatko, että mies on täydellinen?
Yhtään täydellistä miestä en ole tähän mennessä nähnyt.
N