Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (22761)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heräsin karmeeseen migreeniin ja selkäsärkyyn. Yöksi pitäis mennä töihin. Mies tuolla keittelee kahvia. Oon laihdutuslääkkeillä, syön vähän enkä tiedä oikein mitä pitäis syödä. Polvia särki koko yön. Oon alle 60 ja mietin miten jaksan töissä loppuun asti. Mutta oon viimein löytänyt langan jota voi huovuttaa. Tein eilen tossun prototyypin pienenä, siitä vois tehdä huopatossut. Samalla tajuan että mun pitäis tehdä jotain ihan muuta kuin huovuttaa jotain tossuja.
Noista laihdutuslääkkeistä sen verran että ihmisten pitää mennä aina helpoimman kautta.Ei viitsitä liikkua tms.Ja niitä saat piikittää loppuelämän.Tää on vaan mun mielipide.
Ihmettelen silti miksi pitää ikävästi kommentoida tänne. Jokaisella on varmaan oma tilanteensa ja omat syynsä käyttää sellaisia. Jo polvikipu tms on yksi sellainen syy. Olen itse laiha, mutta välillä selkäkin huonossa kunnossa ja kyllä se vaikuttaa liikkumishaluun. Sivusta tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heräsin karmeeseen migreeniin ja selkäsärkyyn. Yöksi pitäis mennä töihin. Mies tuolla keittelee kahvia. Oon laihdutuslääkkeillä, syön vähän enkä tiedä oikein mitä pitäis syödä. Polvia särki koko yön. Oon alle 60 ja mietin miten jaksan töissä loppuun asti. Mutta oon viimein löytänyt langan jota voi huovuttaa. Tein eilen tossun prototyypin pienenä, siitä vois tehdä huopatossut. Samalla tajuan että mun pitäis tehdä jotain ihan muuta kuin huovuttaa jotain tossuja.
Noista laihdutuslääkkeistä sen verran että ihmisten pitää mennä aina helpoimman kautta.Ei viitsitä liikkua tms.Ja niitä saat piikittää loppuelämän.Tää on vaan mun mielipide.
Ihmettelen silti miksi pitää ikävästi kommentoida tänne. Jokaisella on varmaan oma tilanteensa ja omat syynsä käyttää sellaisia. Jo polvikipu
Itse kommentoit nyt ikävästi, huomaatko :p
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen silti miksi pitää ikävästi kommentoida tänne. Jokaisella on varmaan oma tilanteensa ja omat syynsä käyttää sellaisia. Jo polvikipu
Kerroin mielipiteeni yleisellä tasolla en kenellekkään henkilökohtaisesti.Joka asiasta pitää vetää herneet nokkaan...
Kerrotaan...LOISTAVASTI kulkee; aamupalaksi keittelen parsakaalia, se on karkkia se! Hyvää päivän jatkoa kaikille yhdessä ja ap,lle erikseen! Toitottaa; Gizzmo
Aamusella mietin kilvoittelua 'halpa makkara sarjassa'...
Vierailija kirjoitti:
Kerrotaan...LOISTAVASTI kulkee; aamupalaksi keittelen parsakaalia, se on karkkia se! Hyvää päivän jatkoa kaikille yhdessä ja ap,lle erikseen! Toitottaa; Gizzmo
Hauska: parsaa aamupalaksi
Kiitos toivottelusta, hyvää päivää myös Sinulle, ja Kaikille
Laiska aamu, adventin aatto
N63 /ap
"Itse kommentoit nyt ikävästi, huomaatko :p"
Mikäs tuossa oli ikävää? Täältä sivusta ihmettelen, koska kommentti oli hyvin ymmärtäväinen muita kohtaan ja neutraalisti omasta tilanteesta kerrottu. Vai eikö saa sanoa olevansa laiha? Sekö on ikävää?
Hyvää huomenta kaikille, yökyöpelikin (minä) on vihdoin herännyt!
Täällä loppuviikko ja viikonloppu kuluu rentoutuen, onhan talviurheilukausi alkanut ja uudelta sohvalta kilpailuja on mukava seurata. Hyvä Iivo!
Kuten tavallista, kaksi 30x40cm timanttityötä/viikko valmistunut, tosin tein yhden muotin kevään resiini-juttuja varten. Kuten aikaisemmin kirjoitin, niitä on paras tehdä hyvän tuuletuksen aikana, keväämmällä, joten nyt vain valmisteluja. Kiitos kysymästä N63 :)
Timanttitöitä on varastossa vielä ainakin vuoden lopulle asti, niiden valmistumista voisin "venyttää" syöksymällä lankakasan kimppuun, islantilainen villapaita olisi mielessä, mutta saa nähdä, minkälainen suunnitelma aivoista putkahtaa... Sukkia ei ainakaan, niitä on jo loppuiäksi, kun ovat niin helppoja tehdä telkkaria katsellen, vilkaisu silloin tällöin, lähes sokkona valmistuisi ;)
Timanttityttö
Mäkin oon hyvin skeptinen monien lääkkeiden suhteen, sillä niillä on haittavaikutuksiakin.
Itse tulkitsin tuon toisen viestiä, että siinä on vain huolta ihmisten kunnosta. Paskat niille lääkkeille ja kuntoa paremmaksi terveellisemmällä tavalla.
Mielestäni lääketeollisuus on häikäilemätön. Heikossa asemassa olevia ihmisiä paapotaan lääkkeillä ihan rahanahneesti.
Laiska lauantai. Suunnitelmia: öljykynttilän sytytys ulos, oli näköjään sammunu yöllä. Raportointi puolisolle hiiren rapinoista yöaikaan. Ehkä linnunruokinta alkaa vihdoin. Hiihtoa, mäkihyppyä - siinä päivän liikunta, ai niin, roskis pitää viedä. Oli jotenkin pussin reuna painunut kasaan, suodatinpussi levinnyt ämpärin pohjalle, siinäpä puuhaa...
Summa summarum: Osaan laiskotella
Vierailija kirjoitti:
Laiska lauantai. Suunnitelmia: öljykynttilän sytytys ulos, oli näköjään sammunu yöllä. Raportointi puolisolle hiiren rapinoista yöaikaan. Ehkä linnunruokinta alkaa vihdoin. Hiihtoa, mäkihyppyä - siinä päivän liikunta, ai niin, roskis pitää viedä. Oli jotenkin pussin reuna painunut kasaan, suodatinpussi levinnyt ämpärin pohjalle, siinäpä puuhaa...
Summa summarum: Osaan laiskotella
Sama täällä.laiskottelu on välillä parasta
Kyllä väsyttää taas tänään.Ehkä johtuu pimeydestä.
Kyllä minäkin laiskotella osaan, mutta välillä on hyvä tehdäkin jotain.
Tykkään kokeilla uusia leipomuksia ja ruokia; tänä aamuna heti herättyäni paistoin kauraleipäsiä. Nykyään kohotan taikinat jääkaapissa yön yli aina kun se on mahdollista, pääsee melkein heti paistamaan. Jos aloittaa kaiken leipomisen aamulla alusta, niin minulta saattaa jäädä aloittamatta.
Sitten innostuin siivoamaan huushollin; päätin yllättää mieheni iloisesti, kun palaa harrastuksestaan illansuussa.
Tänään pääsen helpolla ruoanlaitossa; syön eilistä hernekeittoa ja kauraleipäsiä. Mies ruokailee harrastuksensa parissa.
Ilahdutin sambialaista Plan-kummilastani lähettämällä joulu- ja uuden vuoden tervehdyksen ja samalla onnittelin 10-vuotissynttäreiden johdosta. Nykyisin hoituu kätevästi sähköisesti yhteydenpito.
Lopun päivää laiskottelen ja lepuutan selkääni; ei taaskaan oikein tykännyt siivoamisesta. Ja seuraan Rukan kisoja.
Mukavaa lauantai-iltaa kaikille!
Kävellen taas kauppaan reput selässä.
Mies osti Suomalaisesta itselleen mieluisen kirjan joululahjaksi, minulla niin monta odottaa kirjaston varauksessa etten nyt ostanut itselleni. Mukava ilma oli ulkoilla, kiirehdittiin kun iltapväksi luvassa sadetta.
Kaivoin pakkasesta edelliskesäistä raparperia, tehdään siitä piirakka Mamman marjapiirakan ohjeella.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin oon hyvin skeptinen monien lääkkeiden suhteen, sillä niillä on haittavaikutuksiakin.
Itse tulkitsin tuon toisen viestiä, että siinä on vain huolta ihmisten kunnosta. Paskat niille lääkkeille ja kuntoa paremmaksi terveellisemmällä tavalla.
Mielestäni lääketeollisuus on häikäilemätön. Heikossa asemassa olevia ihmisiä paapotaan lääkkeillä ihan rahanahneesti.
Ja samalla kidutetaan rääkkäämällä viattomia koe-eläinparkoja.
Täälläkin laiska lauantai. Poikkeuksellisesti vain 2 vapaapäivää ja huomenna menen taas iltapäivällä isän luokse kahville, joten nyt vaan chillailen. Koiran kanssa tietty on käytävä lenkillä ja käydä hoitamassa siskoni kilpikonnat, mutta muuten ei ole ohjelmassa kuin kissan käymälän siivous. Taidan samalla pestä koko alakerran kylpyhuoneen.
Piti polkea 🚲 Riihimäelle kirppiskierrokselle, mutta nukuin liian pitkään.
Menin sitten suurmarkkinoille ja samassa yhteydessä oli joulunavajaiset. Tuli keskustassa pyörittyä paikasta paikkaan ja löytyi kaikenlaista matkaani. Kiva oli käydä syömässäkin, kun pieni orkesteri soitti joululauluja siinä samalla. Tuli nähtyä joulupukki ja hänen koira-apuri. Aarne Alligaattorin näin myös.
Alkoi vettä sataa ja nyt on mukava olla kotosalla. En saanut joulutunnelmasta kiinni, kun ulkona on niin harmaata. Aika mukava päivä muuten.
Oli ehkä parempi, etten mennyt merta edemmäksi kalaan.
Voih! On pimeää ja sataa! Yök! terästäydyin ja lähdin lenkille, kastuin, mutta eipä haitannut.
Sitten kahvi maistui ja uskon, että kohta pienet päivätorkut, niin mielialakin paranee.
Yksinäisyys on helvettiä! Siitä riittää kärsimystä.
On suurempi vastoinkäyminen elämässä, mikä tuottaa jatkuvaa stressiä, mutta onneksi on myös oma puoliso ja aitoa rakkautta, joka kannattelee vaikeidenkin aikojen keskellä. Ihana rakastaa ja tulla rakastetuksi. Edes kuolema ei pelota, kun on saanut kokea tällaisen onnen.
Hyvää iltaa, palstaystävä. Kiitos, sinne myös hyvää viikonloppua ja pikaisiin paranemisiin. Hyvää yötä.