Onko teillä tapana tervehtiä puolisoa/perhettä kun tulette kotiin? Mieheni ei tervehdi töistä tai muualta kotiin tullessaan. Saattaa
puuhailla pitkään omia juttujaan kun tulee kotiin ja sitten saattaa tervehtiä, läheskään aina ei. Itse huikkaan aina tervehdykset kun tulen kotiin.
Kommentit (34)
Aina tervehdin ja halaan naisystävää. Ei tosin asuta virallisesti yhdessä. M46
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani että et ole löytänyt paikkaasi maailmassa. Lapselliset trollausyritykset vauvapalstalla eivät ole mikään saavutus.
Taidat viettää hieman liikaa aikaa täällä.
Sitä painaa syyllisyys kun taas tuli vieraista suoraan kotiin.
Tuoko kukkia?
Jos tuo, niinsatavarmana pettää!
Vierailija kirjoitti:
Aspergeri?
Epäilen että hänellä on. Ei ole koskaan tutkittu, on nyt yli 50-v ja silloin ennen ei lapsia kai pahemmin tutkittu.
Suutelen aina intohimoisesti eteisen peilikuvaani
Vierailija kirjoitti:
Sitä painaa syyllisyys kun taas tuli vieraista suoraan kotiin.
Tuoko kukkia?
Jos tuo, niinsatavarmana pettää!
Ei tuo mitään. Ei muista synttäreitäkään. Tilannetajuton noin muutoinkin.
Nin no ei monikaan pidä suomisen ollin perheen käytöstä normaaalina.
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani että et ole löytänyt paikkaasi maailmassa. Lapselliset trollausyritykset vauvapalstalla eivät ole mikään saavutus.
Aloituksessa kuvailtua ihmistyyppiä on olemassa. Heihin voi törmätä esim. työpaikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloituksessa kuvailtua ihmistyyppiä on olemassa. Heihin voi törmätä esim. työpaikalla.
Töissä varsinkin särähtää korvaan kun tervehtii ja toinen vaan möllöttää hiljaa. Onko se vastaaminen niin vaikeaa??!!
En ymmärrä, miten ei voisi? Minä ainakin kaipaan kauheasti puolisoani
Vierailija kirjoitti:
Nin no ei monikaan pidä suomisen ollin perheen käytöstä normaaalina.
En ole katsonut/lukenut. Millainen hänen perheensä oli?
Aina sanotaan puolisolle "hei" ja pussataan kun tullaan kotiin. (Samoin lähtiessä kotoa.) Ollaan oltu yhdessä 42v. Kaikki lapset ovat jo lähteneet maailmalle, mutta heillekin sanottiin "heit" kun asuivat vielä saman katon alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töissä varsinkin särähtää korvaan kun tervehtii ja toinen vaan möllöttää hiljaa. Onko se vastaaminen niin vaikeaa??!!
"Morooo" näin tervehtii iloinen Turkulainen hiljaa mutisten.
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, mieskin löysi ketjun.
Kissalle huikkaan mennessäni-tullessani morot. Usein tuo on jo ovella vastassa. Mistä lie tietää, että oon tulossa.
Normi heteromeininki. Mies ei puhu eikä pussaa. Nainen ottaa kaiken itteensä.