Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko naisten eliittiÀ: kaksi lasta saman miehen kanssa ja olette naimisissa, omakotitalo ja farmariauto pihassa

Vierailija
28.09.2022 |

Kuulutko eliittiin

Kommentit (230)

Vierailija
181/230 |
01.02.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu. On kaksi lasta, kaksi koiraa, omakotitalo, farmariskoda ja aviomies joka on myös lasten isÀ. MinÀ olen myös hoikka ja minulla pitkÀt hyvÀkuntoiset hiukset. Ja maksan noin puolet meidÀn talouden kuluista, koska tienataan miehen kanssa aika samat. Molemmat osallistuu myös lasten ja kodin hoitoon aika lailla yhtÀlaisella panoksella. Olen kyllÀ pitÀnyt itseÀni jokseenkin taviksena.

Osanotto Skodan vuoksi.

MÀ tykkÀÀn siitÀ Skodasta niin paljon etten halua vaihtaa, vaikka ei ole enÀÀ mitÀÀn jÀrkeÀ ajaa dieselillÀ (meidÀn ajoilla).

Vierailija
182/230 |
01.02.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olen ehdottomasti sitÀ naisten korkeinta eliittiÀ:

- Ehdottomasti sinkku.  Oma asunto, auto, korkea koulutus ja hyvĂ€ työ ja talous turvattu.

Kaikki tĂ€mĂ€ tarkoin harkittu ja toteutettu, noin kymmenen  vuoden aikana, opinnoista valmistuttuani.

Jo nuorena suunnitelmat selvÀt ja tie viitoitettuna mielessÀ. Ei parisuhdetta, ei lapsia. Vapaus ja itsenÀisyys.

Tunnen jopa ylpeyttÀ itsestÀni; olen tÀmÀn kaiken saavuttanut ja työssÀni edennyt ja tunnustusta saanut.

Tie on vain ylöspÀin edelleen, laakereilleni en jÀÀ lepÀÀmÀÀn enkÀ kenenkÀÀn apua kaipaa. En ole, en aio olla enkÀ halua olla riippuvainen kenestÀkÀÀn.

Ehdotonta eliittiĂ€ olen. 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/230 |
01.02.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitÀÀ olla farmariauto? NykyÀÀn eliitillÀ on sÀhköauto. EikÀ todellakaan mitÀÀn koiraa riesana.

MeillÀ molemmat. EikÀ mitÀÀn koiraa tosiaankaan.

Vierailija
184/230 |
01.02.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tunne kaksikin tÀllaista perhettÀ, toisen perheen pari ovat jo eronneet, toinen perhe riitelee vielÀ keskenÀÀn.

Vierailija
185/230 |
01.02.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olen koko ihmiskunnan eliitiÀ. Mies, lapsia, koira, kissa, omakotitlo (lÀhes 200 neliöÀ) kaksi autoa, maasturi ja toinen vÀhÀn pienempi. KesÀmökki, asuntovaunu jos haluaa lomalla maisemiin vaihtelua.

MitÀhÀn vielÀ.....

Joo lenkkipolut ihan lÀhellÀ ja talvella ulkoliikuntakeskus valaistuine latuineen ym parin kilometrin pÀÀssÀ.

SiellĂ€ tietenkin myös porrastreeniin portaat, frisbeegolf ym 

Itse asiassa jo sisÀ WC ja lÀmmin suihku ovat luksusta, jos tarkastellaan ihmisen asumis ym historiaa vÀhÀnkÀÀn taaksepÀin.

Vierailija
186/230 |
01.02.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En, neljÀ lasta kolme piti olla mutta tuli kaksoset, lapset on aikuisia asutaan kerrostalossa. Farmari auto on kyllÀ ja koira.

Vierailija
187/230 |
10.02.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Huh

Vierailija
188/230 |
10.02.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En todellakaan kuulu.

Naimisissa, asutaan erillÀÀn. Oma lapseni on aikuinen.

MiehellÀ 2 pientÀ lasta.

Omat rahat ja omat autot.

ItsellÀ velaton 89neliötÀ ja hyvÀ työ.

Parisuhde voi hyvin.

Vierailija
189/230 |
10.02.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olen mutta eri perusteilla.

Olen (mieheni kanssa): olemme kasvattaneet tÀhÀn maahan 4 tÀyspÀistÀ veronmaksajaa. Olemme itse tehneet töitÀ 40v ja maksaneet veromme.

Olemme rakentaneet 3 omakotitaloa enemmÀn tai vÀhemmÀn itse. MeillÀ on myös iso kakkoskoti ulkomailla perheemme ja ystÀviemme kÀytössÀ. Autoihin emme ole tuhlanneet rahaa vaan ne on liisatut. Kissojakaan ei enÀÀ ole

Olen ihan omaa eliittiÀ siitÀ huolimatta ettÀ mieheni on 2. puolisoni. Vaihdoin parempaan jotta me kaikki saimme paremman pohjan elÀmÀlle.

Vierailija
190/230 |
10.02.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Velka tao, veka farmari 2 lasta. Kuulumme elittiin ja rupesimme nĂ€illĂ€ perusteilla kokareiksi, kun eikö se nĂ€in kuulu tehdĂ€. Molemmat tavan duunissa... đŸ€­

Vierailija
191/230 |
10.02.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En kuulu, mutta kysymyksestÀ ymmÀrsin, miksi henkilö samassa työyhteisössÀ kÀyttÀytyy kuin olisi parempi muita. Ilmeisesti hÀn kokee olevansa parempiosainen juuri noilla kriteereillÀ, suorastaan eliittiÀ. Kiitos oivalluksen avaimista.

Vierailija
192/230 |
10.02.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Nuo kÀy justiinsa minuun.

Vierailija
193/230 |
10.02.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kenen mukaan tĂ€mĂ€ on eliittiĂ€ ja missĂ€? đŸ€”

Vierailija
194/230 |
10.02.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen mukaan tĂ€mĂ€ on eliittiĂ€ ja missĂ€? đŸ€”

Se oli vitsi oukista, joilla rĂ€ystĂ€s ja auto niin ollaan jo niin herraskaisia. 😄

Vierailija
195/230 |
10.02.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KöyhÀ, opiskeleva, eronnut yh, kerrostalossa vuokralla. Jipii.

No töissÀ kÀyn samalla, ja amk-tutkintoa viimeistÀ vuotta suoritan. Lapset jo isoja, ei mene montaa vuotta, kun omillaan. EhkÀ tÀÀltÀ vielÀ "eliitiksi" noustaan...

Vierailija
196/230 |
10.02.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika kökkö eliitti jos perhehelvetti on vaatimus eliittiin pÀÀsylle. EihÀn tuossa ole mitÀÀn eliittiÀ! Tuo on sitÀ kun on luovuttanut tÀysin itsensÀ keskinkertaisuudelle ja sen alle.

Miksi se on helvetti? Ja mitÀ on keskinkertaisuus? Oletko ihminen, joka arvioi ihmisiÀ ennen kaikkea ulkoisten puitteiden perusteella?

Parisuhteen ja lasten takia naiset jÀttÀÀ kÀyttÀmÀttÀ kaiken potentiaalinsa ja tyytyvÀt elÀmÀÀn kotipiikoina. Ihan merkityksetön ja hukkaan heitetty elÀmÀ. Ei mitÀÀn ihailtavaa siinÀ.

Kerro mitÀ elÀmÀÀ suurempia tekoja oma Àitisi teki, jos kerran dissaat lasten synnyttÀmisen, kasvattamisen ja kouluttamisen?

Vierailija
197/230 |
10.02.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei tuo mitÀÀn eliittiÀ ole. Normaalia taviselÀmÀÀ.

Vierailija
198/230 |
10.02.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olen eliitimpÀÀ eliittiÀ. HyvÀnnÀköinen lapseton sinkku. Uranainen, jolla on oma tupa, oma lupa. Omat autot, kalliit kellot ja merkkilaukut. Olen vapaa matkustelemaan useita kertoja vuodessa ja usein hetken mielijohteesta. Miehen otan jos alkaa himottaa ja laitan kiertoon tarpeeksi saatuani. Viimeksi oli kierrossa lentÀjÀ ja lÀÀkÀri. En tÀtÀ vaihtaisi mihinkÀÀn prismaelÀmÀÀn, mutta haaveensa kullakin.

Vierailija
199/230 |
10.02.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Joo paitsi omakotitalo, farmari ja kultainen noutaja puuttuu. Ja punkkupullo.

Vierailija
200/230 |
10.02.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En ole, kuulun vela-intelligentsiaan: vauras, oma asunto, isÀltÀ peritty toyota, satunnaisia friends with benefits.