Kuinka monen kanssa vaimo on ollut
Tiedättekö kuinka monen miehen kanssa vaimonne on ollut sängyssä.
Onko vaimoillanne tapana kertoa vanhoista tapahtumista
Kommentit (132)
Jotai 130-140. Mut ei oo mikää pettäjä tyyppi, siit ei oo niinku kyse.
Ollaan oltu kuukaus yhes ja 18 vuotta molemmat.
Vaimo ei ole koskaan puhunut siitä, ei vaikka olen yrittänyt keskustella.
Itsellä kolme.
Mies, noin 60.
On ollut varmaan kymmeniä. On kertonut kiimoissaan kuinka opiskeluaikoinaan nuorena saanut kaikenkokoisia kaluja kunnolla.
Ollaan oltu yhdessä hyvin pitkään ja seksielämämme on ollut hyvin monipuolista ja estotonta ja saan nauttia vaimon hyvistä kyydeistä vieläkin.
50+pari
Itse olen nähnyt hänen panevan parinkymmenen eri miehen kanssa. Minua ennen varmaan aika monta.
Vierailija kirjoitti:
Jotai 130-140. Mut ei oo mikää pettäjä tyyppi, siit ei oo niinku kyse.
Ollaan oltu kuukaus yhes ja 18 vuotta molemmat.
Tää on paras
Mullakin niin, etten ihan kaikkia kyllä muista. Mutta eipä tuo mies vaadi tilille, eikä voiskaan. Hänellä ollut paljon vähemmän.
Avioliiton aikana on eriasia, sitäkin valitettavasti sattunut, kun oltu erossakin hetki.
Suunnilleen parinkymmenen miehen kanssa. 6 naisen kanssa. Tiesin että vaimoni on bi jo suhteen alkuvaiheessa Eikä se ole meitä haitannut.
Vierailija kirjoitti:
Suunnilleen parinkymmenen miehen kanssa. 6 naisen kanssa. Tiesin että vaimoni on bi jo suhteen alkuvaiheessa Eikä se ole meitä haitannut.
Aika sama määrät meillä, mutta bi-asia tuli esille vasta myöhemmin, eikä vieläkään oikein halua siitä puhua. Vanhempi pariskunta ollaan, mutta seksiä riittää kivasti.
Muutamia kymmeniä miehiä ja muutama nainen ennen minua, parisuhteemme aikana muutamia kymmeniä miehiä ja muutama nainen lisää. Elämme avoimessa suhteessa.
Jostain 'poikkitieteellisestä artikkelista' eli höpöhöpöjutusta tuli tannoin luettua, että naiset valehtelevat suurin piirtein puolella ainakin alaspäin aiheesta kysyttäessä. Kai se joku siveysjuttu on. tai ainakin ollut. Oma puhuu seitsemästä, joten tulkkaan sen yli viiteentoista. AIka osaava nainen sängyssä ja melko estototonkin kokeilemaan melkein mitä vain, joten saatan olla alakantissa. Väillä vieläkin yllättää jollain 'uudella' otteella tai tempulla ja onpa tullut mieleen, että vieläkö käy jossain harjoittelemassa. Ei sen puoleen että haittaakaan, ei kulu soutamalla...paranee vaan eikä todellakaan ole minulta mitään pois jos
hän saa nauttia jossain muuallakin. Kaunis on hän ja tiedän, että kiinnostaa miehiä missä vain onkaan.
Menetti neitsyyden minulle ja sanonut että pysynyt uskollisena nämä kaikki vuodet. Joten 1.
Mun vaimo on ennen minua ollut varmaan sadan kanssa. Ja nuorena on tavattu. Oli villi tapaus, ja meilläkin oli seksiä muutama tunti ensi tapaamisemme jälkeen. Eikä käytetty kortsua. Ei haittaa yhtään entiset, onneksi ei ollut tauteja. Tästä seurasi tähän mennessä yli 20 vuotta kestänyt parisuhde, jossa seksiä harrastetaan joka päivä. Naikaa joku siveyden sipuli, jos haluatte, ja valittakaa sitten täällä palstalla seksin puutetta. Tai sitä, kun vaimo kolmevitosena suree kokemattomuuttaan, ja haluaa elää nuoruuden uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Menetti neitsyyden minulle ja sanonut että pysynyt uskollisena nämä kaikki vuodet. Joten 1.
Olisivatpa kaikki naiset noin kunnollisia.
Vierailija kirjoitti:
Ja kuinkas monta herralla mahtoi olla ennen? Nämä naiset jotka säästävät itseään ovat naurettavia. Luulevat olevansa jotenkin parempia silloin. Luuleeko ne että mies joka on pannut monia ennen pitää sitä kokematonta jotenkin upempana kuin muita. Sitten itketään perästä päin kun eipä se oma arvo mitenkään parempi ollut ja toinen on naida napsutellut ja nauttinut elämästä ja naisista. Kannattiko?😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hänen ainoa seksikumppani. Itsellä tuo luku ylittää 100. Ja sekös vaimoa on kaihertanut. On asioita joita en saa häntä ymmärtämään koska hänellä ei ole kokemusta muista. Hänen itsetuntonsa on laskenut vaikka ei ole mitään syytä. Pahin alkoi kun törmäsimme yhteen entiseen petikumppaniini taannoin. Aivan uskomattoman kaunis ja seksikäs nainen mutta aivan pas*ka itseään täynnä oleva luonne. Hyvät kyydit sain aikanaan ja paljon silmä karkkia. Mutta vaimolla iski tästä alenmuuskompleksi josta ei ole päässyt yli eikä ympäri. Eikä tunnu olevan mitään mitä voisi sanoa joka helpottaisi vaimon oloa. Aika kenties.
Huh huh... miksi helevatussa noin eriparia olevat immeiset mennee yhtee? Ero totsta tulloo koska ei sun naine yli pääse et on jono jatke eikä mitenkää spesiaali kuten sinä hälle.
Ihmeellinen ajatuskuvio. Miten se vaimo ei voi olla spesiaali? Siis jos on harrastanut ennen seksiä, niin kukaan ei voi enää olla spesiaali? Toisinsanoen se ensimmäinen pitää ottaa. Entä sitten kun tulee ero, silloin ei seuraava enää ole spesiaali ja mitä käy sen ensimmäisen spesiaaliudelle? Ärsyttää kun ajatellaan niin yksioikoisesti.
No helou tuollaiselle sadan pillun miehelle kaikki kait olleet "spesiaaleja".Onnea vaan, olet mun valittu n:o 101. Anna mun nauraa.
Vaimoni 54 v on ollut ainakin 80 miehen kanssa . Ennenkuin alkoi minun kanssa olemaan niin hänellä oli noin 15 eri seksi kumppania ja minun kanssa noin 60 - 70 miestä . Olemme olleet yhdessä 20 vuotta .
Exavokilla oli saldo ennen minua +500. Uskoisin että saldo kasvoi suhteemme aikana muutamalla, kun olimme 7 vuotta kimpassa. Nyt lukema lähentelee varmasti jo tuhatta.
Noin viisikymmentä kertoi luvun olevan kun suhteen alkupuolella juteltiin. Oltu yhdessä 30 vuotta ja muutama tullut sinä aikana lisää joista tiedän. Ei haittaa yhtään, on vain hyvä että vaimo on seksuaalisesti innokas kun itsekin olen.
Onhan tuo kullia saanut niin monelta että niistä jonkinlaisen kapulasillan rakentaisi, useita kymmeniä ollut kun asiasta on puhuttu.
Minulle sama kuinka monen kanssa aikaisemmin ollut, vaikka olis rahasta myynyt, en ole mustis tyyppiä muutenkaan. Pettämistä en hyväksy.