Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko naisten eliittiä: kaksi lasta saman miehen kanssa ja olette naimisissa, omakotitalo ja farmariauto pihassa

Vierailija
28.09.2022 |

Kuulutko eliittiin

Kommentit (230)

Vierailija
161/230 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koska yhdeksän lasta saman aviomiehen kanssa, omakotitalo, koira ja yksitoista farmaria + muut

Vierailija
162/230 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole omakotitaloa, koska emme halua asua omakotitalossa.

Ei myöskään ole enää autoja. Toinen myytiin, kun vaihdoin työpaikkaa ja toinen myytiin, kun mökistä luovuttiin.

Asumme Helsingin kantakaupungissa. Taloyhtiössä autopaikka maksaa lähes 200 e kk, päätettiin taksi on ihan ok vaihtoehto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/230 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuulu. Puolet noista vaatimuksista sopii minuun. Mutta olen erittäin tyytyväinen silti itseeni. Olen fiksu, hauska, pidetty, ystävällinen, itsevarma, hoikka ja melko nätti.

Vierailija
164/230 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo on eliitin kriteeri, niin kyllä olen.

Vierailija
165/230 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten eliittiä ovat vain ne, jotka eivät ole riippuvaisia miehensä tuloista.

Kun ukko lähtee, okt ei vaihdu kaksioon jakomäessä ja farmari bussikorttiin, tämähän on valtaosan kohtalona.

Mun okt vaihtuisi rivarinpätkään samalla alueella ja se farmariauto johonkin vähän pienempään hybridiin. Siis JOS ero tulisi. Nyt elellään oikein tyytyväistä arkea siinä omakotitalossa miehen, kahden lapsen ja kahden koiran kanssa.

Mun okt vaihtuisi erossa taloon Italiassa (ts talo jäisi mulle) ja pieneen rivarikaksioon vaikka kehyskunnassa,. Ei huono sekään. Auto olisi varmaan sama liisattu kuin tähänkin saakka, en halua omistaa autoa. 

Vierailija
166/230 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto on sedan.

Vierailija
167/230 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon määritelmän perusteella en todellakaan kuulu, vaikka omasta mielestä mun elämä on ajoitellen tosi siistiä!

33v, sinkku (tapailen kyllä tällä hetkellä mutta olen ollut sinkkunakin pidempiäkin aikoja), asun kimppakämpässä ulkomailla kalustetussa asunnossa, ei lapsia tai lemmikkejä eikä mittavasti fyysistä omaisuutta, kuljen julkisilla tai taksilla. Toisaalta, on paljon kavereita, tapahtumia ja tekemistä, matkustelua, hyviä ravintoloita, ihan hyvä liksakin ja sijoituksia. 

Olen tyytyväinen muutoin, mutta lapsesta kyllä haaveilen.

Vierailija
168/230 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu. On kaksi lasta, kaksi koiraa, omakotitalo, farmariskoda ja aviomies joka on myös lasten isä. Minä olen myös hoikka ja minulla pitkät hyväkuntoiset hiukset. Ja maksan noin puolet meidän talouden kuluista, koska tienataan miehen kanssa aika samat. Molemmat osallistuu myös lasten ja kodin hoitoon aika lailla yhtälaisella panoksella. Olen kyllä pitänyt itseäni jokseenkin taviksena.

Osanotto Skodan vuoksi.

Vierailija
169/230 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu. On kaksi lasta, kaksi koiraa, omakotitalo, farmariskoda ja aviomies joka on myös lasten isä. Minä olen myös hoikka ja minulla pitkät hyväkuntoiset hiukset. Ja maksan noin puolet meidän talouden kuluista, koska tienataan miehen kanssa aika samat. Molemmat osallistuu myös lasten ja kodin hoitoon aika lailla yhtälaisella panoksella. Olen kyllä pitänyt itseäni jokseenkin taviksena.

Osanotto Skodan vuoksi.

No se nyt on pohjimmiltaan aika elitistinenkin valinta, ettei tarvitse päteä autolla.

Vierailija
170/230 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rivitalo, iso takapiha omenapuineen sekä kaksi farmarivolvoa. Saman miehen kanssa 20 vuotta, 2 lasta ja koira.

Meillä on intohimoa ja kosketuksia säännöllisesti. Puhumme avoimesti tunteistamme ja tarpeistamme.

Mies on kuin peruskallio, osaa tarvittaessa hoitaa remonttejakin yhdessä kanssani. Hyvä itsetunto ja itsetuntemus sekä empatiakyky. Itsenäistynyt normaalisti.

Luotettava ja sitoutunut. Halveksii roskaväessä olevia pettäviä piipittäjämiehiä

Kysyttävää?

Vierailija
171/230 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska avoliitossa ja kaksi lasta ja okt ja molemmilla omat farmarit, itsellä myös paku. Koirakaan ei ole kultainen noutaja.

Vierailija
172/230 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei ole omakotitaloa, en sitä mökin lisäksi kaipaa. Ei farkkua tai maasturia [ei kiinnosta autot] vaan jo teini-ikäinen hatchback, miehen autoa en omakseni laske :) Eipä toisaalta ole velkojakaan, vaan taloudellinen vapaus.

Naimisissa en ole koskaan ollut.

Suurin katumus on lapsiluvun jättäminen yhteen, siitä koen pienen kateuden piston tuota naisten eliittiä kohtaan  :(

On kyllä lapsellisia juttuja ketjussa, aikuiset ihmiset listaa omaisuuksiaan kilpaa.. kolmanneksella suomalaisista maksuhäiriömerkintä ja kotitalouksien velkaantumisaste EU maiden huippua.

Edellinen kirjoittaa kuten omien arvojensa mukaisesti elävä, tasapainoinen aikuinen.

Kuvitteletko että ketjuun joku kirjoittaisi tosissaan? Kuinka lapsi ihminen voi olla?

Vierailija
173/230 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaan, koska eliitillä on lapsia :)

Vierailija
174/230 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin siihen asti, kunnes kupla puhkesi.

19 vuotta av:lla kerroin, että olen 99,9 % varma, etten eroa. Puoli vuotta viimeisimmän ketjuun vastaamisen jälkeen olin eronnut.

Vierailija
175/230 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää olla farmariauto? Nykyään eliitillä on sähköauto. Eikä todellakaan mitään koiraa riesana.

Vierailija
176/230 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska emme asu omakotitalossa vaikkakin omassa, maksetussa, asutaan. Eikä meillä ole farmaria, meillä on puolimaasturi, ei ollut farmaria edes silloin, kun lapset oli pieniä. Mies on ollut sama siitä asti, kun täytin 17v.

N47 pk-seudulta

Vierailija
177/230 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä tuohon listaan kaksi koiraa, farkun lisäksi maasturi, asuntoauto, mökki ja vene, jossa voi myös yöpyä.

Vierailija
178/230 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli melkein kaikki mitä täällä lueteltu, mutta ei koiraa.

Nyt olemme eläkkeellä ja kaikki on kutistunut olemattomiin. Mutta nyt on elämän makua, meiltä on kiire ja sähellys pois. Autot on vaihtunut yleisiin ja todettu kuinka helppoa niin.

Mutta elämästä pitää maastureineen ja mökkeineen nauttia niin kauan kuin mahdollista. Lopulta on muistoja, kuvia, filmejä jne. Tää on elämää.

Vierailija
179/230 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edes koskaan seurustellut. Minusta ei pidetä.

N26

Vierailija
180/230 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonaurua. Eliitti = farmariauto? :D Joku kämänen farmariauto?

Toi kuvaushan on niin perusporoporvarillinen kuin olla ja voi. Koko keskiluokka mahtuu tuohon. Kaukana eliitistä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi