Muistatteko 90-luvun selluliittigeelit?
Sain kerran jonkun lehden mukana näytteen sellaisesta ja tietenkin kokeilin. Mikä hirveä haju! Ja tuntui ihan vaaralliselta iholla, kihelmöivältä!
Käyttikö joku teistä tuollaista tököttiä?
Kommentit (14)
Tilasin Yves Rocherilta jonkun pahanhajuisen tökötin. En muista, käytinkö sen loppuun vai en. Ei mulla nuorena varmaan edes ollut oikeasti selluliittia reisissä, mutta sitä vaan luuli niin, kun naistenlehdissäkin niin sanottiin.
hatara muistikuva jostain geelistä, jota hangattiin ihoon sellisella muovisella, nyppyläisellä "harjalla", ja sillä piti sitten selluliitin lähteä. Niin kuin sitä nyt edes olisi silloin parikymppisenä kauhesti edes ollut.....
Lumenella oli ihanan tuoksuinen koivugeeli. Ei se mitään kiinteyttänyt tietenkään, mutta kosteusvoiteena meni kyllä.
Vierailija kirjoitti:
hatara muistikuva jostain geelistä, jota hangattiin ihoon sellisella muovisella, nyppyläisellä "harjalla", ja sillä piti sitten selluliitin lähteä. Niin kuin sitä nyt edes olisi silloin parikymppisenä kauhesti edes ollut.....
Elancyl!
Juu, kyllä niitä tuli hinkattua just sillä muovisella nyppyläharjalla. Eihän niillä mitään vaikutusta oikeasti ollut. Ja oikeasti ei silloin nuorena mitään sellua edes ollut.
90-luvun? Mulla on sellasia käytössä useampikin tällä hetkellä haha. Tosin ei ne pahalta haise.
Olivatko ihmiset silloin jotenkin helpommin höynäytettävissä kuin nyt? Kyllähän kuka tahansa tajuaa, ettei tuollainen toimi. Ap
Minä muistan. Käytin jonkin verran. Geeliä levitettiin vaikka reisiin ja hierottiin nyppyläisellä välineellä.
:D :D Epäilen niiden toimivuutta suuresti. Saiko joku tuloksia. Ellei sitten ollut joku joka toimi hieman.
Vierailija kirjoitti:
Juu, kyllä niitä tuli hinkattua just sillä muovisella nyppyläharjalla. Eihän niillä mitään vaikutusta oikeasti ollut. Ja oikeasti ei silloin nuorena mitään sellua edes ollut.
Ei hittolainen, minä käytin tuollaista 80-luvulla. Sillä ei ollut muuta vaikutusta kuin että reidet meni kipeiksi. Olin nuorena persevä ja reitevä ja häpesin niitä. Vyötärö on niin kapea, että sopivia farkkuja ei löytynyt mistään.
Vierailija kirjoitti:
Olivatko ihmiset silloin jotenkin helpommin höynäytettävissä kuin nyt? Kyllähän kuka tahansa tajuaa, ettei tuollainen toimi. Ap
Nykyään ostetaan "ihmeitätekeviä" naamarasvoja ja seerumeita vaikkei niistä kosteutusta kummempaa hyötyä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hittolainen, minä käytin tuollaista 80-luvulla. Sillä ei ollut muuta vaikutusta kuin että reidet meni kipeiksi. Olin nuorena persevä ja reitevä ja häpesin niitä. Vyötärö on niin kapea, että sopivia farkkuja ei löytynyt mistään.
Juu se oli sitä aikaa kun teinien ykköspelko vaateostoksilla oli että "eihän mun perse näytä isolta tässä?". Ja sitten tuli Kardashianit. 😳
En tiedä miksi, mutta kuvittelin, että tähän tulisi muistoja! Eikö kukaan ole käyttänyt? Ap