Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (24139)
Vierailija kirjoitti:
Taitaa kohta tulla ketjun inhokkeja pian parista meistä jos aletaan katsoa voiko ketjuun kirjoittaa biisin nimiä tai elokuvia. Se tietysti on ikävää ja minusta osoittaa jotain muiden ilkeydestä jos niin pieni asia jo suututtaa. Eihän se minua haittaa, mutta en tykkää jos ollaan ikäviä muille. Niitä ihmisiä on jo muutenkin ollut elämässäni tarpeeksi.
Hyvä pointti. Suvaitsevaisuutta, pliis
Pari tuntia vaan viimeyönä tuli nukuttua. Ollut pari päivää kipeä olo, mutta silti tuli tehtyä töitä.
Voi olla, että kohta nukahdan kun alan katsoa War for the Planet of the Apes leffaa täällä kotona.
Ei voisi olla väsyneempi olo. Odotan nyt, että uunista tulee ruokaa.
Päivän kappaleeni on El Condor Pasa. Olinkin unohtanut tuon kappaleen ja Megaraptorin versiota kuuntelin. Niin kesäinen fiilis tulee tuosta kappaleesta.
Ihanaa, kun on viikonloppu.
M31
Iltaa kohti. Tuoksuna Chanel nro 5.
El Condor pasa - hyvä biisi. Olin jo unohtanut sen. Nyt kuuntelin. Muistui mieleen, kun työmatkalla kävelin aina Kolmen sepän aukion läpi Hesassa ja siellä yhtenä kesänä oli inkkaribändi, joka soitti myös tätä. Panhuilut kuului kauas. Kuuma kesä, sandaalit ja kansainvälinen tunnelma, nuoruus.
Vierailija kirjoitti:
El Condor pasa - hyvä biisi. Olin jo unohtanut sen. Nyt kuuntelin. Muistui mieleen, kun työmatkalla kävelin aina Kolmen sepän aukion läpi Hesassa ja siellä yhtenä kesänä oli inkkaribändi, joka soitti myös tätä. Panhuilut kuului kauas. Kuuma kesä, sandaalit ja kansainvälinen tunnelma, nuoruus.
Mä kuulin tuon kappaleen, kun katsoin vanhoja mainoksia youtubesta. El Condor Pasa on ollut olut-mainoksessa. Suosittelen kuuntelemaan Megaraptorin instrumentaalin version tuosta. Megaraptorin versio on voimaa täynnä ja youtube-kanava Megaraptor on suomalainen. Kiinnostuin Megaraptorista suomalaisuuden takia ja sitten koukutuin hänen musiikkiin.
Toinen kappale mikä on myös noussut vanhoilta päiviltä mun korville on Auld Lang Syne. Tämän mä muistan joskus lapsena kuulleeni. En vain muista missä yhteydessä.
Sitten tuohon aikaisempaan keskustelun aiheeseen niin luulen joidenkin peikkojen vaan eksyneen tänne. On niitä joitain muitakin kommentteja jotka kuulostavat riidan haluisilta. Miksi edes toisia kutsutaan trolleiksi? Troll(i) on englantia ja peikko suomea. Miettikää jotkut täällä, että te olette peikkoja, kun oikeutatte trollien käytöksen.
M31
Auld Lang Syne on skottilainen kansanlaulu, jota lauletaan pubeissa. Olin aikoinaan aupairina Lontoossa ja kävin tuttavan kanssa pubissa, jossa lauloimme muiden mukana. Auld Lang Syne on suomeksi vanhat hyvät ajat. Mulla oli kerran cd, joka oli vain pubilauluja.
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä kiva biisi. Muistan itsekin kerran pari melko pienessä silloisessa kotikaupungissa nähneeni tuollaisen bändin. Joskus ihan mielenkiinnosta katsoin Youtubesta videoita missä tälläinen bändi soitti milloin missäkin kaupungissa ja maassa ja ihmiset kerääntyivät kaduille katsomaan ja kuuntelemaan. Oli minusta ihan kiva seurata.
Tänään pidin taukoa muutosta. Ulkoilin paljon ja näin taas ne ihanat kissat. Pidin toista sylissänikin ja oli rauhassa siinä. Tykkäsi olla ja kehräsi. Lopulta oli pakko vaan lähteä eteenpäin. Tuskin kukaan sentään silti suuttuu jos heidän kissaansa tervehtii. En ainakaan usko siihen. Keksin myös yhden jutun mitä opinnoissani voin hyödyntää. Pääsen eteenpäin siinäkin.
Seafret - Atlantis
Mietin kaiken maailman tutkimuksia, joita esitetään luotettavina lähteinä uutisissa ja muualla. Korkeakouluopintojen myötä, kun olen saanut enemmän tietoa tutkimusten tekemisestä, olen täysin menettänyt uskoni niihin. Huijaus on niin suuri, että sitä on vaikea nähdä.
Toisaalta hyvä tietää.
Vihdoinkin pääsee kuopimaan pihaa! Lumet on melkein sulaneet, otan haravan ja menen nauttimaan kauniista kevätpäivästä.
Mutta ensin aamukahvit. Paahtoleipää ja jugurttia.
Vierailija kirjoitti:
Auld Lang Syne on skottilainen kansanlaulu, jota lauletaan pubeissa. Olin aikoinaan aupairina Lontoossa ja kävin tuttavan kanssa pubissa, jossa lauloimme muiden mukana. Auld Lang Syne on suomeksi vanhat hyvät ajat. Mulla oli kerran cd, joka oli vain pubilauluja.
Toihan selittää miksi en muista, kun kerran on pubilaulu 😂
Mä oon kuunnellut tuosta vissiinkin elokuvaversiota Juno Cheung youtubekanavalla olevaa. Näyttää siitäkin olevan erilaisia versioita.
Oon tässä nyt heräilemässä/makoilemassa ja ajattelin tänään ehkä mennä katsomaan elokuvaa Wicked little letters. Ehkä tänään ja jos ei tänään niin sitten huomenna.
Se on sentään varmaa, että ihmisten ilmoille lähden kohta, eli liikenteeseen.
M31
En mä mennytkään elokuviin, vaikka pääsin sen oville. Olisi pitänyt katsoa päivämäärää milloin se on. Tyhmää, kun ohjelmistossa-osiossa on tulevaa tarjontaa, kun katsoo elokuvateatterin nettisivustosta tietoja.
Olipa tänään kivan oloisia ihmisiä liikenteessä. Aurinko vaikuttaa piristävän ihmisten päivää. Kirppikseltäkin löysin pari elokuvaa: Black Book (2006) ja Jerry Cotton (2010).
Näyttää siltä, että jotkut yrittää ärsyttää alanuolilla, kun kasvaa vaan entisestään niiden määrä. Onko noussut teillä joillain kusi päähän, kun ootte noin inhottavia?
Yrittäisitte tulla toisten kanssa toimeen, vaikka toiset eivät vastaisikaan ihanteitanne. Mitään pahantahtoisuutta emme kummiskaan osoiteta.
Herkutteluksi tämäkin päivä kallistui. Burger Kingissä kävin. Porukoilla kanasalaattia, patonkia, vadelmalimonadia, jäätelöä ja vähän Tutti Frutti Summer Rings Sour -karkkipussista karkkia. Tämä Tutti frutti on jotain uutuutta.
Päivän kappaleeni ovat:
- Käärijä - Kot Kot
- Windows95Man - No Rules ft. Tapiola Sinfonietta
Uutuuksissa on musapuolenikin tänään. Loistava sää tänään ulkona Kitarallakin soittelin ulkosalla.
M31
"Näyttää siltä, että jotkut yrittää ärsyttää alanuolilla, kun kasvaa vaan entisestään niiden määrä. Onko noussut teillä joillain kusi päähän, kun ootte noin inhottavia?"
Samaa mietin juuri. Elämäni on oikeastaan aika yksinäistä ja surullistakin välillä. Sen vuoksi ehkäpä en itsekään jaksa sitten kirjoittaa enää tänne jos tuo kaikki jatkuu. Mitään turhaa negatiivista juttua en viitsi enää katsella. Varsinkin jos yrittää kirjoittaa pitkästi. Näin taidan vähentää kirjoittamista nyt. Parempi niin. Sinänsä harmi, kun tämä on kiva ketju ja toivonkin teille muille hyvää jatkoa täällä.
joku heitteli mua kivillä, kaksi ensimmäistä viuhahti ohi, kolmas oli napakymppi
No ei o varmaan tarkoitus, et uuvuttaa muita palstalaisia ja mieti, ketä kiinnostaa lukea pitkiä jorinoita päiväsi kulusta, kun oot porukoilla, kirpparilla, katsot elokuvan, kuuntelet biisin. Aina sitä samaa.
Vierailija kirjoitti:
"Näyttää siltä, että jotkut yrittää ärsyttää alanuolilla, kun kasvaa vaan entisestään niiden määrä. Onko noussut teillä joillain kusi päähän, kun ootte noin inhottavia?"
Samaa mietin juuri. Elämäni on oikeastaan aika yksinäistä ja surullistakin välillä. Sen vuoksi ehkäpä en itsekään jaksa sitten kirjoittaa enää tänne jos tuo kaikki jatkuu. Mitään turhaa negatiivista juttua en viitsi enää katsella. Varsinkin jos yrittää kirjoittaa pitkästi. Näin taidan vähentää kirjoittamista nyt. Parempi niin. Sinänsä harmi, kun tämä on kiva ketju ja toivonkin teille muille hyvää jatkoa täällä.
Oli kiva jutella kanssasi. Tässä harkitsen itsekin lopettamista. Tuntuu jotenkin ikävältä, kun kaikki hyvä tullaan pilaamaan. Tässä sai kirjoitella vaikka mitä kivaa ja oli seuraa (vakkariporukka)
Sitten meistä saadaan tarpeekseen, kun meillä on omat mielenkiinnon kohteet ja kerrotaan päivistämme useasti.
Alkaa mieli lannistua, kun ei ole ketään kelle kertoa päiväni kuulumisia. Tästähän toiset oikein saa mielihyvää, kun en enää niin nauti elämästä. Psykopaatiksikin jossakin viestissä mainittiin elämästä nautiskelijoita. On se vaan hienoa olla tälläinen kuvotus, kuin oon. Sen tiedän, että eräät yrittää lohduttaa täällä, mutta eipä se tunnu kivalta, kun alkaa tuntua toisen suhtautuvan muhun ala-arvoisesti. Kaipa se multakin nyt on adios, kun tämä alkaa tuntua muhun kieroon katsomiselta.
M31
Kävin kyläilemässä, pikkuihmisiä katsomassa. Laulettiin ja leikittiin. Lapset on niin parasta elämässä.
Vierailija kirjoitti:
No ei o varmaan tarkoitus, et uuvuttaa muita palstalaisia ja mieti, ketä kiinnostaa lukea pitkiä jorinoita päiväsi kulusta, kun oot porukoilla, kirpparilla, katsot elokuvan, kuuntelet biisin. Aina sitä samaa.
ADIOS! ADIOS! ADIOS!
ENKÄ KOSKAAN PALAA!
M31
Vierailija kirjoitti:
En tiedä tarkoitatko minua ( laitan välillä biisin, mutta en kirjoita nimimerkillä) vai jotain toista. Minä ainakin vaan yritän kirjoittaa omasta arjestani sen mitä saan kirjoitetuksi.Ei minulla ole mitään erikoista elämää josta saisi sen enempää kerrottua. Näin viestini voivat olla tylsiä jos katso, vaikka sinun suhtautumistasi. Itse kyllä jaksan lukea kaikkein viestit. Ai niin, minun pitikin pitää taukoa täältä. Aloitan huomenna.
"No ei o varmaan tarkoitus, et uuvuttaa muita palstalaisia ja mieti, ketä kiinnostaa lukea pitkiä jorinoita päiväsi kulusta, kun oot porukoilla, kirpparilla, katsot elokuvan, kuuntelet biisin. Aina sitä samaa."
En tiedä tarkoitatko minua ( laitan välillä biisin, mutta en kirjoita nimimerkillä) vai jotain toista. Minä ainakin vaan yritän kirjoittaa omasta arjestani sen mitä saan kirjoitetuksi.Ei minulla ole mitään erikoista elämää josta saisi sen enempää kerrottua. Näin viestini voivat olla tylsiä jos katso, vaikka sinun suhtautumistasi. Itse kyllä jaksan lukea kaikkein viestit. Ai niin, minun pitikin pitää taukoa täältä. Aloitan huomenna.
(laitoin tämän uudestaan, kun lainaus meni edelliseen miten sattuu)
Taitaa kohta tulla ketjun inhokkeja pian parista meistä jos aletaan katsoa voiko ketjuun kirjoittaa biisin nimiä tai elokuvia. Se tietysti on ikävää ja minusta osoittaa jotain muiden ilkeydestä jos niin pieni asia jo suututtaa. Eihän se minua haittaa, mutta en tykkää jos ollaan ikäviä muille. Niitä ihmisiä on jo muutenkin ollut elämässäni tarpeeksi.