Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko naisten eliittiä: kaksi lasta saman miehen kanssa ja olette naimisissa, omakotitalo ja farmariauto pihassa

Vierailija
28.09.2022 |

Kuulutko eliittiin

Kommentit (230)

Vierailija
141/230 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy kaikki nuo, paitsi farmarin sijaan 2 citymaasturia ja lukiolaisella halvempi henkilöauto. Olen myös akateeminen ja hoikka. Mutta ainakin mun tuttavissa mun kaltaisia riittää. Sukulaisista ei niinkään ja tiedän, että suku haluaa nähdä sen päivän kun munkin "kulissit sortuu", kuten eräs tiivisti laskuhumalan aikaan. Voihan sitä tulla kaikkia takaiskuja ja tragedioita, mutta tuskin ne mun elämästäni kulissia tekee.

Vierailija
142/230 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole omakotitaloa, en sitä mökin lisäksi kaipaa. Ei farkkua tai maasturia [ei kiinnosta autot] vaan jo teini-ikäinen hatchback, miehen autoa en omakseni laske :) Eipä toisaalta ole velkojakaan, vaan taloudellinen vapaus.

Naimisissa en ole koskaan ollut.

Suurin katumus on lapsiluvun jättäminen yhteen, siitä koen pienen kateuden piston tuota naisten eliittiä kohtaan  :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/230 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei ole omakotitaloa, en sitä mökin lisäksi kaipaa. Ei farkkua tai maasturia [ei kiinnosta autot] vaan jo teini-ikäinen hatchback, miehen autoa en omakseni laske :) Eipä toisaalta ole velkojakaan, vaan taloudellinen vapaus.

Naimisissa en ole koskaan ollut.

Suurin katumus on lapsiluvun jättäminen yhteen, siitä koen pienen kateuden piston tuota naisten eliittiä kohtaan  :(

On kyllä lapsellisia juttuja ketjussa, aikuiset ihmiset listaa omaisuuksiaan kilpaa.. kolmanneksella suomalaisista maksuhäiriömerkintä ja kotitalouksien velkaantumisaste EU maiden huippua.

Edellinen kirjoittaa kuten omien arvojensa mukaisesti elävä, tasapainoinen aikuinen.

Vierailija
144/230 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis tällä perusteella alinta kastia:

Sinkku

Ei lapsia

Ei lemmikkejä

Asun yksin omistamassani rivitaloasunnossa

Pikkuauto työmatkoja varten

Vierailija
145/230 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolme lasta on nykyään tosi hyväosaisten juttu. Köyhät ja syrjäytyneet jäävät puolestaan kokonaan lapsettomiksi useimmin.

Ei pidä paikkaansa. Alin luokka on aina lisääntynyt ahkerasti. Suomessa on ilmainen koulutusjärjestelmä ja varhaiskasvatus joten raha ei ratkaise perheen perustamista.

https://www.stat.fi/til/synt/2020/02/synt_2020_02_2021-12-03_tie_001_fi…

Tuossa tuorein tilasto. Käyristä näkee, että mitä korkeammin koulutettu nainen, sitä suurempi lapsiluku 30-39-vuotiaissa.

Vierailija
146/230 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasta saman miehen kanssa, omakotitalo ja katumaasturi kyllä. Eronnut vuoroviikkoäiti. Mua ei onneksi kiinnosta mikään eliitti.

Vierailija
147/230 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole naimisissa, mutta muuten kyllä täyttyy kriteerit.

Vierailija
148/230 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten täsmää kaikilta osin, mutta ei ole lapsia, ei yhteisiä tai toisten. Koira löytyy kyllä :D 

Vierailija
149/230 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolme lasta on nykyään tosi hyväosaisten juttu. Köyhät ja syrjäytyneet jäävät puolestaan kokonaan lapsettomiksi useimmin.

Ei pidä paikkaansa. Alin luokka on aina lisääntynyt ahkerasti. Suomessa on ilmainen koulutusjärjestelmä ja varhaiskasvatus joten raha ei ratkaise perheen perustamista.

https://www.stat.fi/til/synt/2020/02/synt_2020_02_2021-12-03_tie_001_fi…

Tuossa tuorein tilasto. Käyristä näkee, että mitä korkeammin koulutettu nainen, sitä suurempi lapsiluku 30-39-vuotiaissa.

Lisään vielä vastaavan kaavion miehillä. Naisilla vasta korkeakoulututkinto antaa paremman mahdollisuuden korkeampaan lapsilukuun, miehillä jo amistutkinto (toinen aste) lisää lasten saamista selvästi, jos vertaa pelkkään peruskouluun:

https://www.stat.fi/til/synt/2020/02/synt_2020_02_2021-12-03_kuv_001_fi…

Vierailija
150/230 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakotitalo, mies, yksi lapsi, koira ja kaksi farmariautoa. Elän oikein luksuselämää.

Vierailija
151/230 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin farmarini, vaihdoin hatchback:iin. Miehellä on kyllä SUV, kelpaako se?

Että eipä tuosta jäänyt käteen kuin okt. Lapsiakin on vain 1. Avioliitolle en vielä ole keksinyt riittäviä perusteita, eikä ilmeisesti ole mieskään, kun ei ole kosinut....

Vierailija
152/230 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi lapsi (25 vuotias) sama mies 27 vuotta, ei kihloissa eikä naimisissa. Vuokrakaksio ja avolava auto. Ei penniäkään velkaa.

Vierailija
153/230 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en. Vain yksi lapsi, joka muuttanut jo pois kotoa, olen eronnut, ei farmariautoa (iso sedan kuitenkin, velaton), luhtitalokolmio (asuntovelkaa on) eikä lemmikkejä (paitsi villakoiria). Palkkakin yli keskipalkkojen.

Mutta ei ole miestä (enää), ei toista lapsta, ei omakotitaloa (enää) eikä farmariautoa (enää).

Vierailija
154/230 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasta saman miehen kanssa, naimisissa, isohko omakotitalo, lapset muuttaneet omilleen, farmariauto ja pieni kauppakassi, kesämökki, ei velkaa, ei eläimiä ja ei koskaan tule koiraa.

Vierailija
155/230 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaankaan, koska minulla on kolme lasta, yksi sähköauto, toinen hybridi ja kolmas urheiluauto sekä kaksi omakotitaloa ja yksi kaupunkiasunto. Kultaista noutajaa ei ole.

Vierailija
156/230 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateeminen koulutus ja hyvät tulot ovat ehdottomat vaatimukset eliittiin kuulumiseen, molemmilla vanhemmilta.

Vierailija
157/230 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akateeminen koulutus ja hyvät tulot ovat ehdottomat vaatimukset eliittiin kuulumiseen, molemmilla vanhemmilta.

Akateemisuushullu on taas täällä! Yliopiston käyminen on niin tuikitavallista, ettei siinä ole mitään ihmeellistä.

Vierailija
158/230 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan sormus löytyy sormesta.

Vierailija
159/230 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi vee mitkä premissit taas.

Vierailija
160/230 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin. Se oli yhtä perhehelvettiä. 

Tarkoitit varmaan parisuhdehelvettiä. Sehån sen helvetin elämään aiheuttaa eivätkä lapset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän