Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten viidenkympin villitys? Millainen se on?

Vierailija
16.06.2022 |

Millaisia nämä ovat olleet? Alan itse epäillä että tällainen on nyt tulossa vaikken ihan vielä 50 olekaan.

Kommentit (422)

Vierailija
1/422 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehistä luopuminen.

Vierailija
2/422 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyteainehoidot överinä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/422 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tuollaista ole vaan sitä että villiintyy ja vieläpä nuoremmista miehistä!

Vierailija
4/422 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole näkynyt mitään villiintymisiä, päinvastoin rauhallisemmaksi vaan käyn ja kohta 60.

Vierailija
5/422 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin valtavasti seksiä. Muutamaa vuotta nuoremmalla miehelläni ei oikein enää seiso. Tämä on ongelma.

Vierailija
6/422 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä seksiä!!!!

Vierailija
7/422 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tyttöjen reissuja" festareille, laskettelukeskuksiin, ruskaa ihailemaan, risteilyille jne. Siellä testataan kiivaasti, vieläkö kelvataan vieraille miehille. Erotaan, vaihdetaan työpaikkaa, aletaan opiskella, lähdetään vapaaehtoishommiin ulkomaille. Tehdään mitä on aina haluttu, ennen kuin on liian myöhäistä. Näin omassa tutavapiirissäni on viidenkympin villitys ilmennyt. 

Vierailija
8/422 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuu jatkuvasti uusiin miehiin ja haluaisi uutta ja erilaista seksiä. Muuttaa ulkonäköään nuorekkaammaksi, kuntoilee, laihduttaa. Vaihtaa työpaikkaa. Aloittaa uuden harrastuksen. Downshiftaa ja muttaa maalle tai ulkomaille. Joku tällainen esimerkiksi.

N53

Vierailija
9/422 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin valtavasti seksiä. Muutamaa vuotta nuoremmalla miehelläni ei oikein enää seiso. Tämä on ongelma.

Sama. Olen siis Ap. Ja nyt ihastunut 19v nuorempaan. Aviomies on ja sitä ei kiinnosta.

Vierailija
10/422 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomannut mitään. Olen nyt reilusti 50+ eikä mitään villitystä näkynyt eikä kuulunut.

Vierailija
11/422 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti erosi ja alkoi elämään villiä sinkkuelämää. Lastenhoito jäi täysin. Äiti siis sai ensimmäisen lapset 17-24 -vuotiaana ja vielä 36- ja 40-vuotiaana kaksi lasta, jotka jätti kotiin yksin selviytymään kun lähti treffimatkoillensa.

Vierailija
12/422 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En huomannut mitään. Olen nyt reilusti 50+ eikä mitään villitystä näkynyt eikä kuulunut.

Tää on jännä että joillekin se todella tulee, joillekin ei. Miksiköhän?

Vierailija
13/422 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiä seksiä!!!!

Tuo saattaa olla nelikymppisenä.

Itsestä tuntuu viittäkymppiä lähestyessä että alkaa rauhoittua. En usko että mitään baaripuumavaihetta tarvitsee enää käydä läpi, ja hyvä niin. Jos sitä olikaan.

Vierailija
14/422 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnekysymys.

Ihmiset ikääntyy eri tavoin, myös ulkoisesti. Toisille ulkoinen huomio on aina ollut tärkeä itsetunnon osa. Ei kaikille.

Vierailija
15/422 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se on sellanen näyttämisenhalu sekä itselle että muille, että on vielä fyysisesti hyvässä kunnossa. Eli olen alkanut käydä kuntosalilla, lenkkeillä entistä enemmän ja muutenkin tehdä kaikki mahdollinen näyttääkseni nuorelta (no tämä ei kyllä itselläni tarkoita mitään kauneusoperaatioita vaan esim. kallista kosmetiikkaa). Kremppoja on enemmän kuin nuorena, mutta sitä en haluaisi myöntää edes itselleni - MÄ OLEN VIELÄ JUMALAUTA NUORI! 😫😂

Vierailija
16/422 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höphöpö. Viisikymppisenä ei kiinnosta enää juuri mikään.

Vierailija
17/422 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla se on sellanen näyttämisenhalu sekä itselle että muille, että on vielä fyysisesti hyvässä kunnossa. Eli olen alkanut käydä kuntosalilla, lenkkeillä entistä enemmän ja muutenkin tehdä kaikki mahdollinen näyttääkseni nuorelta (no tämä ei kyllä itselläni tarkoita mitään kauneusoperaatioita vaan esim. kallista kosmetiikkaa). Kremppoja on enemmän kuin nuorena, mutta sitä en haluaisi myöntää edes itselleni - MÄ OLEN VIELÄ JUMALAUTA NUORI! 😫😂

Näyttämisen halu? Kai sinä ymmärrät, että hukkaat aikaasi? Kymmenen vuoden päästä tuo on ihan joka tapauksessa mennyttä elämää.

Vierailija
18/422 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oltaiskos me ihmiset erilaisia? Joillekin tulee paha uhmis, joillekin ei. Joillain on helppo murrosikä, toisilla suoraan helv*tistä. Joillakin pahat vaihtarit, toisilla jää vaan menkat pois. So simple!

Vierailija
19/422 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläimille omistautuminen entistä intohimoisemmin.

Ei yhtään pöljempi valinta. Moni hevosharrastaja on keski-ikäinen nainen.

Vierailija
20/422 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tämä oli huumoripostaus 🤔

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi