Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä tavalla te naiset koette miehen joka ei tupakoi ja käytä alkoholia ollenkaan?

Vierailija
11.10.2022 |

Kuinka iso plussa tämä on, olen itse ollut jo pitkään raittiina enkä myöskään tupakoi. En ole oikeastaan ikinä kysynyt asiasta seurustelukumppaneilta tai naisilta joita tapailen. En ole koskaan tapaillut naisia jotka käyttäisivät paljon alkoholia ja tupakoivia naisiakin ei niihinkään enää hirveästi törmää. Senverran haluan sanoa, että en ole mikään raivoraitis ja terveysintoilija joka tuputtaa omia elintapojaan muille, jokainen eläkööt sellaista elämää jonka kokee itselleen parhaaksi, niin minäkin olen tehnyt.

Kommentit (137)

Vierailija
41/137 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottamasti positiivisia piirteitä. Alkon suhteen positiivista se, ettei ole tarvetta humaltua vaikka silloin tällöin lasillisen ottaisikin. Yritän lopettaa tupakoinnin, joten myös savuttomuus on plussaa vaikkakin todennäköisesti ensin minunkin on lopetettava ennen, kuin voin odottaa samaa toiselta.

Vierailija
42/137 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti hitonmoinen tiukkapipo ja tylsä, jopa tyhmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/137 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti hitonmoinen tiukkapipo ja tylsä, jopa tyhmä.

Sanoo ihminen joka vetää perskännit joka vkl, ja pari askia röökiä päivässä. Se tekee hänestä seikkailijan ja elämäntapataitelijan kun ölisee kännissä rööki huulessa juttuja joita kukaan ei halua eikä jaksa kuunnella.

Vierailija
44/137 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoinnista en tykkää, koska haju on paha ja aina läsnä. Jos joskus viihteellä polttaa se on ok, siihen sorrun välillä itsekin.

Ongelmajuominen on myös deal breaker, mutta pakko sanoa että raittius ei mielestäni ole välttämättä mikään plussa ollenkaan. Ei välttämättä, mutta täysraittiuteen liittyy monesti joko melko voimakasta uskonnollisuutta tai aikaisempaa alkoholismia.

Minulle siis se ettei juo lainkaan, koskaan, on mahdollinen pieni miinus - sellainen mies on yleensä vähintäänkin vähän tylsä, monesti sitten vähän moralisoiva.

Sanoisin että täysraittius on plussa lähinnä toisille täysin raittiille, jos itse käyttää lainkaan alkoholia niin se ei enää ole.

Vierailija
45/137 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua haittaisi yhtään jos miestä ei haittaa se, että minä kyllä juon ja poltan.

Vierailija
46/137 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En huolisi tupakoivaa miestä mutta en myöskään täysraitista ellei hän oikeasti ole tosi rento tyyppi, jonka kanssa voi mennä minne tahansa (myös baariin, keikoille, laivalle jne). Seurustelin täysraittiin kanssa, joka ei lähtenyt juuri minnekään, missä käytetään alkoholia, ja jos lähti niin murisi mielessään koko ajan muiden juomisesta. Huom. ei minun, koska minäkään en käyttänyt alkoholia koko sinä aikansa, minkä olimme yhdessä.

Ehkä sinun tosiaan kannattaa ottaa mielummin mies, jolle alkoholi on ystävä.

Ei tarvitse enää ottaa minkäänlaista miestä, kun on jo. Saattaa juoda lonkeron silloin tällöin arki-iltana, viikonloppuisin juo ruoan kanssa viiniä, lauantaina Wallanderia katsellessa otetaan joskus konjakit.

Ainoat kerrat, kun hän ottaa enemmän kuin yhden oluen, siiderin tai lonkeron päivässä ovat kaupunkilomilla silloin, kun päivän mittaan käydään muutaman kerran oluella. Ja silloinkin hän yleensä ehdottelee kahviloita.

Vierailija
47/137 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoivaa miestä en ota. Kerran tein tähän poikkeuksen, eikä siitä mitään tullut. Koskaan ei voi spontaanisti miestä suudella, koska maistuu hirveältä. Haisee myös. Seksin jälkeen ei voi rauhassa loikoilla kun mies häipyy tupakalle. Tulee sen jälkeen sitten haisemaan siihen viereen niin ei paljon enää kiinnosta.

Absolutisti on ok, myös kohtuukäyttäjä.

Vierailija
48/137 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakoinnista en tykkää, koska haju on paha ja aina läsnä. Jos joskus viihteellä polttaa se on ok, siihen sorrun välillä itsekin.

Ongelmajuominen on myös deal breaker, mutta pakko sanoa että raittius ei mielestäni ole välttämättä mikään plussa ollenkaan. Ei välttämättä, mutta täysraittiuteen liittyy monesti joko melko voimakasta uskonnollisuutta tai aikaisempaa alkoholismia.

Minulle siis se ettei juo lainkaan, koskaan, on mahdollinen pieni miinus - sellainen mies on yleensä vähintäänkin vähän tylsä, monesti sitten vähän moralisoiva.

Sanoisin että täysraittius on plussa lähinnä toisille täysin raittiille, jos itse käyttää lainkaan alkoholia niin se ei enää ole.

Kuulen raivoraitis argumentin jatkuvasti, jos joku saa kuulla, että en käytä alkoholia. Argumentilla hyökätään kimppuun ja sillä halutaan leimata ihmisiä. Joillekin se on keino hyväksyttää omaa juomistaan, varsinkin jos se on jo lähellä alkoholismia, melkein joka vkl 2pv kaatokännissä, tyyliin enhän minä halua olla sellainen tiukkapipo.

Olen huomannut, että Suomessa juomattomuutta pitää jatkuvasti selitellä, siihen ei tule koskaan loppua, sitä kummastellaan ja hämmästellään. Olen joutunut kertomaan omille kavereillekin lukemattomia kertoja miksi en juo ja suoraan sanoen se on jo alkanut kyllästyttää. Ja niinkuin sinäkin raivoraitis leimalla lyödään jatkuvasti päähän vaikka en ikinä tuo asiaa millään tavalla esille, muille taas juomattomuuteni tuntuu olevan  täysin ylitsepääsemätön asia. 

Vierailija
49/137 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystävä juo monta kertaa viikossa ja aina kun hänelle soittaa (emme asu yhdessä), on joko nukkumassa, pelaamassa tai potee krapulaa. On alkanut nyppimään ihan huolella. Olisi mieletöntä jos olisi raitis kumppani. Ei tosin sellainen, joka huomauttelee, jos ostan välillä karkkia tms. epäterveellistä tai jos haluan ottaa joku viikonloppu lonkeron.

Vierailija
50/137 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulen raivoraitis argumentin jatkuvasti, jos joku saa kuulla, että en käytä alkoholia. Argumentilla hyökätään kimppuun ja sillä halutaan leimata ihmisiä. Joillekin se on keino hyväksyttää omaa juomistaan, varsinkin jos se on jo lähellä alkoholismia, melkein joka vkl 2pv kaatokännissä, tyyliin enhän minä halua olla sellainen tiukkapipo.

Olen huomannut, että Suomessa juomattomuutta pitää jatkuvasti selitellä, siihen ei tule koskaan loppua, sitä kummastellaan ja hämmästellään. Olen joutunut kertomaan omille kavereillekin lukemattomia kertoja miksi en juo ja suoraan sanoen se on jo alkanut kyllästyttää. Ja niinkuin sinäkin raivoraitis leimalla lyödään jatkuvasti päähän vaikka en ikinä tuo asiaa millään tavalla esille, muille taas juomattomuuteni tuntuu olevan  täysin ylitsepääsemätön asia. 

En puhunut raivoraittiudesta, aloit puolustautumaan, kun kukaan ei hyökännyt.

Sanomasi on tietysti totta, mutta jostain se stereotyyppikin tulee. Sanoinkin, ettei kaikki ole tosiaankaan sellaisia. Mutta monet on.

Mä olen huomannut että nykyään juomattomuutta ei tarvitse hirveästi enää selitellä, se on ihan yleistä. Jos en jollain kertaa juo alkoholia, niin ei minulta yleensä kysellä mitään. Jos ei koskaan juo, niin on ihan luonnollista että ihmisiä kiinnostaa, miksi.

Jos taas joutuu puolustelemaan niin se kertoo enemmän siitä seurasta; ne jotka vielä nykyään kovaan ääneen ihmettelee ja yrittää painostaa juomaan on itse ongelmakäyttäjiä.

Vierailija
51/137 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoimattomuus on ehdottomasti hyvä. Alkottomuus ok mutta itse nautin hyvistä viskeistä ja viineistä ja näistä en kuuntele motkotusta.

Vierailija
52/137 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän kukaan sanonut raivoraittiudesta mitään. Mutta se tarmo millä lähdit kuitenkin öyhöttämään argumenttia vastaan viittaisi siihen, että sussa saattaa olla vähän sellaisen vikaa.

Vierailija
53/137 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottamasti positiivisia piirteitä. Alkon suhteen positiivista se, ettei ole tarvetta humaltua vaikka silloin tällöin lasillisen ottaisikin. Yritän lopettaa tupakoinnin, joten myös savuttomuus on plussaa vaikkakin todennäköisesti ensin minunkin on lopetettava ennen, kuin voin odottaa samaa toiselta.

Tämä mua ihmetyttää kovasti, siis jos ei ole tarvetta humaltua, mutta juo alkoholia. Mikä idea siinä on? Oluen ymmärrän, mutta jos juo esim. lonkeroita ilman humaltumistarkoitusta, miksei osta samantien limsaa?

Vierailija
54/137 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän kukaan sanonut raivoraittiudesta mitään. Mutta se tarmo millä lähdit kuitenkin öyhöttämään argumenttia vastaan viittaisi siihen, että sussa saattaa olla vähän sellaisen vikaa.

Kun kuulee miljoona kertaa saman paskan argumentin, aina leimataan ihmiset joksikin kirkossa käyviksi hörhöiksi jos ei juo, saman hölynpölyn kuuleminen alkaa jo käydä hermoille. En käy kirkossa, enkä tuputa omia elämäntapojani kellekään. Mutta joidenkin on vieläkin vaikea ymmärtää jos on tölkki huulessa joka viikonloppu, että kaikkia se ei enää kiinnosta, on parempaakin tekemistä.

Vierailija
55/137 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ottaisi tupakoivaa ja alkoa käyttävää miestä. Nollatoleranssi.

Vierailija
56/137 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso turn on

Vierailija
57/137 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun yleensä tuollaisen miehen (itse ilmoittamat) suurimmat piirteet ja ne, mistä naisen pitäisi kiinnostua, on että:

1. On savuton ja raitis

2. Käy töissä

3. Käy lenkillä/salilla

Nämä on ne millä ne itseään mainostaa. Sitten kun päästään lähempään tarkasteluun niin pisteitä pitäisi saada myös siitä että huolehtii hygieniastaan ja on mukava/kiltti.

Nämä tyypit kokevat että se, että täyttää minimivaatimukset, on jotenkin todella puoleensavetävää. Se, ettei ole turn off, ei automaattisesti tarkoita turn on.

Vähän kuin yrittäisi myydä autoa sillä, että sillä pääsee eteenpäin ja taaksepäin jos siihen laittaa polttoainetta, ikkunat ja ovet saa kiinni, ja kyydissä voi istua.

Vierailija
58/137 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä mua ihmetyttää kovasti, siis jos ei ole tarvetta humaltua, mutta juo alkoholia. Mikä idea siinä on? Oluen ymmärrän, mutta jos juo esim. lonkeroita ilman humaltumistarkoitusta, miksei osta samantien limsaa?

Lonkero ei maistu samalle kuin limsa, alkoholi kuitenkin maistuu. Lisäksi alkoholi tuottaa vaikutuksia jo ennen kuin ollaan varsinaisesti humalan puolella. Moni hakee juuri niitä lieviä päihdevaikutuksia.

Vierailija
59/137 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakoivaa miestä en ota. Kerran tein tähän poikkeuksen, eikä siitä mitään tullut. Koskaan ei voi spontaanisti miestä suudella, koska maistuu hirveältä. Haisee myös. Seksin jälkeen ei voi rauhassa loikoilla kun mies häipyy tupakalle. Tulee sen jälkeen sitten haisemaan siihen viereen niin ei paljon enää kiinnosta.

Absolutisti on ok, myös kohtuukäyttäjä.

Monet jotka on tupakoineet vuosia, ei heillä ole minkäänlaista käsitystä miltä he haisevat ja minkälaista on suudella tuhkakuppia. Se on niin oksettavaa, koska itse ei tupakoi niin on normaali haju ja makuaisti joka tupakoijilta puuttuu kokonaan. Tupakoija elää tietämättömänä siitä kuinka hän on kuin kävelevä tuhkakuppi. Ja niinkuin täällä jo kirjoitettiin, joidenkin minuutteja kestävät yskäkohtaukset jossa räkä lentää, seksikästä kerrakseen, naama punaisena hyvä kun saavat happea.

Vierailija
60/137 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoimattomuus on tosi hyvä asia.

Romanttisella kynttiläillallisella tilaat meille ruokajuomaksi viiniä; en koe sitä hirveänä syntinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän