Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko naisten eliittiÀ: kaksi lasta saman miehen kanssa ja olette naimisissa, omakotitalo ja farmariauto pihassa

Vierailija
28.09.2022 |

Kuulutko eliittiin

Kommentit (230)

Vierailija
161/230 |
31.01.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei koska yhdeksÀn lasta saman aviomiehen kanssa, omakotitalo, koira ja yksitoista farmaria + muut

Vierailija
162/230 |
31.01.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei ole omakotitaloa, koska emme halua asua omakotitalossa.

Ei myöskÀÀn ole enÀÀ autoja. Toinen myytiin, kun vaihdoin työpaikkaa ja toinen myytiin, kun mökistÀ luovuttiin.

Asumme Helsingin kantakaupungissa. TaloyhtiössÀ autopaikka maksaa lÀhes 200 e kk, pÀÀtettiin taksi on ihan ok vaihtoehto

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/230 |
31.01.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En kuulu. Puolet noista vaatimuksista sopii minuun. Mutta olen erittÀin tyytyvÀinen silti itseeni. Olen fiksu, hauska, pidetty, ystÀvÀllinen, itsevarma, hoikka ja melko nÀtti.

Vierailija
164/230 |
31.01.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jos tuo on eliitin kriteeri, niin kyllÀ olen.

Vierailija
165/230 |
31.01.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten eliittiÀ ovat vain ne, jotka eivÀt ole riippuvaisia miehensÀ tuloista.

Kun ukko lÀhtee, okt ei vaihdu kaksioon jakomÀessÀ ja farmari bussikorttiin, tÀmÀhÀn on valtaosan kohtalona.

Mun okt vaihtuisi rivarinpÀtkÀÀn samalla alueella ja se farmariauto johonkin vÀhÀn pienempÀÀn hybridiin. Siis JOS ero tulisi. Nyt elellÀÀn oikein tyytyvÀistÀ arkea siinÀ omakotitalossa miehen, kahden lapsen ja kahden koiran kanssa.

Mun okt vaihtuisi erossa taloon Italiassa (ts talo jĂ€isi mulle) ja pieneen rivarikaksioon vaikka kehyskunnassa,. Ei huono sekÀÀn. Auto olisi varmaan sama liisattu kuin tĂ€hĂ€nkin saakka, en halua omistaa autoa. 

Vierailija
166/230 |
31.01.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Auto on sedan.

Vierailija
167/230 |
31.01.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tuon mÀÀritelmÀn perusteella en todellakaan kuulu, vaikka omasta mielestÀ mun elÀmÀ on ajoitellen tosi siistiÀ!

33v, sinkku (tapailen kyllĂ€ tĂ€llĂ€ hetkellĂ€ mutta olen ollut sinkkunakin pidempiĂ€kin aikoja), asun kimppakĂ€mpĂ€ssĂ€ ulkomailla kalustetussa asunnossa, ei lapsia tai lemmikkejĂ€ eikĂ€ mittavasti fyysistĂ€ omaisuutta, kuljen julkisilla tai taksilla. Toisaalta, on paljon kavereita, tapahtumia ja tekemistĂ€, matkustelua, hyviĂ€ ravintoloita, ihan hyvĂ€ liksakin ja sijoituksia. 

Olen tyytyvÀinen muutoin, mutta lapsesta kyllÀ haaveilen.

Vierailija
168/230 |
31.01.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu. On kaksi lasta, kaksi koiraa, omakotitalo, farmariskoda ja aviomies joka on myös lasten isÀ. MinÀ olen myös hoikka ja minulla pitkÀt hyvÀkuntoiset hiukset. Ja maksan noin puolet meidÀn talouden kuluista, koska tienataan miehen kanssa aika samat. Molemmat osallistuu myös lasten ja kodin hoitoon aika lailla yhtÀlaisella panoksella. Olen kyllÀ pitÀnyt itseÀni jokseenkin taviksena.

Osanotto Skodan vuoksi.

Vierailija
169/230 |
31.01.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu. On kaksi lasta, kaksi koiraa, omakotitalo, farmariskoda ja aviomies joka on myös lasten isÀ. MinÀ olen myös hoikka ja minulla pitkÀt hyvÀkuntoiset hiukset. Ja maksan noin puolet meidÀn talouden kuluista, koska tienataan miehen kanssa aika samat. Molemmat osallistuu myös lasten ja kodin hoitoon aika lailla yhtÀlaisella panoksella. Olen kyllÀ pitÀnyt itseÀni jokseenkin taviksena.

Osanotto Skodan vuoksi.

No se nyt on pohjimmiltaan aika elitistinenkin valinta, ettei tarvitse pÀteÀ autolla.

Vierailija
170/230 |
31.01.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Rivitalo, iso takapiha omenapuineen sekÀ kaksi farmarivolvoa. Saman miehen kanssa 20 vuotta, 2 lasta ja koira.

MeillÀ on intohimoa ja kosketuksia sÀÀnnöllisesti. Puhumme avoimesti tunteistamme ja tarpeistamme.

Mies on kuin peruskallio, osaa tarvittaessa hoitaa remonttejakin yhdessÀ kanssani. HyvÀ itsetunto ja itsetuntemus sekÀ empatiakyky. ItsenÀistynyt normaalisti.

Luotettava ja sitoutunut. Halveksii roskavÀessÀ olevia pettÀviÀ piipittÀjÀmiehiÀ

KysyttÀvÀÀ?

Vierailija
171/230 |
31.01.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En koska avoliitossa ja kaksi lasta ja okt ja molemmilla omat farmarit, itsellÀ myös paku. Koirakaan ei ole kultainen noutaja.

Vierailija
172/230 |
31.01.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei ole omakotitaloa, en sitÀ mökin lisÀksi kaipaa. Ei farkkua tai maasturia [ei kiinnosta autot] vaan jo teini-ikÀinen hatchback, miehen autoa en omakseni laske :) EipÀ toisaalta ole velkojakaan, vaan taloudellinen vapaus.

Naimisissa en ole koskaan ollut.

Suurin katumus on lapsiluvun jĂ€ttĂ€minen yhteen, siitĂ€ koen pienen kateuden piston tuota naisten eliittiĂ€ kohtaan  :(

On kyllÀ lapsellisia juttuja ketjussa, aikuiset ihmiset listaa omaisuuksiaan kilpaa.. kolmanneksella suomalaisista maksuhÀiriömerkintÀ ja kotitalouksien velkaantumisaste EU maiden huippua.

Edellinen kirjoittaa kuten omien arvojensa mukaisesti elÀvÀ, tasapainoinen aikuinen.

Kuvitteletko ettÀ ketjuun joku kirjoittaisi tosissaan? Kuinka lapsi ihminen voi olla?

Vierailija
173/230 |
01.02.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Nostetaan, koska eliitillÀ on lapsia :)

Vierailija
174/230 |
01.02.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olin siihen asti, kunnes kupla puhkesi.

19 vuotta av:lla kerroin, ettÀ olen 99,9 % varma, etten eroa. Puoli vuotta viimeisimmÀn ketjuun vastaamisen jÀlkeen olin eronnut.

Vierailija
175/230 |
01.02.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miksi pitÀÀ olla farmariauto? NykyÀÀn eliitillÀ on sÀhköauto. EikÀ todellakaan mitÀÀn koiraa riesana.

Vierailija
176/230 |
01.02.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En, koska emme asu omakotitalossa vaikkakin omassa, maksetussa, asutaan. EikÀ meillÀ ole farmaria, meillÀ on puolimaasturi, ei ollut farmaria edes silloin, kun lapset oli pieniÀ. Mies on ollut sama siitÀ asti, kun tÀytin 17v.

N47 pk-seudulta

Vierailija
177/230 |
01.02.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

LisÀÀn vielÀ tuohon listaan kaksi koiraa, farkun lisÀksi maasturi, asuntoauto, mökki ja vene, jossa voi myös yöpyÀ.

Vierailija
178/230 |
01.02.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MeillÀ oli melkein kaikki mitÀ tÀÀllÀ lueteltu, mutta ei koiraa.

Nyt olemme elÀkkeellÀ ja kaikki on kutistunut olemattomiin. Mutta nyt on elÀmÀn makua, meiltÀ on kiire ja sÀhellys pois. Autot on vaihtunut yleisiin ja todettu kuinka helppoa niin.

Mutta elÀmÀstÀ pitÀÀ maastureineen ja mökkeineen nauttia niin kauan kuin mahdollista. Lopulta on muistoja, kuvia, filmejÀ jne. TÀÀ on elÀmÀÀ.

Vierailija
179/230 |
01.02.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En ole edes koskaan seurustellut. Minusta ei pidetÀ.

N26

Vierailija
180/230 |
01.02.2023 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Huutonaurua. Eliitti = farmariauto? :D Joku kÀmÀnen farmariauto?

Toi kuvaushan on niin perusporoporvarillinen kuin olla ja voi. Koko keskiluokka mahtuu tuohon. Kaukana eliitistÀ.