Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostatko joka kesäksi uusia kesävaatteita ?

Vierailija
15.04.2025 |

Miten teet 

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta. Vanhat mahtuu. 

Vierailija
2/19 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten ostan.

Vierailija
4/19 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamia ostan aina, t-paidat yms. eivät pysy hyvinä ikuisesti, joten niitä ainakin hankin kesäksi ja muutamat kesäkengät yleensä hankin. Mutta aika iso osa vaatteista on samoja kuin edellisenkin kesänä. Nyt olen kyllä tilannut mekon kesäjuhliin, kun oli niin kivannäköinen nettikaupassa, toivottavasti on sitten livenäkin kiva, ei ole vielä tullut.

Vierailija
5/19 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Samoja vaatteita käyttänyt vuosia, välillä tarttuu kirpparilta joku uusikin mukaan. 

Viime kesän lopussa ennen syksyn viileyttä mun lempiasu oli vuonna 2011 ostamani hame, ja vuonna 2015 ostamani toppi. Ne olen ostanut kyllä uutena. 

Vierailija
6/19 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osta. Vanhat mahtuu. 

Öööö. Niin mahtuu aika monella muullakin. 🥱 vähän vaan vaikeaa käyttää sellaista, joka hajoaa ja lakkaa olemasta. Et selkeästi tajua millaista nykyvaatteiden laatu on.

Vierailija
7/19 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Muoti muuttuu. Toki perusvaatteet edellisiltä vuosilta menevät edelleen (etenkin asusteissa), mutta aina ostan sesongin vaihtuessa sen hetken tyyliset vaatteet. Vanhat myyn vintedissä.

Vierailija
8/19 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai. Muoti muuttuu. Toki perusvaatteet edellisiltä vuosilta menevät edelleen (etenkin asusteissa), mutta aina ostan sesongin vaihtuessa sen hetken tyyliset vaatteet. Vanhat myyn vintedissä.

😂😂😂😂

Vierailija
9/19 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin pari mekkoa töihin, koska siellä tukehtuu kuumuuteen.

Vierailija
10/19 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään saa olla kiitollinen jos löytää hiostamatonta luonnonmateriaalia olevia vaatteita. Itse olen perusvaatefani. Ostin kolmen t-paidan pakkauksen. Niitä on hyvä olla pari, kolme siistimpää bleisereiden alle. 

Vapaa-ajalla pukeudun maksimekkoihin ja väljiin vaatteisiin, koska inhoan yli kaiken ihoa pitkin meneviä vaatteita kuumalla säällä. Ikävä kyllä niitä sopivia vaatteita ei löydä ihan joka vuosi muutenkaan ja sen vuoksi alusvaatteita ja t-paitaa erikoisemman vaatteen osto on kyllä sattumanvaraista. Joka vuosi ei ole edes myynnissä minulle sopivia värejä.

Vierailija
11/19 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutamia ostan aina, t-paidat yms. eivät pysy hyvinä ikuisesti, joten niitä ainakin hankin kesäksi ja muutamat kesäkengät yleensä hankin. Mutta aika iso osa vaatteista on samoja kuin edellisenkin kesänä. Nyt olen kyllä tilannut mekon kesäjuhliin, kun oli niin kivannäköinen nettikaupassa, toivottavasti on sitten livenäkin kiva, ei ole vielä tullut.

MUUTAMAT kesäkengät?

Vierailija
12/19 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vanhat hajoo niin ostan uusia.

Vierailija
13/19 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin löydän mitään hyvää päälleni ja elämäntyyliini sopivaa. Siksi, kun jotain joskus löydän, hankin kyseistä vaatetta ehkä useammankin kappaleen, koska joka vuosi ei yhtä hyviä löydy. Tai sitten ei ole joka kesä varaa ostaa uutta, vaikka löytyisikin. Koitan löytää siis sellaista, joka palvelisi vuosikaudet, ettei tarttisi ostaa vuosittain jotain lisää.

Vierailija
14/19 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan ostaa jos jotain kivaa löydän. Yleensä kuitenkin ompelen itselleni jotain, muutaman mekon, hameen tms.

Vierailija
15/19 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osta. Vanhat mahtuu. 

Öööö. Niin mahtuu aika monella muullakin. 🥱 vähän vaan vaikeaa käyttää sellaista, joka hajoaa ja lakkaa olemasta. Et selkeästi tajua millaista nykyvaatteiden laatu on.

Sinulla on sitten väärä maku ja kauppa. Laatua nimittäin kyllä löytää.

Vierailija
16/19 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin pari mekkoa töihin, koska siellä tukehtuu kuumuuteen.

Ihana helle

Vierailija
17/19 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä shoppailusta, joten ostan vain tarpeeseen. Tänä vuonna tarvetta on enemmän, kun vaatekoko on pudonnut 46-48 -> 38-40. Vanhat mekot ja housut putoaa päältä. Hirvittää jo valmiiksi, miten kalliiksi tämä kesä tulee.

Vierailija
18/19 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MUUTAMAT kesäkengät?

Niin. Käytän kesällä kenkiä ilman sukkia, ja ne kyllä menevät helposti yhden kesän aikana nuhruisiksi.

Vierailija
19/19 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Jos vanhat ovat ehjiä ja sopivia niin miksi ostaisin? Tämä maailma hukkuu roinaan muutenkin. Jos jollekin on tarvetta, etsin ensimmäisenä Torista ja kirppareilta.