Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monen kanssa vaimo on ollut

Vierailija
06.10.2022 |

Tiedättekö kuinka monen miehen kanssa vaimonne on ollut sängyssä.
Onko vaimoillanne tapana kertoa vanhoista tapahtumista

Kommentit (132)

Vierailija
61/132 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkirjat ihan luvan kanssa luettuani tiedän, että olen numero 11. Ei haittaisi yhtään jos luku tuosta vielä nousisi 😆.

Vierailija
62/132 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nro 4, itse rassannut n. 100 reikää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/132 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

72 kpl

Vierailija
64/132 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan 100+. Ei vaimo edes muista kaikkien nimiä, no en minäkään. Tavattiin lähemmäs kolmekymppisinä ja kumpikin oltiin oltu aktiivisia tällä saralla.

Vierailija
65/132 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

N.70

Vierailija
66/132 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni ollut kahden kanssa ennen minua,17vuotiaana.Vähän vanhempia miehiä,lirkutelleet,ja kehuneet rakastavansa,ja heti kun ovat  saaneet,ovat lähteneet omille teillensä,hitto että naiset ovat hyväuskoisia typeryksiä,ja antavat pilata itsensä.

Vierailija
67/132 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahta on melko varmasti pannut yhdessä olomme aikana, ehkä enemmänkin. Ennen meidän suhdetta aika monen, ei puhu näistä. M54

Vierailija
68/132 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, eipä ole koskaan tullut puheeksi eikä nyt varsinaisesti niin kiinnostakaan. Yksi tai kaksi korkeintaan ennen tapaamistamme joskus 30 vuotta sitten.

Vierailija
69/132 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nro. 13. löysin salaisen listan

Vierailija
70/132 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ennen avioliittoa, avioliiton aikana ties kuinka monta, ainakin 20.

Vierailija
71/132 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin puolenkymmentä päässyt käymään pillulle ennen minua, eikä se haittaa, kiihoittavaa vain on. 

Vierailija
72/132 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni ollut kahden kanssa ennen minua,17vuotiaana.Vähän vanhempia miehiä,lirkutelleet,ja kehuneet rakastavansa,ja heti kun ovat  saaneet,ovat lähteneet omille teillensä,hitto että naiset ovat hyväuskoisia typeryksiä,ja antavat pilata itsensä.

Siis naiinen menee pilalle kun ryhtyy seksiin, mites mies sitten? ja kuinka pahasti olen mennyt pilalle, kun olen nautiskellut usean miehen lämmöstä? Onko joku asteikko sulla?

Vierailija
73/132 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis naiinen menee pilalle kun ryhtyy seksiin, mites mies sitten? ja kuinka pahasti olen mennyt pilalle, kun olen nautiskellut usean miehen lämmöstä? Onko joku asteikko sulla?

Noh, toinen oli näistä oli yön musta timo 30 sentin jormallaan. Omani ei osu edes seinämiin.

Vierailija
74/132 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin toistemme ensimmäiset. Menimme 18 vuotiaina naimisiin ja 20 vuotta oltiin vain kahdestaan. Sitten aloimme pohtia olisiko syytä laajentaa kokemusmaailmaa. Vuosi sitten hääpäivänämme repäisimme ja soitimme swingerclubin ovikelloa. Vielä olemme laskuissa mukana. Vaimolla 17 mies kokemusta ja yksi nainen. Minulla 15 naista joista yksi yhteinen kokemuksemme.  

Vierailija
75/132 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei kuulu minulle, eikä olla keskusteltu vanhoista. Hyvää seksielämää takana 18 vuotta.

Vierailija
76/132 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kalastelet, ap?

Vierailija
77/132 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ei sanonut tarkkaa lukua, kun kerroin oman lukuni (3). Ei ollut kuitenlaan kymmenistä tai alle kymmenen.  Eli useampi sata. Tämä siis ennen kuin mienimme naimisiin eli vaimo oli 24. Netsyyden hän oli menettänyt 12v. Keskimäärin yhdessä vuodessa vaimolla on ollut enemmän kumppaneita kuin minullla yhteensä. Naimisiinmenon jälkeen hän ei kuulemma ole ollut kenenkään muun kanssa.

Vierailija
78/132 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ennen minua. Avioliittomme aikana useita kymmeniä. Ollaan swingereitä ja käydään monenlaisissa seksibileissä.

Vierailija
79/132 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme ennen minua.

Olen ilmaissut haluni ottaa petileikkeihin mukaan toinen mies. Vaimoa ajatus kiihottaa mutta ei uskalla toteuttaa. Harmi.

Vierailija
80/132 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EI siihen mitään asteikkoja tarvitse.Se nyt vain on näin.