Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (22099)
Tuosta mainitsemastani biisistä, sitten kun tarkemmin sanoja katsoo niin huomaa, ettei oikein olekaan kiva biisi kuitenkaan. On minullakin tietyt kriteerit esim sanoihin liittyen.
Tullut nyt somessa vastaan keväisiin juhliin sopivia reseptejä ja alkoi tehdä ihan hirveästi mieli voileipäkakkua. En muista olenko koskaan sellaista itse tehnyt, mutta viikonloppuna aion kokeilla, kinkkuversiota. Onhan se äitienpäivä sentään. Ehkä jotakin makeaakin pitää leipoa. Mies lupasi ostaa ison kimpun kukkia lahjaksi, niin kuin yleensä. Välillä hän yrittää, että eikö joku ruukkukukka olisi kivempi kun kestää pidempään kuin leikkokimppu, mutta ei! Ei ole yhtään sama.
Ei kurjuutta kummempaa.
Ei vais. Ihan hyvää.
Kaikki, mikä kovaa puhutaan...
Hah
Vierivä kivi (1996) kotimainen elokuva tänään Teemalla. En oo koskaan nähnyt, onko joku teistä?
Elina Knihtilän ensimmäinen iso rooli
Minä hymyilen aina ja kaikenikäisille. Varsinkin lapsille ja vanhoille ihmisille. He ovat niin hellyttäviä. Hymy kertoo sydämen olevan auki. Voi tulla juttelemaan tai hymyillä vaan takaisin. Hymy viestii ystävällisyyttä ja avointa asennetta. Isäni oli tällainen ja poikani on nyt. Heidän lähellään on hyvä olla.
Puh ja huh! Alalehdille oli taas ilmestynyt seittiä, joita kirvat tekee. Tämä oli nyt kolmas kerta, kun kävin lähitaistelun kirvojen kanssa. Kaadoin tolua sellaiseen huokoiseen tiskirättiin ja vaahdotin kasvin kokonaan. Kukkaraukka sentään.
Viimeksi jouduin heittämään orkidean roskiin kun kyllästyin näihin seittikirvoihin. Niiden henki on todella sitkeässä, tiedän.
Kylläpä oli kylmä ilma! Ei sentään räntää satanut niin kuin eilen.
Miehelle iski autokuume ja tänään haettiin sitten uusi auto- tai onhan tuo vuoden vanha ja ajettu n 30 000 km.
Samalla käytiin lounaalla ja kaupassa. Ostettiin rodomultaa ja - lannoitetta, kaksi rodopensastamme on aika kärsineen näköisiä. Jospa piristyisivät.
Äitienpäivänä tuskin tulee mentyä muistisairasta äitiä katsomaan, onneksi lähellä asuvat siskoni käyvät.
Hyvää loppuviikkoa kaikille💐
Yhdessä ruokapaikassa oli tänään erittäin hyvää asiakaspalvelua. En ole pitkään aikaan kokenut sellaista hyvänmielisyyttä.
Kaupoilla kiertelin ja tuli niin fiilistelyä figuureita ja vanhoja sarjakuvia. Black bag elokuvankin kävin katsomassa siinä samalla. Jos Marvelin leffa on jonkun mielestä laadukas niin tämä leffa on ihan omaa luokkaansa laadukkuudessaan. Suosittelen katsottavaksi.
Mukava päivä kerta kaikkiaan.
En ole nukkunut kuin 1.5 h. Illalla oli migreeni, ja otin täsmälääkkeen. Olen huomannut sen alkavan viedä seuraavan yön unet. Yleensä verenpaine huitelisi taivaissa, mutta sekin oli kerrankin normaalin rajoissa. Toivottavasti saan kohta otettua kunnon unet. Pullaa tekisin kahvin kanssa mieli, mutta en näin väsyneenä lähde ajamaan edes kauppaan.
Toivottavasti pienten lasten äidit ottavat päiväunet lapsien kanssa samaan aikaan. Itse olen jo työelämästä pois.
Huomentapäivää
Kerään täs intoa lähteä lenkille, 6km / 12km? Mul on uusi noukin, voin kerätä tölkkejä, roskia ym matkan varrelta. Pulmana on vaatemäärä. Lämpöasteita 4, kävellessä tulee lämmin. Ehkäpä kerrospukeutuminen ja reppu, vesipullo...
Vielä kupillinen kahvia :)
Toiveikasta torstaita kaikille
N64
Herätty 6.30. Palasin tänä aamuna tavallaan työkuvioihin. Sain sukulaiselta asiapapereita tarkastettavaksi ennen kuin laittaa nimeään alle. Lupasin laittaa kommentit tulemaan, jos havaitsen jotakin kyseenalaista. Mukavaa vaihtelua peruspäivään.
Nyt muutama rivi kesätoppia ja sitten päivälevot.
63 v
Vierailija kirjoitti:
Vierivä kivi (1996) kotimainen elokuva tänään Teemalla. En oo koskaan nähnyt, onko joku teistä?
Elina Knihtilän ensimmäinen iso rooli
Siis oli Viisasten kivi, hiukan outo minun makuuni. Katsoin silti, voi miten nuori oli Elina liki 30v sitten. Hiukan erilainen rooli kuin 100 litraa sahtia-leffassa :)
Lounastauko just pidetty. Onneksi on jo torstai. Huominen vielä ja sitten alkaa 4 päivän vapaat. Eilen en saanut oikein mitään aikaiseksi - siis töiden jälkeen - koska edellisenä iltana viestiteltiin tyttären kanssa 3,5 tuntia ja menin vasta puolenyön jälkeen nukkumaan. Juteltiin kaikenlaista ja tytär kertoi olevansa pahoillaan siitä, miten mummin hoitaminen ja huolehtiminen kaatui kaikki mun niskaani. Vasta nyt, melkein vuotta myöhemmin, oli alkanut miettiä, että kaikille muille suvussahan se oli van surullista aikaa, kun äitini vointi huononi, mutta mulle se oli työmaa. Ja kysyi, tarvitseeko ukki eli mun isäni nyt jotain, m itä he voisivat tehdä. Vastasin, että ukin suhteen kaikki on ok, mutta voisivat käydä kyläilemässä tai ainakin soitella ukille vähän useammin.
Katselin just työkalenteria ja ajattelin, että jos aloittais kesälomansa jo sillä viikolla, kun on helatorstai. Pöh, mähän olen sillä viikolla taas päivystäjä :( En pysty ottamaan edes sitä välipäivää vapaaksi.
Lammas,
Sulla on aika usein näitä päivystyksiä, eikö? Pitääkö pitkä päivä olla 'varuillaan' vai virka-aika?
Minä sit kävin 2km lenkin! Alkoi sataa rakeita rummuttaen päätä ja kasvoja. Oli pipo ja hanskat... ei oikein tunnu toukokuulta.
No makaronilootaa on vielä annos, puolukkahilloa jäljellä pari litraa. Huolettaa nää kylmät, kun mustikan kukinta lähestyy... narsissit värjöttelee viluissaan.
Kutomista sitten jatkan, tilailin lankoja netistä
N64
Vierailija kirjoitti:
Lammas,
Sulla on aika usein näitä päivystyksiä, eikö? Pitääkö pitkä päivä olla 'varuillaan' vai virka-aika?
Minä sit kävin 2km lenkin! Alkoi sataa rakeita rummuttaen päätä ja kasvoja. Oli pipo ja hanskat... ei oikein tunnu toukokuulta.
No makaronilootaa on vielä annos, puolukkahilloa jäljellä pari litraa. Huolettaa nää kylmät, kun mustikan kukinta lähestyy... narsissit värjöttelee viluissaan.
Kutomista sitten jatkan, tilailin lankoja netistä
N64
Periaatteessa päivystyksiä on vain joka 8. viikko, mutta mä olen vaihtanut työkaverin kanssa tämän viikon. Se kuun lopussa oleva päivystysviikko on mun "oma". Just huomasin, että olen päivystäjä myös silloin, kun olen systerin kanssa Irlannissa :D Noh, pitää vaihtaa se jonkun kanssa. Sikäli mikäli olen silloin enää työelämässäkään. Meillä päivystys edellyttää 8-16 tietokoneen ääressä olemista ja sähköpostin seuraamista ja sitten muun ajan riittää, että on puhelimitse tavoitettavissa. Toki myös niin, että kohtuullisen nopeasti pääsee työpöydän ääreen, jos asiakkaan ongelma on sellainen, että pitää hoitaa asap.
Lampaalle kysymys, että kissasi siis tykkäsi/tykkää syödä aamiasta sängyssä? Muistelin näin ja kissalla taisi olla instagram tilikin. Tuli mieleeni tämä.
Ai nyt onkin keskiviikko? Olen elänyt eilisessä koko päivän ;) Eipä haitanne vapaaherrattaren elämässä, kun ei ole sovittuja, aikataulutettuja menoja. Kyllä elämä on ihanaa, kun vielä viiniä lasissa ja suklaata ;)