Oletko naisten eliittiÀ: kaksi lasta saman miehen kanssa ja olette naimisissa, omakotitalo ja farmariauto pihassa
Kommentit (230)
Nykyisin olen vuoroviikkoÀiti, mutta asun kyllÀ omakotitalossa ja minulla on farkku. Ja lapset on tehty avioliitossa ja kaikki samalle miehelle.
Juu, paitsi auto ei ole farmari. Olen mielestÀni ihan tavallinen, toki onnekas tietyissÀ asioissa.
Farmariauto pihassa? Ei edes autotallia?
Vierailija kirjoitti:
Takaisin 1800-luvulle: naisen omalla uralla ja yhteiskunnallisilla ansioilla ei siis nÀhtÀvÀsti ole mitÀÀn merkitystÀ, arvostus tulee ainoastaan puolison, synnytettyjen lasten sekÀ perheen omaisuuden kautta. Ajatteleekohan joku pölvÀsti oikeasti noin vai onko tarkoitus vain trollata?
Aloituksen on kirjoittanut kunnon juntti sovinisti mies.
Akateeminen koulutus ja hyvÀt tulot ovat ehdottomat vaatimukset eliittiin kuulumiseen, molemmilla vanhemmilta.
Tuo aloituksen kuvaus on aika kaukana eliitistÀ.
Naisten eliittiÀ ovat ne, jotka pariutuvat ylÀluokkaisten miesten kanssa, sekÀ ovat itse korkeakoulutettuja. Lapsia joko on tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan autoa tallissa pidÀ vaan katoksessa. Autotalli on tÀynnÀ Dewaltin laitteita.
Miksi olisi yksityissaastutin ja liikakansoittaisi?
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisi yksityissaastutin ja liikakansoittaisi?
Saastutat kuitenkin tÀtÀ palstaa?
Vierailija kirjoitti:
Joo paitsi omakotitalo, farmari ja kultainen noutaja puuttuu. Ja punkkupullo.
Mulla on punkkupullo! Tosin se on enÀÀ puolillaan.
Lasten tekeminen onnistuu kehitysvammaisiltakin.
Toi aloituksen eliitti on aika vaatimatonta.. đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo paitsi omakotitalo, farmari ja kultainen noutaja puuttuu. Ja punkkupullo.
Mulla on punkkupullo! Tosin se on enÀÀ puolillaan.
Tyypillinen eliitti tai ainakin wanna be eliitti.
Pasha auto on. Ei mikÀÀn farmari. Mihin me sitÀ?
Kaikki nuo paitsi ettÀ sÀhköauto pihalla.
Vierailija kirjoitti:
On autotalli, mutta niin tÀynnÀ kaikkea muuta kamaa, ettÀ ei se farkku sinne mahdu.
En, meillÀ on vain yksi lapsi ja kaksi autoa, Vito ja pienempi mersu.
Vierailija kirjoitti:
Aika kökkö eliitti jos perhehelvetti on vaatimus eliittiin pÀÀsylle. EihÀn tuossa ole mitÀÀn eliittiÀ! Tuo on sitÀ kun on luovuttanut tÀysin itsensÀ keskinkertaisuudelle ja sen alle.
Avioliitto, omakotitalo, kaksi lasta ja kunnollinen farmari-volvo on enemmÀn kuin keskinkertaisella perhe("helvetti")-iÀssÀ olevalla suomalaisella on (varaakaan). SiitÀ kai tÀmÀ elitismi.
MeillÀ avioliitto, kolme lasta, kaupunkikoti ja vapaa-ajanasunto ja "bisnesfarmari" ja hinta on ainakin elitistinen. Jos joku on kateellinen niin varmaan lohduttaa itseÀÀn ajatuksella, ettÀ muuta ei isillÀ ja ÀideillÀ ole kuin keskinkertaisuuden kirous ja muut ovat siitÀ puhtaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kökkö eliitti jos perhehelvetti on vaatimus eliittiin pÀÀsylle. EihÀn tuossa ole mitÀÀn eliittiÀ! Tuo on sitÀ kun on luovuttanut tÀysin itsensÀ keskinkertaisuudelle ja sen alle.
Avioliitto, omakotitalo, kaksi lasta ja kunnollinen farmari-volvo on enemmÀn kuin keskinkertaisella perhe("helvetti")-iÀssÀ olevalla suomalaisella on (varaakaan). SiitÀ kai tÀmÀ elitismi.
MeillÀ avioliitto, kolme lasta, kaupunkikoti ja vapaa-ajanasunto ja "bisnesfarmari" ja hinta on ainakin elitistinen. Jos joku on kateellinen niin varmaan lohduttaa itseÀÀn ajatuksella, ettÀ muuta ei isillÀ ja ÀideillÀ ole kuin keskinkertaisuuden kirous ja muut ovat siitÀ puhtaita.
Jep, keskinkertaisilla on joko-tai eikÀ voisikaan olla tuota kaikkea.
MinÀ kuuluin kunnes potkaisin miehen pihalle.