Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (22068)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme kirjan lukemisen tyrkyttäjä täällä, ei kaikkia kiinnosta samat asiat. Tiedän pajlon ikätovereitani, jotka eivät kanssa enää pysty keskittyy kirjojen lukemiseen.
Minä asensin Tiktokin ja selaan sieltä kiinnostavia videoita.
Täällä on jo kauan tyrkytetty myös päivä biisiä. Ei kaikkia tosiaan kiinnosta päivän biisit. Tiedän monta, jotka eivät kuuntele koskaan mitään musiikkia.
Kukin 'tyrkyttäköön' omia juttujaan, eihän se ole keltään pois. Jollekin saattaa kirja, leffa, biisi yms napata
Toisessa ketjussa joku trollaili Hiiri Hipsuvarpaalla. Ai että mitä muistoja heräsi. Mä muistan lukeneeni alakoululaisena sellaista kirjaa ja oli aivan huippu. On jäänyt kirjojen lukemiset sikseen. Jos löytäisin tuon kirjan niin varmasti sen lukisin.
Se olisi nyt fillarimatka kotiin. Varmaan tunti menee fillaroidessa. Kevyillä ostoksilla kävin.
Jos kysytään, että mitä sinulle kuuluu, niin minähän laitan vaikka päivän biisin, jota kuuntelen ja joka siis minulle kuuluu. Jämpti on näin.
Huh hellettä, varjossa 31, eikä tuulen virettäkään... sadetta, pliis
Vierailija kirjoitti:
Just. Voi mustikkaparat, ketokukat, linnut ja muut. Ihmiset :(
Kyllä alkais riittää tämä helle! Tätä tämä varmaan on jatkossa- kovia myrskyjä, hellejaksoja.
Toivottavasti talvet pysyy talvina.
Ulkona ei jaksa olla, pikainen pyöräily kauppaan jo läkähdyttää. Käytiin kiinalaisessa syömässä.
Jeees! Mä sain vihdoin elävän eläinkohtaamisen! Mahdollisesti oli haikaroita pellolla. Ainakin oli todella isot siivet niillä. Kaksi kappaletta.
Tänään kävin taas kirppiksillä ja löytyi:
- Apua! Lapsenvahti kuoli -ethän kerro äidille (1991) Tälle leffalle näyttäisi tulleen remake viime vuonna.
- Vuokralainen (1976) (Roman Polanski)
- Apeiron (2013) kotimainen taide-elokuva, jonka arvelen olevan ap:lle mieluinen. Tarttui mun matkaan, kun Googlessa tämä luokitellaan scifiksi.
Tänään oli myös hassu tilanne, kun kaksi pyörää kaatui vieressäni. Mä luulin, että mun aurinkolasit tippui maahan siinä samalla, kun nostin ne pystyyn. Tarkemmin katsottuna mun lasit olivatkin roikkumassa vaatteistani ja käsissäni oli täysin identtiset aurinkolasit. Vieläpä, kun noi mun aurinkolasit ovat kymmeniä vuosia vanhat. Jommasta kummasta pyörästä ne sitten tippui. Laitoin ne lasit toisen pyörän päälle.
Tuli aikamoinen hiki taas. Kotiin päästyäni piti ottaa paita pois päältä, kun oli aivan hiestä märkä. Selviytymistaistelua nämä helteet.
Vierailija kirjoitti:
Jeees! Mä sain vihdoin elävän eläinkohtaamisen! Mahdollisesti oli haikaroita pellolla. Ainakin oli todella isot siivet niillä. Kaksi kappaletta.
Tänään kävin taas kirppiksillä ja löytyi:
- Apua! Lapsenvahti kuoli -ethän kerro äidille (1991) Tälle leffalle näyttäisi tulleen remake viime vuonna.
- Vuokralainen (1976) (Roman Polanski)
- Apeiron (2013) kotimainen taide-elokuva, jonka arvelen olevan ap:lle mieluinen. Tarttui mun matkaan, kun Googlessa tämä luokitellaan scifiksi.
Tänään oli myös hassu tilanne, kun kaksi pyörää kaatui vieressäni. Mä luulin, että mun aurinkolasit tippui maahan siinä samalla, kun nostin ne pystyyn. Tarkemmin katsottuna mun lasit olivatkin roikkumassa vaatteistani ja käsissäni oli täysin identtiset aurinkolasit. Vieläpä, kun noi mun aurinkolasit ovat kymmeniä vuosia vanhat. Jommasta kummasta pyörästä ne sitten tippui. Laitoin ne lasit toisen pyörän pää
Oliko nokassaan vauvakääröt?
"Oliko nokassaan vauvakääröt?"
Piti sanoa kurkia, ei haikaroita. En mä tiedä mitä lintuja milloinkin on. Jotain noiden kaltaisia lintuja olivat.
"Selviytymistaistelua nämä helteet." Hyvin sanottu.
Isäni on kuollut jo yli 20 vuotta sitten mutta näin yllättäen hänestä unta viime yönä. Oli selkeä uni jossa yritin kävellä isän luo ja puhua hänelle ja kysyä ottaako kahvia... ihan outoa tuollainen uni, mikähän merkitys sillä on?
Vierailija kirjoitti:
Isäni on kuollut jo yli 20 vuotta sitten mutta näin yllättäen hänestä unta viime yönä. Oli selkeä uni jossa yritin kävellä isän luo ja puhua hänelle ja kysyä ottaako kahvia... ihan outoa tuollainen uni, mikähän merkitys sillä on?
Sama mulla, reilut 20v sitten isi siirtyi tuonilmaisiin. Tosi usein näen unia hänestä. Välin on ihan terve, välin on jotain juhlia tms. Viimeksi olivat tehneet keittiöremontin, kun lapset vihdoin maailmalla. Isosisko motkotti, että minun pitäisi viedä kaikki tavarani pois lapsuuskodista, olinhan asunut sieltä pois jo 40v. Tosi eläviä unia.
En usko, että mitään erityistä merkitystä unilla on, näen muutenkin paljon unia, osa edesmenneistä, osa elossa olevista.
Puoliso aina asiaa ihmettelee, hän ei kuulema koskaan näe unia. Tai siis ei muista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme kirjan lukemisen tyrkyttäjä täällä, ei kaikkia kiinnosta samat asiat. Tiedän pajlon ikätovereitani, jotka eivät kanssa enää pysty keskittyy kirjojen lukemiseen.
Täällä on jo kauan tyrkytetty myös päivä biisiä. Ei kaikkia tosiaan kiinnosta päivän biisit. Tiedän monta, jotka eivät kuuntele koskaan mitään musiikkia.
Ketjussa tuntuu olevan huono ilmapiiri jos rajoitetaan toisten kirjoittamista. Jääköön sitten omakin viestini biiseineen väliin jos joku siitäkin valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjussa tuntuu olevan huono ilmapiiri jos rajoitetaan toisten kirjoittamista. Jääköön sitten omakin viestini biiseineen väliin jos joku siitäkin valittaa.
Minä taas en anna rajoitusten vaikuttaa. Kesävieraat, Samuli Putro soi just radiossa, olkoon se päivän biisi. Lisäksi kuulumisia: kohta työkeikka, iltapäivällä työvuoro. Ihana viileys, no 22C, kun läpiveto yöllä.
Mukavaa perjantaita, pärjätään helteessä, muistetaan nestetys :)
Doris
Irina: Pokkaa sul on ainakin, se on käynyt selväksi
Linnut tsirkuttaa avoimesta ikkunasta, poikasten koulutus meneillään.
Sadetta, kiitos
Aamulenkki ja kauppa käyty. 7 kun menee niin just pystyy.
Pitäisi siistiä kämppää kun eilen oli veto veks kuumuuden takia.
Tänään kuulemma vielä kuumempaa eli pitänee suihkuttaa vaatteet märiksi 20 Min välein. Sisällä lämpimämpää kuin ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama mulla, reilut 20v sitten isi siirtyi tuonilmaisiin. Tosi usein näen unia hänestä. Välin on ihan terve, välin on jotain juhlia tms. Viimeksi olivat tehneet keittiöremontin, kun lapset vihdoin maailmalla. Isosisko motkotti, että minun pitäisi viedä kaikki tavarani pois lapsuuskodista, olinhan asunut sieltä pois jo 40v. Tosi eläviä unia.
En usko, että mitään erityistä merkitystä unilla on, näen muutenkin paljon unia, osa edesmenneistä, osa elossa olevista.
Puoliso aina asiaa ihmettelee, hän ei kuulema koskaan näe unia. Tai siis ei muista.
Unen tulkintaa..ehkä isäsi tuonpuoleisessa tekee tilaa saapujille.
Jos näet unen että itse muutat täysin uuteen taloon, se on sinun oma asumus tuonpuoleisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just. Voi mustikkaparat, ketokukat, linnut ja muut. Ihmiset :(
Ei sittari vaan luonto hoitaa. On ennenkin tosihellettä ollut, luonto sekä luontokappaleet kyllä toipuu.
Joo, kyllä, viestistäsi voi ihan lukemalla päätellä, että Tiktok kiinnostaa, mutta eivät kirjat. Se näkyy.