Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monen kanssa vaimo on ollut

Vierailija
06.10.2022 |

Tiedättekö kuinka monen miehen kanssa vaimonne on ollut sängyssä.
Onko vaimoillanne tapana kertoa vanhoista tapahtumista

Kommentit (132)

Vierailija
81/132 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittää että kaksi minun lisäksi on päässyt hunajaiseen herkun nautinnon makuun. Sen lisäksi ottanut yhdeltä kaverilta suihin ja hän oli myös tarjoillut suuseksiä. Neitsyyden antoi 17 vuotiaana  =)

Vierailija
82/132 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin vaimolta joskus kuinka monelta se on ottanut suihin. Vaimo lehahti tulipunaiseksi ja vastasi ettei muista. Niitä siis on ollut aika liuta. Ensimmäinen kerta oli 15-vuotiaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/132 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon kanssa ollaan oltu yhdessä reilu 20 vuotta, nyt ollaan hiukan yli 40-vuotiaita. Vaimo kertoi, että minua ennen hänellä oli ollut 3 sänkykumppania, joista yksi oli ollut seurustelusuhde, yksi lyhyt tapailusuhde juuri ennen minua ja yksi yhden illan juttu. Siitä ei ole ollut puhetta, mitä kaikkea hän on tehnyt näiden kumppanien kanssa.

Vierailija
84/132 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kertonut, enkä ole kysynyt, eikä hän ole kysynyt minultakaan. Ei kiinnosta tuollaiset vanhat jutut.

Vierailija
85/132 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo on ollut 30  miehen kanssa ennen minua. Myös peppua on antanut kuulemma 10:lle. 16 v eka kerta ja me tavattu 23 vuotiaina. Yhdessäolo vuosia jo 30 nykyään. Aluksi vaimo häpeillen kertoi kuinka monen kansa on nussinut. Mutta pikkuhiljaa aina kertoili lisää ja sittemmin näistä entisitä panoista tuli meille ikäänkuin kiva esileikki. Kertoilimme ja kyselimme toisltamme miten ja missä ja kenen kanssa ollaan nussittu. Kiihottaa meitä kumpaakin. vaimo antanut parvekkeella, uima-altaassa, puistossa, autossa jne. Ja minä kerroin kuinka 19v olin 40 parin kanssa kimpassa. Nyt avioliiton aikana ollaan harrastettu kimppaa jo vuosia ja vaimon luku on nyt kolminumeroinen. Suurin osa yhdessä koettu ja n 10 panoa, joilla vaimo käynyt yksinään luvalla. Kävi 15v. jälkeen myös yhdellä entisellä panollaan kun oli samalla paikkakunnalla kurssilla. Meillä seksi sujuu hienosti myös kahdestaan, nämä tuovat kivaa lisäkiihoketta. vaimo edelleen hyvässä fyysiseeä kunnossa ja mitoissa, pillukin vielä erittäin tiukka.  

Vierailija
86/132 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä, en ole kysynyt. Oli neitsyt kun tavattiin

Vierailija
87/132 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen maksullinen virotar vaimona että, varmaan satoja miehiä ennen minua. Mitä sitten, hyvä sångyssä ja pitää kodin kunnossa ja osaa pukeutua ja olla ihmisten kanssa. En vaihtaisi millään väsähtäneeseen simppailevaan suomi naiseen.

Vierailija
88/132 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut pitänyt lukua, mutta 14-20 vuotiaana arvionsa mukaan n. 50. 20-27 vuotiaana ensimmäinen avioliitto, jona aikana 6. 27-29 vuotiaana eronneena 9 29-63 -vuotiaana liitto minun kanssani. 20 ensimmäistä vuotta olin ainoa, sitten ilmeisesti n. 20 kuolemaansa mennessä. Siis yhteensä n. 85. Oli kyllä monet konstit oppinut.

Vierailija
89/132 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittää nolla ennen avioliittoa. Hmm...

Vierailija
90/132 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoi että onhan niitä ollut😁 kuulemma jossain 60-90 miehen välillä. On ollut omien sanojensa mukaan aika helppo alle parikymppisenä ennen kuin tavattiin. Oli tavatessamme 21. Nyt ollaan oltu 15 vuotta yhdessä. Ei se käyttämällä kulu👍 ihana on vaimoni ollut koko yhteisen aikamme

Vierailija
91/132 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ensimmäinen ja tiedossa on varmasti yksi sen jälkeen. Eli kaksi varmaa. Lasketaanko naispuoleinen mukaan, silloin määrä nousisisi kolmeen?

Yhteistä elämää reilut 30 vuotta.

Vierailija
92/132 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ensimmäinen, eikä tietääkseni suhteen aikana ole ollut muita. Yhdessä 22 vuotta. 

Vierailija
93/132 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suloinen vaimoni ei ole ollut yhdynnässä kenenkään muun miehen kanssa, mutta on herttaillut saunassa muutamalle ITSE valitsemalleen miehelle näyttämällä ja supistelemalla täysin avonaista ja äärettömän kaunista posliinivittuaan.

On synnyttänyt molemminpuolisen ja pysyvästi kestävän ystävällisyyden, jonka määrää ei sanoin pysty kuvaamaan.

Vierailija
94/132 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyyden vein vaimoltani ja edelleen yhdessä 20v myöhemmin. Ei kuulemma kaipaa kokemuksia muista vaikka villi onkin sängyssä.

Vierailija
95/132 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jorma-- kirjoitti:

Vain yhden, minun. 😊

Ootko niin kuin ylpeä tästä? Olisi ehkä vähän monipuolisempaa jos vaimo olisi päässyt harjoittelemaan vähän muidenkin kanssa. Mieluummin ottaisin puolisokseni tankotanssihan kuin nunnan.

Vierailija
96/132 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarkkaa lukua, mutta ennen liittoa ilmeisesti n.100. Viiden vuoden liittomme aikana n. 3 vuodessa: pikkujouluissa, tyttöjen risteilyllä ja yksi muuten vaan. Piristää aina suhdettamme. Terveydestä ja ehkäisystä tietysti huolehditaan.

Vierailija
97/132 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiahan on niin, että mitä enemmän naisella on kumppaneita, sitä varmemmin sitoutuminen epäonnistuu. naisella kun on aina tunteet pelissä. miehillä partnerien määrällä ei ole niin suurta merkitystä, koska mies on ohjelmoitu jyystämään kaikkea ja kaikkia. miehelle kyseessä on vain suoritus. 

Vierailija
98/132 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitat: "...miehelle kyseessä on vain suoritus."

Vastaan: "H v!" 

Vierailija
99/132 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua tietää, siitä ei varmaan seuraisi mitään hyvää. Turha kaivella vanhoja. Ei tuo neitsyt ollut, pari kertaa ennen minuakin ollut jo naimisissa

Vierailija
100/132 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva ollut neljä vuotta duunissa ennen tapaamista, paikassa missä oli monet kuuluisat iskemätähdet ja iso lauma muusikoita. Vähän päälle kahdenkymmenen simpsakka nuori nainen, tyylikäs ja kaikinpuolin hyvännäköinen. Jos kuvittelisin ettei useampi kymmenen muusikkoa olisi pannut häntä, kun mekin pantiin kolme tuntia tapaamisen jälkeen, olisin aika sinisilmäinen. Kolmesta on kertonut vähän miten ovat olleet ja ketkä, yksi on niistä iso stara.