Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (24139)
"Oli kiva jutella kanssasi. Tässä harkitsen itsekin lopettamista. Tuntuu jotenkin ikävältä, kun kaikki hyvä tullaan pilaamaan. Tässä sai kirjoitella vaikka mitä kivaa ja oli seuraa (vakkariporukka)
Sitten meistä saadaan tarpeekseen, kun meillä on omat mielenkiinnon kohteet ja kerrotaan päivistämme useasti.
Alkaa mieli lannistua, kun ei ole ketään kelle kertoa päiväni kuulumisia. Tästähän toiset oikein saa mielihyvää, kun en enää niin nauti elämästä. Psykopaatiksikin jossakin viestissä mainittiin elämästä nautiskelijoita. On se vaan hienoa olla tälläinen kuvotus, kuin oon. Sen tiedän, että eräät yrittää lohduttaa täällä, mutta eipä se tunnu kivalta, kun alkaa tuntua toisen suhtautuvan muhun ala-arvoisesti. Kaipa se multakin nyt on adios, kun tämä alkaa tuntua muhun kieroon katsomiselta.
M31"
On pakko vielä vastata sinulle. Kiitän myös sinua viesteistäsi. Kyllä minä ainakin olen jaksanut lukea ne hyvin ja ei se minunkaan arkena mitään erikoista ole. Lisäksi eihän tänne nyt voi kaikkea edes kirjoittaa ja itsekään en viitsi esim opinnoistani sen enempää kirjoittaa. Pitäisi ehkä olla jokin hyvin vauhdikas elämä, että saisi sitten kirjoitettua mielenkiintoisemmin. Itsekin olen kirjoitellut tänne vasta joulun ajasta lähtien. Monesti harvoinkin ja vasta muutaman kuukauden useammin. Nyt nämä biisit olivat sitten liikaa. Niinkuin mainitsit ei saisi olla mitään tälläistä mielenkiinnonkohdetta.
Minullakaan ei oikein ole ketään. Onhan seki toisaalta surullinen ja surkea asia. En mielelläni edes tunnustaisi sitä. Itsekin mietin, että kirjoitan niin kauan kun tuntuu kivalta kirjoittaa. Sitten se raja tulee joskus vastaan. Samalla toivon ettet liikaa silti välitä ikävistä viesteistä. Se on helppoa sanoa, mutta samalla muiden on helppoa täällä nimettöminä arvostella muita. Ilkeäähän se on ja ikävää. Minä olen silti tottunut siihen. Elämässäni on ollut ikäviä ihmisiä. Silti en ihan tahallani halua mitään lisää ikävyyttä elämääni saada joten varmasti pitää nyt vähentää kirjoittamista.
Vierailija kirjoitti:
No ei o varmaan tarkoitus, et uuvuttaa muita palstalaisia ja mieti, ketä kiinnostaa lukea pitkiä jorinoita päiväsi kulusta, kun oot porukoilla, kirpparilla, katsot elokuvan, kuuntelet biisin. Aina sitä samaa.
Taidat olla kateellinen niille joilla jotain mukavaa elämässä. Jos uuvuttaa lukea miksi et vaihda palstaa. Olen saanut monta hyvää leffa vinkkiä M31 viesteistä. Harmi jos tämä ketju tyhmien kirjoitusten vuoksi päättyy. Mukaville kirjoittajille mukavaa sunnuntaita.😊 N65
Aurinko paistaa, lokit huutelee, letkee musa soi ja mä pakkailen kamppeita mökkireissulle. Illalla pääsee löylyttelemään puusaunaan. Fiilis on korkealla.
Lähdetään puolilta päivin ajelemaan miehen ja kisun kanssa, vapun vietto ja omat nelikymppiset rikkumattomassa luonnonrauhassa järven äärellä.
Neljä vuotta viimeisestä reissusta (mies käynyt itsekseen), olen voinut huonosti ja ollut lamaantunut masennuksesta. Välillä paniikkikohtauksien rampauttama, kodin vankina.
Osaan todella nauttia ja arvostaa tämän hetkistä hyvää oloa ja tulossa olevia ihania lämpimiä päiviä, retkeilyä kansallispuistossa.
Elämä voittaa <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei o varmaan tarkoitus, et uuvuttaa muita palstalaisia ja mieti, ketä kiinnostaa lukea pitkiä jorinoita päiväsi kulusta, kun oot porukoilla, kirpparilla, katsot elokuvan, kuuntelet biisin. Aina sitä samaa.
ADIOS! ADIOS! ADIOS!
ENKÄ KOSKAAN PALAA!
M31
No höh. Älkää antako jonkun/joidenkin törpön pilata tätä ketjua turhilla alapeukuilla. Tavallinen elämä on kivaa, mä tykkään lukea herkuista, mitä M31 syö, ja leffat on aina erit.
Mukava ihminen e i a l a p e u k u t a
Jatketaan vaan kirjoittelua, suurin osa tykkää tästä ketjusta tälläisenä, miksi se on 1,5vuoden aikana muotoutunut.
Jos en tykkäisi ketjusta, pysyisin pois, niin yksinkertaista se on🤔
Leppeää Lepopäivää Kaikille tasapuolisesti
N63
Tämän tavallisempaa ketjua saa hakea. Ne, jotka kaipaa erilaista, voivat etsiytyä sellaisiin tai avata oman.
Olen mielissäni aina lukiessani vakkarien kirjoittelua ja erityisesti ilahdun, kun mukavia uusia tulee joukkoon.
On kiva, kun j o k u kysyy: Mitä Sinulle kuuluu?
Kiitos kysymästä, ihan hyvää kuuluu.
Rauhallista ja tuttua elämää, se on parasta. Joskus oli elämä vähemmän rauhallista, nyt osaan nauttia rauhallisuudesta ja ihan arkisista pienistä asioista.
Kävin aamulla pyörälenkillä, joten liikuntaakin sain ja nyt lähden "keittämään" päiväkahvit.
Mukavaa sunnuntaita kaikille!
Ei välitetä ilkeistä kirjoituksista eikä alapeukuista.
Vierailija kirjoitti:
Aurinko paistaa, lokit huutelee, letkee musa soi ja mä pakkailen kamppeita mökkireissulle. Illalla pääsee löylyttelemään puusaunaan. Fiilis on korkealla.
Lähdetään puolilta päivin ajelemaan miehen ja kisun kanssa, vapun vietto ja omat nelikymppiset rikkumattomassa luonnonrauhassa järven äärellä.
Neljä vuotta viimeisestä reissusta (mies käynyt itsekseen), olen voinut huonosti ja ollut lamaantunut masennuksesta. Välillä paniikkikohtauksien rampauttama, kodin vankina.
Osaan todella nauttia ja arvostaa tämän hetkistä hyvää oloa ja tulossa olevia ihania lämpimiä päiviä, retkeilyä kansallispuistossa.
Elämä voittaa <3
Lämpimät onnittelut, mukavaa synttäriä luonnon rauhassa!.
Tiedän kokemuksesta mitä masennus on. Onneksi elämä on voittanut!
Tsemppiä ja hyvää oloa Sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä voittaa <3Lämpimät onnittelut, mukavaa synttäriä luonnon rauhassa!.
Tiedän kokemuksesta mitä masennus on. Onneksi elämä on voittanut!
Tsemppiä ja hyvää oloa Sinulle!
Sydämelliset kiitokset! Tuli hyvä mieli sanoistasi. Mulavaa vappua sinulle, voi hyvin!
Vierailija kirjoitti:
Elämä voittaa <3
Ihana viesti. Kevät rules, puusauna💕.
Masennuksesta toivuttua näkee värit! Ihana tunne, been there, seen it!!!🌻
Hyvää Syntymäpäivää
Vierailija kirjoitti:
Elämä voittaa <3
Toivon myös sinulle mukavaa päivää. Tiedän kyllä itsekin tuon mistä kirjoitit. Elämäni on näyttänyt välillä surulliselta ja toivottomalta. Näin ymmärrän hyvin sen miltä tuntuu nähdä se muutos parempaan ja toivon sinulle kaikkea hyvää.
Jos ei o ketään kelle kertoa, osta vihko ja kirjoita siihen tai tee kansio nettiin itsellesi. Pidä päiväkirjaa itsellesi. Täällä on rasittavaa niitä pitkiä sepustuksia lukea ja sisältö aina samaa samalta. Jotkut ottanu ketjun ystäväkseen, päiväkirjakseen. Siksi moni sellainen myös tosielämässä tulee kartetuksi, koska kukaan ei jaksa kun toinen ripustautuu ja puhuu vaan minä, minä, minä. Eikä ymmärrä lopettaa ajoissa, koskaan. Lopulta jää yksin. Muut uupuu, ärsyyntyy ja häipyy.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei o ketään kelle kertoa, osta vihko ja kirjoita siihen tai tee kansio nettiin itsellesi. Pidä päiväkirjaa itsellesi. Täällä on rasittavaa niitä pitkiä sepustuksia lukea ja sisältö aina samaa samalta. Jotkut ottanu ketjun ystäväkseen, päiväkirjakseen. Siksi moni sellainen myös tosielämässä tulee kartetuksi, koska kukaan ei jaksa kun toinen ripustautuu ja puhuu vaan minä, minä, minä. Eikä ymmärrä lopettaa ajoissa, koskaan. Lopulta jää yksin. Muut uupuu, ärsyyntyy ja häipyy.
Tänne sopii kaikki tarinat, tilaa riittää. Jos sinä et halua/jaksa lukea, ei se tarkoita, että kukaan ei.
Täällä on pärjätty ihan hyvin kaikenlaisten kertomusten kanssa, paitsi ilkeilyn. Pysythän pois ketjusta, jos tämä ei sinua kiinnosta. Olet tullut väärään ketjuun, täällä ei kannata pahoittaa toisten mieliä, vaan kannustaa, nostaa.
Pitkien tarinoiden takia tuskin kukaan ketjusta lähtee, ilkeily on todennäköisempi syy.
Joten jatketaan... sunnuntaiehtoon viettoa
Ap/ N63
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin jos viestit rasittavat sinua niin älä lue niitä. Kukaan ei pakota lukemaan. Samalla jokainen saa kirjoittaa mitä tahtoo. Ei tämä ole mikään sellainen ketju jossa saa kirjoittaa vaan erikoisista jutuista. Sinä et myöskään tiedä miksi esim minä olen yksinäinen. En ole tänne elämääni kertonut. Samoin jos katsoo itseäni niin esim minä olen aina kuunnellut muita. Hyvin harvoin olen tuonut itseäni mitenkään esiin. Yleensä aina joku muu etusijalla ollut. Samoin jos kirjoitan tänne paljon niin se ei tarkoita, että esim puhuisin oikeassa elämässä noin paljon ja joku joutuisi puhettani kuuntelemaan. Ei se mene niin.
Samoin mietin kuinka usein tänne olisi sitten sopivaa kirjoittaa, ettei tulisi sitä päiväkirjafiilistä? Vaikeaksi menee. Tai kuinka monta lausetta on sopivaa kirjoittaa. Ei kannata silti alkaa esim minulle mitään ikävää kirjoittamaan. Älä alennu siihen. Voit miettiä jokaisen ihmisen elämää. Jokaisella ihmisellä on oma tarinansa ja et voi tietää mitä jokainen kantaa mukanaan.
Ihan mahtavaa, vappu tulossa. Jee!
Vierailija kirjoitti:
Eikös ketjun tarkoitus ole kertoa itsestään?
Saa kertoa itsestään, itsestään, itsestään.
"Onpa hienoa, kun toiset tulee opettamaan miten kirjoitetaan."
Tällä Vauvalla on tosissaan diktaattorimeininki.
Hei, täällä minä, joka olen vasta löytänyt ketjun. Aloitin lukemaan ketjua alusta, vielä en oo päässyt tähän kohtaan. Nimenomaan ketjun mukava keskustelu, kannustus, jokaisen vapaus kertoa omia juttujaan on ollut hyvä. Saa kertoa elokuvista, musiikista, mistä vaan itelle tärkeistä jutuista. Jatketaan samaan malliin!
Vierailija kirjoitti:
Hei, täällä minä, joka olen vasta löytänyt ketjun. Aloitin lukemaan ketjua alusta, vielä en oo päässyt tähän kohtaan. Nimenomaan ketjun mukava keskustelu, kannustus, jokaisen vapaus kertoa omia juttujaan on ollut hyvä. Saa kertoa elokuvista, musiikista, mistä vaan itelle tärkeistä jutuista. Jatketaan samaan malliin!
Kannatetaan. Saa kirjoittaa lyhyesti tai pitkästi, mitä nyt kelle kuuluukaan sillä hetkellä. Sitähän tässä just kysytään: Mitä Sinulle kuuluu tänään?🤔
Nyt on kolme biisiä joita tällä hetkellä mm kuuntelen, 70 luku iskee pop musiikissa?
1. CYRIL: Stumblin' in. Australialaisen Cyrilin remix Suzy Quatron v. 1979 hitistä.
2. GALANTS, DAVID GUETTA, 5 SECONDS OF SUMMER:
Lighter, Galants ruotsalainen elekt. Pop duo
3. ROBIN SCHULZ, RITA ORA: I'll be there,
Robin saksal. Muusikko
Hyvä musiikki kuuluu kaikille! (Itse keksitty motto).
Nyt on tosi hyvä boomi kotimaisessa musiikissa:
Mirella: Timantti
Ege Zulu, Behm: Tunnista tuntiin
Ani: Jos puhutaan totta
Ahti : Väärään aikaan
Kyllä on tosi hyvää musaa Nyt tarjolla. Lisäksi Kuumaan biisit
Ylivoimainen, Tulipalo.
Viivi: Mitä näill korteilla saa, Ihana kipu.
Sivusta tähän. Koita olla välittämästä ikävistä viesteistä. Kyllä silti minuakin alkaa ärsyttää vähitellen. Taidan nyt pitää taukoa täältä, että ihmiset saavat "toipua" ikävistä biisivalinnoistani ja kenenkään ei tarvise enää lukea niistä.