Kuinka monen kanssa vaimo on ollut
Tiedättekö kuinka monen miehen kanssa vaimonne on ollut sängyssä.
Onko vaimoillanne tapana kertoa vanhoista tapahtumista
Kommentit (132)
Öö vaimon puhkaisin eli olin eka kuten melkein kaikki häntä ennen
Tavattiin kun oli 16v. Sain kunnian olla ensimmäinen. Siskonsa miehen kanssa harjoitellut sitä ennen ja vielä seukkaus aikanakin käsipeliä, suihinottoa ym.
Muutama 3-4 käsihoitoa niihin aikoihin.
Seurusteluaikana sai 3 vierasta kun halusi testata muitakin.
30v oltu naimisissa ja ei ole ollut vieraita vaikka joskus jopa olen ehdottanutkin niitä.
Vain minä
Ekana vaginalla
Suussa
Persereiässä
Vierailija kirjoitti:
Olen hänen ainoa seksikumppani. Itsellä tuo luku ylittää 100. Ja sekös vaimoa on kaihertanut. On asioita joita en saa häntä ymmärtämään koska hänellä ei ole kokemusta muista. Hänen itsetuntonsa on laskenut vaikka ei ole mitään syytä. Pahin alkoi kun törmäsimme yhteen entiseen petikumppaniini taannoin. Aivan uskomattoman kaunis ja seksikäs nainen mutta aivan pas*ka itseään täynnä oleva luonne. Hyvät kyydit sain aikanaan ja paljon silmä karkkia. Mutta vaimolla iski tästä alenmuuskompleksi josta ei ole päässyt yli eikä ympäri. Eikä tunnu olevan mitään mitä voisi sanoa joka helpottaisi vaimon oloa. Aika kenties.
Anna vaimon kokeilla muita. Osta hänelle viikon kylpyläloma ja pakkaa mukaan erikokoisia kondomeita.
Mieheni ei tiedä, eikä kukaan muukaan. Olen ollut yli 100 kanssa. Sinkkuna tosin, oli vaan niin ihanaa saada vaihtelua pitkän liiton jälkeen ja 25-40v miehet kävivät kuumana tinderissä.
nyt 2v uudessa parisuhteessa ja mieheni vieläkin kehuu seksitaitojani.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni ei tiedä, eikä kukaan muukaan. Olen ollut yli 100 kanssa. Sinkkuna tosin, oli vaan niin ihanaa saada vaihtelua pitkän liiton jälkeen ja 25-40v miehet kävivät kuumana tinderissä.
nyt 2v uudessa parisuhteessa ja mieheni vieläkin kehuu seksitaitojani.
Kadehdin miestäsi. Vähintään kymmenen miehen kokemus pitäisi olla ehtona, että saa avioitumisluvan.
Jos ei 10 täyty, se pitää kerätä ensimmäisen aviovuoden aikana.
useita kymmeniä ennen minua, vaimo harrastanut seksiä n.13 vuotiaasta saakka ja on hyvin innokas edelleen. Avioliiton aikana vain yksi vieras ollut tähän mennessä, toivottavasti tulee useita vielä lisää. Naimisissa reilu 10 vuotta.
Ei ole vaimo, vaan avopuoliso. En tiedä tarkkaa lukua, tuskin muistaa itsekään, mutta onhan niitä kumppaneita ollut. Molemmilla meillä on ns. kilometrejä kuljettuna ja joskus noista puhutaan.
Ensimmäisellä vaimollani oli 68 miestä ja 2 naista ennen minua. Lähes kaikki kokemukset olivat ajalta, jolloin vaimo oli alle 30-v. Kun tapasimme, hän oli 40-v.
Nykyisellä vaimolla miehiä oli n. 25 kpl, ei ole ihan varma luvusta. Naisista ja muista sukupuolista hänellä ei ole kokemusta.
Minulla 30 naista ja 6 miestä, ei muita sukupuolia. Nyt vaimon kanssa 10 vuotta yhdessä, ei muita kumppaneita. M65 ja N69.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisellä vaimollani oli 68 miestä ja 2 naista ennen minua. Lähes kaikki kokemukset olivat ajalta, jolloin vaimo oli alle 30-v. Kun tapasimme, hän oli 40-v.
Nykyisellä vaimolla miehiä oli n. 25 kpl, ei ole ihan varma luvusta. Naisista ja muista sukupuolista hänellä ei ole kokemusta.
Minulla 30 naista ja 6 miestä, ei muita sukupuolia. Nyt vaimon kanssa 10 vuotta yhdessä, ei muita kumppaneita. M65 ja N69.
Meinaatko ihan oikeasti, että ensimmäinen vaimosi oli pitänyt noin tarkkaa lukua? Kirjanpidostako tarkisti lukumäärän?
Mistä te tiedätte? Naiset kertovat?
Vaimoni sanoo nolla ja siitä ei puhuta kun on uskovainen ja arka aihe.
Antaako nollatoleranssi nainen anusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko ihan oikeasti, että ensimmäinen vaimosi oli pitänyt noin tarkkaa lukua? Kirjanpidostako tarkisti lukumäärän?
Hän merkitsi ahkerasti muistiin päivän tapahtumia kslentereihin ja päiväkirjoihin. Ja kun yli kuusikymmentä sekdikummpania oli nuorella iällä, hän muisti sen luvun vanhana. Kolmikymppisen jälkeen luku ei kasvanut kuin parilla-kolmella.
Jaa-a. Eipä olla puhuttu, mutta veikkaan, että siinä 4-10 välillä....
Ollaan oltu kimpassa kohta kymmenen vuotta.
Tiedän naisellani olleen vientiä ennen minua noin 60-70 kumppania.
Nuorena pari kimppaakin on hänelle ollut.
Ei ole osannut sanoa. Oltiin päälle kolmekymppisiä, kun tavattiin ja nyt 18 vuotta yhteiseloa takana. Puhutaan kuitenkin kuulemma sadoista. On aina pitänyt seksistä ja on kyllä estoton ja taitava niissä hommissa. Minua tuo lukema ei ole kyllä häirinnyt. Olen vain tyytyväinen, että on toteuttanut itseään ja nauttinut, sekä oppinut kaikenlaista mukavaa, josta saan nyt itse nauttia.
Kysyin rouvalta niin lähempänä kymmentä kuin kahtakymmentä eli päättelen voisi olla lähempänä kahtakymmentä oikea luku. Kysyin tekoälyltä mikä on seksikumppaneiden määrän mediaan suomessa? Kymmenen tai vähän yli eli linjassa on rouvan seksikumppanit. Ollaan tavattu 26 vuotiaina ja jos hän on harrastanut 16-26vuotiaana seksiä, se tekee 1.5 miestä vuodessa, eikä ollut seurustellut pitkään kenenkään kanssa, väittää ettei ole ollut meidän aikana muiden miesten kanssa, tästä en menisi ihan takuuseen koska on vähän epäilyjä parista kerrasta, jos on näin, niitä voi olla enempi. M 54
Vierailija kirjoitti:
Kysyin rouvalta niin lähempänä kymmentä kuin kahtakymmentä eli päättelen voisi olla lähempänä kahtakymmentä oikea luku. Kysyin tekoälyltä mikä on seksikumppaneiden määrän mediaan suomessa? Kymmenen tai vähän yli eli linjassa on rouvan seksikumppanit. Ollaan tavattu 26 vuotiaina ja jos hän on harrastanut 16-26vuotiaana seksiä, se tekee 1.5 miestä vuodessa, eikä ollut seurustellut pitkään kenenkään kanssa, väittää ettei ole ollut meidän aikana muiden miesten kanssa, tästä en menisi ihan takuuseen koska on vähän epäilyjä parista kerrasta, jos on näin, niitä voi olla enempi. M 54
Mitä sitten?
Mihin tämä perustuu? Sitoutuminen on paljon muutakin kuin seksiä.