Kuinka monen kanssa vaimo on ollut
Tiedättekö kuinka monen miehen kanssa vaimonne on ollut sängyssä.
Onko vaimoillanne tapana kertoa vanhoista tapahtumista
Kommentit (132)
Olen puolisolleni ensimmäinen ja tiettävästi ainoa. Yksi on kai päässyt sormin kokeilemaan minun lisäksi.
Olemme olleet lähes 20 vuotta parisuhteessa.
Kuudenkympin molemmin puolin ollaan. 3 miestä ennen minua kuulemma ja avion aikana minun lisäksi 5. Parit parinvaihdot ja muut luvallisia arjenpiristyksiä. Ei se siitä kulu....
Tasan 10 ennen minua, eli minusta liian vähän :D Toivottavasti tulee lisää jossain vaiheessa.
En ole suoraan kysynyt, mutta antanut ymmärtää luvun olevan noin kymmenen.
Jos heitän kehiin perinteisen naisen säädyllisyyskertoimen 2,5x, niin totuus voisi olla joku 25.
Eipä ole mitään väliä.
Tiettävästi oltiin toistemme ensimmäiset, mutta ei sillä ole mitään väliä, mitä hän on touhunnut tai ollut touhuamatta ennen minua. Reilusti yli 20 vuotta yhdessä.
Minäkin luulin vaimoni olevan säädyllinen,ja saastumaton.Mutta naimisiin mentyämme hän kertoi olleensa kolmen miehen kanssa yhdynnässä,ja käyttäneensä jopa pillereitä.Se on ollut minulle vaikea asia,ja harkitsin jopa eroa.Mutta yhdessä on menty eteenpäin jo yli kolmekymmentä vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Olen hänen ainoa seksikumppani. Itsellä tuo luku ylittää 100. Ja sekös vaimoa on kaihertanut. On asioita joita en saa häntä ymmärtämään koska hänellä ei ole kokemusta muista. Hänen itsetuntonsa on laskenut vaikka ei ole mitään syytä. Pahin alkoi kun törmäsimme yhteen entiseen petikumppaniini taannoin. Aivan uskomattoman kaunis ja seksikäs nainen mutta aivan pas*ka itseään täynnä oleva luonne. Hyvät kyydit sain aikanaan ja paljon silmä karkkia. Mutta vaimolla iski tästä alenmuuskompleksi josta ei ole päässyt yli eikä ympäri. Eikä tunnu olevan mitään mitä voisi sanoa joka helpottaisi vaimon oloa. Aika kenties.
Huh huh... miksi helevatussa noin eriparia olevat immeiset mennee yhtee? Ero totsta tulloo koska ei sun naine yli pääse et on jono jatke eikä mitenkää spesiaali kuten sinä hälle.
Kas kun ei mies kysele montako orgasmia ja kenen kanssa saatu.
Voi vaimoparkoja!
Vierailija kirjoitti:
Kas kun ei mies kysele montako orgasmia ja kenen kanssa saatu.
Voi vaimoparkoja!
Vaimo muuten saa panemalla orgasmin ja on muutenkin älykäs nainen. Onkohan näillä jokin yhteys?
Kahdesta on ainakin kertonut, toķkopa niitä paljoakaan enempää on ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hänen ainoa seksikumppani. Itsellä tuo luku ylittää 100. Ja sekös vaimoa on kaihertanut. On asioita joita en saa häntä ymmärtämään koska hänellä ei ole kokemusta muista. Hänen itsetuntonsa on laskenut vaikka ei ole mitään syytä. Pahin alkoi kun törmäsimme yhteen entiseen petikumppaniini taannoin. Aivan uskomattoman kaunis ja seksikäs nainen mutta aivan pas*ka itseään täynnä oleva luonne. Hyvät kyydit sain aikanaan ja paljon silmä karkkia. Mutta vaimolla iski tästä alenmuuskompleksi josta ei ole päässyt yli eikä ympäri. Eikä tunnu olevan mitään mitä voisi sanoa joka helpottaisi vaimon oloa. Aika kenties.
Huh huh... miksi helevatussa noin eriparia olevat immeiset mennee yhtee? Ero totsta tulloo koska ei sun naine yli pääse et on jono jatke eikä mitenkää spesiaali kuten sinä hälle.
Ihmeellinen ajatuskuvio. Miten se vaimo ei voi olla spesiaali? Siis jos on harrastanut ennen seksiä, niin kukaan ei voi enää olla spesiaali? Toisinsanoen se ensimmäinen pitää ottaa. Entä sitten kun tulee ero, silloin ei seuraava enää ole spesiaali ja mitä käy sen ensimmäisen spesiaaliudelle? Ärsyttää kun ajatellaan niin yksioikoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Sulla se heikko itsetunto on jos jokainen petikumppani pitänyt vaimolle luetella nimeltä ja naamalta sekä mitä kenenkin kanssa oot tehnyt.
Kahden, joka on valitettavaa. Hyvästä olisi riittänyt useammallekkin.
Vaimo nyt 47v varmaan yli sata miestä kokeillut? Oli 20v ja jo tosi kokenut kun oltiin ensimmäisen kerran yhdessä, minä nuorempi. Välillä oltiin yli vuosi vaan kavereita, ennen kuin onnistuin siittämään raskaaksi. Tuona aikana tiedän ainakin 11 miestä olleen, mikä lie todellinen luku??
Vierailija kirjoitti:
Minäkin luulin vaimoni olevan säädyllinen,ja saastumaton.Mutta naimisiin mentyämme hän kertoi olleensa kolmen miehen kanssa yhdynnässä,ja käyttäneensä jopa pillereitä.Se on ollut minulle vaikea asia,ja harkitsin jopa eroa.Mutta yhdessä on menty eteenpäin jo yli kolmekymmentä vuotta.
Oletko hakenut apua sairauteesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko hakenut apua sairauteesi?
Mistä sairaudesta puhut,jos jätkä on toivonut kunnon naista,eikä mitään horatsua.
Viiskymppisiä ollaan ja 35 vuotta yhdessä.
Luulen et vaimolla 1-3 mun lisäksi.
Minulla 4 vaimon lisäksi ja lupa käydä vieraissa.
Vain yksi ennen minua. On joskus kertonut hieman mutta ei varmaankaan aivan kaikkea mitä on tullut touhailtua. Tuo kerta josta on kertonut oli joku nuoruuden poikaystävä olivat varmaan joitain kertoja olleet sängyssä ja toinen josta on kertonut oli laivareissu jossa oli jonkun jätkän kanssa kuulemma vain pussailut sängyssä. Vaimolta tosin lipsahti että jätkä oli riisunut hänen paitansa ja puristellut rintoja koskati vakuutteli ettei muuta tapahtunut. Itseä tuo ei haittaa, lähinnä tässä iässä ajatus lähinnä kiihottaa