Kuinka monen kanssa vaimo on ollut
Tiedättekö kuinka monen miehen kanssa vaimonne on ollut sängyssä.
Onko vaimoillanne tapana kertoa vanhoista tapahtumista
Kommentit (132)
Varmaan 100+. Ei vaimo edes muista kaikkien nimiä, no en minäkään. Tavattiin lähemmäs kolmekymppisinä ja kumpikin oltiin oltu aktiivisia tällä saralla.
Vaimoni ollut kahden kanssa ennen minua,17vuotiaana.Vähän vanhempia miehiä,lirkutelleet,ja kehuneet rakastavansa,ja heti kun ovat saaneet,ovat lähteneet omille teillensä,hitto että naiset ovat hyväuskoisia typeryksiä,ja antavat pilata itsensä.
Kahta on melko varmasti pannut yhdessä olomme aikana, ehkä enemmänkin. Ennen meidän suhdetta aika monen, ei puhu näistä. M54
En tiedä, eipä ole koskaan tullut puheeksi eikä nyt varsinaisesti niin kiinnostakaan. Yksi tai kaksi korkeintaan ennen tapaamistamme joskus 30 vuotta sitten.
Kaksi ennen avioliittoa, avioliiton aikana ties kuinka monta, ainakin 20.
Ainakin puolenkymmentä päässyt käymään pillulle ennen minua, eikä se haittaa, kiihoittavaa vain on.
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni ollut kahden kanssa ennen minua,17vuotiaana.Vähän vanhempia miehiä,lirkutelleet,ja kehuneet rakastavansa,ja heti kun ovat saaneet,ovat lähteneet omille teillensä,hitto että naiset ovat hyväuskoisia typeryksiä,ja antavat pilata itsensä.
Siis naiinen menee pilalle kun ryhtyy seksiin, mites mies sitten? ja kuinka pahasti olen mennyt pilalle, kun olen nautiskellut usean miehen lämmöstä? Onko joku asteikko sulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis naiinen menee pilalle kun ryhtyy seksiin, mites mies sitten? ja kuinka pahasti olen mennyt pilalle, kun olen nautiskellut usean miehen lämmöstä? Onko joku asteikko sulla?
Noh, toinen oli näistä oli yön musta timo 30 sentin jormallaan. Omani ei osu edes seinämiin.
Me oltiin toistemme ensimmäiset. Menimme 18 vuotiaina naimisiin ja 20 vuotta oltiin vain kahdestaan. Sitten aloimme pohtia olisiko syytä laajentaa kokemusmaailmaa. Vuosi sitten hääpäivänämme repäisimme ja soitimme swingerclubin ovikelloa. Vielä olemme laskuissa mukana. Vaimolla 17 mies kokemusta ja yksi nainen. Minulla 15 naista joista yksi yhteinen kokemuksemme.
Ei, ei kuulu minulle, eikä olla keskusteltu vanhoista. Hyvää seksielämää takana 18 vuotta.
Vaimo ei sanonut tarkkaa lukua, kun kerroin oman lukuni (3). Ei ollut kuitenlaan kymmenistä tai alle kymmenen. Eli useampi sata. Tämä siis ennen kuin mienimme naimisiin eli vaimo oli 24. Netsyyden hän oli menettänyt 12v. Keskimäärin yhdessä vuodessa vaimolla on ollut enemmän kumppaneita kuin minullla yhteensä. Naimisiinmenon jälkeen hän ei kuulemma ole ollut kenenkään muun kanssa.
Kaksi ennen minua. Avioliittomme aikana useita kymmeniä. Ollaan swingereitä ja käydään monenlaisissa seksibileissä.
Kolme ennen minua.
Olen ilmaissut haluni ottaa petileikkeihin mukaan toinen mies. Vaimoa ajatus kiihottaa mutta ei uskalla toteuttaa. Harmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EI siihen mitään asteikkoja tarvitse.Se nyt vain on näin.
Päiväkirjat ihan luvan kanssa luettuani tiedän, että olen numero 11. Ei haittaisi yhtään jos luku tuosta vielä nousisi 😆.