Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (22753)
Poikkesin kyläkuppilaan tuttuja tapaamaan, kiva rupattelutuokio. Ens la on siellä myyjäiset, kokeilen onneani kutomusten kanssa.
Ulkona palaa pienellä liekillä öljykynttilä, valaisee kauniisti, kun tuli äkkiä säkkipimeys, lumisade...
Kohta kaffet ja sit mäkihyppyä
Tuli mieleen noista negatiivisiksi koetuista kommenteista, että ne kannattaa jättää kokonaan huomioimatta. Jos kirjoittaja ei itse oma-aloitteisesti ymmärrä loukkaavansa muita, hän ei ymmärrä sitä, vaikka se sanottaisiin.
Hän ei ilmeisestikään tarkoita viestejään loukkaaviksi, koska hämmästelee muiden reaktioita. Hänellä on omintakeinen tyyli esittää asiansa. Hänellä, niin kuin meillä muillakin, on oikeus mielipiteisiin. Meitä on moneksi. Hyväksytään toisemme.
Lisäksi erilaiset tyylit ja arvot rikastuttavat keskustelua ja tuovat siihen särmää.
Rupean katsomaan Kovan viikon iltaa. Hyvää viikonloppua kaikille.
Raparperipiirakka odottaa maistamista, hyvältä näyttää ja tuoksuu.
Näköjään aina kirjoitan monikossa koska yleensä teemme kaiken yhdessä. Mies teki taikinan ja minä sekoitin täytteen. Minä sentään yksin tiskasin astiat, kaikkia ei voinut koneeseen laittaa. Nyt molemmat pötkötämme omissa kamareissamme lukemassa.
Leppoisaa elämää!
Vierailija kirjoitti:
Raparperipiirakka odottaa maistamista, hyvältä näyttää ja tuoksuu.
Näköjään aina kirjoitan monikossa koska yleensä teemme kaiken yhdessä. Mies teki taikinan ja minä sekoitin täytteen. Minä sentään yksin tiskasin astiat, kaikkia ei voinut koneeseen laittaa. Nyt molemmat pötkötämme omissa kamareissamme lukemassa.
Leppoisaa elämää!
Kuulostaa kivalta, mukavalta ja toimivalta. Ihmettelen, miten mekin sovussa mahdutaan ukon kanssa tänne maalaisasuntoon. On keittiö, eteinen ja kammari. Kammarissa 2 telkkaa: minä pötkötän sängyssä ja katson toista, puoliso kammarin toisella laidalla puusohvalla pötköttelee katsoen toista. Yllätys oli, ettei äänikään haittaa kumpaakaan, kun pääosin katsomme eri ohjelmia.
Kaupungissa olis enempi tilaa... kummasti vaan aina enemmän viihdymme maalla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heräsin karmeeseen migreeniin ja selkäsärkyyn. Yöksi pitäis mennä töihin. Mies tuolla keittelee kahvia. Oon laihdutuslääkkeillä, syön vähän enkä tiedä oikein mitä pitäis syödä. Polvia särki koko yön. Oon alle 60 ja mietin miten jaksan töissä loppuun asti. Mutta oon viimein löytänyt langan jota voi huovuttaa. Tein eilen tossun prototyypin pienenä, siitä vois tehdä huopatossut. Samalla tajuan että mun pitäis tehdä jotain ihan muuta kuin huovuttaa jotain tossuja.
Noista laihdutuslääkkeistä sen verran että ihmisten pitää mennä aina helpoimman kautta.Ei viitsitä liikkua tms.Ja niitä saat piikittää loppuelämän.Tää on vaan mun mielipide.
"Kerroin mielipiteeni yleisellä tasolla en kenellekkään henkilökohtaisesti.Joka asiasta pitää vetää herneet nokkaan..."
Kuitenkin lääkäri määrää laihdutuslääkkeet henkilökohtaisesti, eikä "yleisellä tasolla". Mistä siis tiedät, että AINA mennään helpoimman kautta? Oletko joku lääkäri joka ne laihdutuslääkkeet AINA määrää?
Ja jos kommentoit " yleisellä tasolla " niin miksi vastasit toisen viestiin? Olisit voinut kirjoittaa viestisi ilman lainaamista. Kohdistit kuitenkin viestisi hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Pitkien viestien kirjoittaja on tehnyt tästä ketjusta terapointiketjunsa. Kun sinulla kerran on noin paljon kirjoitettavaa niin mitä jos aloittaisit ihan oman ketjun? Ihan vain sun elämästä.
Täällä olisi kiva lukea muidenkin kuulumisia.
Aikoinaan täällä kyseenalaistettiin muutaman muunkin kirjoitukset ja katosivat kokonaan täältä. Ajatteletko yhtään minkälaista mieltä kirjoituksesi aiheuttaa?
Olisi mielenkiintoista kuulla mitä opiskelua pähkäilevä päättää tehdä?
Kirjoittele vain kuulumisiasi, minua ainakin kiinnosti lukea pitkiäkin juttujasi.
Täälkä nyt joku vetää hernettä nenään, kun joku ei tykkää siitä mistä hän ite tykkää : D
Vierailija kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista kuulla mitä opiskelua pähkäilevä päättää tehdä?
Kirjoittele vain kuulumisiasi, minua ainakin kiinnosti lukea pitkiäkin juttujasi.
Sama täällä. Ei haittaa pitkät jutut ja tosiaan kiinnostaa opiskelukuulumiset. Täällä on monet varmaan aika vakiintuneessa tilassa töissä tai eläkkeellä tms, siksikin varmaan muutokset toisilla kiinnostelee.
Sama hän, joka 'korpeen' kaipaa, oon tosi innoissani odottanu uutisia, kunpa hän täällä kertois miten haaveet etenee...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkien viestien kirjoittaja on tehnyt tästä ketjusta terapointiketjunsa. Kun sinulla kerran on noin paljon kirjoitettavaa niin mitä jos aloittaisit ihan oman ketjun? Ihan vain sun elämästä.
Aikoinaan täällä kyseenalaistettiin muutaman muunkin kirjoitukset ja katosivat kokonaan täältä. Ajatteletko yhtään minkälaista mieltä kirjoituksesi aiheuttaa?
Onko ne aikaisemmatkin kirjoittaneet ketjun täyteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heräsin karmeeseen migreeniin ja selkäsärkyyn. Yöksi pitäis mennä töihin. Mies tuolla keittelee kahvia. Oon laihdutuslääkkeillä, syön vähän enkä tiedä oikein mitä pitäis syödä. Polvia särki koko yön. Oon alle 60 ja mietin miten jaksan töissä loppuun asti. Mutta oon viimein löytänyt langan jota voi huovuttaa. Tein eilen tossun prototyypin pienenä, siitä vois tehdä huopatossut. Samalla tajuan että mun pitäis tehdä jotain ihan muuta kuin huovuttaa jotain tossuja.
Noista laihdutuslääkkeistä sen verran että ihmisten pitää mennä aina helpoimman kautta.Ei viitsitä liikkua tms.Ja niitä saat piikittää loppuelämän.Tää on vaan mun mielipide.
"Kerroin mielipiteeni yleisellä tasolla en kenellekkään henkilökohtaisesti.Joka asiasta pi
Olen lääkäri.
Hei, eihän arvostella toisten kuulumisia, saa olla lyhyet tai pitkät viestit, saa olla laiska tai ahkera.
Kaikille on tilaa, ystävällisiä viestejä sopii.
Ap/N63
Vähän ahdistaa, mutta ei enää niin paljon kuin viime yönä seisoessani pimeässä vessassa tylsä vihannesveitsi kädessäni ja veitsenterä ihoani vasten. Kävin jopa ihmisten ilmoilla päivällä ja ostin uuden pipon poistomyynnistä ja nachoja iltapalaksi, joita en taidakaan jaksaa syödä tänään.
Bookbeat-tilaukseni ehti loppumaan juuri, enkä pääse kuuntelemaan Alkemisti-kirjaa loppuun, mikä vähän harmittaa. Seuraavaa tarjousta odotellessa siis.
Loppuilta menee rentoutuen ja yritän mennä aikaisemmin nukkumaan.
Toivon kaikille rentouttavaa lauatai-iltaa.
On kiva lukea kuulumisia, pitkiäkin saa olla. Ja jos joku haluaa olla känkkäränkkä ja haastaa muita, siihen voi lähteä mukaan tai olla niin kuin ei huomaisikaan. Jos toisten jutut ärsyttää, kannattaa miettiä, mikä itsessä sen tekee.
Niin. Eiköhän tänne mahdu kaikkien äänet : )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ne aikaisemmatkin kirjoittaneet ketjun täyteen?
Mulle voit pottuilla rauhassa miten paljon haluat. Menee kuin vesi hanhen selästä. Täällä vaan tyytyväisenä ja lihavana hihittelen ja suunnittelen kirjoittavani monta piiiiitkää viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen noista negatiivisiksi koetuista kommenteista, että ne kannattaa jättää kokonaan huomioimatta. Jos kirjoittaja ei itse oma-aloitteisesti ymmärrä loukkaavansa muita, hän ei ymmärrä sitä, vaikka se sanottaisiin.
Hän ei ilmeisestikään tarkoita viestejään loukkaaviksi, koska hämmästelee muiden reaktioita. Hänellä on omintakeinen tyyli esittää asiansa. Hänellä, niin kuin meillä muillakin, on oikeus mielipiteisiin. Meitä on moneksi. Hyväksytään toisemme.
Lisäksi erilaiset tyylit ja arvot rikastuttavat keskustelua ja tuovat siihen särmää.
Rupean katsomaan Kovan viikon iltaa. Hyvää viikonloppua kaikille.
Jeo. Ja lumihiutaleiden loukkaantumista on mahdoton välttää. He loukkaantuvat ihan tavallisista, erilaisista näkökulmista ja mielipiteistä.
Ihanko itse olet tämän keksinyt? Heh-heh.
Kuluu hyvää, kiitos! Mitä itsellesi?
Terveisiä Köpenhaminasta!
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa on alettu antaa elämänohjeita muille oikein antaumuksella 😅
Ketkään ei oo niin hauskoja kuin besservisserit.
Ihanaa olla onnellinen, rakastaa, ja saada rakkautta.