Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä tavalla te naiset koette miehen joka ei tupakoi ja käytä alkoholia ollenkaan?

Vierailija
11.10.2022 |

Kuinka iso plussa tämä on, olen itse ollut jo pitkään raittiina enkä myöskään tupakoi. En ole oikeastaan ikinä kysynyt asiasta seurustelukumppaneilta tai naisilta joita tapailen. En ole koskaan tapaillut naisia jotka käyttäisivät paljon alkoholia ja tupakoivia naisiakin ei niihinkään enää hirveästi törmää. Senverran haluan sanoa, että en ole mikään raivoraitis ja terveysintoilija joka tuputtaa omia elintapojaan muille, jokainen eläkööt sellaista elämää jonka kokee itselleen parhaaksi, niin minäkin olen tehnyt.

Kommentit (137)

Vierailija
121/137 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en koe tupakoimattomuutta etuna kumppaniehdokkaalle, vaan oletuksena. Koska en itse tupakoi, niin toisen tupakointi on automaattinen showstopper.  Juomattomuus olisi oikeastaan huono juttu, koska olisi kiva jakaa esimerkiksi viinipullo kumppanin kanssa. 

Vierailija
122/137 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päihteettömyydellä on negatiivinen vaikutus pariutumiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/137 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen vähän ressukka ja vässykkä. Kyllä miehessä pitää olla särmää.

Vierailija
124/137 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu ja jos vielä penis iso ja ei haise, niin bueno.

Vierailija
125/137 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät elämän tavat on ehdottomasti plussaa! Mies joka ajattelee terveyttään on todella kultainen ja ihana! Aviomies ainesta kerta kaikkiaan!

Vierailija
126/137 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen törmännyt nyt usein sellaiseen ongelmaan, että nainen ilmoittaa olevansa savuton. Sitten kun hän juo, niin sitten myös tupakoi. 

Mulle savuton tarkoittaa, että ei polta selvin päin eikä humalassa. 

Muuten nainen saa puolestani juoda alkoholia, ei siinä mitään. Itse juon alkoholia ehkä yhteensä 5 tuopin verran olutta vuoden aikana. Jos juon ravintolassa jotain, niin yleensä vettä, limua tai alkoholittoman oluen. 

Vierailija
127/137 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka ei tupakoi ja juo alkoholia, kuulostaa hyvältä. Mutta hänen on osattava pitää hauskaa muuten, ei saa olla mikään jurottaja. 

Vierailija
128/137 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on hyvä. Mieluiten otan kuitenkin sellaisen miehen, joka osaa ottaa rennosti. Juo kanssani vähän viiniä ja osaa välillä juhliakin.

129/137 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän alkoholia hyvin niukasti.

Tupakointia en voi sietää.

Vierailija
130/137 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpais mulle :) 

Vierailija
131/137 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin vähän estyneenä tyyppinä. Jollekin varmaan täydellinen, mutta ei mätsäisi omaan luonteeseeni. Baareissa käyn harvoin, mutta juon pienen hiprakan välillä kotona itsekseni tai ystävieni seurassa. Räkäkänni, ei kiitos.

Vierailija
132/137 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaa jos mun juominen ei haittaa.

Vierailija
133/137 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se parhaiten nauraa, joka vii onmeksi nauraa.

Kaikki kuolee joskus. Kuinka paljon se sitten lämmittää kun lopulta kuolee, ja miettii että käytti suurimman osan elämästä nauttimisen sijaan siihen, että yrittää pysyä terveenä. Puhumattakaan siitä jos kuolee ennenaikaisesti.

Niin tai entä se, ettei muista suurta osaa elämästään kovan kännäämisen takia tai koska toisen merkittävän osan siitä kulutti krapulassa.

Vierailija
134/137 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholilla on sellainen asema Suomessa, että luuserit juo liikaa tai ei ollenkaan.

Vierailija
135/137 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Absolutistina olen kuin ilmaa naisille. -nuori mies

Vierailija
136/137 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En huolisi tupakoivaa miestä mutta en myöskään täysraitista ellei hän oikeasti ole tosi rento tyyppi, jonka kanssa voi mennä minne tahansa (myös baariin, keikoille, laivalle jne). Seurustelin täysraittiin kanssa, joka ei lähtenyt juuri minnekään, missä käytetään alkoholia, ja jos lähti niin murisi mielessään koko ajan muiden juomisesta. Huom. ei minun, koska minäkään en käyttänyt alkoholia koko sinä aikansa, minkä olimme yhdessä.

Kato se alkoholi muuttaa ihmisen möliseväksi apinaksi. Mitä järkeä on mennä katsomaan kun muut sekoilee?

Vierailija
137/137 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaa jos mun juominen ei haittaa.

EI sun kälätystä jaksa kuunnella. Tietty jos estot lähtee ja saa pyllynsilmäkettä OOOOHH!!!