Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muistatteko 90-luvun selluliittigeelit?

Vierailija
15.10.2024 |

Sain kerran jonkun lehden mukana näytteen sellaisesta ja tietenkin kokeilin. Mikä hirveä haju! Ja tuntui ihan vaaralliselta iholla, kihelmöivältä!

Käyttikö joku teistä tuollaista tököttiä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi, mutta kuvittelin, että tähän tulisi muistoja! Eikö kukaan ole käyttänyt? Ap

Vierailija
2/14 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin Yves Rocherilta jonkun pahanhajuisen tökötin. En muista, käytinkö sen loppuun vai en. Ei mulla nuorena varmaan edes ollut oikeasti selluliittia reisissä, mutta sitä vaan luuli niin, kun naistenlehdissäkin niin sanottiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

hatara muistikuva jostain geelistä, jota hangattiin ihoon sellisella muovisella, nyppyläisellä "harjalla", ja sillä piti sitten selluliitin lähteä. Niin kuin sitä nyt edes olisi silloin parikymppisenä kauhesti edes ollut.....

Vierailija
4/14 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenella oli ihanan tuoksuinen koivugeeli. Ei se mitään kiinteyttänyt tietenkään, mutta kosteusvoiteena meni kyllä.

Vierailija
5/14 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hatara muistikuva jostain geelistä, jota hangattiin ihoon sellisella muovisella, nyppyläisellä "harjalla", ja sillä piti sitten selluliitin lähteä. Niin kuin sitä nyt edes olisi silloin parikymppisenä kauhesti edes ollut.....

Elancyl! 

Vierailija
6/14 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kyllä niitä tuli hinkattua just sillä muovisella nyppyläharjalla. Eihän niillä mitään vaikutusta oikeasti ollut. Ja oikeasti ei silloin nuorena mitään sellua edes ollut. 

Vierailija
7/14 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luvun? Mulla on sellasia käytössä useampikin tällä hetkellä haha. Tosin ei ne pahalta haise.

Vierailija
8/14 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivatko ihmiset silloin jotenkin helpommin höynäytettävissä kuin nyt? Kyllähän kuka tahansa tajuaa, ettei tuollainen toimi. Ap

Vierailija
9/14 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muistan. Käytin jonkin verran. Geeliä levitettiin vaikka reisiin ja hierottiin nyppyläisellä välineellä. 

Vierailija
10/14 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D :D Epäilen niiden toimivuutta suuresti. Saiko joku tuloksia. Ellei sitten ollut joku joka toimi hieman.

Vierailija
11/14 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, kyllä niitä tuli hinkattua just sillä muovisella nyppyläharjalla. Eihän niillä mitään vaikutusta oikeasti ollut. Ja oikeasti ei silloin nuorena mitään sellua edes ollut. 

Ei hittolainen, minä käytin tuollaista 80-luvulla. Sillä ei ollut muuta vaikutusta kuin että reidet meni kipeiksi. Olin nuorena persevä ja reitevä ja häpesin niitä. Vyötärö on niin kapea, että sopivia farkkuja ei löytynyt mistään.

Vierailija
12/14 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olivatko ihmiset silloin jotenkin helpommin höynäytettävissä kuin nyt? Kyllähän kuka tahansa tajuaa, ettei tuollainen toimi. Ap

Nykyään ostetaan "ihmeitätekeviä" naamarasvoja ja seerumeita vaikkei niistä kosteutusta kummempaa hyötyä ole.

Vierailija
13/14 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hittolainen, minä käytin tuollaista 80-luvulla. Sillä ei ollut muuta vaikutusta kuin että reidet meni kipeiksi. Olin nuorena persevä ja reitevä ja häpesin niitä. Vyötärö on niin kapea, että sopivia farkkuja ei löytynyt mistään.

Juu se oli sitä aikaa kun teinien ykköspelko vaateostoksilla oli että "eihän mun perse näytä isolta tässä?". Ja sitten tuli Kardashianit. 😳

Vierailija
14/14 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä muistoja?