Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (22068)
Päivän musiikkina Ozzy Osbourne: Mama, I'm Coming Home
Olimme Ozzya katsomassa ja kuuntelemassa Tampereella, kesällä 2011. Lämmin ilta, hyvä tunnelma, Ozzy heitti ämpäreillä vettä yleisön päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana päivä, kirpputoria, markkinoita. Kesäkahvilassa kahvia, jäätelöä. Ja yksi olut.
Nyt istutaan ystävän kanssa ulkona, ihastellaan sudenkorentoja. Isoja ovat, pitävät paarmat loitolla.
Doris
Lisään vielä, että ykköolut 0.33 tummaa englantilaista.
Lisäsit väärään kommenttiin, meillä oli kolmosolutta :)
Doris
Menipä hermot, kun olin frisbeetä heittelemässä. Kamala määrä kärpäsiä hääräsi ympärillä ja paskasti meni kierros.
Lohtua hain kierrätyskeskuksesta, sillä sieltä ostin Poseidon (2006), Ballistic: Ecks vs. Sever (2002), Penthouse North (2013) ja Piranha (2010) -elokuvat.
Subissa kävin ja ostin mahdollisimman tulisen subin viilentääkseni oloa. Kauhean kuuma ulkona. Tulipa nestehukkaakin tuolla ulkona. Eipä tuo fribailu taida olla mun laji.
Vierailija kirjoitti:
Mökillä olen nyt. Eläkkeellä. En nuku ollenkaan moneen yöhön enkä päivään. Sitten kolmantena yönä nukun parin tunnin pätkiä muutaman. Olen ollut tällainen työelämäaikaankin. En syö unilääkkeitä, nautin siitä että minulla on aikaa paljon.
Onpa tosi outoa, että pärjäät noin vähillä unilla. Itse nukun 9-10h yöunet ja joskus vielä päiväunet. Olitko nuorenakin tämmöinen?
Doris
Ps. Toisen nimissä kirjoittaminen on kiellettyä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mökillä olen nyt. Eläkkeellä. En nuku ollenkaan moneen yöhön enkä päivään. Sitten kolmantena yönä nukun parin tunnin pätkiä muutaman. Olen ollut tällainen työelämäaikaankin. En syö unilääkkeitä, nautin siitä että minulla on aikaa paljon.
Onpa tosi outoa, että pärjäät noin vähillä unilla. Itse nukun 9-10h yöunet ja joskus vielä päiväunet. Olitko nuorenakin tämmöinen?
Doris
Joo lapsesta lähtien olen ollut huonouninen. Isäni oli samanlainen. Tämä perintö on kyllä kiva, kerkii öisin tekemään vaikka mitä! Mulle olis annettu unilääkkeitä, mutta miksi nukkuisin, kun pärjään näin? Autoa en kyllä lähde ajamaan nukkumattomien öiden jälkeen, vaikka pirteä olenkin.
Tein tupakkakaupat thaimaalaisen marjanmyyjän kanssa, tulihan siinä säästöä kartongissa 50 euroa, sillä voi sit jotain muuta kivaa ostaa mielialan kohottamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Doris
Joo lapsesta lähtien olen ollut huonouninen. Isäni oli samanlainen. Tämä perintö on kyllä kiva, kerkii öisin tekemään vaikka mitä! Mulle olis annettu unilääkkeitä, mutta miksi nukkuisin, kun pärjään näin? Autoa en kyllä lähde ajamaan nukkumattomien öiden jälkeen, vaikka pirteä olenkin.
Käytkö kierroksilla unettomien öiden jälkeen? -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Doris
Joo lapsesta lähtien olen ollut huonouninen. Isäni oli samanlainen. Tämä perintö on kyllä kiva, kerkii öisin tekemään vaikka mitä! Mulle olis annettu unilääkkeitä, mutta miksi nukkuisin, kun pärjään näin? Autoa en kyllä lähde ajamaan nukkumattomien öiden j
Olen aina vilkas ja puhelias, nukuin tai en. En huomaa eroa nukkumattoman yön jälkeen. En vauvanakaan nukkunut paljoa, en päiväunia enää yksivuotiaanakaan. Äitiparka.
Mustikoita keräsin tänään pari desiä, söin luonnonjugurtin kanssa, voi mitä herkkua :)
Vierailija kirjoitti:
Me ihmiset ollaan erilaisia. Ei lytätä toisia. Noi viimeisimmät kommentit varmasti satuttavat toisiansa. Itsellänikin on vaikeat ajat ja oon hyvin stressaantunut. Koitettaisiin olla mukavia toisillemme ja ymmärtäväisiä myös.
Ajattelen samoin. Ei auta ns löydä lyötyä. Jos toisella on paha olla ja valittaa tänne niin miksi siitä pitää jonkun ärsyyntyä. Lukee viestin ja se siitä. Miksi hän ei saisi kirjoittaa tänne niinkuin moni muukin. Jatkossa kai pitää itsekin välttää valitusta jos siitä ei pidetä. Ja minä en ikinä tule kuulumaan ihmisiin jotka miettivät, että vaikeudet vahvistavat. Ne voivat vit*ttaa, mutta eivät vahvistaa kuitenkaan. Ilman niitäkin olisin pärjännyt.
Olipa hauska päivä. Ensin piti olla kaffet aamulla puolison kanssa, kun työreissua ajoi tästä ohi. No se missattii, kun aikataulu prakasi. Sit kierreltiin toria, kirpputoria, kauppoja ym.
Kotona kastelin, lannoitin ulkokukkia, voi miten nätit on keto ja kukkapenkit. Perhosiakin paljon.
Doris
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ihmiset ollaan erilaisia. Ei lytätä toisia. Noi viimeisimmät kommentit varmasti satuttavat toisiansa. Itsellänikin on vaikeat ajat ja oon hyvin stressaantunut. Koitettaisiin olla mukavia toisillemme ja ymmärtäväisiä myös.
Ajattelen samoin. Ei auta ns löydä lyötyä. Jos toisella on paha olla ja valittaa tänne niin miksi siitä pitää jonkun ärsyyntyä. Lukee viestin ja se siitä. Miksi hän ei saisi kirjoittaa tänne niinkuin moni muukin. Jatkossa kai pitää itsekin välttää valitusta jos siitä ei pidetä. Ja minä en ikinä tule kuulumaan ihmisiin jotka miettivät, että vaikeudet vahvistavat. Ne voivat vit*ttaa, mutta eivät vahvistaa kuitenkaan. Ilman niitäkin olisin pärjännyt.
Kirjoitat oikein. Jos jollain on kurjaa päivästä toiseen, tämä voi olla ainoa paikka purkaa pahaa oloa. Siispä kirjoittakoon :)
Halukkaat voi ohittaa viestit. Armahtaa, jos se on jollekin tärkeää. Se lukee, joka ymmärtää.
Kaikille on tilaa, paitsi ilkeilijöille
Doris
Just, kun ehdin ajatella, että mun elämä palaa vihdoin rauhalliseen ja seesteiseen aikaan, niin nyt alkaakin mennä päin vidduá taas :( En tiedä, miten jaksan alkaa taas taistelemaan. Onneksi sentään työt loppuu reilun 5 viikon päästä, mutta silti tuntuu, että haluaisin vaan kadota jonnekin avaruuteen. Tai että en huomenna aamulla enää heräisi. Älkää kysykö miksi, kerron sitten joskus. Jos en saa sydäriä tai jotain valtimorepeämää sitä ennen.
Tänään on tullut kuunneltua musiikkia. Päivän aloitin latinalaisilla musiikeilla ja illasta kävin festareilla.
Raskaasti on tullut syötyä ja simaa juotua. Koettu hellettä rankalla kädellä, mutta tosi mukava olo nyt. Kunnon bileolot vieläkin.
herätty on, tätä samaa, kahvit juotu, tietokoneella oloa ja sit tv;n ääreen, eikö ole mielenkiintoista elämää, eipä paljoa kerrottavaa ole muuta
Oikeasti ahdistuneille apua tarjolla:
Mieli Kriisipuhelin ympäri vuorokauden 0925250111
Tai Helsingin kaupungin kriisipäivystys aina auki 0931044222
Mutta tänne ei kannata kirjoitella jatkuvasti provoja ja leikitellä itsemurhalla.
Vierailija kirjoitti:
herätty on, tätä samaa, kahvit juotu, tietokoneella oloa ja sit tv;n ääreen, eikö ole mielenkiintoista elämää, eipä paljoa kerrottavaa ole muuta
Miksi et lue kirjoja? Telkkarin tarjonta passivoi, lukemalla saa uusia ajatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et lue kirjoja? Telkkarin tarjonta passivoi, lukemalla saa uusia ajatuksia.
En jaksa enää vanhemmalla iällä keskittyä kirjoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa enää vanhemmalla iällä keskittyä kirjoihin.
Sinä olet 62, äitini 97 v. lukee vielä paljon. Tuo on tekosyy.
Aloita helpoilla kirjoilla ja lue vaikka sivu kerrallaan. Se auttaisi sinua saamaan merkitystä ja tapahtumia elämääsi.Lue oikein surkeita ihmiskohtaloita sodassa tai bordelleissa, esimerkiksi Varpunen- kirja kertoo bordellissa kasvaneesta pikkupojasta. Sitten näet että oma elämäsi on helppoa ja ihanaa.
Trollin provosta ilmoitettu ylläpidolle. Poistoon menevät. Saman toistoa.