Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä tavalla te naiset koette miehen joka ei tupakoi ja käytä alkoholia ollenkaan?

Vierailija
11.10.2022 |

Kuinka iso plussa tämä on, olen itse ollut jo pitkään raittiina enkä myöskään tupakoi. En ole oikeastaan ikinä kysynyt asiasta seurustelukumppaneilta tai naisilta joita tapailen. En ole koskaan tapaillut naisia jotka käyttäisivät paljon alkoholia ja tupakoivia naisiakin ei niihinkään enää hirveästi törmää. Senverran haluan sanoa, että en ole mikään raivoraitis ja terveysintoilija joka tuputtaa omia elintapojaan muille, jokainen eläkööt sellaista elämää jonka kokee itselleen parhaaksi, niin minäkin olen tehnyt.

Kommentit (137)

Vierailija
1/137 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikana itselle tupakointi on este seurustelulle, en voi enää hyväksyä ihmistä joka tupakoi. Se on vain niin typerää, että sitä ei voi puolustella millään. Se haju, jatkuva yskiminen, juu ei kiitos. Pahinta röökaajissa on se, että he eivät edes itse haista kuinka pahalle haisevat, koska tupakointi on vienyt hajuaistin lähes kokonaan, sen löyhkän ei tupakoija haistaa jo pitkältä.

Vierailija
2/137 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kiva jos ei polta tai juo, mutta jos mies tykkää et niiden vuoksi hän olisi jotenkin parempi vaihtoehto parisuhteeseen, niin turn off.

Käyn töissä/suihkussa/en polta/en/juo/olen kunnon mies- jankkaaja on aina turn off.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/137 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni16kerava kirjoitti:

Onhan se kiva jos ei polta tai juo, mutta jos mies tykkää et niiden vuoksi hän olisi jotenkin parempi vaihtoehto parisuhteeseen, niin turn off.

Käyn töissä/suihkussa/en polta/en/juo/olen kunnon mies- jankkaaja on aina turn off.

En ymmärrä kommenttiasi, en katsos vietä täällä niin paljon aikaa, mikä ihme on kunnonmies jankkaaja ja minkätakia ei terveet elämäntavat ole mukamas parempi vaihtoehto kuin ihminen joka ryyppää ja vetää röökiä, koska se todellakin on, monet meistä niin ajattelee.

Todella outo tyyli keskustella, olet niin terminaalisesti netissä, että tavallisten ihmisten on vaikea ymmärtää mistä edes kirjoitat, kun käytät tuollaisia termejä. 

Vierailija
4/137 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en myöskään ikinä ottais miestä joka polttaa. Polttavat haisevat niin h e l v e t i n pahalle.

Vierailija
5/137 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä huolisi tupakoivaa miestä.

Olen ollut ilman alkoholia reilu kaksi vuotta ja voi olla, että en enää juokaan sitä. En kaipaa alkoholia ollenkaan ja niinpä alkoton mies on minulle unelma.

Vierailija
6/137 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huolisi tupakoivaa miestä mutta en myöskään täysraitista ellei hän oikeasti ole tosi rento tyyppi, jonka kanssa voi mennä minne tahansa (myös baariin, keikoille, laivalle jne). Seurustelin täysraittiin kanssa, joka ei lähtenyt juuri minnekään, missä käytetään alkoholia, ja jos lähti niin murisi mielessään koko ajan muiden juomisesta. Huom. ei minun, koska minäkään en käyttänyt alkoholia koko sinä aikansa, minkä olimme yhdessä.

Vierailija
7/137 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

TARZANIKSI 💞

Ihana terve mies !

Päihteettömyys on kuninkuuslaji

Vierailija
8/137 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikko luuseri, kilttimies jota nainen saa vapaasti talloa ja käyttää ovimattona.

Vierailija
9/137 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni16kerava kirjoitti:

Aloittaja erikseen mainitsee, että ei ikinä ole asiasta edes keskustellut naisten kanssa, niin saat hänestä päässäsi tehtyä jankkaajan. Joidenkin tyyli keskustella on todella vastenmielistä, haastetaan riitaa ja ollaan hyökkääviä. Sinunkaltaiset ihmiset on syy miksi en nykyään jaksa kauheasti kirjoitella nettiin mitään, öyhöttäjät ja riidanhaastajat.

Vierailija
10/137 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tupakointi on deal breaker, eli tupakoimaton mies on erittäin toivottu tapaus!

Täysraittius voi olla ehkä huono, koska tykkään juoda itse viiniä viikonloppuisin ja mielellään jakaisin sen pullon kumppanin kanssa. Ei toimi jos toinen tykkää juoda silloin tällöin ja toinen ei juo ollenkaan.

Vierailija
11/137 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi on itselleni ihan no no, mutta alkoholi kuuluu kohtuudella omaan elämääni ja olisi kiusallista jos toinen ei käyttäisi ollenkaan.

Vierailija
12/137 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsi mikä hieno harvinaisuus viinalle ja tupakalle löyhkäävien ukkojen joukossa.

Vierailija
13/137 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusvaatimukset. Mutta kyllä miehen kanssa pitäisi löytyä vielä muutakin yhteistä kuin nuo.

Vierailija
14/137 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hienoa jos pystyy käyttämään alkoholia sivistyneesti, valitettavasti itse huomaan kuinka useimpien tyyli on vetää aivan tolkuttomat perskännit. Ei suinkaan otin yhden oluen palanpainikkeeksi, kun kavereiden viinan vetämistä katsoo. Joten kun puhutaan alkoholin käytöstä, niin minulle tulee lähinnä mieleen tuo, ei suinkaan saunaoluen tai viinilasin juominen. Eli yhden saunakaljan tai viinilasin juominen eroa raittiudesta oikeastaan ollenkaan.

Vierailija
15/137 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On plussaa, mutta ei itsessään tee miehestä kiinnostavaa.

Vierailija
16/137 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kiva että ei tupakoi! Ja yhtä kiva ettei käytä alkoholiakaan. Positiivisina piirteinä ja terveinä elintapoina  mä ainakin näen nämä.

Mutta jos noiden seikkojen kylkiäisinä tulisi tuputus omista elintavoista (mitä ap sulla ei sanomasi mukaan onneksi tulekaan) tai muu änkytys ja vääntäminen muiden kanssa tai se että kieltäytyisi menemästä paikkoihin tai seuraan joissa näitä mainittuja asioita käytetään, niin sitten se olisi vain raivostuttavaa. (okei poislukien jotkut ahdistavat tilanteet rapajuopon juhlissa tai jotain, ymmärrätte varmaan) Itsekään en polta enkä juo ja omasta mielestäni suhtaudun näihin asioihin luonnollisina ja neutraaleina asioina, eikä mua haittaa jos muut niin tekee vaikka bileissä tai keikalla yms. Myös ruoan suhteen olen hieman erilainen kuin ns. suuri yleisö, mutta annan muiden syödä mitä lystäävät enkä tee omista syömisistäni numeroa, en nosta puheenaiheeksikaan (ellei tietty erikseen kysytä). Eli semmoinen rennon kasuaali suhtautuminen omaan raittiuteen on tosi hyvä juttu mun mielestä! 

Vierailija
17/137 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno mies, sopisit hyvin minulle, kaltaisellesi naiselle. Kuitenkin olen rakastunut savuttomaan kohtuukäyttäjään ja eihän se oikeasti kohtuullinen käyttö ole sekään mikään ongelma. Ja varsinkin kun on omat asunnot niin eipä reilumpikaan ajoittainen käyttö haittaisi.

Vierailija
18/137 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, tätä nyt kuitenkin haet: kyllä, tupakoinaton ja alkoton mies on minulle muista ominaisuuksistaan riippuen potentiaalinen kumppani. Tupakoiva ja runsaasti alkoholia käyttävä mies taasen ei ole riippumatta muista ominaisuuksistaan. En huolisi edes laatikkoleukaista lentäjäkirurgi-kalsarimallia jos hän tupakoisi tai olisi päihderiippuvainen.

Täysraittius ei ole minulle ehdoton edellytys, enhän itsekään ole mutta kyllä se on silti plussa. Kaksi edellistä miesystävääni olivat täysin absolutisteja ja nykyinen juo hyvin harvoin ja silloinkin kyse on tyyliin yhdestä drinkistä, juhlamaljasta tms. En ole koskaan nähnyt häntä edes hiprakassa. Joten joo, se nostaa pisteitä.

Vierailija
19/137 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi ehdoton ei.

Alkoholin juonti on ok, jos se on pari kertaa vuodessa 3-5 juomaa ja juhlapäivinä lasi viiniä ruokajuomana. 

Vierailija
20/137 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tupakoi ja en käytä alkoholia naisena.. Olen samanlaisten henkilöiden seurassa, jolla samat arvot kuin minulla. Mieleenikään ei tulisi olla henkilöiden kanssa jotka tupakoivat tai juovat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä