Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (24139)

Vierailija
2621/24139 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpä seurain.

Kipuja on. Paska ei tuu. Syödä ei voi. Oksennuttaa.

Vierailija
2622/24139 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovin hyvää. Kamala flunssa ja keuhkosyöpä ei tunnut hyvältä. 

Kuitenkin yritän katsoa eteenpäin - voihan tämä olla viimeinen päiväni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2623/24139 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Teille, kellä vakava sairaus. Kerronpa tositarinan:

Olin paikallisessa terveyskeskuksessa. Jonotin johonkin ja seuraani istahti nainen. Oli kevät ja puhe alkoi jotenkin pihanhoidosta kesäkukkiin... jonotus kesti. Viimein nainen sanoi: tämä olikin viimeinen lääkäri, mitään ei voi enää tehdä. Kuuntelin enemmän kuin juttelin. Hän kertoi valmistautumisestaan 'tuonilmaisiin', niinkuin me karjalaiset sanomme. Oli sopinut lasten kanssa asiat, kaikki oli selvää. Pois lähtiessämme kysyi, mihin suuntaan menen. Lähti vastakkaiseen ja huikkasi: Nähdään.

Kävelin kotiin silmiäni pyyhkien, hetkessä oli jotain ainutkertaista ja pyhää. Vieläkin usein muistelen häntä.

Surun hetkellä on niin vaikea keksiä sanoja. Usein läsnäolo riittää, halaus tai taputus olalle. Ei tarvitse osata, kunhan ei vaihda kadunpuolta...

Etähalaus Teille

N63

Vierailija
2624/24139 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin  pedissä ( sairaalassa) nainen  suunnitteli  omat  hautajaiset.  Ei  mitään  voi tehdä,Läheiset  kirjoitti  toiveet  ylös.

Vierailija
2625/24139 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin kutoa kauniita sukkia matkalle 'tuonilmaisiin', kunpa olisin hoksannut tehdä äitille ja isille jo

N63

Vierailija
2626/24139 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloin kutoa kauniita sukkia matkalle 'tuonilmaisiin', kunpa olisin hoksannut tehdä äitille ja isille jo

N63

Minulla myös ajatuksissa sama asia, mallinkin olen jo suunnitellut.

Äidilleni ehdin neuloa, mutta isäni kuoli jo ollessani 15-vuotias. 

Taas se on kohta viikonloppu, kyllä viikot hurahtavat hujauksessa.

Toivotan jo hyvää viikonloppua kaikille.

Vierailija
2627/24139 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tässä mitään ihmeellistä. En ole saanut mitään aikaiseksi. Olo on nuhjaantunut ja koko kehoa särkee. 

Vierailija
2628/24139 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin kirjoittaa, että nyt oli hyvä päivä. Joku tässä ihmetteli kuinka aina kirjoitetaan kaikkea hyvää. Minäkin hyvin harvoin voin sanoa, että elämäni on kovin hyvää. Toisaalta olen säästynyt sairauksilta yms joten en voi hirveästi valittaa kukaan. Silti surua ja murhetta ollut kyllä (vielä melko lyhyessä) elämässäni nuoresta asti.

No asiaan eli päiväni oli kiireinen, mutta hyvä. Läheiseni kolisteli taas aamulla ja unet jäivät vähiin. Tästä jo kirjoitin. Silti teimme todella paljon tänään. Vietiin tavaraa, käytiin ostamassa tarvikkeita, saatiin kaikki  lamput kattoon (täytyi hieman suunnitella ja tehdä sähkötöitä, kytkennät yms ihmeelliset niitä korjattiin). Kuitenkin on hyvä mieli ja tunne, että muutosta selviää. Ruoka maittoi hyvin ja sain pienet päiväunet torkuttua. Läheiseni lähtee huomenna (aloite tähän tuli häneltä) ja näin on kiva, että hän itse päätti tämän. Minun ei tarvinnut miettiä sitä asiaa, kun monesti kyselee minulta, että lähteekö vai ei ja minä en oikein viitsi sanoa, että lähde vaan tms. Parempi on toisen itse päättää jahänenkin kohelluksensa ansiota on tietysti se, että tänäänkin tuli hommia tehtyä. Ja minä kiitän itseäni, että jaksoin avustaa häntä ja neuvoa joissakin jutuissa. Hän kaipaa sitä ja jaksaa sitten keskittyä. 

Muuten opiskeluissa olisi nyt loppukiri. Ompelin erästä tyynyä ja ihan kiva tuli, vaikka aluksi luulin, ettei tule yhtään mitään. Se on vielä kesken ja koristelut tekemättä. Ehkäpä se sitten kelpaa. Toivon niin. Sitten on vielä muutamia muita juttuja. Pitää ne vaan tehdä, vaikka jännittäisi. Sitten voin kesäkuussa jopa valmistua. Ehkä syksyllä sitten jotain muuta opiskelua jos hyvin käy. Tänään ehkä vielä leivon. Kauralastuja on pitänyt tehdä. On kaikki muu makea loppu ja noista saisi kivan jälkkärin. Kauppaan menen vasta sunnuntaina, kun pitää taas laskea rahoja. Pakastin pelastaa ja sieltä olen jo parin päivän ruoat saanut. Punalapputuotteita metsästän. Jos tekee paljon niin se väsyttää, mutta onhan se palkitsevaakin. En keksi nyt mitään musiikkia, kun tulee mieleen vaan melko surumielisiä biisejä. Sitten pitäisi keksiä jokin oikein pirteä vaihteeksi niin on vaikeaa 😅

Vierailija
2629/24139 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin sopivaa biisiä  edelliseen viestiin ja  muiden viesteistä tuli mieleen tämä biisi. Liittyy täältä maailmasta lähtemiseenkin.

Sleeping At Last - Saturn

Sen myötä hyvää yötä kaikillle. Itse nojaan nyt siihen, että tämä hyvä olo jatkuisi. 

Vierailija
2630/24139 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolen puutteeseen... -m42-

Vierailija
2631/24139 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin sopivaa biisiä  edelliseen viestiin ja  muiden viesteistä tuli mieleen tämä biisi. Liittyy täältä maailmasta lähtemiseenkin.

Sen myötä hyvää yötä kaikillle. Itse nojaan nyt siihen, että tämä hyvä olo jatkuisi. 

Kiitos. Kuuntelin tämän moneen kertaan ja lopulta lakkasin itkemästä ja rauhoituin. Äidin on nyt hyvä olla. Minunkin on. Tv Se äitinsä kaksi viikkoa sitten menettänyt

Vierailija
2632/24139 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moody Blues: Nights in white satin

Nuoruuteni lohtubiisi sydänsuruissa, vieläkin silmä kostuu, kun kuulen

Nykyään kuuntelen kotimaista musiikkia, eilen leipoessa oli tosi kotoisa olo, radiossa soi lauluja pohjantähden alta, sipaisin huivin päähän ja ruutuesiliinan ylle. Suunniteltuun lisäsin vielä puolukkapiirakan. Onnistui nyt kaikki, vaikken ole mikään jauhopeukalo

Vein pullanlämpimäisiä naapurillekin.

Mukavaa Viikonloppua Kaikille🙂

N63

Vierailija
2633/24139 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omista kuulumisista voi kertoa ilman noita joutavia biisiesimerkkejä.

Vierailija
2634/24139 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just niin. Musaketjut ja leffaketjut on erikseen.

Vierailija
2635/24139 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on kaikille tilaa, saa kirjoittaa🙂

Ap N63

Te voitte alkaa sääntöinenne oman ketjun, minun ketjuuni sopii nämä

Vierailija
2636/24139 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Kuuntelin tämän moneen kertaan ja lopulta lakkasin itkemästä ja rauhoituin. Äidin on nyt hyvä olla. Minunkin on. Tv Se äitinsä kaksi viikkoa sitten menettänyt

Kiva juttu, että sinulle oli jotain ns apua biisistä. Ehkäpä se on minulle yksi syy laittaa niitä tänne eli että olisi muille jotain iloa, lohdutusta yms niistä. 

Vierailija
2637/24139 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahoittelen jos sinä et tykkää, kun laitan niitä. Olen todella yksinäinen ihminen joka ei puhua musiikista muiden kanssa. Sen vuoksi välillä laitan viestiini jonkun biisin. Ehkäkä, että siitä olisi iloa jollekin ja muutenkin kuuntelen kaikenlaista niin tykkään välillä "päivän biisini" laittaa. Ehkä se sallitaan. Kuitenkin viestini on muutakin kuin se biisi. 

Vierailija
2638/24139 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä vaan on musaketjuissa melko hiljaista jos olet huomannut. Lisäksi kirjoitan vaan biisin nimen joten kai se sallitaan. 

Vierailija
2639/24139 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahoittelen jos sinä et tykkää, kun laitan niitä. Olen todella yksinäinen ihminen joka ei puhua musiikista muiden kanssa. Sen vuoksi välillä laitan viestiini jonkun biisin. Ehkäkä, että siitä olisi iloa jollekin ja muutenkin kuuntelen kaikenlaista niin tykkään välillä "päivän biisini" laittaa. Ehkä se sallitaan. Kuitenkin viestini on muutakin kuin se biisi. 

Anna palaa! Vitsivitsi. Ketju on m i n u n! Siis minun säännöt

Moni tykkää musiikkiviesteistä

N63

Vierailija
2640/24139 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua todellakin kiinostaa leffatarinat ja musiikkimaut.

Mummeli 50

Millaista musiikkia sinä kuuntelet, käytkö elokuvissa/katsotko telkasta?

N63

Ketju on lukittu.