Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vartaloni on niin ällöttävä, että en kykene intiimiin kanssakäymiseen uuden miehen kanssa

Vierailija
12.10.2022 |

Monta vuotta ollut yksin ja nyt pitäisi riisua vaatteet toisen edessä. Tuntuu ihan kauhealta ajatukselta vaikka seksiä haluaisinkin. Miten tästä pääsee eteenpäin?

Kommentit (583)

541/583 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhhyh

Vierailija
542/583 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa pitäisi olla maksullisia palveluita, joissa sekä naiset että miehet voisi käydä hoitamassa myös näitä tarpeita. Stigma ja lainsäädännölliset esteet pois, ja laillisia, valvottuja palveluita tarjolle. Samoin kuin käy laitattamassa kynnet tai ottamassa hieronnan, voisi käydä ottamassa kosketusta, kuuntelua, intiimialueiden huomiointia, suuseksiä tai mitä kukakin tarvitsee. Ammattilainen osaisi hoitaa asiat niin, että haluaisi samaa toistekin, ja toivottavasti auttaa huomaamaan, että itsessä ei olekaan mitään isosti vialla. Osa palveluntarjoajiasta varmasti erikoistuisi kehonkuvan ja itsetunnon ongelmissa auttamiseen, ettei kenenkään tarvitsisi kieltäytyä seksistä pelästään omassa mielessä olevien peikkojen vuoksi, ennen kuin uskaltaa edes yrittää. Aika perustarpeista kyse. Epäreilua, että geeniloton perusteella osa voi ahmia kumppaneita ja kokemuksia yli oman tarpeen kun toisille ei tarjota edes maistiaisia.

Miten työtön ja syrjäytynyt pystyisi käy6mään näissä palveluissa?

KERRO OI VIISAS?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/583 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksituki kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa pitäisi olla maksullisia palveluita, joissa sekä naiset että miehet voisi käydä hoitamassa myös näitä tarpeita. Stigma ja lainsäädännölliset esteet pois, ja laillisia, valvottuja palveluita tarjolle. Samoin kuin käy laitattamassa kynnet tai ottamassa hieronnan, voisi käydä ottamassa kosketusta, kuuntelua, intiimialueiden huomiointia, suuseksiä tai mitä kukakin tarvitsee. Ammattilainen osaisi hoitaa asiat niin, että haluaisi samaa toistekin, ja toivottavasti auttaa huomaamaan, että itsessä ei olekaan mitään isosti vialla. Osa palveluntarjoajiasta varmasti erikoistuisi kehonkuvan ja itsetunnon ongelmissa auttamiseen, ettei kenenkään tarvitsisi kieltäytyä seksistä pelästään omassa mielessä olevien peikkojen vuoksi, ennen kuin uskaltaa edes yrittää. Aika perustarpeista kyse. Epäreilua, että geeniloton perusteella osa voi ahmia kumppaneita ja kokemuksia yli oman tarpeen kun toisille ei tarjota edes maistiaisia.

Miten työtön ja syrjäytynyt pystyisi käy6mään näissä palveluissa?

KERRO OI VIISAS?

Tämä tarjoaisi uusia työpaikkoja ryppyisille  selluliittipyllyille.

Asiakas saisi konkreettisesti tuntea miltä hänen veltto lihansa tuntuu kun sitä kosketetaan.

Vierailija
544/583 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin karvoille on helppo tehdä jotain

Tämä on totta jossain määrin.

Karvat voi poistaa yhtä kertaa varten. Mutta jos olet huono-onninen kuten mä, karvojen poistosta seuraa järjetön määrä karvatupentulehduksia ja näppylöitä, niin säärissä, kainaloissa kuin muuallakin. Vahaukset, sokeroinnit, höylät, karvanpoistoaineet, liki kaikki on kokeiltu. Olen siis mieluummin karvainen. Laserhoitoonkaan ei ole rahaa.

Mulla on tota samaa, mutta vaan intiimialueilla. Eikä mikään kuorinta tai puhdistus estä niitä näppylöitä. Mun karvat ei vaan pääse ihon läpi ulos normaalisti, vaikka ne oisi ajeltu eli niiden pää on terävä.

Mulla sama, ja olen kokeillut ihan kaiken. Ja karvoja ei ole sievästi vain etuosassa kolmion muotoisella alueella, vaan ihan reippaasti koko alakerrassa persvakoa myöten ja levittäytyvät reisille saakka.

Ap

Vierailija
545/583 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
546/583 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Voisi olla kivakin taas vaihteeksi hankkiutua suhteeseen, mutta se karvaralli... kun ne luonnontilassa on kuin pyöräilyhousut, ja sheivauksen jälkeen et ehdi kylppärin kynnyksen yli, kun jo pukkaa sänkeä tai vähintäänkin näppylää. Että jos sitten vaan kuitenkin ois yksin. :(

Vierailija
547/583 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Voisi olla kivakin taas vaihteeksi hankkiutua suhteeseen, mutta se karvaralli... kun ne luonnontilassa on kuin pyöräilyhousut, ja sheivauksen jälkeen et ehdi kylppärin kynnyksen yli, kun jo pukkaa sänkeä tai vähintäänkin näppylää. Että jos sitten vaan kuitenkin ois yksin. :(

Minä kokeilin. Mies oli innostunut ja kiinnostunut siihen saakka kunnes vaatteet riisuttiin..

Vierailija
548/583 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se laittaa silmät kiinni, kun näkee sut vaatteita. Vaikka kyllähän panna voi kun reikää tarjolla.

Vierailija
549/583 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen.. Mun kroppa näyttää aikalailla samalta kuin linkissä. Vatsanahka on arpinen ja roikkuu.

https://www.instagram.com/p/CdbXBo8FqAO/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Hyvän näköinen kroppa. Panisin.

M38

Mulla myös tämmönen kroppa paitsi vähän lihavampi. En ole ajatellut että olisi ruma, vaan tavallinen aikuisen naisen vartalo. Instagram kiinni ja uimahalliin niin selviää miltä keskivertonaiset oikeasti näyttää. Löytyy muuten paljon M38 kaltaisia jotka tosiaanki panis.

Vierailija
550/583 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opin arvostamaan omaa kehoani lapsen syntymän jälkeen. Näytin varmasti paremmalta, ennen lapsen syntymää, mutta nykyään arvostan itseäni ja kehoani enemmän. Pystyisitkö ajattelemaan myös kehostasi positiivisesti? 

Voit ajatella esimerkiksi niin, että kehosi on upea ja toimii.. jalkasi pitävät sinua pystyssä ja olet terve. Se on kehosi ansiota.

Tsemppiä! <3 

Ap:n ajatukset kehostaan ei ole miehen ajatuksia hänen kehostaan. Se on väärin tunkea tätä ajatusmaailmaa ihmisten mieliin, että kun sinä nyt hyväksyt itsesi niin muut hyväksyvät. Ei meillä ole mitään valtaa omilla valinnoillamme päättää mitä muut meistä ajattelee. Tsemppiä ap:lle, on todella rohkeaa heittäytyä kirjaimellisesti alasti silloin kun keho on kaikkea muuta kuin perinteisesti normaali.

AP:n kaltaiset on syypäitä siihen että miehet pettää.

Kukaan ei halua seksiä ihmisen kanssa joka ei pysty olemaan edes alasti miehen edessä ilman ongelmia.

Vierailija
551/583 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ilettää tää keskustelu. Nainen ei saa tuntea epävarmuutta. Peitto päälle ja anna!

Kosketus ällöttää. Siitäkään en saisi sanoa?

Toisaalta hyvä vahvistaa päätöstä sinkkuudesta. Panona olo saa jäädä. Otan vastaedeskin orgasmin dildolta.

"Kosketus ällöttää"? Tässä on mielenkiintoinen ongelma: ällöttääkö sinua se kumppani, joka haluaa sinua koskettaa vai inhoatko itseäsi? Kuulostaa siltä että terapian tarvetta olisi.

Olen eri, ja minulla on taustalla seksuaalista väkivaltaa (rankkaa koulukiusaamista). Kukaan ei tule enää koskemaan minuun niin kauan kun minussa henki pihisee, ja se johtuu ihan siitä että kukaan ei tule enää satuttamaan minua. En minä ällöä ketään miestä, josta olen kiinnostunut, vaan sitä itse tekoa, kosketusta itsessään. Minulla ei myöskään ole mitään tarvetta tulla kosketetuksi, joten käytän terapiatuntini mielummin hyödyllisiin asioihin pureutumalla. Uteliaisuudesta kysynkin, miksi minun tarvitsisi sietää sitä että kukaan kajoaisi minuun? Eikö se ole ihan ok, jos se on minulle ok suojella itseäni?

Ei sinulla kyllä päässä kaikki ruuvit ole kohdalla

Vierailija
552/583 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen.. Mun kroppa näyttää aikalailla samalta kuin linkissä. Vatsanahka on arpinen ja roikkuu.

https://www.instagram.com/p/CdbXBo8FqAO/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Hyvän näköinen kroppa. Panisin.

M38

Hyi hel vetti..

Vierailija
553/583 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...ettei kenenkään tarvitsisi kieltäytyä seksistä pelästään omassa mielessä olevien peikkojen vuoksi, ennen kuin uskaltaa edes yrittää. Aika perustarpeista kyse. Epäreilua, että geeniloton perusteella osa voi ahmia kumppaneita ja kokemuksia yli oman tarpeen kun toisille ei tarjota edes maistiaisia.

Hei, voisitko kertoa että MIKSI minun pitäisi kyetä harrastamaan seksiä? Olen niin yksinkertainen, että en ole ymmärtänyt kärsiä "perustarpeen" toteuttamisen puutteesta vaan päinvastoin voin vallan loistavasti juuri siksi, että pidättäydyn siitä. Ketä se palvelee, että lähden tarpomaan traumaattisessa suossa vain siksi että minusta tulisi "normaali", jos minä itse en kärsi siitä että en harrasta seksiä? En minä halua mitään maistiaisia yhtään sen enempää kuin haluaisin mitään muutakaan vastenmielistä. Se, että sinä nautit seksistä, ei tarkoita että muiden tulisi sitä harrastaa. Ainoa joka minua häiritsee asiassa, on juuri se maailman seksikeskeisyys, mainoksista lähtien ja siihen että tuputetaan sitä kaikkialla. Kaikkia ei kiinnosta syvänmeren sukelluskaan, mut sun ny täytyy käydä terapiassa, että pääset tutkimaan jotain laivanhylkyjä merenpohjassa - riippumatta siitä mitkä ovat omat intressisi. 🙄

Seksi on normaali asia. Itseasiassa se on hengittämisen, syömisen, juomisen ja nukkumisen jälkeen tärkein asia.

Ihminen on olemassa jotta se voi harrastaa seksiä.

Mikä seksikeskeisyys? Länsimaathan ovat niin konservatiivisia että eihän täällä ole alastomuutta tai seksiä juuri missään.

Alastomuus on se luonnollinen tile. Ei se että on vaatteet päällä. Seksin harrastaminen on paljon luonnolisempaa kuin tälle palstalle kirjoittaminen.

Vierailija
554/583 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä nainen, lähde ryhmäliikuntatunnille ja ala syömään terveellisesti😃 Minäkin pääsin koosta 40 kokoon 38 ja sain kiinteyttä vartalooni ja olen tyytyväinen, kun kroppa näyttää taas hyvälle

Voi elämän kevät, liikunta ei nyt tässä tapauksessa ole avain onneen. Enkä halua olla kokoa 38.

Ap

Mitä sä sitten oikein valitat? Mitään et halua asialle tehdä, vaan valitat vaan täällä.

Kasva aikuiseksi!

Vierailija
555/583 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kokeilin. Mies oli innostunut ja kiinnostunut siihen saakka kunnes vaatteet riisuttiin..

Tätä en usko. Mies osaa kyllä arvioida naisen kropan vaatteidenkin päältä, että miellyttääkö muodot vai ei. Sitten kun ollaan riisuttu on mies yleensä jo tanassa ja valmiina, siinä ei pari vatsamakkaraa meinaa mitään...siis jos kyseessä on normaali terve mies!

Vierailija
556/583 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...ettei kenenkään tarvitsisi kieltäytyä seksistä pelästään omassa mielessä olevien peikkojen vuoksi, ennen kuin uskaltaa edes yrittää. Aika perustarpeista kyse. Epäreilua, että geeniloton perusteella osa voi ahmia kumppaneita ja kokemuksia yli oman tarpeen kun toisille ei tarjota edes maistiaisia.

Hei, voisitko kertoa että MIKSI minun pitäisi kyetä harrastamaan seksiä? Olen niin yksinkertainen, että en ole ymmärtänyt kärsiä "perustarpeen" toteuttamisen puutteesta vaan päinvastoin voin vallan loistavasti juuri siksi, että pidättäydyn siitä. Ketä se palvelee, että lähden tarpomaan traumaattisessa suossa vain siksi että minusta tulisi "normaali", jos minä itse en kärsi siitä että en harrasta seksiä? En minä halua mitään maistiaisia yhtään sen enempää kuin haluaisin mitään muutakaan vastenmielistä. Se, että sinä nautit seksistä, ei tarkoita että muiden tulisi sitä harrastaa. Ainoa joka minua häiritsee asiassa, on juuri se maailman seksikeskeisyys, mainoksista lähtien ja siihen että tuputetaan sitä kaikkialla. Kaikkia ei kiinnosta syvänmeren sukelluskaan, mut sun ny täytyy käydä terapiassa, että pääset tutkimaan jotain laivanhylkyjä merenpohjassa - riippumatta siitä mitkä ovat omat intressisi. 🙄

Seksi on normaali asia. Itseasiassa se on hengittämisen, syömisen, juomisen ja nukkumisen jälkeen tärkein asia.

Mikä seksikeskeisyys? Länsimaathan ovat niin konservatiivisia että eihän täällä ole alastomuutta tai seksiä juuri missään.

Alastomuus on se luonnollinen tile. Ei se että on vaatteet päällä. Seksin harrastaminen on paljon luonnolisempaa kuin tälle palstalle kirjoittaminen.

Alastomuus toisten seurassa ei ole ollut luonnollinen tila viimeiseen 150 000 vuoteen.

Vierailija
557/583 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en kykene mihinkään kanssakäymiseen miehen kanssa samasta syystä, mutta suurin vika on kasvoissani. Jännitän koko ajan sosiaalisia tilanteita muutenkin ja pelkään ihmisten tuomitsevan minut ulkonäköni takia. Deittaillessa tuo ongelma tietysti korostuu ja ahdistus nousee huippuunsa.

Kipeää tekee, mutta olen varmaan loppuikäni yksin tämän takia.

Pysy erossa miehistä. Jos elämä on muka noin vaikeata vaikka mitään oikeata ongelmaa ei ole, niin vietä se elämäsi sitten yksin.

Vierailija
558/583 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä nainen, lähde ryhmäliikuntatunnille ja ala syömään terveellisesti😃 Minäkin pääsin koosta 40 kokoon 38 ja sain kiinteyttä vartalooni ja olen tyytyväinen, kun kroppa näyttää taas hyvälle

Voi elämän kevät, liikunta ei nyt tässä tapauksessa ole avain onneen. Enkä halua olla kokoa 38.

Ap

Mitä sä sitten oikein valitat? Mitään et halua asialle tehdä, vaan valitat vaan täällä.

Kasva aikuiseksi!

Olen kokoa 36..

Ap

Vierailija
559/583 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alastomuus toisten seurassa ei ole ollut luonnollinen tila viimeiseen 150 000 vuoteen.

Onhan. Älä keksi omiasi.

Koko tämän itsensä peittelyn on keksinyt uskonnot. Länsimaissa kristinusko. Seksi on syntiä. Alastomuus on syntiä.

Vierailija
560/583 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan. Älä keksi omiasi.

Koko tämän itsensä peittelyn on keksinyt uskonnot. Länsimaissa kristinusko. Seksi on syntiä. Alastomuus on syntiä.

Näköjään keksinkin omiani, kun vaatteet onkin keksitty jo 170 000 vuotta sitten. Pahoittelut.

https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/tain-evoluutio-paljastaa-ihminen…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi