Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (22365)

Vierailija
9581/22365 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi mieli kun eilen, miten sunnuntait ovatkin pitkiä päiviä yksinäiselle ihmiselle.

Olla möllötystä vaan, tunnit eivät kulje. N.61v 

Vierailija
9582/22365 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

'Sunnuntaina sataa aina...' paitsi ei tänään :)

Hyvää yötä Kaikille

Ai että. Sunnuntaina sataa aina .. on varmaan Neljän Ruusun paras kipale.

Tapio Rautavaara / Ilkka Alanko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9583/22365 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi mieli kun eilen, miten sunnuntait ovatkin pitkiä päiviä yksinäiselle ihmiselle.

Soita helsinkimissioon!

Vierailija
9584/22365 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana valkoinen maa, lunta on taas tullut!  Voi onnea asua Suomessa!  Puhdasta, kaunista, hiljaista. Täällä yksinäni ihastelen elämääni. Olen onnellinen.

Vierailija
9585/22365 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makoillaan tyttöystävän kanssa sängyllä ja katellaan naisten hiihtoa.

Krapsuttelen samalla pallejani ja ihailen hienoja näkymiä..

Tämä on niin ihanan suomalainen visio sunnuntain vietosta. Silmissäni näen rauhallisen parin sängyllä makoilemassa ja nauttimassa rauhasta, hiihtoselostus kuuluu ja vieressä kulta. Saa olla just sellainen kuin on. Krapsutella. Kaikkea hyvää suomalaisille miehille!

Vierailija
9586/22365 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin vinkin yksinäisyyydestä kärsiville:

Laita kauhuleffa pyörimään, hetken päästä olet varma, että huoneessa on joku muukin.

Mulla toimii tämä myös kummituskirjojen avulla. Mökillä pimeässä en uskalla lukea niitä.

Vierailija
9587/22365 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin vinkin yksinäisyyydestä kärsiville:

Laita kauhuleffa pyörimään, hetken päästä olet varma, että huoneessa on joku muukin.

Mulla toimii tämä myös kummituskirjojen avulla. Mökillä pimeässä en uskalla lukea niitä.

Huuuuiii. Tää oli hyvä. Toimii varmaan pilkkopimeällä, tuulisella sadesäällä, kun puun oksat osuu ikkunaan...

Leikki leikkinä

Oikea yksinäisyys on /ccstä

Vierailija
9588/22365 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella huonoa, asiat eivät en voisi olla pahemmin minulla, olen sairas enkä parane. Joudun olemaan vain kotona nyt ja sitten sairaalassa, eli ei kukaan voi ymmärtää kun tarmokas nainen kituu kun ei pääse liikkumaan.

Vierailija
9589/22365 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella huonoa, asiat eivät en voisi olla pahemmin minulla, olen sairas enkä parane. Joudun olemaan vain kotona nyt ja sitten sairaalassa, eli ei kukaan voi ymmärtää kun tarmokas nainen kituu kun ei pääse liikkumaan.

Voimia. Onko juttukaveria, vertaistukea?

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani :( Tollannen tilanne on tosi kurja. Varsinkin, jos on muuten toimelias ihminen. Mä jouduin aikoinaan otisen polvileikkaukseni jälkeen kökkimään 5 viikkoa kotona (en päässyt viemään edes roskia, kun piha oli peilikirkasta jäätä) ja meinasi kyllä kaatua seinät päälle. Vaikka muuten kotona viihtyvää sorttia olenkin, jos EI PÄÄSE kotoa pois, niin se on ihan hanurista. 

Onko sun sairaus sellainen, ettei siihen ole edes oireita lievittäviä hoitokeinoja? Siis sellaisia, että pääsisit edes joskus jossain taas käymään?

Näytä aiemmat lainaukset

Kävin aamupäivällä vampyyrin vastaanotolla ja hetki sitten tuli Maisaan osa labravastauksista. Maksa-arvot on nousseet sytostaattien aloituksen jälkeen. Onneksi ei kuitenkaan kovin paljoa, joten nyt vaan pitää odotella, mitä mieltä lääkäri on asiasta.

Labrareissun yhteydessä kävin myös Prismassa. Mulla on makkarissa suht uusi musta samettinen tuoli ja kun ostin sen, nakkasin sen päälle vaan ison froteepyyhkeen, koska joudun siirtämään tuolille pahvilaatikoita, joissa on ollut sekalaista roinaan työhuoneen ikuisuusremontin vuoksi. Noh, eilen sitten kävin läpi ne pahvilaatikot, heitin turhat tavarat roskiin ja kun palasin kotiin, kissa nukkui tyytyväisenä tuolilla. Onneksi olin jättänyt pyyheliinan tuolille. Nimittäin musta samettituoli ja kilpikonnavärityskissa ei ole kovin hyvä yhdistelmä. Prismassa oli makkarin muuten omituiseen sisustukseen sopiva torkkupeitto, joten kävin siis ostamassa sellaisen ja nyt kissa saa vapaasti makoilla valtaistuimellaan. 

Muuten päivä on mennyt nikkaroinnissa. Iso rakko kämmenessä, joten pakko vähän pitää taukoa. Töihin laitoin viestiä, että onko kellään mitään sitä vastaan, jos pitäisim vapaata vielä keskiviikon, torstain ja perjantainkin. Tänään on taas sytostaatti-ilta, jote3n huominen menee enemmän tai vähemmän huonovointisena. Ilmoitin kyllä töihin, että JOS nyt jotain tulee, mihin mua ehdottomasti tarvitaan, niin soittavat. Sähköpostiani kuitenkin vilkaisen aina läppärin ohi kulkiessani, jos asiakkailta vaikka tulee jotain meiliä. Mutta hyvin - ainakin toistaiseksi - vaikuttaa siltä, että olen onnistunut tekemään itsestäni tarpeettoman. 

Vierailija
9592/22365 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumitöitä tänään on tullut tehtyä. Minulla on sovittuna, että traktorilla tullaan välillä tekemään tuon ns pihatien auraus. Tämä jos enemmän lunta sataa. Silti eipä ketään ollut aamulla käynyt niin tein sitten kaiken itse ja alussa mietin, että miten saan tehtyä. Lopulta ei mennyt kuin vähän yli tunti ja piha kunnossa tuon kaiken osalta. Liukasta vaan oli ja pari kertaa melkein kaaduin, kun lumen olla jäätä joissakin kohtaa.

Kävin vielä äitiäni auttamassa myös. Hän ei mielellään nyt lumia lykkää jalkansa takia. Tykkään kyllä ihan tehdä lumitöitä. Täällä vaan tiet nyt huonossa kunnossa ja mitään auraajaa ei ole näkynytkään. Ehkä illalla aurataan. Muuten yritän nyt käyttää kaiken vararuoan kaapeista pois. Näin tulee nekin viimein käytettyä ja mukava olo, kun pystyy säästämään. 

Sitten ne se tyypillinen kävely taas. Onneksi oli edes joku auto ajanut niin ei tarvinnut lumessa kahlata. Itseä auttaa ulkoilu mielialaan yleensä paljon ja rauhoittaa sekä vie aikaa päivistä joten ne eivät tunnu niin pitkiltä. Yksinäisyydestä olen kirjoittanut nyt paljon ja yritän itsekin sitä monilla jutuilla peittää ja unohtaa koko asian. Ehkä se juttukaverin puute vaikuttaa eniten ja monesti toivoisin voivani keskustella jostain minulle tärkeästä asiasta. Välillä surullinen olo silti.

Toisaalta, vaikka elämäni ei ole oikeastaan sellaista mitä olisin kokonaisuudessaan toivonut (varsinkaan ihmisiin liittyen ja kokemuksiini) niin yritän olla myös sellainen joka miettii niitä hyviä puolia. Moni kokemus aiheuttaa surua ja ihmiset hyvin ikäviä olleet. Silti mietin sitä, että olen päässyt eteenpäin ja en ns kaadu vähästä kuitenkaan. Kirjoitan tänne juuri senkin vuoksi paljon, kun en voi puhua asioistani. Tavallaan olen myös ihminen joka innostuu nopeasti eri jutuista ja ehkä jonain sellaisena hetkenä olisi kiva jakaa niitäkin ajatuksia jonkun kanssa. 

Tuossa "vanki asiasta" kai jotenkin innostuin ja kirjoitinkin paljon (ehkä noloakin jo), mutta itseni kannalta kai on parempi unohtaa se. Joku toinen kai osaisi suhtautua kevyemmin asioihin eli tyylillä "lähetän kortin ja se siitä" ja minä taas käyttäisin varmaan liikaa aikaakin siihen kaikkeen miettien sanojani. Hänellä on kyllä "ilmoituksessaan" hyvät sanat: "Remember that life is good, so find reason to smile today". Jos siis hänkin löytää syyn hymyyn niin siihen verrattuna minunkin pitää. Nyt pitää tämän aiheen osalta viimein lopettaa tähän. Varmasti kyllästyttää jo joitakin. 

Vierailija
9593/22365 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kirjoitti tähän viestiin liittyen positiivista juttua. Itse taas ehkä omaan hieman erilaisen näkymyksen asiaan ja mietin, ettei hienoilla näkymillä taidetakaan tarkoittaa Norjan kauniita maisemia vaan jotain ihan muuta 😅

Vierailija
9594/22365 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varma, viikon on joku flunssatauti tehnyt tuloaan ja edelleen tekee tuloaan. Nopeammin menisi ohi jo tulisi rytinällä päälle. 

Vierailija
9595/22365 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soita helsinkimissioon!

Alkaa apu kelvata. Mut sun ei tarvi uskoa.

Vierailija
9596/22365 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu töitä ja päikkäreitä. 

Vierailija
9597/22365 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluu töitä ja päikkäreitä. 

Mulla oli vilunen olo ja ruoan jälkeen oikasin pitkäkseni peiton alle lukemaan kirjaa. Hetken torkahdin, ehkä ei haittaa yöuniin. Lunta tuli reilusti hetken aikaa ja vesisadetta perään.

Vierailija
9598/22365 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tultiin kotiin hotellireissulta. Onneksi vasta loppumatkasta alkoi vesisade ja nyt sataa kunnolla, täällä ei ole tullut lumena.

Oli ihan virkistävää vaihtelua rauhalliseen elämäämme.

Te yksinäisyydestä kärsivät, kai luette kirjoja? Hyvän kirjan parissa aika vierähtää ihan huomaamatta ja pääsee sisään

uusiin maailmoihin.

Hyvää viikkoa kaikille!

Vierailija
9599/22365 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tultiin kotiin hotellireissulta. Onneksi vasta loppumatkasta alkoi vesisade ja nyt sataa kunnolla, täällä ei ole tullut lumena.

Oli ihan virkistävää vaihtelua rauhalliseen elämäämme.

Te yksinäisyydestä kärsivät, kai luette kirjoja? Hyvän kirjan parissa aika vierähtää ihan huomaamatta ja pääsee sisään

uusiin maailmoihin.

Hyvää viikkoa kaikille!

Unohtuiko kukka :)

Vierailija
9600/22365 |
10.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku kirjoitti tähän viestiin liittyen positiivista juttua. Itse taas ehkä omaan hieman erilaisen näkymyksen asiaan ja mietin, ettei hienoilla näkymillä taidetakaan tarkoittaa Norjan kauniita maisemia vaan jotain ihan muuta 😅

Ei, kyllä ymmärsin samoin. Mutta sehän on vain terveen miehen merkki, että on kiinnostunut naisvartalosta. Tyttöystäväkin katseli ilmeisesti samoja hienoja näkymiä. Me ainakin yhdessä ihaillaan mieshiihtäjiä. Eli saa olla just sellainen kuin on, vapaasti näyttää tunteensa ja mielenkiintonsa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan