Kuinka monen kanssa vaimo on ollut
Tiedättekö kuinka monen miehen kanssa vaimonne on ollut sängyssä.
Onko vaimoillanne tapana kertoa vanhoista tapahtumista
Kommentit (132)
Ei ole laskenut, mutta lienee yli 50. Kymmenen vuoden liittomme aikana ainakin 12. Ei ole siitä kulunut, mutta taitoja on oppinut. Yksi varakas vakipanonsa on kustantanut alakropan laseroinnin kaikkien iloksi.
Johan talla palstalla liikkuu jormia tai jorma joka tehtailee vastauksia.
Mista lahtien 100 kumppania on ok?
Mista lahtien jako/pettaminen on ok?
Toisaalta suomineidoista sen uskoisi.
Onpa likasta touhua, jos kaikki nussii keskenaan pienessa suomessa. Ja pitaa siita viela kirjaa..
Kysymys voisi taas kuulua "Tiedättekö, kuinka monen kanssa puolisonne on ollut?". Miksi on olennaista se, onko puoliso mies, nainen vai identifioituuko hän joksikin muuksi? Olen naimisissa naisen kanssa. Minua ei kiinnosta, kuinka monen miehen kanssa hänellä on ollut seksiä, onko heitä ollut kaksi vai sata, minua ei kiinnosta.
Tapasimme varsin varttuneina aikuisina, joten on luonnollista, että kummallakin on aikaisempia kokemuksia; minusta olisi pelottavaa, jos hänellä ei olisi aikaisempia kokemuksia. Hän on kertonut, joskus hieman yllytettynä seksikokemuksistaan, ja se on auttanut minua ymmärtämään enemmän siitä, mistä hän nauttii. Kaikkia asioita en olisi yksikseni ymmärtänyt.
Siis oikeasti...ketä moinen kiinnostaa? Vehkeet ei tuosta kulu, vaikka kuinka soutaa ja huopaa!
Vertailu toisiin onkin sitten jo toinen juttu - ainakin negatiivinen vertailu :)
Veikkaisin että todellisuudessa paljon useamman kanssa kuin ensiajattelemalla kuvittelisin. Ei puhu aiheesta. Joskus mietiskelin että voisi olla viiden paikkeilla kun ns kilttityttö-tyyppi, mutta todellisuus lienee paljon enemmän.
En edes tiedä minkä ikäisenä hän on aloittanut sekstailun. Tavatessamme oli 20 v. Jos vaikka 15 vuotiaana aloitellut niin kyllä vientiä on ehtinyt olla siinä ajassa.
Vierailija kirjoitti:
vaimo oli ehta kun tapasimme samoin sen aikainen tyttöystäväkin eli ekana aina itse...
Kysyin omalta muijalta niin yllättäen ettei ehtinyt valehtelemaan.
Riittävän monen, ettei tarvitse vieraisiin lähteä. Veikkaisin noin 30.
Siis ennen vai jälkeen meidän naimisiinmenon?
Ennen? Mitä hittoa se minulle kuuluu? Toivottavasti niin monen, että sai mittansa täyteen.
Jälkeen? Uskoisin, ettei muiden kuin minun kanssa, mutta mistä sitä tietää. Ja loppujen lopuksi, onko sillä nyt niin kauheasti sitten väliäkään?
Ennen avioliittoa kahden. Avioliiton aikana ties kuinka monen. Tahti sen kun kiihtyy.
Ei mitään.