Oletko naisten eliittiä: kaksi lasta saman miehen kanssa ja olette naimisissa, omakotitalo ja farmariauto pihassa
Kommentit (230)
Olen ehdottomasti sitä naisten korkeinta eliittiä:
- Ehdottomasti sinkku. Oma asunto, auto, korkea koulutus ja hyvä työ ja talous turvattu.
Kaikki tämä tarkoin harkittu ja toteutettu, noin kymmenen vuoden aikana, opinnoista valmistuttuani.
Jo nuorena suunnitelmat selvät ja tie viitoitettuna mielessä. Ei parisuhdetta, ei lapsia. Vapaus ja itsenäisyys.
Tunnen jopa ylpeyttä itsestäni; olen tämän kaiken saavuttanut ja työssäni edennyt ja tunnustusta saanut.
Tie on vain ylöspäin edelleen, laakereilleni en jää lepäämään enkä kenenkään apua kaipaa. En ole, en aio olla enkä halua olla riippuvainen kenestäkään.
Ehdotonta eliittiä olen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää olla farmariauto? Nykyään eliitillä on sähköauto. Eikä todellakaan mitään koiraa riesana.
Meillä molemmat. Eikä mitään koiraa tosiaankaan.
Tunne kaksikin tällaista perhettä, toisen perheen pari ovat jo eronneet, toinen perhe riitelee vielä keskenään.
Olen koko ihmiskunnan eliitiä. Mies, lapsia, koira, kissa, omakotitlo (lähes 200 neliöä) kaksi autoa, maasturi ja toinen vähän pienempi. Kesämökki, asuntovaunu jos haluaa lomalla maisemiin vaihtelua.
Mitähän vielä.....
Joo lenkkipolut ihan lähellä ja talvella ulkoliikuntakeskus valaistuine latuineen ym parin kilometrin päässä.
Siellä tietenkin myös porrastreeniin portaat, frisbeegolf ym
Itse asiassa jo sisä WC ja lämmin suihku ovat luksusta, jos tarkastellaan ihmisen asumis ym historiaa vähänkään taaksepäin.
En, neljä lasta kolme piti olla mutta tuli kaksoset, lapset on aikuisia asutaan kerrostalossa. Farmari auto on kyllä ja koira.
En todellakaan kuulu.
Naimisissa, asutaan erillään. Oma lapseni on aikuinen.
Miehellä 2 pientä lasta.
Omat rahat ja omat autot.
Itsellä velaton 89neliötä ja hyvä työ.
Parisuhde voi hyvin.
Olen mutta eri perusteilla.
Olen (mieheni kanssa): olemme kasvattaneet tähän maahan 4 täyspäistä veronmaksajaa. Olemme itse tehneet töitä 40v ja maksaneet veromme.
Olemme rakentaneet 3 omakotitaloa enemmän tai vähemmän itse. Meillä on myös iso kakkoskoti ulkomailla perheemme ja ystäviemme käytössä. Autoihin emme ole tuhlanneet rahaa vaan ne on liisatut. Kissojakaan ei enää ole
Olen ihan omaa eliittiä siitä huolimatta että mieheni on 2. puolisoni. Vaihdoin parempaan jotta me kaikki saimme paremman pohjan elämälle.
Velka tao, veka farmari 2 lasta. Kuulumme elittiin ja rupesimme näillä perusteilla kokareiksi, kun eikö se näin kuulu tehdä. Molemmat tavan duunissa... 🤭
En kuulu, mutta kysymyksestä ymmärsin, miksi henkilö samassa työyhteisössä käyttäytyy kuin olisi parempi muita. Ilmeisesti hän kokee olevansa parempiosainen juuri noilla kriteereillä, suorastaan eliittiä. Kiitos oivalluksen avaimista.
Kenen mukaan tämä on eliittiä ja missä? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Kenen mukaan tämä on eliittiä ja missä? 🤔
Se oli vitsi oukista, joilla räystäs ja auto niin ollaan jo niin herraskaisia. 😄
Köyhä, opiskeleva, eronnut yh, kerrostalossa vuokralla. Jipii.
No töissä käyn samalla, ja amk-tutkintoa viimeistä vuotta suoritan. Lapset jo isoja, ei mene montaa vuotta, kun omillaan. Ehkä täältä vielä "eliitiksi" noustaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kökkö eliitti jos perhehelvetti on vaatimus eliittiin pääsylle. Eihän tuossa ole mitään eliittiä! Tuo on sitä kun on luovuttanut täysin itsensä keskinkertaisuudelle ja sen alle.
Miksi se on helvetti? Ja mitä on keskinkertaisuus? Oletko ihminen, joka arvioi ihmisiä ennen kaikkea ulkoisten puitteiden perusteella?
Parisuhteen ja lasten takia naiset jättää käyttämättä kaiken potentiaalinsa ja tyytyvät elämään kotipiikoina. Ihan merkityksetön ja hukkaan heitetty elämä. Ei mitään ihailtavaa siinä.
Kerro mitä elämää suurempia tekoja oma äitisi teki, jos kerran dissaat lasten synnyttämisen, kasvattamisen ja kouluttamisen?
Ei tuo mitään eliittiä ole. Normaalia taviselämää.
Olen eliitimpää eliittiä. Hyvännäköinen lapseton sinkku. Uranainen, jolla on oma tupa, oma lupa. Omat autot, kalliit kellot ja merkkilaukut. Olen vapaa matkustelemaan useita kertoja vuodessa ja usein hetken mielijohteesta. Miehen otan jos alkaa himottaa ja laitan kiertoon tarpeeksi saatuani. Viimeksi oli kierrossa lentäjä ja lääkäri. En tätä vaihtaisi mihinkään prismaelämään, mutta haaveensa kullakin.
Joo paitsi omakotitalo, farmari ja kultainen noutaja puuttuu. Ja punkkupullo.
En ole, kuulun vela-intelligentsiaan: vauras, oma asunto, isältä peritty toyota, satunnaisia friends with benefits.
Mä tykkään siitä Skodasta niin paljon etten halua vaihtaa, vaikka ei ole enää mitään järkeä ajaa dieselillä (meidän ajoilla).