Oletko naisten eliittiä: kaksi lasta saman miehen kanssa ja olette naimisissa, omakotitalo ja farmariauto pihassa
Kommentit (230)
Moni nainen täällä kuvittelee pääsevänsä eliittiin vaikka ei ole pystynyt pitämään miestään
En kuulu. Ei ole koskaan kiinnostanut.
3 muksua ja 2 farkkua ja prätkä löytyy.
Ihan naurettava termi tuo eliitti. Sama kuin Hesarin toimittaja sanoi kuuluvansa älymystöön. Anna mun nauraa.
Tunnen kuuluvani eliittiin. Vuokrakolmio, ei lapsia, rakastava aviomies, avoin liitto, kaksi rakastajaa/panokaveria ja miehelläni ja minulla hyväpalkkainen työ.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen kuuluvani eliittiin. Vuokrakolmio, ei lapsia, rakastava aviomies, avoin liitto, kaksi rakastajaa/panokaveria ja miehelläni ja minulla hyväpalkkainen työ.
Neukkukuutio vuokralla 🤮
Kuulun ylempään eliittiin. Johtaja kv yrityksessä, avioliitossa, ei lapsia eikä tule tähän maailmaan, kolme autoa, joista yksi on lambo. Suuri talo kallimla paikalla.
Kuulun ylempään eliittiin. Johtaja kv yrityksessä, avioliitossa, ei lapsia eikä tule tähän maailmaan, kolme autoa, joista yksi on lambo. Suuri talo kalliilla paikalla meren rannalla.
Kaikki aloituksessa mainitut kohdat täyttyvät, jippijajee!!! Olen eliittinainen Wow!