Oletko naisten eliittiä: kaksi lasta saman miehen kanssa ja olette naimisissa, omakotitalo ja farmariauto pihassa
Kommentit (230)
Nykyisin olen vuoroviikkoäiti, mutta asun kyllä omakotitalossa ja minulla on farkku. Ja lapset on tehty avioliitossa ja kaikki samalle miehelle.
Juu, paitsi auto ei ole farmari. Olen mielestäni ihan tavallinen, toki onnekas tietyissä asioissa.
Farmariauto pihassa? Ei edes autotallia?
Vierailija kirjoitti:
Takaisin 1800-luvulle: naisen omalla uralla ja yhteiskunnallisilla ansioilla ei siis nähtävästi ole mitään merkitystä, arvostus tulee ainoastaan puolison, synnytettyjen lasten sekä perheen omaisuuden kautta. Ajatteleekohan joku pölvästi oikeasti noin vai onko tarkoitus vain trollata?
Aloituksen on kirjoittanut kunnon juntti sovinisti mies.
Akateeminen koulutus ja hyvät tulot ovat ehdottomat vaatimukset eliittiin kuulumiseen, molemmilla vanhemmilta.
Tuo aloituksen kuvaus on aika kaukana eliitistä.
Naisten eliittiä ovat ne, jotka pariutuvat yläluokkaisten miesten kanssa, sekä ovat itse korkeakoulutettuja. Lapsia joko on tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan autoa tallissa pidä vaan katoksessa. Autotalli on täynnä Dewaltin laitteita.
Miksi olisi yksityissaastutin ja liikakansoittaisi?
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisi yksityissaastutin ja liikakansoittaisi?
Saastutat kuitenkin tätä palstaa?
Vierailija kirjoitti:
Joo paitsi omakotitalo, farmari ja kultainen noutaja puuttuu. Ja punkkupullo.
Mulla on punkkupullo! Tosin se on enää puolillaan.
Lasten tekeminen onnistuu kehitysvammaisiltakin.
Toi aloituksen eliitti on aika vaatimatonta.. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo paitsi omakotitalo, farmari ja kultainen noutaja puuttuu. Ja punkkupullo.
Mulla on punkkupullo! Tosin se on enää puolillaan.
Tyypillinen eliitti tai ainakin wanna be eliitti.
Pasha auto on. Ei mikään farmari. Mihin me sitä?
Kaikki nuo paitsi että sähköauto pihalla.
Vierailija kirjoitti:
On autotalli, mutta niin täynnä kaikkea muuta kamaa, että ei se farkku sinne mahdu.
En, meillä on vain yksi lapsi ja kaksi autoa, Vito ja pienempi mersu.
Vierailija kirjoitti:
Aika kökkö eliitti jos perhehelvetti on vaatimus eliittiin pääsylle. Eihän tuossa ole mitään eliittiä! Tuo on sitä kun on luovuttanut täysin itsensä keskinkertaisuudelle ja sen alle.
Avioliitto, omakotitalo, kaksi lasta ja kunnollinen farmari-volvo on enemmän kuin keskinkertaisella perhe("helvetti")-iässä olevalla suomalaisella on (varaakaan). Siitä kai tämä elitismi.
Meillä avioliitto, kolme lasta, kaupunkikoti ja vapaa-ajanasunto ja "bisnesfarmari" ja hinta on ainakin elitistinen. Jos joku on kateellinen niin varmaan lohduttaa itseään ajatuksella, että muuta ei isillä ja äideillä ole kuin keskinkertaisuuden kirous ja muut ovat siitä puhtaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kökkö eliitti jos perhehelvetti on vaatimus eliittiin pääsylle. Eihän tuossa ole mitään eliittiä! Tuo on sitä kun on luovuttanut täysin itsensä keskinkertaisuudelle ja sen alle.
Avioliitto, omakotitalo, kaksi lasta ja kunnollinen farmari-volvo on enemmän kuin keskinkertaisella perhe("helvetti")-iässä olevalla suomalaisella on (varaakaan). Siitä kai tämä elitismi.
Meillä avioliitto, kolme lasta, kaupunkikoti ja vapaa-ajanasunto ja "bisnesfarmari" ja hinta on ainakin elitistinen. Jos joku on kateellinen niin varmaan lohduttaa itseään ajatuksella, että muuta ei isillä ja äideillä ole kuin keskinkertaisuuden kirous ja muut ovat siitä puhtaita.
Jep, keskinkertaisilla on joko-tai eikä voisikaan olla tuota kaikkea.
Minä kuuluin kunnes potkaisin miehen pihalle.